• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • енергоефективність
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Асоціація міст України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг

Оновлено 16.01.2020 16:55

Бюджет міста Краматорськ на 2020 р

Державну бюджетну політику на території міста реалізує Фінансове управління виконавчого комітету Краматорської міської ради


Адреса:84313, пл. Миру, 2, I поверх каб.4-9


Більше інформації можна знайти на сторінці «Фінансове управління»




Бюджет міста на 2020 р.

Зміни до Бюджету міста за 2020 р.



Виконання бюджету міста за _ місяців 2020 рік


Доходи міського бюджету за _ місяців 2020 рік

Виконання доходної частини загального фонду бюджету

Виконання доходної частини спеціального фонду бюджету

Трансферти загального та спеціального фондів


Видатки міського бюджету за _ місяців 2020 рік

Загальний фонд

Спеціальний фонд


↑ На верх




↑ На верх



Бюджет міста на 2020 р.





Рішення міської ради № 64/VII-651 вiд 23.12.2019 Про міський бюджет на 2020 рік (05216100000)

Додаток 1 - xls
Додаток 2 - xls
Додаток 3 - xls
Додаток 4 - xls
Додаток 5 - xls
Додаток 6 - xls
Додаток 7 - xls
Додаток 8 - xls



Пояснювальна записка

до міського бюджету м. Краматорська на 2020 рік



I. Соціально-економічний стан м. Краматорська в 2019 році і прогноз розвитку на 2020 рік


За січень – серпень 2019 року обсяг реалізації промислової продукції в місті склав 11,3 млрд. грн. ( 11 333,3 млн. грн.), що в діючих цінах на 34,1 % менше відповідного періоду 2018 року. Питома вага промисловості міста в загальному обсязі реалізованої промислової продукції по області склала 5,7 %.


За січень-вересень 2019 року в порівнянні з аналогічним періодом 2018 року в 3 рази збільшилось виробництво верстатів та машин шахтно – підйомних, в 1,5 рази – виробництво прокатного та металургійного обладнання, на 43,5 % - виробництво млинів та дробарок, на 33,3 % - кранів, на 25,0 % - валків прокатних, на 12,3 % - феромарганцю, на 6,7 % - виробництво електроенергії.


В 2,8 рази зменшилось виробництво гідротехнічного та енергетичного обладнання, в 2 рази – виробництво комбайнів прохідницьких, на 23,5 % - будівельних металевих конструкцій та частин конструкцій, на 13,2 % - виробництво стали, на 5,2 % виробництво теплоенергії, на 4,5 % - виробництво гірничо – транспортного устаткування, на 3,8 % запасних частин до устаткування.


Обсяг валової продукції сільськогосподарських підприємств за 9 місяців 2019 року склав 48,9 млн. грн.(48 921,8 тис. грн.), що в 1,7 рази більше аналогічного показника 2018 року. З загального обсягу валової продукції 100 % припадає на продукцію рослинництва.


Будівельними підприємствами, що працювали за контрактами підряду, а також підприємствами, які виконували будівельні роботи господарським способом, за січень – вересень 2019 року виконано будівельних робіт на 568,7 млн. грн., що становить 15,0 % загального обсягу виконаних будівельних робіт по області.


Підприємствами роздрібної торгівлі і ресторанного господарства очікуваний розмір реалізованих товарів за 9 місяців 2019 року становить 2 874,1 млн. грн., що на 8,0 % більше, ніж за січень – вересень 2018 року.


Обсяг реалізованих послуг за січень – червень поточного року склав 282,3 млн. грн.(у т.ч. населенню – 93,5 млн. грн.).


Станом на 01.01.2019 за даними Краматорського ГУ ДПС у Донецькій області кількість малих підприємств складає 3352 одиниці та 6639 – кількість підприємців фізичних осіб.


Середньомісячна номінальна заробітна плата штатних працівників у ІІ кварталі 2019 року склала – 10 560 грн., що на 26,1 % перевищує аналогічний показник 2018 року і становить 88,0 % до середнього рівня по регіону ( 12 003 грн.).


Станом на 01.10.2019 заборгованість з виплати заробітної плати по місту відсутня.


Протягом 9 місяців 2019 року на обліку в Краматорському міському центрі зайнятості перебували 3 287 осіб, які мали статус безробітного. Станом на 01.10.2019 на обліку перебувало 1 010 безробітних осіб ( на 1,1 % більше, ніж на 01.01.2019 ). Із загальної кількості безробітних 59,8 % - жінки, 33,8 % - молодь віком до 35 років.


У січні – вересні 2019 року за сприяння служби зайнятості праце влаштовано1 396 безробітних осіб, серед працевлаштованих 61,3 % - жінки, 31,2 % - молодь у віці до 35 років.


У 2020 році покращення фінансового стану підприємств буде можливим за рахунок розвитку промислового виробництва із застосуванням ресурсозберігаючих, інноваційних, екологічно орієнтованих технологій, освоєння випуску нової конкурентоспроможної, високотехнологічної продукції з одночасним скороченням її матеріало- та енергоємності, вихід на нові ринки збуту.


Кількісними та якісними критеріями ефективного розвитку міста на 2020 рік є: - забезпечення зростання до попереднього року обсягу реалізованої промислової продукції у діючих цінах на 4,7 %, валової продукції сільського господарства по всіх категоріях господарств в порівнянних цінах 2010 року – на 4,2 %, обороту роздрібної торгівлі – на 12,0 %, середньомісячної заробітної плати - на 13,1 % (складе 12 100 грн.), недопущення виникнення заборгованості з виплати заробітної плати працівникам економічно активних підприємств, створення комфортного середовища для проживання населення, підвищення престижу підприємницької діяльності.


