• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • урядова лінія слух
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Асоціація міст України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 09.02.2019 13:20

Івано-Франківський ЦНАП наразі надає більше 260 послуг















      В рамках офіційного візиту до Івано-Франківська представники Краматорської міської ради відвідали місцевий Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП), що вважається одним із кращих в Україні. Наразі тут працює 30 співробітників, що надають більше 260 послуг.


      У Центрі іванофранківці можуть пройти реєстраційні процедури, оформити та отримати закордонні та ID-паспорти, сюди можна звернутися з приводу земельних питань, дозвільної та іншої документації, що стосується містобудування та архітектури, комунального господарства, дорожнього руху та транспортних засобів, сім’ї, дітей та гендерних відносин, житла та квартирного обліку, підприємницької діяльності, екології, пожежної безпеки, охорони праці та промислової безпеки, соціального захисту, використання лісів, самоорганізації населення, санітарно-епідеміологічних та ветеринарних питань. Також у ЦНАПі можна отримати копії та витяги з документів.


      Задля зручності відвідувачів у Центрі надання адміністративних послуг запроваджено електронну чергу. Зареєструватися на прийом ви можете он-лайн чи, безпосередньо, у приміщенні ЦНАПу. Також за допомогою електронного сервісу чи мобільного додатку споживачі можуть перевірити стан черги та стан послуги, подати запит до публічної інформації, перевірити стан оформлення паспорту чи записатися до дошкільного закладу, проконсультуватися із адміністраторами ЦНАПу он-лайн та оцінити якість обслуговування.


      Задля зручності відвідувачів, у певні дні тижня роботу Центру для надання окремих послуг подовжено до 20:00.


      «Перед тим, як встановити такий графік роботи», - зазначає керівництво Центру надання адміністративних послуг, - «впродовж певного часу ми цілеспрямовано проводили моніторинг, аби визначити оптимальний час та день тижня, коли треба подовжити роботу. Це зручно і для нас, і для споживачів».


      Для відвідувачів у приміщенні ЦНАПу організовані комфортні зони очікування та куточок для дітей. Біля столу кожного адміністратора встановлене відеоспостереження.


      «Випадки бувають різні», - кажуть керівники Центру, - «тож, аби мінімізувати ризики виникнення суперечливих ситуацій, ми плануємо ще встановити біля кожного працівника аудіозапис».


      Для людей з обмеженими можливостями в Івано-Франківському ЦНАПі існує так званий мобільний офіс. За зверненням громадянина його на службовому автомобілі відвідає адміністратор Центру, який має при собі усю необхідну оргтехніку. За час існування такої послуги було зафіксовано лише 1 спробу зловживання з боку споживачів.


      Ще одне нововведення, яке тут планують реалізувати найближчим часом – спеціальна форма для співробітників.





Прес-служба