• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • урядова лінія слух
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Асоціація міст України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 14.11.2019 16:40

Бюджет міста Краматорськ на 2019 р.

Державну бюджетну політику на території міста реалізує Фінансове управління виконавчого комітету Краматорської міської ради


Адреса:84313, пл. Миру, 2, I поверх каб.4-9


Більше інформації можна знайти на сторінці «Фінансове управління»




Бюджет міста на 2019 р.

Зміни до Бюджету міста за 2019 р.




Виконання бюджету міста за 6 місяців 2019 рік


Доходи міського бюджету за 6 місяців 2019 рік

Виконання доходної частини загального фонду бюджету

Виконання доходної частини спеціального фонду бюджету

Трансферти загального та спеціального фондів


Видатки міського бюджету за 6 місяців 2019 рік

Загальний фонд

Спеціальний фонд


↑ На верх




↑ На верх



Бюджет міста на 2019 р.





Рішення міської ради № 48/VII-638 вiд 20.12.2018 «Про міський бюджет на 2019 рік».

Додаток 1 - xls
Додаток 2 - xls
Додаток 3 - xls
Додаток 4 - xls
Додаток 5 - xls
Додаток 6 - xls
Додаток 7 - xls
Додаток 8 - xls



Пояснювальна записка

до міського бюджету м. Краматорська на 2019 рік



I. Соціально-економічний стан м. Краматорська в 2018 році і прогноз розвитку на 2019 рік


За січень – липень 2018 року обсяг реалізації промислової продукції в місті склав 15,2 млрд. грн. ( 15243,3 млн. грн.), що в діючих цінах на 28,3 % більше відповідного періоду 2017 року. Питома вага промисловості міста в загальному обсязі реалізованої промислової продукції по області склала 8,5 %.


За січень-вересень 2018 року в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року в 44,0 рази збільшилось виробництво гірничотранспортного устаткування, в 1,6 рази – виробництво комбайнів прохідницьких, на 44,8 % - виробництво електроенергії, на 21,1 % - виробництво млинів та дробарок, на 20,0 % - сталі, на 17,2 % - виробництво теплоенергії, на 0,7 % - валків прокатних.


Зменшилось в 6,0 разів виробництво верстатів, в 2,3 рази – прокатного та металургійного обладнання, на 40 % - виробництво кранів, на 16,8 % - запасних частин до устаткування, на 12,5 % - виробництво гідротехнічного та енергетичного обладнання.


На рівні аналогічного періоду 2017 року залишилось виробництво шахтно- підйомних машин.


Обсяг валової продукції сільськогосподарських підприємств за 9 місяців 2018 року склав 28,6млн грн.(28631,4 тис. грн.), що на 33,0 % менше аналогічного показника 2017 року. З загального обсягу валової продукції 100% припадає на продукцію рослинництва.


Будівельними підприємствами, що працювали за контрактами підряду, а також підприємствами, які виконували будівельні роботи господарським способом, за січень – вересень 2018 року виконано будівельних робіт на 345,6 млн. грн., що становить 10,7 % загального обсягу виконаних будівельних робіт по області.


Підприємствами роздрібної торгівлі і ресторанного господарства очікуваний розмір реалізованих товарів за 9 місяців 2018 року становить 2437,1 млн. грн., що на 8,4 % більше, ніж за січень – вересень 2017 року.


Обсяг реалізованих послуг за січень – червень поточного року склав 1439,4 млн. грн.(у т.ч. населенню – 111,4 млн. грн.), що в діючих цінах на 42,2 % більше аналогічного показника 2017 року.


Станом на 01.01.2018 за попередніми даними Головного управління статистики у Донецькій області кількість малих підприємств складає 1027 одиниць та 5160 – кількість підприємців фізичних осіб.


Середньомісячна номінальна заробітна плата штатних працівників у ІІ кварталі 2018 року склала – 8372 грн., середньооблікова кількість штатних працівників – 49399 осіб.


Протягом 9 місяців 2018 року на обліку в Краматорському міському центрі зайнятості перебувало 3642 особи, які мали статус безробітного. Станом на 01.10.2018 на обліку перебувало 1024 безробітні особи, що на 8,7 % менше, ніж на 01.01.2018. Із загальної кількості безробітних 59,4 % - жінки, 35 % - молодь віком до 35 років.


