• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • урядова лінія слух
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Асоціація міст України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 14.03.2017 09:20

Підсумки роботи управління реєстраційних повноважень та ведення реєстру територіальної громади (річниця створення управління)













    На виконання вимог законів України „ Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» та деяких інших законодавчих актів України, щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг” рішенням Краматорської міської ради 10 березня 2016 року створено, а 14 березня 2016 року зареєстровано управління реєстраційних повноважень та ведення реєстру територіальної громади.


    На сьогоднішній день, згідно затвердженого штатного розпису, загальна чисельність управління складає 29 одиниць.


    У складі управління утворені наступні структурні підрозділи:


    

- відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

- відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

- відділ формування та ведення реєстру територіальної громади.


    1. Основним завданням відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень є здійснення державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно на території Донецької області та обтяжень таких прав на території України.


    Основними функціями у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень є


    

- проведення державної реєстрації прав;

- ведення Державного реєстру прав;

- взяття на облік безхазяйного нерухомого майна;

- формування та ведення реєстраційних справ;


    Станом на сьогодні на обліку в Управлінні знаходиться більше 21000 реєстраційних справ та щомісяця ця кількість збільшується на 150 реєстраційних справ за рахунок проведення державної реєстрації працівниками відділу. Також, щомісяця до управління надходить до 100 реєстраційних справ від державних та приватних нотаріусів, які зобов’язані передавати до Управління справи на зберігання, у разі проведення ними дій, стосовно об’єктів нерухомості м. Краматорська.


    Окремо зазначаю, що 2 листопада 2016 року в Україні почав діяти Антирейдерський закон. 16 листопада набрала законної сили постанова Кабінету Міністрів України, де прописані нові правила щодо державної реєстрації на підзаконному рівні. З найважливішого:


    - постанова прописує механізм сповіщення щодо реєстраційних дій власника майна. Сповіщення відбувається через електронну пошту. У випадку, коли хтось намагається здійснити дії щодо майна, реєстратор зобов`язаний повідомити про такий намір власника нерухомості. Для цього зацікавленій особі необхідно в Реєстрі вказати свою електрону адресу.


    - врегульовано можливість отримати паперове підтвердження права власності. Відтепер можна отримати витяг з реєстру у паперовій формі з печаткою та підписом реєстратора. В такому витягу вказується індексний номер, дата реєстрації, хто зареєстрував, майнові права і звісно відомості щодо нерухомості.


    

Щодо статистики за період існування управління:

Проведено реєстрацію права власності та їх обтяжень: 1497

Кількість наданої інформації – 1216

Загальна сума надходження до місцевого бюджету від сплати адміністративного збору складає приблизно 139 тисяч гривень.


    2. Основним завданням відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців є здійснення державної реєстрації фізичних осіб - підприємців та всіх юридичних осіб незалежно від організаційно-правової форми, форми власності та підпорядкування (крім громадських організацій, професійних спілок та політичних партій).


    Основними функціями у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців:


    

- прийом документів, поданих для державної реєстрації;

- державна реєстрація та проведення інших реєстраційних дій;

- ведення Єдиного державного реєстру та надання відомостей з нього;

- ведення реєстраційних справ;


    Мабуть не було жодного звітного періоду, коли на цей відділ не було значного навантаження, в наслідок змін до законодавства. За період існування управління таких періодів було 3. Перший пов'язаний з набуттям чинності постанови Кабінету Міністрів України № 440 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру» (16 липня 2016 року), згідно з якою усі неприбуткові установи та організації повинні були переглянути свої статути, внести і зареєструвати зміни, щоб статут відповідав оновленому Податковому кодексу України до 1 січня 2017 року. В наслідок чого до державних реєстраторів відділу звернулось 200 установи та організації.


    Також зазначаю, що згідно з Законом України № 1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо поліпшення інвестиційного клімату», який набув чинності 1 січня 2017 року неприбуткові установи та організації мають додаткові півроку до 1 липня 2017 на перереєстрацію своїх установчих документів. Користуючись нагодою, звертаюсь до тих неприбуткових організацій, які ще не встигли зареєструвати відповідні зміни, звертайтесь до відділу реєстрації, задля уникнення ажіотажу наприкінці червня.


