• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • урядова лінія слух
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Офіційний веб-сайт Головдержслужби України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 06.12.2017 13:11

Донеччина: із загальної кількості податкових накладних, що реєструвалися, зупинено лише 1,2%













      Система моніторингу оцінки ступеня ризиків (СМ КОР) – це насамперед механізм боротьби із зловживаннями у сфері оподаткування податком на додану вартість, який сприяє детінізації економіки, створенню рівних конкурентних умов діяльності для суб’єктів господарювання та, як наслідок, збільшенню надходжень до бюджету. На даний час система вже довела свою ефективність.


      Загалом, з початку роботи СМ КОР (01.07.2017) платниками податків Донецької області в Єдиному реєстрі податкових накладних станом на 05 грудня 2017 року зареєстровано понад 1348 тис. податкових накладних та розрахунків коригування на суму ПДВ понад 8,8 млрд гривень.


      Слід зауважити, що із загальної кількості податкових накладних та розрахунків коригування під блокування підпадає лише незначний їх відсоток.


      Так, за весь період роботи системи моніторингу ризиків та блокування накладних в Донецькій області зупинена реєстрація лише 1,2 % від загальної кількості всіх податкових накладних та розрахунків коригування, що реєструвалися.


      Нагадуємо, що у Головному управлінні ДФС у Донецькій області запроваджено щоденну телефонну «гарячу» лінію «Функціонування СМ КОР» та щотижневі зустрічі з платниками податків, на які за отриманням консультацій може звернутись кожен платник ПДВ Донецької області. Телефон «гарячої» лінії (097) 101-59-77.


      З метою підтримки необхідних умов функціонування і стабільної роботи бізнесу регіону фіскальною службою ще на півроку подовжено роботу «гарячої» телефонної лінії «Функціонування СМ КОР» та особистих щотижневих зустрічей з платниками податків до 01.07.2018.


      Більш детально з графіком роботи «гарячої» лінії можна ознайомитись за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/311525.html, з графіком проведення зустрічей можна ознайомитись за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/311527.html .





ГУ ДФС у Донецькій області



65 переглядів

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 23.07.2018

    08-00 10-00
    Проведення інструктажів відповідальних чергових управління щодо організації контролю за станом техногенної і природної небезпеки на території міста, забезпечення постійної готовності до оповіщення населення про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацій, реагування на звернення громадян та взаємодії з іншими черговими службами
    учбовий клас управління з питань ЦЗ
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

  • 23.07.2018

    10-00 16-00
    Прийом громадян з особистих питань
    відділи та управління міської ради
    керівники структурних підрозділів

  • 23.07.2018

    13-00 14-00
    Щотижнева нарада директорів комунальних підприємств
    зала засідань виконкому, 2 поверх
    заступник міського голови Боєвський С.О.

  • 23.07.2018

    14-00
    ДЕНЬ ДЕПУТАТА
    зала засідань виконкому, 2 поверх
    секретар Краматорської міської ради Ошурко Д.В.

  • 24.07.2018

    9-00
    Робоча апаратна нарада:
    «Інформація дотримання правил пожежної безпеки під час прибирання зернових культур у 2018 році»
    Доповідач:
    Начальник загону полковник служби цивільного захисту Коломієць М.Г.
    зала засідань виконкому,4 поверх
    керуючий справами виконкому Давискиба А.М.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • Контакт центр
  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • police
  • Я маю право
  • Програм
  • Портал відкритих даних
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?