У січні - вересні 2018 року за сприяння служби зайнятості працевлаштовано 1327 безробітних осіб, серед працевлаштованих 58 % - жінки, 34,2 % - молодь у віці до 35 років.


Станом на 01.11.2018 заборгованість із виплати заробітної плати по місту відсутня.


У 2019 році покращення фінансового стану підприємств буде можливим за рахунок розвитку промислового виробництва із застосуванням ресурсозберігаючих, інноваційних, екологічно орієнтованих технологій, освоєння випуску нової конкурентоспроможної, високотехнологічної продукції з одночасним скороченням її матеріало- та енергоємності, вихід на нові ринки збуту.


Кількісними та якісними критеріями ефективного розвитку міста на 2019 рік є:


- забезпечення зростання до попереднього року обсягу реалізованої промислової продукції у діючих цінах на 10 %, валової продукції сільського господарства по всіх категоріях господарств в порівнянних цінах 2010 року – на 29,5 %, середньомісячної заробітної плати - на 15,5 % (складе 9750 грн.), недопущення виникнення заборгованості з виплати заробітної плати працівникам економічно активних підприємств, створення комфортного середовища для проживання населення, підвищення престижу підприємницької діяльності.


Міський бюджет на 2019 рік сформовано згідно змін до Бюджетного та Податкового кодексів України, Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік» та інших законодавчих актів, що стосуються місцевих бюджетів та міжбюджетних відносин.


Крім того, параметри формування міського бюджету визначалися показниками економічного і соціального розвитку міста на 2019 рік з використанням даних статистичної і фінансової звітності, оцінки виконання міського бюджету за попередні роки, розрахунків управлінь міської ради, податкової інспекції міста.


II. Оцінка надходжень доходів міського бюджету на 2019 рік


Об’єм доходної частини міського бюджету на 2019 рік прогнозується у сумі 1 970 387,4 тис. грн. і складається із загального, спеціального фондів та міжбюджетних трансфертів.


1. ЗАГАЛЬНИЙ ФОНД


Доходи загального фонду міського бюджету ( з урахуванням трансфертів) прогнозуються у сумі 1 943 515,5 тис. грн., які сформовані з:


1. надходжень загальнодержавних податків і зборів та власних доходів згідно ст.64 Бюджетного Кодексу України – 1 020 146,1 тис. грн.,


2. субвенцій з державного бюджету – 335 088,1 тис.грн., у т.ч.:

- освітня субвенція - 195 613,9 тис. грн.;

- медична субвенція - 139 474,2 тис. грн.;


3. дотації з обласного бюджету на утримання притулку для дітей – 5382,6 тис.грн.;


4. субвенцій з обласного бюджету – 579 474,0 тис.грн., в т.ч.:


- за рахунок коштів медичної субвенції з державного бюджету на лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет - 5211,0 тис.грн.;


- за рахунок коштів медичної субвенції з державного бюджету для медичного обслуговування внутрішньо переміщених осіб - 3818,9 тис.грн.;


- за рахунок коштів освітньої субвенції з державного бюджету на інклюзивно – ресурсні центри – 1 161,4 тис.грн.;


- за рахунок відповідних субвенцій з державного бюджету – 567 708,7 тис.грн., у т.ч.:


- на здійснення програм соціального захисту населення - 566 360,5 тис.грн.;


- на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 290,1 тис.грн.;


- на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань – 1 058 ,1 тис.грн.;


- за рахунок власних коштів обласного бюджету – 1573,8 тис.грн. у т.ч.:


- на оплату комунальних послуг інвалідам по зору – 145,3 тис. грн.,


- на виконання окремих державних програм соціального захисту населення - 296,6 тис. грн.,


- на надання допомоги дітям - сирітам та дітям, позбавленим батьківського піклування, які перебувають на повному державному забезпеченні, що навчаються в закладах освіти – 1 131,9 тис.грн.;


5. субвенцій з бюджетів інших міст на надання медичних послуг – 3424,7 тис.грн., в т.ч.:


- за рахунок медичної субвенції з державного бюджету - 1707,7 тис.грн.:

в т.ч.:

з бюджету Андріївської ОТГ – 1654,7 тис. грн.

