• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • енергоефективність
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Асоціація міст України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг

Оновлено 08.04.2020 10:08


Аналіз надходження звернень громадян




1 квартал






АНАЛІЗ надходження звернень громадян за 1 квартал 2020 року 


Організація роботи із зверненнями громадян у виконкомі Краматорської міської ради здійснюється згідно Закону України «Про звернення громадян».


За I квартал 2020 року до виконавчого комітету Краматорської міської ради надійшло та опрацьовано 1062 звернення, проти 1537 аналогічного періоду 2019 року, так на 31 відсоток відбулось зменшення.


Відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», за графіком особистого прийому громадян міським головою, секретарем міської ради, заступниками міського голови, керуючим справами виконкому міської ради було фактично проведено 21 особистих прийомів, в тому числі 2 - виїзних за місцем проживання громадян. Розглянуто 34 звернення, з них 28 задоволено.


За характером порушених у зверненнях питань, які надходять до виконавчого комітету Краматорської міської ради головне місце займають питання житлово-комунальної - 591 та соціальної сфер - 435: капітальний ремонт житлового фонду міста, внутрішньо квартальних доріг, асфальтування прибудинкових територій, відновлення асфальтового покриття тротуарів міста, незгода з нарахуванням за надання послуги централізованого теплопостачання, надання житла соціально незахищеним верствам населення, надання роз’яснення щодо оформлення та порядку користування «Картки краматорчанина», надання матеріальної допомоги на лікування та вирішення соціально-побутових проблем громадян.


Через органи влади вищого рівня надійшло 812 звернень, у тому числі 72 через облдержадміністрацію. Численні звернення на телефонну «Урядову гарячу лінію» стосуються питань соціального захисту населення, надання роз’яснень щодо зменшення розміру субсидії, призначення та нарахування субсидії на житлово-комунальні послуги.


Усі звернення, які надійшли до виконавчого комітету Краматорської міської ради, розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників.


За результатами проведенного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи міської ради відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань.


З загальної кількості звернень:

- вирішено позитивно та роз'яснено - 947 звернення, що становить 89,2%;

- відмовлено - 0 звернень;

- в стадії розгляду - 110 звернень, що становить 10,3 %;

- 4 звернення громадян переслані за належністю згідно ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», що становить 0,5 %.


Згідно до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції працює особлива форма колективних звернень громадян до органів місцевого самоврядування. Так, електронних звернень до міського голови надіслано 40. Місцевих петицій - 22, 2 підтримано необхідною кількістю підписів громадян та підготовлено відповідні проєкти рішень для розгляду на сесії Краматорської міської ради. Не підтримані (20), які у зазначений термін Законом України розглянуті як колективні звернення, відповіді направлено авторам електронних петицій.


Для поліпшення роботи зі зверненнями громадян та оперативного реагування на проблеми проведено 1 засідання постійно діючої комісії, 2 «Дня контролю». Проведено перевірок додержання законодавства про звернення громадян в структурному підрозділі та підприємстві, яке надає послуги населенню – 2.


У виконкомі Краматорської міської ради активно функціонує «Телефон довіри» 5-94-91, на який надійшло 35 звернень, майже 100 відсотків вирішено позитивно в найкоротші терміни. Виконком міської ради контролює хід та термін розгляду звернень, за необхідністю здійснює зворотній зв'язок з громадянами. Спеціалісти відділу по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації завжди з порозумінням та повагою ставляться до громадян, намагаються зробити все можливе для вирішення їх проблем.


Вжито додаткових заходів щодо оперативного реагування на звернення. Так, працює програма по роботі зі зверненнями громадян «Контакт-центр» м. Краматорськ. Контактний центр дає можливість мешканцям міста в електронному вигляді повідомити про проблеми міста та заяви особистого характеру. Також програма визначає механізм взаємодії диспетчерської служби «Контакт-центр» з підприємствами міста, які надають послуги населенню. Диспетчерська служба цілодобово приймає звернення від громадян міста в електронному та телефонному режимах. Так, за I квартал зареєстровано 138 звернень, з них задоволено 107, 31 знаходяться в роботі.


На офіційному сайті Краматорської міської ради систематично наповнюється сторінка «Звернення громадян». В засобах масової інформації розміщуються матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян, доводяться до відома громадян графіки особистих та виїзних прийомів керівництва виконкому міської ради.


Відділом по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації міської ради постійно вживаються заходи щодо всебічного, кваліфікованого, об'єктивного розгляду звернень громадян у визначені діючим законодавством терміни, не припускаючи надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей заявникам та безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам, або посадовим особам, чиї рішення, чи дії оскаржуються. Робота спеціалістів спрямована на забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, створення належних умов для реалізації цього права.

159 переглядів

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 27.05.2020

    09-00 12-00
    Проведення занять із спеціалістами підприємств, установ та організацій міста, на яких покладено виконання завдань у сфері цивільного захисту
    учбовий клас управління з питань ЦЗ
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

  • 27.05.2020

    10-00
    СЕСІЯ МІСЬКОЇ РАДИ
    Порядок денний
    зала засідань виконкому, 4 поверх
    секретар міської ради Ошурко Д.В.

  • 27.05.2020

    14-00
    Засідання міської комісії по розгляду питань, пов`язаних з наданням житлових субсидій
    Порядок денний
    Управління праці та соціального захисту населення
    Начальник управління Гришичева П.В.

  • 28.05.2020

    10-00 12-00
    Підготовка та проведення засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій
    учбовий клас міських курсів з питань ЦЗ
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

  • 29.05.2020

    10-00
    Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам
    Порядок денний
    Управління праці та соціального захисту населення
    Начальник управління Гришичева П.В

  • 29.05.2020

    14-00
    Засідання міської комісії по розгляду питань, пов`язаних з наданням житлових субсидій
    Порядок денний
    Управління праці та соціального захисту населення
    Начальник управління Гришичева П.В.

Всі подiї


Календар новин


  • інвест паспорт_eng
  • Контакт центр
  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • Громадський бюджет
  • бджет-візуалізація
  • ОСББ
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • Фондсоц страхування
  • Програм
  • Портал відкритих даних
  • Безоплатна правова допомога
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?