• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • урядова лінія слух
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Офіційний веб-сайт Головдержслужби України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 16.04.2018 11:32

Мешканці Донеччини вже подали майже 10 тисяч декларацій про майновий стан і доходи













      За І квартал 2018 року 9999 мешканців Донеччини надали до фіскальних органів області податкові декларації про майновий стан і доходи. Загальна сума задекларованих доходів за минулий рік склала 394,5 млн гривень. За попередніми результатами цьогорічної кампанії декларування доходів громадян бюджети отримають 14,9 млн грн податку на доходи фізичних осіб та 2,5 млн грн військового збору.


      Загалом за три місяці кампанії найбільша кількість декларацій надійшла від громадян, які реалізовували власну сільськогосподарську продукцію – 3852. Про отримання спадщини подано 1149 декларацій, 147 – від здавання в оренду нерухомого майна, 614 – від продажу нерухомості.


      Більше мільйона гривень доходів за минулий рік по Донецькій області вже задекларували 30 громадян. Усього мільйонерами задекларовано суму доходу у 119,3 млн гривень.


      Нагадуємо, що декларацію про майновий стан і доходи можна подати трьома способами:

-особисто або уповноваженою на це особою до Центрів обслуговування платників податків (за місцем реєстрації);

-поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

-в режимі он-лайн в Електронному кабінеті за допомогою ключа електронного цифрового підпису (https://cabinet.sfs.gov.uа).


      Останній день подання декларації за 2017 рік для громадян та осіб, які проводять незалежну професійну діяльність – 2 травня 2018 року.





ГУ ДФС у Донецькій області


57 переглядів

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 24.09.2018

    08-00 08-30
    Проведення інструктажів відповідальних чергових управління щодо організації контролю за станом техногенної і природної небезпеки на території міста, забезпечення постійної готовності до оповіщення населення про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацій, реагування на звернення громадян та взаємодії з іншими черговими службами
    учбовий клас управління з питань ЦЗ
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

  • 24.09.2018

    10-00 16-00
    Прийом громадян з особистих питань
    відділи та управління міської ради
    керівники структурних підрозділів

  • 24.09.2018

    11-00
    Засідання адміністративної комісії
    зала засідань виконкому,2 поверх
    заступник міського голови Боєвський С.О.

  • 24.09.2018

    протягом дня
    Виставка робіт педагога Д.О. Буцанець «Твори добро, красу і радість»
    ДЦБ ім. О. Пушкіна
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 25.09.2018

    9-00
    Робоча апаратна нарада:
    «Інформація про результати впровадження нa території міста Краматорська експерименту з роздільного збирання побутових відходів»
    Доповідач:
    Директор КАТП-052810 – Мисник В.М.
    зала засідань виконкому,4 поверх
    керуючий справами виконкому Давискиба А.М.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • інвест паспорт_ua
  • інвест паспорт_eng
  • Контакт центр
  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • police
  • Я маю право
  • Програм
  • Портал відкритих даних
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?