Міський бюджет на 2020 рік сформовано згідно змін до Бюджетного та Податкового кодексів України, Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» та інших законодавчих актів, що стосуються місцевих бюджетів та міжбюджетних відносин.


Крім того, параметри формування міського бюджету визначалися показниками економічного і соціального розвитку міста на 2020 рік з використанням даних статистичної і фінансової звітності, оцінки виконання міського бюджету за попередні роки, розрахунків управлінь міської ради, податкової служби міста.



Об’єм доходної частини міського бюджету на 2020 рік прогнозу


II. Оцінка надходжень доходів міського бюджету на 2020 рік

ється у сумі 1 551 621,5 тис. грн. і складається із загального, спеціального фондів та міжбюджетних трансфертів.



1. ЗАГАЛЬНИЙ ФОНД


Доходи загального фонду міського бюджету ( з урахуванням трансфертів) прогнозуються у сумі 1 514 283,0 тис. грн., які сформовані з:


1.надходжень загальнодержавних податків і зборів та власних доходів згідно ст.64 Бюджетного Кодексу України – 1 235 802,1 тис. грн.,


2. субвенцій з державного бюджету – 265 440,5 тис.грн., у т.ч.:

- освітня субвенція - 227 939,2 тис. грн.;

- медична субвенція - 37 501,3 тис. грн.;


3. дотації з обласного бюджету на утримання притулку для дітей – 6102,6 тис.грн.;


4. субвенцій з обласного бюджету – 4 554,3 тис.грн., в т.ч.:

- за рахунок коштів медичної субвенції з державного бюджету на лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет – 1 272,5 тис.грн.;

- за рахунок коштів освітньої субвенції з державного бюджету на інклюзивно – ресурсні центри – 1 385,2 тис.грн.;

- за рахунок власних коштів обласного бюджету – 1 896,6 тис.грн.,


у т.ч.:

- на оплату комунальних послуг інвалідам по зору – 222,6 тис. грн.,

- на виконання окремих державних програм соціального захисту населення – 638,6 тис. грн.,

- на надання допомоги дітям - сирітам та дітям, позбавленим батьківського піклування, які перебувають на повному державному забезпеченні, що навчаються в закладах освіти – 1035,4 тис.грн.;


5. субвенцій з бюджетів інших міст на надання медичних послуг – 2 277,9 тис.грн.,

в т.ч.:


- за рахунок медичної субвенції з державного бюджету з бюджету Андріївської ОТГ - 437,9 тис.грн.:


- за рахунок власних коштів бюджетів

в т. ч. :

з бюджету Лиманської ОТГ – 520,0 тис. грн.,

з бюджету м. Дружківки – 500,0 тис. грн.,

з бюджету м.Словянська– 450,0 тис.грн.,

з бюджету м.Бахмута – 180,0 тис.грн.,

з бюджету Бахмутського району – 40,0 тис.грн.,

з бюджету м.Торецьк – 150,0 тис.грн.


6. субвенції на надання освітніх послуг за рахунок власних коштів з бюджету Андріївської ОТГ – 105,6 тис.грн.,


Код 11010000 «Податок та збір на доходи фізичних осіб»

Прогнозний розрахунок суми податку на доходи фізичних осіб на 2020 рік здійснений на підставі та з урахуванням фондів оплати праці та податку на доходи бюджетоутворюючих підприємств, очікуваних надходжень податку у 2019 році та підвищення мінімальної заробітної плати до 4173 грн. і становитиме 926 081,7 тис. грн.


Код 11020000 «Податок на прибуток підприємств»

Надходження по податку на прибуток підприємств комунальної власності на 2020 рік заплановані у сумі 1608,3 тис. грн.


Розрахунок прогнозу податку на прибуток підприємств до міського бюджету на 2020 рік, здійснено на підставі даних декларацій з податку на прибуток підприємств, динаміки надходжень за попередні роки, фінансового результату підприємств до оподаткування .


При прогнозуванні надходжень податку на прибуток на 2020 рік враховано:

- ставка податку у розмірі 18 %;

- вплив динаміки сум надміру сплаченого податку.


Код 14040000 «Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів»

Надходження коштів від акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (пива, алкогольних напоїв, тютюну) на 2020 рік заплановані у сумі 59085,8 тис. грн. з урахуванням очікуваних надходжень за 2019 рік. В планових цифрах на 2020 рік передбачено підвищення вартості підакцизних товарів за рахунок інфляційних процесів.


Код 18000000 «Місцеві податки і збори»

Прогнозні надходження до міського бюджету місцевих податків на 2020рік розраховані з урахуванням норм Податкового кодексу України та заплановані в сумі 212 967,7 тис. грн.


До місцевих податків належать податок на майно, єдиний податок, туристичний збір.


Надходження по податку на майно прогнозуються у сумі 111 721,9 тис. грн. та складаються з:

-податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 7 371,9 тис.грн;

-земельного податку та орендної плати за землю - 104 200,0 тис. грн.;

-транспортного податку – 150,0 тис. грн.


При розрахунку податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, по юридичним та фізичним особам надходження збільшені за рахунок зростання розміру мінімальної заробітної плати (з 3723 грн. на 01.01.2019 до 4173 грн. на 01.01.2020).


