• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • урядова лінія слух
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Асоціація міст України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 13.03.2019 14:19

Краматорські комунальники – від двірника до заступника міського голови - з любов’ю до міста

Кожну третю неділю в березні в Україні відзначають день працівників житлово-комунального господарства і побутового обслуговування населення. Напередодні свята ми вирішили розповісти про людей, які кожного дня турбуються та працюють на благоустрій Краматорська, щоб наше рідне місто було для нас комфортним та сучасним, а у оселях завжди були тепло, вода та затишок.


Сергій Боєвський: «У нас склалася працездатна команда»




У 2016 році я отримав запрошення від міського голови Андрія Панкова, який отримав перемогу на виборах, очолити напрямок жилого-комунального господарства у якості його заступника. Мені ця сфера була досить близька, адже ведучі та розвиваючи власний бізнес, неодноразово стикався та вирішував найрізноманітніші проблеми, пов’язані із будівництвом, утриманням, благоустроєм об’єктів.

«Я дуже відповідальна людина. По-перше, віддаю перевагу класичному одягу – чорний низ, білий верх, а якщо берешся до справи, то треба її виконати якісно від початку і до кінця», - ділиться життєвими принципами Сергій Боєвський. – «Прийшовши «новачком» на посаду, я почав співпрацювати з керівниками комунальних підприємств, які мали неабиякий стаж роботи. Я досить довго до них придивлявся і переймав в них позитивний досвід. Робота була складана і відповідальна, і поступово, крок за кроком  місто почало відроджуватись, і ми стали працювати над його благоустроєм. Завдяки підтримці депутатського корпусу виділялися кошти і на нову техніку, і на матеріали, ми допомагали усім комунальним підприємствам. Зараз можу з впевненістю сказати, що в нас склалася працездатна команда».  

Робочий день заступника міського голови починається дуже рано – о 7.30 він вже знаходиться у своєму кабінеті, а до цього проводить об’їзд території та інспектування роботи підлеглих. «Ми працюємо так не тому що герої, а заради позитивного результату», - певен Сергій Боєвський.


 

Євген Вознюк, юріст: «Комунікація у соцмережах виявилася дуже ефективною і допомагає бути оперативними у вирішенні проблем»



Працюю юристом КП «ДРУАС» з 2010 року. «Ніколи не думав, що буду працювати в комунальному господарстві міста, оскільки вважав всіх комунальників ледарями і неробами.  Після перших же днів роботи я зрозумів, як сильно помилявся. Для ілюстрації можна навести приклад зими 2010 року  - коли всі виробничі приміщення підприємства в тому числі і бокси для техніки були без опалення. Для того щоб чистити і посипати дороги нашим водіям і механізаторам доводилося буквально «жити» на підприємстві, оскільки для того щоб завести техніку, її потрібно було довго гріти паяльними лампами, зливати і заливати воду в радіатори - адже вчасний виїзд техніки на лінію в снігопад і ожеледь дуже важливо».

Користувачі Фейсбук заочно знайомі із Євгеном - саме він займаюся адмініструванням сторінки КП «ДРУАС» в соцмережі.

«Рішення створити акаунт в Фейсбуці прийшло дуже спонтанно. 7 березня 2018 року я вийшов з власного під'їзду о 6 годині ранку і побачив, що все навколо покрито товстим шаром льоду. У той день йшов дощ при температурі близько -6 оС. Навіть наша спецтехніка насилу виїжджала з бази підприємства. Знаючи, як важко доведеться автомобілістам і пішоходам, я прямо біля під'їзду написав повідомлення від імені КП «УРСАС», в якому розповів про складні погодні умови і попросив автомобілістів найближчим часом не виїжджати. Цей пост викликав схвальну реакцію з боку краматорчан і керівництва. Було прийняте рішення, що між комунальним підприємством і жителями міста повинен бути комунікативний зв'язок, вони повинні отримувати оперативну інформацію, бачити, як ми працюємо, розуміти принципи і механізми нашої роботи. Після цього я став постійно вести сторінку, відповідати на запитання мешканців, які приходять нам в Фейсбуці. Хочу зазначити, що краматорчани дуже активно спілкуються з нами таким способом, надсилають фотографії, звертають увагу на недоліки і проблеми в роботі. Така комунікація виявилася дуже ефективною і допомагає підприємству бути більш оперативними у вирішенні багатьох питань», - розповідає про нові і сучасні підходи Євген Вознюк.


Зінаїда Пріймак, двірник : «Найкращий показник роботи – вдячність мешканців»



Зінаїда працює двірником вже 10 років. Прийшла у професію після того, як вийшла на пенсію, відпрацювавши на заводі маляром. «Зазвичай прокидаюсь на роботу я о 4.30», - розповідає жінка. – «Взимку і раніше, адже треба розчистити сніг для людей, які вранці завжди поспішають». Територія, за якою доглядає Зінаїда, охайна та чиста. «Вона завжди на робочому місті, готова допомогти, навіть коли це не стосується її обов’язків. Ми дуже вдячні за таку якісну роботу – навіть пишемо про це у соціальні мережі», - діляться враженнями мешканці.


