• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • урядова лінія слух
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Офіційний веб-сайт Головдержслужби України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 20.09.2018 15:44

Зовнішньоторговельний обіг Донецької митниці ДФС склав майже 3,5 млрд доларів США















  Протягом січня – серпня 2018 року в зоні діяльності Донецької митниці ДФС здійснено оформлень зовнішньоторговельних операцій 679 осіб, що на 14% більше відповідного періоду 2017 року.


  Крім того, за результатами роботи восьми місяців поточного року зовнішньоторговельний обіг в зоні діяльності Донецької митниці ДФС у порівнянні з торічними показниками збільшився на 16% та склав майже 3,5 млрд доларів США. При цьому, імпортовано товарів на 880 млн дол. США, експортовано - практично на 2,6 млрд доларів США. Сальдо зовнішньоторговельного балансу залишається позитивним та становить більше 1,7 млрд доларів США.


  До того ж, протягом січня-серпня 2018 року Донецькою митницею ДФС оформлено більше 36 тис. митних декларацій, з них 99,2% в електронному вигляді. Порівняно із аналогічним періодом 2017 року кількість оформлень збільшилась на 9% або більше, ніж на 3 тис. митних декларацій. Слід також відмітити, що статистичні дані Донецької митниці ДФС свідчать про те, що процес застосування принципу «єдиного вікна» при електронному декларуванні товарів знаходиться в постійній позитивній динаміці. Так, протягом серпня поточного року, при здійсненні експортних оформлень цей принцип застосовувався в більш, ніж 78% митних оформлень, а при імпорті показник досяг майже 98%. Загалом, середній серпневий показник митних оформлень із застосуванням принципу «єдиного вікна» склав більше 85% від всіх оформлень, що здійснені в митниці.





ГУ ДФС у Донецькій області

49 переглядів

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 16.10.2018

    08-00 - 10-00
    Проведення інструктажів відповідальних чергових управління щодо організації контролю за станом техногенної і природної небезпеки на території міста, забезпечення постійної готовності до оповіщення населення про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацій, реагування на звернення громадян та взаємодії з іншими черговими службами
    учбовий клас управління з питань ЦЗ
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

  • 16.10.2018

    9-00
    Робоча апаратна нарада:
    «Інформація про підсумки роботи по призначенню усіх видів державних допомог за 9 місяців 2018 року»
    Доповідач:
    Начальник управління праці та соціального захисту населення – Ігнатенко О.М.
    зала засідань виконкому,4 поверх
    керуючий справами виконкому Давискиба А.М.

  • 16.10.2018

    13-00
    Ініціативна група з підготовки проведення установчих зборів Громадської ради
    зала засідань виконкому,2 поверх
    начальник відділу правового забезпечення та захисту інтересів територіальної громади Кузіна Ю.В.

  • 17.10.2018

    10-00
    ВИКОНКОМ МІСЬКОЇ РАДИ
    «Про стан роботи щодо організації підготовки населення до дій у надзвичайних ситуаціях та пропагування правил безпеки життєдіяльності»
    Порядок денний
    зала засідань виконкому, 3 поверх
    керуючий справами виконкому Давискиба А.М.

  • 17.10.2018

    14-00
    СЕСІЯ МІСЬКОЇ РАДИ
    Порядок денний
    зала засідань виконкому, 4 поверх
    міський голова Панков А.В.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • інвест паспорт_ua
  • інвест паспорт_eng
  • Контакт центр
  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • police
  • Я маю право
  • Програм
  • Портал відкритих даних
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?