• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • урядова лінія слух
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Офіційний веб-сайт Головдержслужби України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 13.02.2018 13:11

Особистий прийом громадян


      13 лютого


      Згідно графіку проведення особистих прийомів громадян керівництвом виконкому у лютому 2018 року відбувся прийом в громадській приймальні з питань у сфері житлово-комунального господарства, цивільного захисту населення, транспорту, зв'язку, обліку та розподілу житлової площі, діяльності адміністративної комісії.


      Під час прийому звернулось 5 мешканців міста. Зокрема, мова йшла про незгоду з нарахуванням за послугу надання централізованого опалення на будинок, врегулювання відносин між житлово-експлуатаційною організацією та мешканцями будинку, ремонт покрівлі, незгода з нарахуванням за послугу вивозу побутового сміття в приватному секторі.


       Колектив мешканців міста звернувся по допомогу в вирішенні питання налагодження якісного перевезення пасажирів громадського міського транспорту, а саме комунального автотранспорту маршруту № 5А. Для з’ясування обставин була запрошена начальник відділу транспорту, зв’язку та енергетики Олена Бахметьєва, якій було доручено ретельно розглянути, негайно вжити заходів та доповісти про проведену роботу.


      За зверненнями заявників були надані відповідні роз'яснення. Керівникам структурних підрозділів доручено розглянути питання заявників, розібратися, надати пропозиції та вжити заходів щодо порушених питань. Підготувати відповіді заявникам згідно чинного законодавства.





Відділ по роботі зі зверненнями громадян


104 перегляди

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 18.10.2018

    10-00
    Засідання міської комісії з питань погашення заборгованості з заробітної плати, забезпечення податкових та інших бюджетних надходжень, страхових внесків до Пенсійного Фонду та запобігання неплатоспроможності
    Порядок денний
    зала засідань виконкому, 2 поверх
    заступник міського голови Ніконенко С.Є.

  • 18.10.2018

    10-00
    Засідання міської комісії з питань призначення державної допомоги малозабезпеченим сім`ям
    Порядок денний
    Управління праці та соціального захисту населення
    начальник управління Ігнатенко О.М.

  • 18.10.2018

    13-00 - 15-00
    Щотижнева нарада директорів комунальних підприємств
    зала засідань виконкому, 3 поверх
    заступник міського голови Боєвський С.О.

  • 18.10.2018

    14-00 - 16-00
    Прийом осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги в громадській приймальні
    громадська приймальня, каб.1а
    керуючий справами виконкому Давискиба А.М.

  • 18.10.2018

    15-00
    Засідання комісії по захисту прав дитини
    служба у справах дітей
    заступник міського голови Люлька Ю.А.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • інвест паспорт_ua
  • інвест паспорт_eng
  • Контакт центр
  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • police
  • Я маю право
  • Програм
  • Портал відкритих даних
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?