При розрахунку плати за землю враховані активізація роботи про проведенню інвентаризації земельних ділянок, перегляд діючих договорів по оренді землі, погашення землекористувачами податкового боргу минулих років.


Транспортний податок розрахований згідно даних податкової інспекції та норм Податкового кодексу України. Об’єктом оподаткування зазначеним податком є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового року (1 564 875 грн.).


Єдиний податок прогнозується у сумі 100838,2 тис. грн. і розрахований з урахуванням зростання розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 9% (01.01.2019 - 1762 грн., на 01.01.2020 - 1921 грн.) та мінімальної заробітної плати на 12,1% (01.01.2019 - 3723 грн., на 01.01.2020- 4173 грн.) для платників І та II груп відповідно (у зв’язку з тим, що ставки збору встановлюються від їх розмірів) та збільшення надходжень від платників ІІІ та ІV груп за рахунок інфляційних процесів на рівні 107,4%.


Туристичний збір прогнозується у сумі 407,6 тис. грн.


Код 22080400 «Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності»

Надходження коштів від оренди комунального майна до загального фонду міського бюджету на 2020 рік прогнозуються у сумі 2051,0 тис. грн.


Показники розраховані відповідно до даних відділу комунальних ресурсів та самоврядного контролю та з урахуванням очікуваних надходжень за 2019 рік.


У 2020 році передбачається оренда комунального майна виключно на конкурсних засадах відповідно до Закону України "Про оренду державного та комунального майна".


Код 24060300 «Інші надходження»

До складу інших надходжень належить плата за тимчасове користування місцем, що перебуває в комунальній власності, для розміщення зовнішньої реклами. Прогноз надходжень цієї плати на 2020 рік становить 867,2 тис.грн.



2. СПЕЦІАЛЬНИЙ ФОНД


Доходи спеціального фонду міського бюджету на 2020 рік обчислені у сумі 37 338,5 тис. грн., у тому числі:

- доходи бюджету розвитку – 1 310,0 тис. грн.

- інші доходи спеціального фонду – 36 028,5 тис. грн.,


Доходи спеціального фонду міського бюджету формуються відповідно до ст.69-1 Бюджетного Кодексу України:


1.надходження до бюджету розвитку міського бюджету складають 1310,0 тис. грн. від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення.


2. інші надходження до спеціального фонду міського бюджету складають 36028,5 тис. грн., в тому числі :

- власні кошти бюджетних установ, які утримуються за рахунок коштів місцевих бюджетів заплановані у сумі 32971,4 тис. грн.,

- 50 % грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища в наслідок господарської та іншої діяльності – 10,0 тис. грн.

- 25% екологічного податку – 3047,1 тис.грн.



ІІІ.ВИДАТКИ


Міський бюджет на 2020 рік затверджений у сумі 1 551 621,5тис грн. і в порівнянні з затвердженим бюджетом 2019 року (1 970 387,4тис.грн.) менший на 418 765,9тис. грн. при цьому обсяг видатків загального фонду 1 214 283,0тис.грн. (зменшився на 546 040,9тис.грн.), спеціального фонду 337 338,5тис.грн. (збільшився на 127 275тис.грн.).


Обсяг затвердженої оборотної касової готівки по міському бюджету становить 1 800,0тис. грн.


У міському бюджеті враховані видатки за рахунок цільових субвенцій з державного бюджету: освітня субвенція – 227 939,2 тис.грн. (збільшилась на 32 325,3тис.грн.), медична субвенція у сумі 37 501,3тис.грн. (зменшилась на 101 972,9тис.грн.), а також на інклюзивно - ресурсні центри 1 385,2тис.грн. за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету. Крім того враховано цільові субвенції з інших міст: за пролікованих хворих у закладах охорони здоров’я м. Краматорськ у сумі 2 277,9 тис.грн. та на виконання переданих повноважень з надання освітніх послуг у сумі 105,6 тис.грн., субвенції з обласного бюджету на надання пільг за ЖКП інвалідам по зору 1та 2 груп у сумі 222,6тис.грн., на надання матеріальної допомоги постраждалим внаслідок Чорнобільської катастрофи у сумі 163,5 тис.грн., на надання щомісячної допомоги учням закладів професійної (технічно-професійної) освіти, студентам (курсантам) закладів фахової перевищої освіти, закладів вищої освіти з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають на повному державному забезпеченні у сумі 1 035,5 тис.грн., на виконання окремих державних програм соціального захисту 278,1тис.грн., а також дотація з обласного бюджету на утримання центру соціально - психологічної реабілітації дітей – 6 102,6тис.грн.


Видатки за рахунок цільового фонду органів місцевого самоврядування у бюджеті не планувались.


Резервний фонд запланований у обсязі 1 000,0тис.грн.


Міський бюджет в цілому бездефіцитний в т.ч. профіцит по загальному фонду у сумі 300 000,0тис.грн., напрямком використання якого визначено передачу коштів із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду), а по спеціальному фонду дефіцит у сумі 300 000,0тис.грн., джерелом покриття якого визначено кошти, передані із загального фонду до бюджету розвитку спеціального фонду.


В межах прогнозованого обсягу доходів, з урахуванням міжбюджетних трансфертів визначених в Законі України «Про Державний бюджет України на 2020рік» та в розпорядженні голови Донецької обласної державної адміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 05.12.2019№ 1354/V-19 «Про обласний бюджет на 2020 рік» видатки загального фонду місцевого бюджету на 2020 рік визначені у сумі – 1 214 283,0 тис. грн, що менше затверджених видатків загального фонду на 2019 рік на 546,0 тис. грн. або на 45%.