з бюджету Бахмутського району – 53,0 тис.грн.;


- за рахунок власних коштів бюджетів інших міст – 1 717,0 тис. грн.:

в т. ч. :

з бюджету Лиманської ОТГ – 520,0 тис. грн.

з бюджету м. Дружківки – 500,0 тис. грн.,

з бюджету м.Словянська– 300,0 тис.грн.,

з бюджету Миколаївської ОТГ – 100,0 тис. грн.,

з бюджету м.Бахмута – 170,0 тис.грн.,

з бюджету Бахмутського району – 27,0 тис.грн.,

з бюджету м.Торецьк – 100,0 тис.грн.


Код 11010000 «Податок та збір на доходи фізичних осіб»


Прогнозний розрахунок суми податку на доходи фізичних осіб на 2019 рік здійснений на підставі та з урахуванням фондів оплати праці та податку на доходи бюджетоутворюючих підприємств, очікуваних надходжень податку у 2018 році та підвищення мінімальної заробітної плати до 4173 грн. і становитиме 718 622,9 тис. грн.


Код 11020000«Податок на прибуток підприємств»


Надходження по податку на прибуток підприємств комунальної власності на 2019 рік заплановані у сумі 1781,2 тис. грн.


Розрахунок прогнозу податку на прибуток підприємств до міського бюджету на 2019 рік, здійснено на підставі даних декларацій з податку на прибуток підприємств, динаміки надходжень за попередні роки, фінансового результату підприємств до оподаткування .


При прогнозуванні надходжень податку на прибуток на 2019 рік враховано:

- ставка податку у розмірі 18 %;

- вплив динаміки сум надміру сплаченого податку.


Код 14040000«Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів»


Надходження коштів від акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (пива, алкогольних напоїв, тютюну) на 2019 рік заплановані у сумі 65 815,2 тис. грн. з урахуванням очікуваних надходжень за 2018 рік. В планових цифрах на 2019 рік передбачено підвищення вартості підакцизних товарів за рахунок інфляційних процесів.


Код 18000000«Місцеві податки і збори»


Прогнозні надходження до міського бюджету місцевих податків на 2019 рік розраховані з урахуванням норм Податкового кодексу України та заплановані в сумі 191 767,2 тис. грн.


До місцевих податків належать податок на майно, єдиний податок, туристичний збір.


Надходження по податку на майно прогнозуються у сумі 107 989,3 тис. грн. та складаються з:

- податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 5 956,7 тис.грн;

- земельного податку та орендної плати за землю - 101 907,6 тис. грн.;

- транспортного податку – 125 тис. грн.


При розрахунку податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, по юридичним та фізичним особам надходження збільшені за рахунок зростання розміру мінімальної заробітної плати (з 3723 грн. на 01.01.2018 до 4173 грн. на 01.01.2019).


При розрахунку плати за землю враховані активізація роботи про проведенню інвентаризації земельних ділянок, перегляд діючих договорів по оренді землі, погашення землекористувачами податкового боргу минулих років.


Транспортний податок розрахований згідно даних податкової інспекції та норм Податкового кодексу України. Об’єктом оподаткування зазначеним податком є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового року (1 564 875 грн.).


Єдиний податок прогнозується у сумі 83689,3 тис. грн. і розрахований з урахуванням зростання розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 9% (01.01.2018 - 1762 грн., на 01.01.2019 - 1921 грн.) та мінімальної заробітної плати на 12,1% (01.01.2018 - 3723 грн., на 01.01.2019 - 4173 грн.) для платників І та II груп відповідно (у зв’язку з тим, що ставки збору встановлюються від їх розмірів) та збільшення надходжень від платників ІІІ та ІV груп за рахунок інфляційних процесів на рівні 107,4%.


Туристичний збір прогнозується у сумі 88,6 тис. грн.


Код 22080400 «Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності»


Надходження коштів від оренди комунального майна до загального фонду міського бюджету на 2019 рік прогнозуються у сумі 2 133,5 тис. грн.


