• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • урядова лінія слух
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Асоціація міст України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 08.11.2018 13:32

Майже 54 мільйона гривень надходжень додатково забезпечено аудитом Донеччини до бюджету















      Фіскальна служба Донеччини підтримує курс Уряду щодо уникнення необґрунтованих перевірок та зменшення тиску на бізнес. Так, підрозділами аудиту фіскальної служби Донецького регіону першочергова увага приділяється проведенню перевірок суб’єктів господарювання, щодо яких у фіскальної служби є питання та які мають ризики щодо несплати податків і зборів в своїй діяльності. Таким чином, підприємства з мінімальним набором ризиків не потрапляють до заходів планового аудиту.


      За січень-жовтень 2018 року фахівці підрозділів аудиту ГУ ДФС у Донецькій області провели 569 документальних перевірок, за результатами яких донараховано податкових зобов’язань на 506,5 млн гривень. Крім того, в ході перевірок зменшено від’ємне значення об’єкта оподаткування податком на прибуток на 537,0 млн грн, що упередило несплату податку на прибуток у майбутньому на 96,7 млн гривень.


      Також за 10 місяців 2018 року підрозділами аудиту Донеччини додатково забезпечено надходжень до державного бюджету у сумі 53,6 млн гривень. За результатами проведених документальних перевірок поточного року до бюджету надійшло 30,8 млн гривень.





ГУ ДФС у Донецькій області



70 переглядів

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 23.04.2019

    12-00
    Фольклорно – тематична поличка «Йде Великдень в кожну хату»
    бібліотека ім. Л.Українки
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 23.04.2019

    12-00
    Народознавче свято «Великодні дзвони»
    ДЦБ ім. О.С. Пушкіна
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 23.04.2019

    14-00
    Літературна вітальня «Бачити світ прекрасного. А. Моруа»
    Центральна міська публічна бібліотека
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 23.04.2019

    14-00 16-00
    Особистий прийом громадян
    громадська приймальня, каб.1а
    заступник міського голови Боєвський С.О.

  • 24.04.2019

    10-00
    СЕСІЯ МІСЬКОЇ РАДИ
    Порядок денний
    зала засідань виконкому, 4 поверх
    секретар міської ради Ошурко Д.В.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • інвест паспорт_ua
  • інвест паспорт_eng
  • Контакт центр
  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • Фондсоц страхування
  • police
  • Я маю право
  • Програм
  • Портал відкритих даних
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?