• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • урядова лінія слух
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Асоціація міст України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 15.04.2019 13:05

Інформаційно-аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян за I квартал 2019 року















      Організація роботи із зверненнями громадян у виконкомі Краматорської міської ради здійснюється згідно Закону України «Про звернення громадян».


      За I квартал 2019 року до виконкому Краматорської міської ради надійшло та опрацьовано 1537 звернень, проти 1325 аналогічного періоду.


      Відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», за графіком особистого прийому громадян міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови, керуючим справами виконкому міської ради було проведено 23 особистих прийомів, 8 - виїзних за місцем проживання громадян. Розглянуто 107 звернень, з них 59 задоволено. За характером порушених у зверненнях питань головне місце займають питання комунальної - 725 та соціальної сфер - 611: капітальний ремонт житлового фонду міста, внутрішньо квартальних доріг, благоустрій прибудинкових територій, водопровідних мереж, якісне надання послуги електропостачання та теплопостачання, надання житла соціально незахищеним верствам населення. Надання матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем громадян, призначення та нарахування субсидії на житлово-комунальні послуги, роз’яснення щодо монетизації субсидії.


      161 звернення надійшло від категорії громадян,  які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їхніх повсякденних запитів та життєвих потреб.


      Через органи влади вищого рівня надійшло 972 звернення. Численні звернення на телефонну «Урядову гарячу лінію» стосуються питань соціального захисту населення, роз’яснень щодо монетизації субсидії.


      Усі звернення, які надійшли до виконкому Краматорської міської ради, розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників.


       За результатами проведенного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи міської ради відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань.


       З загальної кількості звернень:

-вирішено позитивно та роз'яснено - 1413 звернення, що становить 92,0%;

-відмовлено - 38 звернень, що становить 2,5%;

-в стадії розгляду - 68 звернень, що становить 4,4 %;

-18 звернень громадян переслані за належністю згідно ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», що становить 1,1 %.


      Згідно до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції працює особлива форма колективних звернень громадян до органів місцевого самоврядування. Так, електронних звернень до міського голови надіслано 62. Місцевих петицій - 35 (триває збір підписів 5 петицій), 13 підтримано необхідною кількістю підписів громадян та підготовлено відповідні проекти рішень для розгляду на сесії Краматорської міської ради. Не підтримані у зазначений термін Законом України петиції розглянуті як колективні звернення, відповіді направлено авторам електронних петицій.


       Для поліпшення роботи зі зверненнями громадян та оперативного реагування на проблеми проведено 3 засідання постійно діючої комісії, 3 «Дня контролю». Проведено перевірок додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах та селищної ради – 2.


       У виконкомі Краматорської міської ради активно функціонує «Телефон довіри» 5-94-91, на який надійшло 107 звернень, 59 вирішено позитивно в найкоротші терміни. Виконком міської ради контролює хід та термін розгляду звернень, за необхідністю здійснює зворотній зв'язок з громадянами. Спеціалісти відділу по роботі зі зверненнями громадян завжди з порозумінням та повагою ставляться до громадян, намагаються зробити все можливе для вирішення їх проблем.


       Вжито додаткових заходів щодо оперативного реагування на звернення. Так, працює програма по роботі зі зверненнями громадян «Контакт-центр» м. Краматорськ. Контактний центр дає можливість жителям міста в електронному вигляді повідомити про проблеми міста та заяви особистого характеру. Також програма визначає механізм взаємодії диспетчерської служби «Контакт-центр» з підприємствами міста, які надають послуги населенню. Диспетчерська служба цілодобово приймає звернення від громадян міста в електронному та телефонному режимах. За I квартал зареєстровано 145 звернення, з них задоволено 130, 15 знаходяться в роботі.


      На офіційному сайті Краматорської міської ради систематично наповнюється сторінка «Звернення громадян». Так, було розміщено 11 повідомлень про підсумки прийомів керівництвом виконкому. В засобах масової інформації розміщуються матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян. Доводяться до відома громадян графіки особистих та виїзних прийомів.


      Відділом по роботі зі зверненнями громадян міської ради постійно вживаються заходи щодо всебічного, кваліфікованого, об'єктивного розгляду звернень громадян у визначені діючим законодавством терміни, не припускаючи надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей заявникам та безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам, або посадовим особам, чиї рішення, чи дії оскаржуються. Робота спеціалістів спрямована на забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, створення належних умов для реалізації цього права.





Відділ роботи зі зверненнями громадян



25 переглядів

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 23.04.2019

    12-00
    Фольклорно – тематична поличка «Йде Великдень в кожну хату»
    бібліотека ім. Л.Українки
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 23.04.2019

    12-00
    Народознавче свято «Великодні дзвони»
    ДЦБ ім. О.С. Пушкіна
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 23.04.2019

    14-00
    Літературна вітальня «Бачити світ прекрасного. А. Моруа»
    Центральна міська публічна бібліотека
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 23.04.2019

    14-00 16-00
    Особистий прийом громадян
    громадська приймальня, каб.1а
    заступник міського голови Боєвський С.О.

  • 24.04.2019

    10-00
    СЕСІЯ МІСЬКОЇ РАДИ
    Порядок денний
    зала засідань виконкому, 4 поверх
    секретар міської ради Ошурко Д.В.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • інвест паспорт_ua
  • інвест паспорт_eng
  • Контакт центр
  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • Фондсоц страхування
  • police
  • Я маю право
  • Програм
  • Портал відкритих даних
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?