Показники розраховані відповідно до даних відділу комунальних ресурсів та самоврядного контролю та з урахуванням очікуваних надходжень за 2018 рік.


У 2019 році передбачається оренда комунального майна виключно на конкурсних засадах відповідно до Закону України "Про оренду державного та комунального майна".


Код 24060300«Інші надходження»


До складу інших надходжень належить плата за тимчасове користування місцем, що перебуває в комунальній власності, для розміщення зовнішньої реклами. Прогноз надходжень цієї плати на 2019 рік становить 937,6 тис.грн.


2. СПЕЦІАЛЬНИЙ ФОНД


Доходи спеціального фонду міського бюджету на 2019 рік обчислені у сумі 26871,9 тис. грн., у тому числі:

- доходи бюджету розвитку – 605,6 тис. грн.

- інші доходи спеціального фонду – 26 266,3 тис. грн.,


Доходи спеціального фонду міського бюджету формуються відповідно до ст.69-1 Бюджетного Кодексу України:


1.надходження до бюджету розвитку міського бюджету складають 605,6 тис. грн. від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення.


2. інші надходження до спеціального фонду міського бюджету складають 26 266,3 тис. грн., в тому числі :


- власні кошти бюджетних установ, які утримуються за рахунок коштів місцевих бюджетів заплановані у сумі 23 144,6 тис. грн.,


- 50 % грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища в наслідок господарської та іншої діяльності – 10,0 тис. грн.


- 25% екологічного податку – 3 111,7 тис.грн.


ІІІ.ВИДАТКИ


Загальний обсяг видаткової частини міського бюджету на 2019рік, визначено у сумі 1 970 387,4тис.грн. в межах надходжень до міського бюджету з урахуванням міжбюджетних трансфертів затверджених Верховною Радою України при прийнятті закону про Державний бюджет України на 2019рік в тому числі видатки загального фонду затверджені у сумі 1760323,9тис.грн., видатки спеціального фонду у сумі 210063,5тис.грн. з яких 183797,2тис.грн. складають видатки бюджету розвитку.


Розрахунок видатків на утримання установ та здійснення заходів у соціально-культурній сфері на 2019 рік проведений виходячи з потреби у першочергових видатках і застосований єдиний підхід при розрахунку витрат, а саме, враховано:


- встановлення з 1 січня мінімальної заробітної плати у розмірі 4173 грн. на місяць та посадового окладу працівника І тарифного розряду ЄТС 1921гривні;


- виплати та надбавки обов’язкового характеру, а також стимулюючі виплати (матеріальна допомога на оздоровлення, щорічна грошова винагорода педагогічним працівникам згідно ст..57 ЗУ « Про освіту», 20% надбавка за престижність праці педагогів, 50% надбавка бібліотечним працівникам за особливі умови праці, цільова надбавка на стимулювання медичних працівників, цільова надбавка на заохочення працівникам Управління праці та соціального захисту, надбавка за складність та напруженість працівникам централізованих бухгалтерій);


- обсяг витрат на оплату енергоносіїв визначено виходячи з фактичного споживання їх у 2018році та діючих тарифів;


- інші видатки заплановано з урахуванням індексу споживчих цін 7,4%


Обсяг захищених видатків складає 1534,0млн.грн., що на 161,0млн. грн. перевищує уточнені планові призначення 2018р. (1373,0млн.грн.), і питома вага їх у загальному обсязі видатків складає 77,8% в тому числі:


- заробітна плата з нарахуваннями визначена у сумі 773,5млн..грн. що на 41млн.грн. більше ніж у 2018р.;


- видатки на оплату енергоносіїв та комунальних послуг заплановані у сумі 92,2млн.грн. що на 19,7млн.грн.більшефактичного споживання у 2018р. (коефіцієнт росту 1,27) ;


- видатки на продукти харчування та медикаменти заплановані у сумі 73,5млн.грн., що на 1,0млн.грн. більше ніж було витрачено у 2018р.


- видатки на соціальне забезпечення визначені у сумі 594,8млн. грн.


Потреба в коштах на захищені видатки забезпечена на 100%.