Розрахунок видатків на утримання установ та здійснення заходів у соціально-культурній сфері на 2020 рік проведений виходячи з потреби у першочергових видатках і застосований єдиний підхід при розрахунку витрат, а саме, враховано:


- встановлення з 1 січня мінімальної заробітної плати у розмірі 4723 грн. на місяць, що на 13,2% більше минулорічного показника, та посадового окладу працівника І тарифного розряду ЄТС 2102гривні; що на 9,4% більше ніж у 2019 році.


- встановлення доплат та надбавок обов’язкового характеру, а також стимулюючі виплати (матеріальна допомога на оздоровлення, щорічна грошова винагорода педагогічним працівникам, цільова надбавка на заохочення працівникам Управління праці та соціального захисту, надбавка за складність та напруженість працівникам централізованих бухгалтерій, стимулюючи виплати спеціалістам бюджетних установ, рівень заробітної плати яких прирівняний до заробітної плати обслуговуючого персоналу);


- обсяг витрат на оплату енергоносіїв визначено виходячи з фактичного споживання їх у 2019році та діючих тарифів;


- інші видатки заплановано з урахуванням індексу споживчих цін 6,0%


Обсяг захищених видатків заплановано у сумі 913 457,6 тис.грн., в тому числі:

- заробітна плата з нарахуваннями визначена 745 304,7,0 тис.грн.;

- видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв 82 620,4 тис.грн. ;

- видатки на продукти харчування та медикаменти 63 511,8 тис.грн.;

- інші захищені видатки 22 020,7 тис.грн.


Крім того в міському бюджеті заплановано інші дотації з міського бюджету бюджетам селищних рад у сумі 4350,9 тис.грн.:

- Красноторський селищний бюджет – 1358,2 тис.грн.

- Шабельківський селищний бюджет – 2960,8 тис.грн.

- Ясногірський селищний бюджет – 31,9 тис.грн.


Міським бюджетом передбачені видатки у сумі 2000,0 тис. грн. обласному бюджету на фінансування підтримки суб'єктам малого підприємництва на реалізацію проектів згідно програми сприяння розвитку малого і середнього підприємництва в м. Краматорську на 2019-2020 роки


По загальному фонду заплановані видатки на утримання органів місцевого самоврядування у сумі 134367,9 тис. грн. Видатки на захищенні статті бюджету, а саме заробітну плату, комунальні послуги, енергоносії забезпечено в повному обсязі.


При плануванні фонду оплати праці враховано запровадження нових розмірів мінімальної заробітної плати на 2020 рік, в фонді заробітної плати передбачені надбавки та доплати обов`язкового характеру, надбавки за високі досягнення у праці та за складність, напруженість в роботі, матеріальна допомога на оздоровлення та на вирішення соціально-побутових потреб, премія.


Інші видатки на утримання працівників органів місцевого самоврядування заплановані в повному обсязі з урахуванням індексу споживчих цін на 2020 рік


Найбільшу питому вагу у загальному об’ємі видатків міського бюджету складають витрати на утримання установ соціально-культурної сфери, з яких витрати на освіту становлять 621 546,3 тис.грн., на охорону здоров'я 115 134,5 тис.грн., на соціальний захист населення 24 565,3 тис.грн., на культуру 41 006,8 тис.грн.., на фізичну культуру і спорт -13 615 тис.грн.


Із загального об’єму видатків, передбачених на освіту, 229 324,4 тис.грн. складають кошти освітньої субвенції з державного бюджету, які направлені на заробітну плату з нарахуваннями на неї педагогічних працівників загальноосвітніх шкіл та інклюзивно-ресурсного центру, потреба в яких складає 242 971,2 тис.грн. та забезпечується додатково коштами міського бюджету.


У 2020 році вартість харчування дітей та учнів у закладах освіти зросла на 35% у дошкільних закладах (37грн. проти 27грн.) та на 89% (25грн. проти 14грн.) у загальноосвітніх закладах та повинна забезпечити 100% норми харчування. При цьому, харчування учнів 1-4 класів загальноосвітніх шкіл буде здійснюватися з урахуванням батьківської плати, що складає 50% від вартості харчування,(13,2 млн.грн. з бюджету та 13,2 млн.грн. кошти батьків. Всього витрати місцевого бюджету на харчування дітей загальноосвітніх шкіл і дошкільних закладів становлять 40 968,0 тис.грн.


Крім того, з метою підвищення інтелектуального потенціалу міста та заохочення учнів загальноосвітніх навчальних закладів передбачено разова премія обдарованим учням в обсязі 220,0 тис.грн., Триває практика фінансування міських літніх пришкільних таборів для соціально незахищених дітей і профільно-тематичних шкільних літніх таборів для обдарованих дітей – 497,0 тис.грн.


- підвезення учнів з віддалених районів до ЗОШ №10,26 та ЗОШ №13,33 окремим транспортом - 725,5 тис.грн та оплата пільгового проїзду учнів (304 чол.) до загальноосвітніх закладів (ЗОШ №19,21,28,30,31,32), що проживають у віддалених районах міста та селищ (поза 2-3 км від учбового закладу) - 638,4 тис.грн.


