• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Офіційний веб-сайт Головдержслужби України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 12.09.2017 16:26

Донеччина: лише незначний відсоток податкових накладних блокується СМ КОР













      Система моніторингу оцінки ступеня ризиків (СМ КОР) – це насамперед механізм боротьби із зловживаннями у сфері оподаткування податком на додану вартість, який сприяє детінізації економіки, створенню рівних конкурентних умов діяльності для суб’єктів господарювання та, як наслідок, збільшенню надходжень до бюджету.


      На даний час система вже довела свою ефективність. Слід зауважити, що із загальної кількості податкових накладних/розрахунків коригування під блокування підпадає лише незначний їх відсоток.


      Так, з початку роботи СМ КОР (01.07.2017) платниками податків Донецької області в Єдиному реєстрі податкових накладних станом на 08 вересня 2017 року зареєстровано понад 642,6 тис. податкових накладних/розрахунків коригування на суму ПДВ понад 3,9 млрд гривень. З них зупинена реєстрація 7,4 тис. податкових накладних/розрахунків коригування на суму 158,5 млн гривень.  Це становить лише 1,1 % від загальної кількості податкових накладних/розрахунків коригування, що реєструвалися.


      Наголошуємо, що працівники ДФС України продовжують працювати над удосконаленням системи, зокрема, над удосконаленням критеріїв, які запобігають підпаданню податкових накладних реального сектору економіки під систему ризиків і їх зупинці, а також над спрощенням процедур та скороченням строків розгляду документів для підтвердження реальності операцій.


      Нагадуємо, що Головним управлінням ДФС у Донецькій області запроваджено щоденну телефонну «гарячу» лінію «Функціонування СМ КОР» та щотижневі зустрічі з платниками податків, на які за отриманням консультацій може звернутись кожен платник ПДВ Донецької області. Телефон «гарячої» лінії (097) 101-59-77.


      Більш детально з графіком роботи «гарячої» лінії можна ознайомитись за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/308550.html, з графіком проведення зустрічей можна ознайомитись за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/media-ark/news-ark/308548.html .





ГУ ДФС у Донецькій області



34 перегляди

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 25.09.2017

    08-00 10-00
    Проведення інструктажів відповідальних чергових управління щодо організації контролю за станом техногенної і природної небезпеки на території міста, забезпечення постійної готовності до оповіщення населення про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацій, реагування на звернення громадян та взаємодії з іншими черговими службами
    учбовий клас управління з питань ЦЗ
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

  • 25.09.2017

    10-00 16-00
    Прийом громадян з особистих питань
    відділи та управління міської ради
    керівники структурних підрозділів

  • 25.09.2017

    11-00
    Засідання адміністративної комісії
    зала засідань виконкому,2 поверх
    заступник міського голови Боєвський С.О.

  • 25.09.2017

    14-00 - 16-00
    Особистий прийом громадян
    комітет мікрорайону №4 вул. Л.Бикова,4а
    міський головаПанков А.В.

  • 26.09.2017

    9-00
    Робоча апаратна нарада:
    «Інформація про хід підготовки до опалювального сезону 2017-2018 р.р.»
    Доповідач:
    директор ВО ОКП «Донецьктеплокомуненерго» «Краматорськміжрайтепломережа» - Сухаренко С.Е.
    зала засідань виконкому,4 поверх
    керуючий справами виконкому Давискиба А.М.

  • 26.09.2017

    10-00 - 12-00
    Особистий прийом громадян
    громадська приймальня, каб.1а
    заступник міського голови Боєвський С.О.

  • 26.09.2017

    14-00
    Літературне інтернет - знайомство «…Моїм віршам, як дорогоцінним винам, настане своя черга» - до 125-річчя з дня народження поетеси М. Цвєтаєвої
    бібліотека ім. В. Маяковського
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 27.09.2017

    14-00 - 16-00
    Особистий прийом громадян
    громадська приймальня, каб.1а
    керуючий справами виконкому Давискиба А.М.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • Графік викошування амброзії на 2017 рік
  • Контакт центр
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • police
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?