У видатках загального фонду міського бюджету враховані кошти на утримання бюджетних установ міста у кількості 132,0од., надання фінансової підтримки 1 дитячо-юнацькій спортивній школі підпорядкованій профспілковій організації ПАТ «ЕМСС» та КП «Об’єднання парків культури та відпочинку» і фінансування Програм і заходів затверджених міською радою, перелік яких визначений ст.89 і 91 Бюджетного Кодексу України.


Найбільшу питому вагу видаткової частини бюджету – 73,7% ( 1452,3млн.грн.)складають витрати на галузеві програми і заходи та утримання установ соціально-культурної сфери з яких, витрати по галузі освіта становлять – 555,0млн. грн., по галузі охорона здоров'я – 265,9млн.грн., по галузі культура та фізична культура і спорт – 43,4млн.грн, на соціальний захист населення – 588,0млн.грн.


Крім того, кошти міського бюджету - 15,6% ( 308млн.грн.) передбачені на виконання робіт по покращенню стану дорожньо-мостового господарства міста, підвищенню його експлуатаційних характеристик, забезпечення якісної роботи мереж наружного освітлення, безпеки руху на дорогах міста ( 46млн.грн. ), на поточний ремонт та утримання житлового фонду і прибудинкових територій (8,9млн.грн. в тому числі підтримка ОСМД – 2млн.грн.), на компенсацію за пільгове перевезення окремих категорій громадян міським транспортом ( 39,4млн.грн.), утримання органів місцевого самоврядування ( 115,6млн.грн.), а також на виконання Програми « Громадський бюджет міста Краматорськ» - 2,6млн грн. та Програми відшкодування частини суми кредитів, залучених фізичними особами, об’єднаннями співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельними кооперативами на впровадження заходів з енергозбереження – 2,0млн.грн. надання фінансової підтримки КП Краматорський водоканал – 24,0млн.грн. та КП ТТУ в рамках лізингового проекту на придбання 5 тролейбусів на автономному ходу - 6,6млн.грн.та інше.


На виконання Програми економічного та соціального розвитку міста в бюджеті 9,3% (183,8млн.грн.) заплановано на капітальні видатки. Напрямки витрат та об’єкти на які будуть витрачатися кошти бюджету розвитку затверджені у додатках №5 та 6 до рішення, це капітальні ремонти закладів СК сфери, житлових будівель, систем опалення та водовідведення, ліфтового господарства, асфальтового покриття, благоустрою прилеглих територій та придбання медичного обладнання.


Надходженя коштів до фонду охорони навколишнього природного середовища у сумі 3,2млн.грн., а це 0,16% бюджету, направляються на виконання Програми природоохоронних заходів за напрямками видатків придбання контейнерів та влаштування майданчиків для збору твердих побутових відходів, виконання заходів з озеленення міста та організацію і здійснення робіт з екологічної освіти.


Власні надходження бюджетних установ у сумі 23144,6тис. грн., а саме плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з функціональними повноваженнями, направляється на утримання цих закладів.


Загальний фондОсвіта


На утримання закладів освіти в 2019 році міським бюджетом передбачено 555 014,8 тис.грн., з яких 79% складають видатки на оплату праці та нарахування на неї (438 665,5 тис.грн.), 11% видатки на оплату енергоносіїв (60 787,3 тис.грн.),6,5% видатки на харчування (35 831,8 тис.грн.).


У 2019 році збережено безкоштовне харчування учнів 1-4 класів (15,9 млн.грн.), враховано збільшення вартості харчування в дитячих садках до 27 грн. проти 23 грн. в 2018 году, доля батьківської плати дорівнює минулорічній та складає 50% від вартості харчування дошкілят.


З метою підвищення інтелектуального потенціалу міста та заохочення учнів загальноосвітніх навчальних закладів передбачено разова премія обдарованим учням в обсязі 220,0 тис.грн., триває практика фінансування міських літніх таборів для соціально незахищених дітей і профільно-тематичних шкільних літніх таборів для обдарованих дітей, сума витрат у 2019 році складатиме 357,0 тис.грн.