    Другий період значного навантаження пов'язаний зі змінами до Закону України « Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування». Відповідно до нових норм, вже з 1 січня 2017р. всі фізичні особи-підприємці мали щомісяця платити єдиний соціальний внесок у розмірі 704 гривні на місяць, навіть якщо не мали прибутку. Це призвело до того, що підприємці почали масово припиняти свою діяльність. І майже за півтора місяця до державних реєстраторів звернулось 300 підприємців.


    Третій період пов'язаний з наказом Міністерства юстиції України N 3359/5 від 25.11.2016, згідно до якого управлінню необхідно забезпечити передачу реєстраційних справ у паперовій формі щодо юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців, місцезнаходженням яких є населені пункти, в яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та населені пункти, що розташовані на лінії зіткнення в Донецькій та Луганській областях до Головного управління юстиції в Донецькій області. А це понад 4000 реєстраційних справ, оформлення яких на даний момент триває.


    Щодо статистики за період існування управління:


    

- Проведено державну реєстрацію 92 юридичних осіб та 718 фізичних осіб – підприємців

- Ліквідовано 33 юридичних осіб та 686 фізичних осіб – підприємців

- Видано витягів з ЄДР 687


    Загальна сума надходження до місцевого бюджету від сплати адміністративного збору складає приблизно 226 тисяч гривень.


    3. Щодо відділу формування та ведення реєстру територіальної громади Основними функціями є:


    - формування та ведення реєстру територіальної громади відповідно до закону;

- реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах м. Краматорська;

- передача інформації про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування до Єдиного державного демографічного реєстру.


    На даний момент створено реєстр територіальної громади м. Краматорська, в якому міститься інформація про реєстрацію місця проживання мешканців міста, та за їх заявою надається ця інформація. Згідно п. 23 Правил реєстрації місця проживання та передачі інформації органом реєстрації до Єдиного демографічного реєстру затвердженого постановою КМУ № 207 від 02.03.2016 працівник органу реєстрації оформляє і видає довідку про реєстрацію місця проживання/перебування дітям до 16 років та громадянам, які мають паспорт громадянина України у формі картки, за формами згідно з додаткам 13.


    Додатково довідку про реєстрацію місця проживання (додаток 13) громадяни подають для отримання, обміну паспорта громадянина України у вигляді картки згідно з п. 35 постанови КМУ № 302 від 25.03.2015 «Про затвердження зразка бланка, технічного опису та Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України».


    Протягом 2016 року відділом була проведена велика робота щодо прийняття на зберігання картотеки з питань реєстрації фізичних осіб від КП «СЕЗ», ОСББ та інших підприємств, установ та організацій, які забезпечували ведення цих картотек на виконання норм Закону від 10.12.2015 № 888-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», що дало можливість управлінню надавати інформацію про реєстрацію як органам державної влади за їх запитом так і громадянам за їх вимогою.Щодо статистики за період існування управління:


    

Проведено реєстрацію місця проживання – 6219 осіб

Зняття з реєстрації – 7678 осіб

Складено протоколів про адміністративні правопорушення – 164

Видано довідок про місце проживання та довідок про склад сім’ї - 1286

Загальна сума надходження до місцевого бюджету від сплати адміністративного збору складає приблизно 147 тисяч гривень.


    На даний момент в управлінні ведеться робота по створенню власного веб-сайту, сторінки в фейсбук, розроблюється порядок надання консультацій он – лайн та електронну подачу заяви про місце проживання для максимально комфортного та якісного надання адміністративних послуг управлінням.





Начальник управління
К.В.Куцен



729 переглядів

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 23.08.2019

    09-00
    Урочистий захід до Дня Державного Прапора
    Сквер ім. Т.Г. Шевченка
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 23.08.2019

    09-30
    Флешмоб на центральній площі міста, присвячений Дню Державного прапору
    Площа Миру
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 23.08.2019

    10-00
    Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам
    Порядок денний
    Управління праці та соціального захисту населення
    Начальник управління Гришичева П.В

  • 23.08.2019

    14-00
    Засідання міської комісії по розгляду питань, пов`язаних з наданням житлових субсидій
    Порядок денний
    Управління праці та соціального захисту населення
    Начальник управління Гришичева П.В.

  • 23.08.2019

    15-00
    Відкриття персональної виставки Любові Корчак "Барви України"  до Дня Незалежності України
    музей історії міста
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • інвест паспорт_ua
  • інвест паспорт_eng
  • Контакт центр
  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • Фондсоц страхування
  • police
  • Я маю право
  • Програм
  • Портал відкритих даних
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?