З охорони здоров'я видатки склали 98134,5 тис.грн.. А саме: Для покращення надання медичної допомоги на первинному рівні заплановано 10271,4 тис. грн., на надання медичних послуг, що не входять до обов’язкового державного пакету медичних гарантій – це оплата аналізів, утримання рентгенологічної служби, забезпечення надання медичної допомоги на дому, утримання служби огляду померлих, оплата праці лікарів медичної комісії військового комісаріату, утримання центральної стерилізаційної, утримання господарської служби, оплата праці інтернів, оплата аналізів на РВ та гепатити.


У зв’язку з продовженням реалізації заходів реформи фінансування системи охорони здоров’я відповідно до ЗУ «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» видатки на надання амбулаторної та стаціонарної медичної допомоги заплановані тільки на 1 квартал 2020 року. Заробітна плата з нарахуваннями заплановані на фактично зайняті ставки з урахуванням фактичних виплат складають 41 832,2 тис. грн.. Видатки на медикаменти передбачені на 1 квартал в сумі 7 450,0 тис. грн., в т.ч. на надання екстреної медичної допомоги у сумі 5 537,0 тис. грн., на придбання наркотичних засобів у закладах вторинного рівня – 694,6 тис. грн.., на лікарські (в т.ч. стоматологічні) відвідування та лабораторні дослідження та аналізи – 1 218,4 тис. грн. Видатки на організацію харчування в 1 кварталі в стаціонарах складають 808,9 тис. грн..


Всього в проекті міського бюджету на 2020 рік передбачено видатки на виконання 11 місцевих програм у сфері охорони здоров’я на загальну суму 16 217,6 тис. грн.. що на 1006,6 тис. грн. більше ніж у 2019 році, а саме: на безкоштовні медикаменти (пільгову рецептуру) у сумі 7 373,4 тис. грн.., на слухові апарати у сумі 191,8 тис. грн., на пільгове зубопротезування у сумі 1 392,9 тис. грн.., на придбання засобів технічної реабілітації (памперси) у сумі 526,0 тис. грн., придбання безплатних молочних сумішей для дітей віком до двох років з малозабезпечених сімей у сумі 272,6 тис. грн., а також лікувального харчування для 4 хворих дітей на фенілкетонурію у сумі 2 181,2 тис. грн.


- на лікування хворих на СНІД, обстеження населення, вагітних та ін. придбання замінювачів грудного молока у сумі 552.0 тис. грн.,;


- на виконання Міських заходів протидії захворювання на туберкульоз на 2020-2023 рр передбачено 227,7 тис. грн. на придбання 1065 продуктових наборів (соціальні пакети) для хворих, які перебувають на амбулаторному лікуванні, та 504,6 тис. грн. для проведення щеплень та рентген.обстежень для виявлення туберкульозу на ранніх стадіях;


- на виконання заходів з профілактики та лікування цукрового діабету передбачено 953,4 тис. грн. на придбання інсулінів, цукрознижуючих таблетованих препаратів, та розхідних матеріалів (ланцетів, глюкометрів, голок);


- на виконання інших міських програм медичної допомоги заплановано 1 949,1 тис. грн.: програми репродуктивного здоров’я (попередження малюкової смертності) – 405,0 тис .грн., на лікування серцево-судинних захворювань – 466,4 тис. грн.., надання допомоги хворим на синдром Паркінсона – 265,0 тис. грн., хворим на гемофілію – 123,9 тис. грн., на виявлення онкозахворювань на ранніх стадіях – 285,1 тис .грн., програму імунопрофілактики (придбання вакцин) – 206,4 тис .грн.,. надання стоматологічної допомоги – 197,3 тис. грн...


Крім цього в рамках Програми економічного і соціального розвитку м. Краматорськ на 2020рік діють заходи на виплату:


- матеріальної допомоги сім'ям з онкологічними хворими дітьми, на 2020 рік заплановано -500,00 тис.грн.;


- щомісячної муніципальної стипендії особам, яким виповнилося 100 і більше років – 63,63 тис. грн.;


- матеріальної допомоги мешканцям міста, що опинились в складних життєвих обставинах – 504,0 тис. грн.;


- матеріальної допомоги ветеранам АТО – 40,0 тис. грн.;


- пільг особам з інвалідністю по зору 1 та 2 групи – 87,94 тис. грн.;


- матеріальної допомоги онкохворим громадянам з числа ліквідаторів аварії на ЧАЕС – 42,507 тис. грн.;


- муніципальної стипендії учням з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування – 132,050 тис. грн.;


- допомоги на поховання - 1020,830 тис. грн.


- надання інших пільг окремим категоріям громадян відповідно до законодавства ( відшкодування коштів з місцевого бюджету по наданню санаторно-курортного оздоровлення пільгової категорії громадян, відшкодування з міського бюджету вартості проїзду громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильскої катастрофи) – 113 тис.грн.


- надання пільг окремим категоріям громадян з оплати послуг зв'язку – 368 тис.грн.


- надання компенсаційних виплат на пільговий проїзд транспортом окремих категорій громадян у сумі 53000,0тис.грн., в тому числі: автотранспортом – 13000,0тис.грн., залізничним транспортом – 200,0тис.грн., електротранспортом – 39800,0тис.грн.


У 2020 році збільшено обсяг на фінансову підтримку громадським організаціям інвалідів, ветеранів до 384,0 тис.грн.


На заходи у справах сім'ї та молоді-273,65 тис.грн (проведення турнірів, інтелектуальних, патріотичних ігор, соціальних реклам, забезпечення міських військових комісаріатів автотранспортом для відправки призваних осіб до військових частин). Проведення міських заходів і свят – 1500,0 тис.грн.


