• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • урядова лінія слух
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Офіційний веб-сайт Головдержслужби України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 10.07.2018 14:12

За 6 місяців 2018 року несумлінні підприємці Донеччини сплатили більше 1 мільйона гривень штрафів за порушення правил проведення готівкових розрахунків













      Контроль за суб’єктами господарювання, які здійснюють розрахунки в готівковій та безготівковій формі з використанням реєстраторів розрахункових операцій, є важливим напрямком роботи підрозділів управління аудиту ГУ ДФС у Донецькій області, тим більше, що станом на 01 липня 2018 року у регіоні здійснюють такі розрахунки 8369 господарських одиниць.


      З початку року співробітниками підрозділу фактичних перевірок, контролю за готівковими операціями управління аудиту області проведено 88 фактичних перевірок. Як результат - до бюджету надійшло 1024 тис. гривень.


      Бізнес очікують зміни щодо реєстрації розрахункових операцій – Кабінетом Міністрів України схвалено постанову про проведення пілотного проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій – e-Receipt. Мова йде про запровадження альтернативи касовому апарату – замість традиційних РРО бізнес зможе використовувати мобільні телефони, планшети, ноутбуки та інші сучасні засоби комунікації, що дозволить не тільки спростити та здешевити процес (без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів та не потребуватиме абонентської плати за користування нею), а й покращити умови ведення господарської діяльності – йти в ногу із сучасними технологіями.





ГУ ДФС у Донецькій області

61 перегляд

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 14.11.2018

    10-00
    СЕСІЯ МІСЬКОЇ РАДИ
    Порядок денний
    зала засідань виконкому, 4 поверх
    міський голова Панков А.В.

  • 14.11.2018

    12-30
    Мовознавча година «О, рідна мовонько, о, мово! В тобі від Бога кожне слово»
    центральна міська публічна бібліотека
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 14.11.2018

    13-00
    Лінгвистична подорож «Будь українцем! Думай, розмовляй, пиши українською»
    бібліотека ім. С.Єсеніна
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 14.11.2018

    13-00
    Тематична бесіда «Здоровим бути – модно!»
    КП «Молодість»
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 14.11.2018

    14-00 16-00
    Особистий прийом громадян
    громадська приймальня, каб.1а
    секретар міської ради Ошурко Д.В.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • інвест паспорт_ua
  • інвест паспорт_eng
  • Контакт центр
  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • police
  • Я маю право
  • Програм
  • Портал відкритих даних
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?