На підвезення школярів до загальноосвітніх шкіл віддаленістю більше 3 км передбачено 684,4 тис.грн та на компенсацію 100% вартості проїзду учнів до віддалених навчальних закладів в сумі 630,5 тис.грн.


Серед планових призначень на утримання установ освіти значну частину складають видатки на проведення протипожежних заходів, а саме 1275,0 тис.грн., проведення поточних ремонтів та придбання матеріалів для проведення поточних ремонтів – 3898,7 тис.грн., придбання меблів та м'якого інвентарю – 5070,9 тис.грн., тощо.


Із загальної суми видатків на освіту 1694,5 тис.грн. становлять видатки на утримання інклюзивно-ресурсного центру, що перевищує суму наданої відповідної субвенції з обласного бюджету на 533,1 тис.грн.


Охорона здоров’я


Міським бюджетом на 2019 рік на утримання закладів охорони здоров’я передбачено 265 940,9 тис. грн., у тому числі :


- за рахунок медичної субвенції з державного бюджету у сумі 139 474,2 тис. грн.,


- за рахунок цільової субвенції на лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет у сумі 5 211,2 тис. грн.,


- за рахунок цільової субвенції для медичного обслуговування внутрішньо переміщених осіб у сумі 3 818,9 тис. грн..,


- за рахунок цільової субвенції на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих видів захворювань у сумі 1 058,1 тис. грн..


- за рахунок субвенцій з бюджетів інших міст у сумі 3 424,7 тис. грн..


Утримання закладів первинного рівня медичної допомоги буде здійснюватися за рахунок коштів державного бюджету згідно договорів з Національної службою замовника України. Для покращення надання медичної допомоги додатково заплановано 14 461,1 тис. грн.. на оплату комунальних послуг та енергоносіїв Центрів первинної медичної допомоги та надання медичних послуг, що не входять до обов’язкового державного пакету медичних гарантій, а саме оплату аналізів, утримання денних стаціонарів, фізіотерапевтичних та рентгенологічних служб, забезпечення надання медичної допомоги на дому, та інше.


У бюджеті на 2019 рік заплановано видатки на захищенні статті, а саме заробітну плату, комунальні послуги та енергоносії, продукти харчування, медикаменти, інші виплати населенню, виходячи з оптимальної потреби у першочергових видатках.


На заробітну плату з нарахуваннями заплановано 184 647,1 тис. грн., що складає 69,4 % до загального об'єму видатків.


Видатки на медикаменти передбачені в сумі 30 904,4 тис. грн., в т.ч. на надання екстреної медичної допомоги та придбання наркотичних засобів у закладах вторинного рівня 25 863,1 тис. грн.. та на виконання місцевих програм медичної допомоги 4 085,8 тис. грн.. На виконання програми «Заходи спрямовані на соціальний захист населення міста у галузі охорона здоров’я» передбачені видатки на придбання засобів технічної реабілітації (памперси) у сумі 496,2 тис. грн., програми репродуктивного здоров’я (попередження малюкової смертності) – 385,0 тис .грн., на лікування серцево-судинних захворювань – 440,0 тис. грн.., надання допомоги хворим на синдром Паркінсона – 250,0 тис. грн., хворим на гемофілію – 116,9 тис. грн., на виявлення онкозахворювань на ранніх стадіях – 269,0 тис .грн., програму імунопрофілактики (придбання вакцин) – 194,7 тис .грн., лікування хворих на СНІД – 584,5 тис. грн.. та інші.


На виконання програми «Заходи спрямовані на соціальний захист населення міста у галузі охорона здоров’я» передбачені видатки на безкоштовні медикаменти (пільгову рецептуру) у сумі 6 956,0 тис. грн.., на слухові апарати у сумі 180,9 тис. грн. і на пільгове зубопротезування у сумі 1 314,1 тис. грн..


Видатки на продукти харчування складають 6 141,0 тис. грн., в т.ч. на організацію харчування в стаціонарах у сумі 3 517,2 тис. грн., а також виконання міських програм:


- придбання безплатних молочних сумішей для дітей віком до двох років з малозабезпечених сімей згідно програми «Заходи спрямовані на соціальний захист населення міста у галузі охорона здоров’я» у сумі 216,5 тис. грн., а також лікувального харчування для 4 хворих дітей на фенілкетонурію у сумі 2 102,6 тис. грн.


