• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Офіційний веб-сайт Головдержслужби України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 10.08.2017 12:54

Майже 300 громадян звернулися з початку року за допомогою до податківців Донеччини













      З метою забезпечення прозорості та відкритості роботи, реалізації права кожного громадянина на отримання інформації податківцями Донеччини за півріччя поточного року розглянуто 266 письмових звернень громадян, на які вжиті відповідні заходи та досягнуто взаєморозуміння.


      А всього з початку року 296 громадян звернулися за допомогою до Головного управління ДФС у Донецькій області і територіальних органів, що на 5,7 % більше відповідного періоду минулого року.


      Переважно громадяни турбуються питаннями проведення контрольно-перевірочної роботи та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, інформування про ухилення від сплати податків, реєстрації та обліку платників.


       Всі звернення розглянуті грунтовно та якісно:

- на 225 звернень надано відповідні роз’яснення;

- 10 звернень вирішено позитивно;

- 8 звернень направлено на розгляд за належністю до інших органів;

- 9 звернень повернуто авторам, оскільки звернення були оформлені з недотриманням вимог частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян»;

- в 1 зверненні відмовлено у задоволенні;

- 13 анонімних звернень не підлягало розгляду.


      Крім того, з початку року посадовими особами Головного управління ДФС у Донецькій області та територіальних органів проведено 43 прийоми громадян, у тому числі 16 виїзних, що складає майже 37,2% від загальної кількості. У липні поточного року проведено 10 прийомів громадян, що в порівнянні з відповідним періодом минулого року більше в 2,5 рази.


      Звертаємо увагу громадян, що вони мають можливість звернутися на особистий прийом до керівництва як на районному, так і на обласному рівні, згідно із затвердженими графіками прийому.


      Ознайомитись з графіком особистого прийому громадян керівництвом Головного управління ДФС у Донецькій області на 2017 рік можна за посиланням http://dn.sfs.gov.ua/dfs-u-regioni/golov-upr/kontakti-/.





ГУ ДФС у Донецькій області



95 переглядів

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 19.12.2017

    9-00
    Робоча апаратна нарада:
    «Інформація про стан реалізації чинного законодавства з мови у закладах освіти Краматорської міської ради у 2017-2018 навчальному році»
    Доповідач:
    начальник управління освіти – Мозольова М.В.
    зала засідань виконкому,4 поверх
    керуючий справами виконкому Давискиба А.М.

  • 19.12.2017

    14-00 16-00
    Особистий прийом громадян
    КВП «Краматорський водоканал», вул. Південна, 6
    заступник міського голови Боєвський С.О.

  • 19.12.2017

    15-00
    Ігрова програма до свята Святителя Миколая «Хто, хто Миколая любить!»
    КП «Прометей»
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 19.12.2017

    16.00
    Святкова програма до Дня Святого Миколая та відкриття Новорічної Ялинки міста - «Миколай та Новий рік, разом ступають на поріг»
    Площа Миру
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 20.12.2017

    10-00
    ВИКОНКОМ МІСЬКОЇ РАДИ
    «Про хід виконання у 2017 році міської Програми розвитку культури і туризму на 2016-2018 роки, затвердженої рішенням міської ради від 11.12.2015 № 2/VIІ-17»
    Порядок денний
    зала засідань виконкому, 2 поверх
    керуючий справами виконкому Давискиба А.М.

  • 20.12.2017

    14-00
    СЕСІЯ МІСЬКОЇ РАДИ
    Порядок денний
    зала засідань виконкому, 4 поверх
    міський голова Панков А.В.

  • 20.12.2017

    16-00
    Громадська рада
    зала засідань виконкому, 2 поверх
    керуючий справами виконкому Давискиба А.М.

  • 21.12.2017

    09.00-10.00
    Засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій
    зала засідань виконкому,2 поверх
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • Контакт центр
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • police
  • Програм
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?