• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • урядова лінія слух
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Асоціація міст України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 20.09.2018 16:11

Від власників та орендарів земель Донеччини надійшло більше 613 мільйонів гривень















      За вісім місяців 2018 року місцеві бюджети Донецької області отримали 613,3 млн гривень плати за землю, що на 21 млн гривень більше, ніж у минулому році.


      Переважну частину надходжень отримано від юридичних осіб, які перерахували 493,6 млн грн земельного податку та орендної плати за землі державної та комунальної власності. В свою чергу, фізичні особи перерахували 119,7 млн гривень.


      У формуванні місцевих бюджетів за показником найбільших надходжень плата за землю у 2018 році посідає друге місце, поступившись податку на доходи фізичних осіб. За результатами січня-серпня поточного року загальна питома вага плати за землю у надходженнях місцевих бюджетів складає 8,6 відсотків.


      За територіальною приналежністю найбільші надходження податку за землю сплачено за землі м. Маріуполя – 153,5 млн грн, землекористувачі Добропільського району поповнили бюджет на 71 млн грн, а м. Краматорськ - на 66 млн гривень.


      Фіскальна служба Донеччини нагадує, що плата за землю включає в себе два види обов’язкових платежів – земельний податок та орендну плату. Перший сплачують власники землі та землекористувачі, другий – орендарі земельних ділянок, як фізичні, так і юридичні особи.





ГУ ДФС у Донецькій області

75 переглядів

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 24.02.2019

    14-00
    Інтелектуальні шахові ігри
    ДЦБ ім. О. Пушкіна
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 25.02.2019

    08-00 10-00
    Проведення інструктажів відповідальних чергових управління щодо організації контролю за станом техногенної і природної небезпеки на території міста, забезпечення постійної готовності до оповіщення населення про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацій, реагування на звернення громадян та взаємодії з іншими черговими службами
    учбовий клас управління з питань ЦЗ
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

  • 25.02.2019

    10-00 14-00
    Проведення занять з гуманітарної та професійної підготовки зі спеціалістами та працівниками управління
    учбовий клас управління з питань ЦЗ
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

  • 25.02.2019

    10-00 16-00
    Прийом громадян з особистих питань
    відділи та управління міської ради
    керівники структурних підрозділів

  • 25.02.2019

    11-00
    Засідання адміністративної комісії
    зала засідань виконкому,3 поверх
    заступник міського голови Боєвський С.О.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • інвест паспорт_ua
  • інвест паспорт_eng
  • Контакт центр
  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • Фондсоц страхування
  • police
  • Я маю право
  • Програм
  • Портал відкритих даних
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?