- на виконання програм «Профілактики ВІЛінфекції, допомоги та лікування ВІЛінфікованих і хворих на СНІД на 2019-2020 рр.» на придбання замінювачів грудного молока у сумі 89,8 тис. грн.,


- на виконання «Програми протидії захворювання на туберкульоз у м.Краматорську на 2017-2019 роки» 214,8 тис. грн. на придбання 1017 продуктових наборів (соціальні пакети) для хворих, які перебувають на амбулаторному лікуванні


Всього Краматорською міською радою в бюджеті на 2019 рік затверджено 12 програм та на їх виконання передбачено 15 323,8 тис. грн..


Програми та заходи в галузі сім’ї , дітей та молоді


У бюджеті на 2019 рік за рахунок загального фонду передбачені видатки по молодіжним програмам у сумі 3240,4 тис. грн


На утримання клубів підлітків передбачено 1679,7 тис. грн.(в порівнянні з бюджетом 2018 року видатки загального фонду зросли на 8,7 %, або 135,05 тис.грн )


На утримання центру соц. служб передбачено 1396,9 тис.грн.(в порівнянні з бюджетом 2018 року видатки загального фонду зросли на 2,7 %, або 38,9 тис.грн ).


На виконання програми "Молодь і сім'я." на 2018-2020 роки у 2019 році передбачено 163,8 тис.грн.


На заробітну плату з нарахуваннями заплановано 2724,4 тис. грн., що складає 84,1 % до загального об'єму видатків.


Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв заплановані у сумі 241,2 тис.грн.


Культура і мистецтво


У бюджеті на 2019 рік за рахунок загального фонду передбачені видатки по галузі у сумі 32705,6 тис.грн.(в порівнянні з бюджетом 2018 року видатки зросли на 12,8 %, або 3724,6 тис.грн ).


На заробітну плату з нарахуваннями заплановано 22806,6 тис. грн., що складає 69,7 % до загального об'єму видатків.


Сума видатків на оплату комунальних послуг та енергоносіїв складає 3980,9 тис.грн.


На виконання міських заходів на 2019 рік затверджено 678,3 тис.грн. , в тому числі на проведення різноманітних святкових заходів – 248,3 тис.грн., що забезпечує придбання квіткової продукції, сувенірів, поліграфічної продукції, оплату транспортних послуг, рекламні послуги, організацію концертів і інше. З 2017 року планується разова премія Краматорської міської ради у сфері культури та мистецтва «Обдарованість» за вагомі досягнення та значні успіхи дітям та молоді міста Краматорськ віком від 7 до 18 років , а також разова премія міського голови за вагомий внесок у розвиток культури та мистецтва м. Краматорська для наставників, педагогів, керівників гуртків, на 2019 рік заплановано 250 тис.грн.


Сума коштів, виділених у 2019 році на надання фінансової підтримки КП”Об’єднання парків культури та відпочинку”, складає 4819,1 тис.грн.


Фізична культура і спорт


На утримання установ з фізичної культури та спорту та проведення навчально-тренувальної роботи на 2019 рік передбачені видатки в сумі 10744,6 тис. грн., що на 19,5 % перевищує заплановані видатки 2018 року та на 10,2 % уточнений план 2018 року.


Видатки на заробітну плату з нарахуваннями складають 7982,7 тис. грн., або 74,3 % від загального обсягу видатків загального фонду.


Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв заплановані виходячи з фактичного споживання минулих років з урахуванням енергозберігаючих заходів та складають 905,0 тис. грн., або 8,4 % від загального обсягу видатків загального фонду.


В рамках програми розвитку фізичної культури та спорту на 2017–2021рр. заплановані видатки на виплату стипендій провідним спортсменам міста у сумі 683,9 тис.грн. Для стимулювання обдарованих дітей та їх наставників за вагомий внесок у розвиток фізкультурно-спортивного руху в місті передбачена премія міського голови у сумі 100,3 тис.грн. На проведення навчально тренувальних зборів і змагань з олімпійських та не олімпійських видів спорту, участь спортсменів в чемпіонатах області та України передбачено -590,3 тис.грн.