На премію обдарованим дітям та молоді у сфері культури та мистецтва і виплату щорічної разової премії міського голови у сфері культури і мистецтва педагогам, які виховують творчо здібних та талановитих дітей та молодь, заплановано 250,0 тис.грн.


По галузі «Фізична культура та спорт» заплановані витрати на виплату стипендій провідним спортсменам міста – 747,560 тис.грн., Для стимулювання обдарованих спортсменів та їх наставників за вагомий внесок у розвиток фізкультурно-спортивного руху в місті передбачена премія міського голови -109,850 тис.грн. На проведення навчально тренувальних зборів і змагань з олімпійських та неолімпійських видів спорту, участь спортсменів в чемпіонатах області та України передбачено -625,730 тис.грн.


Основною метою роботи житлово - комунального господарства міста є підвищення ефективності та надійності його функціонування, забезпечення сталого розвитку для задоволення потреб населення і господарського комплексу в житлово - комунальних послугах. Пріоритетними напрямками роботи житлово – комунального господарства міста є поточний ремонт та утримання житлового фонду, поточний ремонт та утримання дорожньо-мостового господарства, озеленення, зовнішнього освітлення, санітарного очищення міста, міських кладовищ та пам’ятників, організація безпеки руху на автошляхах міста.


На виконання Програми капітального, поточного ремонту та реконструкції багатоквартирних будинків житлового фонду м. Краматорська на 2020 рік., Програми підтримки об»єднань співвласників багатоквартирних будинків у м. Краматорську на 2017-2020роки та інших галузевих програм за рахунок коштів загального фонду місцевого бюджету передбачено на поточний ремонт та утримання житлового фонду 16335,0 тис.грн., організацію безпеки руху -3854,0тис.грн., надання фінансової підтримки на покриття збитків від господарської діяльності КВП «Краматорський водоканал»- 57279,0тис.грн. та КПП «Краматорське трамвайно - тролейбусне управління»- 5039,7 тис.грн.


В рамках Програми благоустрою міста на 2020-2023роки в міському бюджеті передбачено 87665,9 тис.грн. на утримання та поточний ремонт об»єктів благоустрою.


Згідно Програми економічного і соціального розвитку м. Краматорськ на 2020рік ("Розвиток земельних відносин") на розробку проекту землеустрою щодо встановлення меж населених пунктів Краматорської міської ради та підготовку земельних ділянок сільськогосподарського призначення або прав на них комунальної власності для продажу на земельних торгах та проведення таких торгів у сумі 2216,0тис.грн.


Видатки спеціального фонду - бюджету розвитку заплановані у сумі 301310,0 тис.грн. Сформовані вони за рахунок надходжень до бюджету розвитку коштів від продажу земельних ділянок у сумі 1310,0 тис. грн. та коштів переданих із загального фонду бюджету до спеціального у сумі 300000,0 тис. грн.


Вищевказані надходження планується направити на капітальні видатки, а саме:


- капітальний ремонт житлового фонду та ліфтового господарства – 12165,0тис.грн.;


- реконструкція та капітальний ремонт автодоріг міста, мереж зовнішнього освітлення, пішохідних тротуарів і внутрішньоквартальних доріг та інших об’єктів благоустрою – 133319,4 тис.грн.


- придбання пасажирського транспорту (тролейбусів, автобусів) та інших основних засобів для утримання в належному стані комунального господарства та об’єктів благоустрою - 12847,4 тис.грн.


- оновлення планово- картографічних матеріалів території міста та інші питання пов’язані із земельними відносинами -12527,0тис.грн.;


- співфінансування з міського бюджету до державного на виконання об»єктів за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку – 52175,0тис.грн.


- капітальний ремонт та реконструкція закладів соціально-культурної сфери у сумі – 78276,2тис.грн.


На реалізацію природоохоронних заходів, що фінансуються за рахунок коштів міського фонду охорони навколишнього природного середовища на 2020 рік в міському бюджеті передбачено 3057,1 тис.грн., а саме озеленення міста, придбання обладнання для збору твердих побутових відходів та інше.



IV/ ПРОГНОЗ

бюджету міста Краматорська на 2021та 2022 роки


Прогноз бюджету міста Краматорська на 2021 та 2022 роки (далі – Прогноз) розроблено на основі положень Бюджетного кодексу України (далі – Кодексу), Податкового кодексу України, з урахуванням змін щодо податкової реформи, методичних рекомендацій Міністерства фінансів України щодо формування місцевих бюджетів на середньострокову перспективу та сформованого проекту міського бюджету на 2020 рік.


Головною метою середньострокового бюджетного прогнозування є запровадження дієвого механізму управління бюджетним процесом як складової частини системи управління місцевими фінансами, встановлення взаємозв’язку між стратегічними цілями розвитку міста та прозорості, передбачуваності та послідовності бюджетної політики. можливостями бюджету, забезпечення


Основними завданнями середньострокової перспективи на 2021-2022 роки є:


- здійснення подальших кроків в напрямі проведення реформи місцевого самоврядування, децентралізації управління бюджетними коштами та підвищення рівня самостійності органів місцевого самоврядування;


- підвищення ефективності управління бюджетними коштами шляхом застосування дієвих методів економії бюджетних коштів, здійснення оптимізації витрат головних розпорядників коштів місцевих бюджетів шляхом виключення непріоритетних та неефективних витрат, насамперед тих, що не забезпечують виконання основних функцій і завдань відповідного головного розпорядника коштів та подальшої оптимізації бюджетних програм;


- забезпечення стабільного функціонування бюджетних установ та виконання заходів, передбачених місцевими бюджетними програмами;


- вжиття дієвих заходів щодо трансформування мережі бюджетних установ в установи нового типу, що спроможні надавати якісні послуги на рівні європейських стандартів;


- запровадження ефективних заходів з енергозбереження в бюджетних установах і закладах;


- визначення та виконання завдань соціально-економічного розвитку міста з врахуванням їх пріоритетності.


