• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • урядова лінія слух
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Офіційний веб-сайт Головдержслужби України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 14.11.2017 12:30

До відома сільгосптоваровиробників!

ПАТ «Аграрний фонд» проводить форвардні закупівлі зерна врожаю 2018 року.


Під час проведення форвардної програми із закупівлі зерна врожаю 2018 року ПАТ «Аграрний фонд» планує закупити більше 1 млн. тон зерна, а саме: 700 тис. тон пшениці, 200 тис тон кукурудзи, 50 тис. тон ячменю, 30 тис. тон жита, 10 тис. тон гречки, 10 тис. тон вівса та 10 тис. тон жовтого гороху. Загальна сума, на яку ПАТ «Аграрний фонд» планує профінансувати сільськогосподарських товаровиробників, складає близько 3,1 млрд. гривень.


Закупівельні ціни, виходячи з яких здійснюватиметься авансування аграріїв за укладеними форвардними договорами, складають для:


пшениці 2 класу-4850грн/т,
пшениці 3 класу-4600грн/т,
кукурудзи 3 класу-4150грн/т,
ячменю 3 класу-4550грн/т,
вівса 2 та 3 класу-4200грн/т,
жита 2 та 3 класу-3500грн/т,
гречки 2 та 3 класу-10000грн/т,
гороху жовтого 1 та 2 класу-6000грн/т.


Розмір попередньої оплати встановлюється рішенням Комісії з ризиків ПАТ «Аграрний фонд» у відповідності до системи оцінки клієнтів, але не перевищує 65 % від загальної вартості поставки за договором.


Остаточний розрахунок здійснюватиметься за ринковими цінами на момент поставки зернових культур. Рівень відсоткової ставки за користування авансовим платежем без урахування курсових коливань від 20 % до 25 % з урахуванням курсових коливань – 15 %.


З повним переліком документів, необхідних для укладання договору з ПАТ «Аграрний фонд», можна ознайомитись на офіційному сайті аграрного фонду в розділі «Форвард - 2018».


Контактний телефон гарячої лінії ПАТ «Аграрний фонд»:

067 912 44 43, (044) 277 27 12.




Відділ споживчого ринку, підприємництва та регуляторної політики



145 переглядів

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 16.07.2018

    08-00 10-00
    Проведення інструктажів відповідальних чергових управління щодо організації контролю за станом техногенної і природної небезпеки на території міста, забезпечення постійної готовності до оповіщення населення про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацій, реагування на звернення громадян та взаємодії з іншими черговими службами
    учбовий клас управління з питань ЦЗ
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

  • 16.07.2018

    10-00 16-00
    Прийом громадян з особистих питань
    відділи та управління міської ради
    керівники структурних підрозділів

  • 16.07.2018

    11-00
    Засідання адміністративної комісії
    зала засідань виконкому,2 поверх
    заступник міського голови Боєвський С.О.

  • 16.07.2018

    13-00 14-00
    Щотижнева нарада директорів комунальних підприємств
    зала засідань виконкому, 2 поверх
    заступник міського голови Боєвський С.О.

  • 16.07.2018

    14-00
    Постійна комісія з питань житлово-комунального господарства, приватизації і комунальної власності
    зала засід. виконкому, 2 пов.
    Начальник відділу роботи з депутатами Масаликіна О.В.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • Контакт центр
  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • police
  • Я маю право
  • Програм
  • Портал відкритих даних
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?