Олексій Саченко, водій тролейбусу: «Водій – це не професія, а стан душі»



Олексій працює на КТТУ вже 12 років. Розповідає, що в його сім’ї це стало традицією та родинною династією: його дідусь працював тут теслею, а тітка – водієм тролейбуса. «Саме з дитинства, коли я з нею часто їздив, вирішив обрати цю професію», - говорить чоловік.  Зміна у нього розпочинається вже о 5.20. Треба бути завжди уважним і зібраним, слідкувати за посадкою та висадкою пасажирів, особливо взимку. За останні декілька років парк комунального підприємства поповнився новими тролейбусами. «Працювати на нових машинах  дуже комфортно – це відчувають і пасажири, і співробітники підприємства», - відзначає Олексій Саченко.


Андрій Манойло, слюсар з ремонту та обслуговування теплових мереж: «Активна життєва позиція – важлива складова у роботі»



Андрій має освіту інженера-механіка, у теплопостачальному підприємстві працює вже 2 роки. Саме він відповідає за те, щоб тепло взимку було у кожній оселі: «На початку опалювального сезону у нас «гаряча» пора. Запуск тепла, ліквідування аварій, поривів, працювати іноді доводиться і вночі, і у вихідні – адже краматорчане не повинні мерзнути. Зараз працюємо за планом – ремонтуємо обладнання, яке у подальшому обов’язкове знадобиться». Крім відповідальної роботи Андрій займається громадською діяльністю  - він є діючим депутатом сільської ради у с. Біленьке.


Станіслав Тропман, машиніст екскаватору: «Відчуваю надзвичайну силу машини та відповідальність за кермом спецтехніки»



Станіслав працює на підприємстві більше 10 років та говорить про те, що обрав професію за покликанням серця:  «Коли ти відчуваєш, як піддається метал, потужність екскаватору – це дуже позитивні емоції. Працювати іноді доводиться у різних умовах, у вихідні, або вночі – коли треба швидко ліквідувати аварійну ситуацію. З новою технікою працювати стало значно краще та ефективніше».


Володимир Дмитров, електромонтер: «Краматорськ став світлішим та сучасним»



Володимир відповідає за налагодження зовнішнього освітлення у Краматорську. Завдяки роботі таких людей як він на наших вулицях горять ліхтарі, на новорічні свята ми можемо милуватися охайною ялинкою і святковою ілюмінацією.За20 роківроботи і в дощ, і в сніг, і на морозі траплялося багато. Один з випадків,якійвін не коли не забуде-коли врятував свогоколегу: «Працюючи на висотітамонтуючи провід,трапився обрив, а мій товаришякраз працював з ним. На щастя, я знаходився поруч ішвидко зреагував -вдалося уникнути травмування». Кожного року чоловік прикрашає головну новорічну ялинку Краматорська та встановлює ілюмінацію. «Дуже часто потім мешканці пошкоджують її, навіть крадуть – лише незрозуміло, навіщо комусь частина електричної гірлянди, а ми щоразу відновлюємо,  адже у свята Краматорськ повинен радувати дітей і дорослих».

За останні роки у Краматорську значно покращився стан зовнішнього освітлення, особливо в селищах. Підприємство йде у ногу з часом та використовує лише нові енергозберігаючі лампи. «Тепер коли із ста ламп на вулиці перегорає одна – нам одразу телефонують і повідомляють про це, а ми і вдень, і вночі, виїжджаємо, аби усунути проблему», - розповідає Володимир.



Прес-служба

 


143 перегляди

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 24.05.2019

    10-00
    СЕСІЯ МІСЬКОЇ РАДИ
    Порядок денний
    зала засідань виконкому, 4 поверх
    секретар міської ради Ошурко Д.В.

  • 24.05.2019

    10-00
    Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам
    Порядок денний
    Управління праці та соціального захисту населення
    Гришичева П.В

  • 24.05.2019

    10-00
    Казковий килим «Маленька казка – в ній розуму в’язка»
    бібліотека ім.В.Маяковського
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 24.05.2019

    12-00
    Конкурс «Слово до слова – сложиться мова»
    бібліотека ім. І. Франка
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 24.05.2019

    14-00
    Засідання міської комісії по розгляду питань, пов`язаних з наданням житлових субсидій
    Порядок денний
    Управління праці та соціального захисту населення
    Гришичева П.В.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • інвест паспорт_ua
  • інвест паспорт_eng
  • Контакт центр
  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • Фондсоц страхування
  • police
  • Я маю право
  • Програм
  • Портал відкритих даних
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?