Прогноз включає індикативні прогнозні показники економічного і соціального розвитку країни, міського бюджету за основними видами доходів, фінансування, видатків, взаємовідносин між міським бюджетом і державним бюджетом, а також за бюджетними програмами, які забезпечують протягом декількох років виконання інвестиційних програм (проектів).


Прогноз ґрунтується на принципах збалансованості та стійкості бюджетної системи в умовах мінливої ринкової економіки.


Основні прогнозні макропоказники економічного та соціального розвитку України на 2021-2022 роки, що покладені в основу розрахунку Прогнозу, характеризуються наступним чином:


Показники 2021 рік 2022 рік
Валовий внутрішній продукт, відсотків до попереднього року 103,8 104,1
Індекс споживчих цін, грудень до грудня попереднього року, відсотків 105,3 105,1
Розмір мінімальної заробітної плати з 1 січня року, грн. 5 003 5 290
Розмір посадового окладу працівника I тарифного розряду Єдиної тарифної сітки з 1 січня року, грн. 2 270 2 445
Прожитковий мінімум на 1 особу, грн. 2270 2445


 

На середньострокову перспективу в умовах відновлення економіки України, основними завданнями міського бюджету є:

- забезпечення у повному обсязі соціально захищених видатків;

- оптимізація бюджетних видатків шляхом скорочення неефективних бюджетних програм;

- визначення резервів росту доходів міського бюджету;

- стимулювання інвестиційно-інноваційної складової бюджету розвитку міського бюджету;

- забезпечення необхідних фінансових пропорцій згідно з Програмою економічного і соціального розвитку міста;

- здійснення видатків місцевих бюджетів в межах реального фінансового ресурсу;

- підтримка економічного зростання міста, зміцнення фінансово - економічної самостійності.


До основних напрямків розвитку міста належить створення передумов для стійкого соціально-економічного розвитку на основі підвищення конкурентоспроможності економіки міста для розв’язання соціальних проблем та зростання якості життя населення. Досягнення зазначеної цілі планується здійснити шляхом реалізації наступних пріоритетів:


- розширення можливостей реалізації права громадян на гідну працю, підвищення їх доходів шляхом зростання середньомісячної заробітної плати, покращення ситуації у сфері зайнятості населення та безробіття, створення нових робочих місць, збереження та розвитку трудового потенціалу;


- підвищення стандартів життя, розвиток людського і соціального капіталу шляхом поліпшення якості та більшої доступності освіти і медичного обслуговування, підвищення дієвості і стабільності соціального захисту;


- сприяння розвитку виробництва, впровадження новітніх енергоефективних технологій та енергозберігаючих заходів, нарощуванню експорту вітчизняних промислових товарів;


- збереження позитивної тенденції нарощування темпів іноземних інвестицій, стимулювання інвестиційної діяльності у пріоритетних галузях економіки шляхом пріоритетного залучення інвесторів на засадах державно-приватного партнерства;


- підвищення інвестиційної привабливості міста через презентації його можливостей на форумах, виставково-ярмаркових заходах, які проводяться в Україні;


- створення сприятливих умов для розвитку підприємницької діяльності та поліпшення бізнес-клімату шляхом реалізації державної політики подальшого формування реальних механізмів підтримки малого та середнього підприємництва;


- формування ефективної інфраструктури торговельного та побутового обслуговування населення;


- покращення транспортного сполучення та розширення телекомунікаційних послуг;


- забезпечення населення, підприємств, організацій якісними комунальними послугами, підвищення ефективності та надійності функціонування житлово-комунальних систем, впровадження нових енергозберігаючих технологій та обладнання, зниження рівня заборгованості у галузі житлово-комунального господарства;


- впровадження енергозберігаючих заходів у закладах бюджетної сфери та житлово-комунального господарства, стимулювання раціонального використання енергоресурсів, запровадження енергозберігаючих технологій у галузях виробництва;


- здійснення природоохоронних заходів щодо призупинення погіршення стану навколишнього природного середовища: зменшення викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря, скидів забруднюючих стоків у поверхневі водойми та поліпшення якості питної води, впорядкування поводження з твердими побутовими відходами;


- забезпечення наповнюваності міського бюджету та залучення додаткових надходжень до нього, раціональне використання бюджетних коштів.


