• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • урядова лінія слух
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Асоціація міст України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 16.04.2018 11:32

Мешканці Донеччини вже подали майже 10 тисяч декларацій про майновий стан і доходи













      За І квартал 2018 року 9999 мешканців Донеччини надали до фіскальних органів області податкові декларації про майновий стан і доходи. Загальна сума задекларованих доходів за минулий рік склала 394,5 млн гривень. За попередніми результатами цьогорічної кампанії декларування доходів громадян бюджети отримають 14,9 млн грн податку на доходи фізичних осіб та 2,5 млн грн військового збору.


      Загалом за три місяці кампанії найбільша кількість декларацій надійшла від громадян, які реалізовували власну сільськогосподарську продукцію – 3852. Про отримання спадщини подано 1149 декларацій, 147 – від здавання в оренду нерухомого майна, 614 – від продажу нерухомості.


      Більше мільйона гривень доходів за минулий рік по Донецькій області вже задекларували 30 громадян. Усього мільйонерами задекларовано суму доходу у 119,3 млн гривень.


      Нагадуємо, що декларацію про майновий стан і доходи можна подати трьома способами:

-особисто або уповноваженою на це особою до Центрів обслуговування платників податків (за місцем реєстрації);

-поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

-в режимі он-лайн в Електронному кабінеті за допомогою ключа електронного цифрового підпису (https://cabinet.sfs.gov.uа).


      Останній день подання декларації за 2017 рік для громадян та осіб, які проводять незалежну професійну діяльність – 2 травня 2018 року.





ГУ ДФС у Донецькій області


92 перегляди

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 21.03.2019

    14-00
    ДЕНЬ ДЕПУТАТА
    зала засідань виконкому, 3 поверх
    Начальник відділу роботи з депутатами Масаликіна О.В.

  • 21.03.2019

    10-00
    Засідання тимчасової міської комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат
    Порядок денний
    зала засідань виконкому, 3 поверх
    заступник міського голови Ніконенко С.Є.

  • 21.03.2019

    10-00 14-00
    Підготовка та проведення засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій
    учбовий клас управління з питань ЦЗ
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

  • 21.03.2019

    11-00
    Казк’ютерна гра «Чарівний віночок»
    ДЦБ ім. О. Пушкіна
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 21.03.2019

    11-00
    Прослуховування музики Модеста Петровича Мусоргського (180 років з дня народження)
    бібліотека ім. І. Франка
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • інвест паспорт_ua
  • інвест паспорт_eng
  • Контакт центр
  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • Фондсоц страхування
  • police
  • Я маю право
  • Програм
  • Портал відкритих даних
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?