• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • урядова лінія слух
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Офіційний веб-сайт Головдержслужби України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 10.07.2018 14:12

За 6 місяців 2018 року несумлінні підприємці Донеччини сплатили більше 1 мільйона гривень штрафів за порушення правил проведення готівкових розрахунків













      Контроль за суб’єктами господарювання, які здійснюють розрахунки в готівковій та безготівковій формі з використанням реєстраторів розрахункових операцій, є важливим напрямком роботи підрозділів управління аудиту ГУ ДФС у Донецькій області, тим більше, що станом на 01 липня 2018 року у регіоні здійснюють такі розрахунки 8369 господарських одиниць.


      З початку року співробітниками підрозділу фактичних перевірок, контролю за готівковими операціями управління аудиту області проведено 88 фактичних перевірок. Як результат - до бюджету надійшло 1024 тис. гривень.


      Бізнес очікують зміни щодо реєстрації розрахункових операцій – Кабінетом Міністрів України схвалено постанову про проведення пілотного проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій – e-Receipt. Мова йде про запровадження альтернативи касовому апарату – замість традиційних РРО бізнес зможе використовувати мобільні телефони, планшети, ноутбуки та інші сучасні засоби комунікації, що дозволить не тільки спростити та здешевити процес (без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів та не потребуватиме абонентської плати за користування нею), а й покращити умови ведення господарської діяльності – йти в ногу із сучасними технологіями.





ГУ ДФС у Донецькій області

22 перегляди

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 23.07.2018

    08-00 10-00
    Проведення інструктажів відповідальних чергових управління щодо організації контролю за станом техногенної і природної небезпеки на території міста, забезпечення постійної готовності до оповіщення населення про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацій, реагування на звернення громадян та взаємодії з іншими черговими службами
    учбовий клас управління з питань ЦЗ
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

  • 23.07.2018

    10-00 16-00
    Прийом громадян з особистих питань
    відділи та управління міської ради
    керівники структурних підрозділів

  • 23.07.2018

    13-00 14-00
    Щотижнева нарада директорів комунальних підприємств
    зала засідань виконкому, 2 поверх
    заступник міського голови Боєвський С.О.

  • 23.07.2018

    14-00
    ДЕНЬ ДЕПУТАТА
    зала засідань виконкому, 2 поверх
    секретар Краматорської міської ради Ошурко Д.В.

  • 24.07.2018

    9-00
    Робоча апаратна нарада:
    «Інформація дотримання правил пожежної безпеки під час прибирання зернових культур у 2018 році»
    Доповідач:
    Начальник загону полковник служби цивільного захисту Коломієць М.Г.
    зала засідань виконкому,4 поверх
    керуючий справами виконкому Давискиба А.М.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • Контакт центр
  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • police
  • Я маю право
  • Програм
  • Портал відкритих даних
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?