Основні показники бюджету міста Краматорська на 2019-2022 роки
(тис.грн.)
Показник 2019 рік-1 2020 рік-2 2021 рік-3 2022 рік-3
Загальний фонд
Доходи (з трансфертами) 2 109 056,0 1 514 283,0 1 517 096,3 1 589 531,7
Видатки (з трансфертами) 1 742 271,5 1 214 283,0 1 217 096,3 1 278 927,4
Кредитування усього, у тому числі: 0,0 0,0 0,0 0,0
- надання кредитів з бюджету 0,0 0,0 0,0 0,0
- повернення кредитів до бюджету 0,0 0,0 0,0 0,0
Фінансування (дефіцит "-" / профіцит "+") 366 784,5 300 000,0 300 000,0 310 604,3
Спеціальний фонд
Доходи (з трансфертами) 151 421,7 37 338,5 39 635,4 40 932,7
Видатки (з трансфертами) 601 671,3 337 338,5 339 635,4 351 537,0
Кредитування усього, у тому числі: 0,0 0,0 0,0 0,0
- надання кредитів з бюджету
- повернення кредитів до бюджету
Фінансування (дефіцит "-" / профіцит "+") -450 249,6 -300 000,0 -300 000,0 -310 604,3
Разом
Доходи (з трансфертами) 2 260 477,7 1 551 621,5 1 556 731,7 1 630 464,4
Видатки (з трансфертами) 2 343 942,8 1 551 621,5 1 556 731,7 1 630 464,4
Кредитування усього, у тому числі: 0,0 0,0 0,0 0,0
- надання кредитів з бюджету 0,0 0,0 0,0 0,0
- повернення кредитів до бюджету 0,0 0,0 0,0 0,0
Фінансування (дефіцит "-" / профіцит "+") -83 465,1 0,0 0,0 0,0
1 - показники, визначені в рішенні про бюджет міста Краматорська на 2019 рік, з урахуванням внесених змін до нього 01.11.2019р.;
2 - показники, визначені в проекті рішення про бюджет міста Краматорська на 2020 рік;
3 - індикативні прогнозні показники бюджету міста Краматорська на 2021-2022 роки 
4 - дефіцит бюджету у 2019р. покривається за рахунок залишків коштів станом на 01.01.2019р.


При прогнозуванні доходів міського бюджету на 2021-2022 роки враховані положення Бюджетного та Податкового кодексів та основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України на 2021 і 2022 роки, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 15.05.2019 № 555 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2020 – 2022 роки» ( зі змінами).


Основними бюджетоутворюючими джерелами формування доходної частини бюджету у 2021-2022 роках залишаться податок та збір на доходи фізичних осіб, плата за землю, єдиний податок, акцизний податок з реалізації роздрібної торгівлі підакцизних товарів.


Так, при розрахунку податку на доходи фізичних осіб враховані прогнозні темпи росту фонду оплати праці та середньомісячної заробітної плати працівників міста.


В основу розрахунку плати за землю покладені норми Податкового кодексу України, якими визначені ставки оподаткування та відповідні рішення міської ради. Розрахунок проведено за підсумками фактичних надходжень за попередні роки, зміни обсягів укладених договорів.


При розрахунку надходжень акцизного податку з роздрібної торгівлі врахований наявний контингент платників, які здійснюють господарську діяльність на території міста Краматорська та норми Податкового кодексу України, яким затверджений норматив відрахувань цього податку до місцевих бюджетів.


Прогнозний обсяг єдиного податку на 2021-2022 роки розраховано з урахуванням положень Податкового кодексу України, фактичних надходжень, щорічним збільшенням кількості платників податку, а також збільшенням з початку року платників єдиного податку першої та другої груп, у зв’язку зі зростанням мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму для працездатних осіб.


В прогнозних показниках на 2021 та 2022 роки врахований обсяг міжбюджетних трансфертів доведений листом Міністерства фінансів України від 18.10.2019р. № 05110-14-6/26381 « Про обсяги міжбюджетних трансфертів на 2021-2022роки».


Освітня субвенція визначена з врахуванням темпу росту посадового окладу працівника І тарифного розряду на відповідний рік згідно листа Міністерства фінансів України від 05.09.2019р. № 05110-14-6/22263.


Пріоритетом бюджетної політики в частині взаємовідносин між міським бюджетом та державним бюджетом, а також селищними бюджетами у середньостроковому періоді є забезпечення виконання гарантій держави, оптимізація міжбюджетних відносин з метою стимулювання економічного зростання міста в цілому та окремих територій.


Основними результатами, які планується досягти, є:

- забезпечення реалізації державної бюджетної політики на міському рівні;

- посилення ролі місцевого самоврядування у розв’язанні актуальних проблем соціально-економічного розвитку відповідних територій;

- зменшення диспропорцій у рівні соціально-економічного розвитку територій.





Зміни до Бюджету міста за 2020 р.:


Розпорядження міського голови ради № 3p вiд 16.01.2020 Про врахування у складі міського бюджету субвенції з державного бюджету





↑ На верх


_

Виконання бюджету міста за _ місяців 2020 року.





↑ На верх

121 перегляд

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 21.01.2020

    10-00
    Постійна комісія з питань регулювання земельних відносин, архітектури, будівництва
    зала засід. виконкому, 2 пов.
    Начальник відділу роботи з депутатами Масаликіна О.В.

  • 21.01.2020

    10-00
    Книжкова полиця «Соборна мати-Україна одна для всіх, як оберіг»
    бібліотека ім. М.Коцюбинського
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 21.01.2020

    12-00
    Віртуальний екскурс в історію «І обнялися береги одного вічного народу!...»
    бібліотека ім. Рибалка
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 21.01.2020

    13-30
    День інформації в художній школі
    ЦМПБ
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 22.01.2020

    10-00
    Покладання квітів присвячене Дню Соборності України
    сквер ім.Т.Шевченка
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • Громадський бюджет 2020
  • інвест паспорт_eng
  • Контакт центр
  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • Громадський бюджет
  • бджет-візуалізація
  • ОСББ
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • Фондсоц страхування
  • Я маю право
  • Програм
  • Портал відкритих даних
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?