• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Офіційний веб-сайт Головдержслужби України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 06.12.2017 13:11

Донеччина: із загальної кількості податкових накладних, що реєструвалися, зупинено лише 1,2%













      Система моніторингу оцінки ступеня ризиків (СМ КОР) – це насамперед механізм боротьби із зловживаннями у сфері оподаткування податком на додану вартість, який сприяє детінізації економіки, створенню рівних конкурентних умов діяльності для суб’єктів господарювання та, як наслідок, збільшенню надходжень до бюджету. На даний час система вже довела свою ефективність.


      Загалом, з початку роботи СМ КОР (01.07.2017) платниками податків Донецької області в Єдиному реєстрі податкових накладних станом на 05 грудня 2017 року зареєстровано понад 1348 тис. податкових накладних та розрахунків коригування на суму ПДВ понад 8,8 млрд гривень.


      Слід зауважити, що із загальної кількості податкових накладних та розрахунків коригування під блокування підпадає лише незначний їх відсоток.


      Так, за весь період роботи системи моніторингу ризиків та блокування накладних в Донецькій області зупинена реєстрація лише 1,2 % від загальної кількості всіх податкових накладних та розрахунків коригування, що реєструвалися.


      Нагадуємо, що у Головному управлінні ДФС у Донецькій області запроваджено щоденну телефонну «гарячу» лінію «Функціонування СМ КОР» та щотижневі зустрічі з платниками податків, на які за отриманням консультацій може звернутись кожен платник ПДВ Донецької області. Телефон «гарячої» лінії (097) 101-59-77.


      З метою підтримки необхідних умов функціонування і стабільної роботи бізнесу регіону фіскальною службою ще на півроку подовжено роботу «гарячої» телефонної лінії «Функціонування СМ КОР» та особистих щотижневих зустрічей з платниками податків до 01.07.2018.


      Більш детально з графіком роботи «гарячої» лінії можна ознайомитись за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/311525.html, з графіком проведення зустрічей можна ознайомитись за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/311527.html .





ГУ ДФС у Донецькій області



29 переглядів

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 17.12.2017

    11.00
    Інтелектуальні шахові ігри
    ДЦБ ім. О. Пушкіна
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 17.12.2017

    12.00
    Просвітницькі зустрічі з батьками «Школа позитивного батьківства»
    ДЦБ ім. О. Пушкіна
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 18.12.2017

    08-00 10-00
    Проведення інструктажів відповідальних чергових управління щодо організації контролю за станом техногенної і природної небезпеки на території міста, забезпечення постійної готовності до оповіщення населення про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацій, реагування на звернення громадян та взаємодії з іншими черговими службами
    учбовий клас управління з питань ЦЗ
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

  • 18.12.2017

    10-00
    Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам
    Порядок денний
    Управління праці та соціального захисту населення
    начальник управління Ігнатенко О.М.

  • 18.12.2017

    11-00
    Засідання адміністративної комісії
    зала засідань виконкому,2 поверх
    заступник міського голови Боєвський С.О.

  • 18.12.2017

    13.00
    Живопис із музейного зібрання-«Зимовий краєвид»
    Художній музей
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 18.12.2017

    14-00
    ДЕНЬ ДЕПУТАТА
    зала засідань виконкому, 2 поверх
    секретар Краматорської міської ради Ошурко Д.В.

  • 18.12.2017

    15-00
    Виставка до Дня Святого Миколая «Новорічна феєрія»
    музей історії міста
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • Контакт центр
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • police
  • Програм
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?