Соціальний захист та соціальне забезпечення


Видатки по загальному фонду бюджету Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Краматорської міської ради, центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів, центру обліку бездомних осіб на 2019 рік затверджені у сумі 6769,200 тис. грн., що на 14,3% перевищує заплановані видатки 2018 року в тому числі по заробітній платі з нарахуваннями 6325,727 грн., що складає 93,44% від загального обсягу видатків загального фонду та забезпечує потребу за даним напрямком видатків у повному обсязі.


Видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв заплановані виходячи з фактичного споживання минулих років з урахуванням енергозберігаючих заходів та складають 286,432 тис. грн., або 4,23 % від загального обсягу видатків загального фонду.


Видатки по загальному фонду бюджету по ТПКВМБ 0813242 «Інші заходи у сфері соціального забезпечення» на 2019 рік складають 3616,00 грн., у тому числі субвенція з обласного бюджету на надання щомісячної допомоги учням закладів професійної (професійно-технічної) освіти, студентам (курсантам) закладів фахової передвищої освіти, закладів вищої освіти з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають на повному державному забезпеченні.у сумі 1131,9 тис. грн.. Видатки заплановані згідно Програми економічного і соціального розвитку міста на 2019 рік.


ТПКВМБ 0813160 «Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які нездатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги» видатки по загальному фонду на 2019 рік затверджені у сумі 1305,00 грн. Видатки заплановані згідно Програми економічного і соціального розвитку міста на 2019 рік.


Кошти передбачені на інші виплати населенню, а саме на виплату компенсації за надані соціальні послуги згідно постанови КМУ №558 з розрахунку на 586 осіб.


По ТПКВМБ 0813192 «Надання фінансової підтримки громадським організаціям осіб з інвалідністю і ветеранів, діяльність яких має соціальну спрямованість» видатки по загальному фонду на 2019 рік затверджені у сумі 344,800 грн. Видатки заплановані згідно Програми економічного і соціального розвитку міста на 2019 рік.


Міжбюджетні трансферти


Міжбюджетні трансферти з місцевого бюджету визначені у сумі 8885,1тис.грн. з яких реверсна дотація 1626,4тис.грн., обсяг якої в порівнянні з минулорічним менший майже на 50%, надана додаткова дотація селищним радам у сумі 4390,7тис.грн. та згідно укладеним угодам (ст. 93, 101 БКУ) затверджена субвенція обласному бюджету у сумі 3000,0тис.грн., а саме: 500,0тис.грн на оздоровлення дітей та учнівської молоді влітку 2019р. та 2500,0тис.грн на спів фінансування програми підтримки підприємництва ОДА « КУРКУЛЬ»


Видатки на здійснення програм соціального захисту за рахунок субвенцій з державного бюджету на 2019 рік заплановані і сумі 566360,5 тис.грн.:


на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, особам, які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю , дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, допомоги по догляду за особами з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю I групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку у сумі 327788 тис.грн.;


пільг та житлових субсидій населенню на оплату енергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовід, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), управління багатоквартирним будинком, поводження з побутовими відходами( вивезення побутових відходів) та вивезення рідких нечистот, внесків за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку води та теплової енергії, абонентського обслуговування для споживачів комунальних послуг, що надаються у багатоквартирних будинках за індивідуальними договорами у сумі 231919,9 тис.грн.;


пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу у сумі 4344,4 тис.грн.;


на виплату державної соціальної дна дітей – сиріт, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям прийомним батькам за надання соціальних послугу дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за , оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплату соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя,підтримку малих групових будинків у сумі 2308,2 тис.грн.





Зміни до Бюджету міста за 2019 р.:


Рішення виконкому міської ради № 16 вiд 16.01.2019 Про перерозподіл коштів загального фонду міського бюджету


Рішення виконкому міської ради № 32 вiд 16.01.2019 Про перерозподіл коштів загального фонду міського бюджету


Рішення виконкому міської ради № 35 вiд 16.01.2019 Про перерозподіл коштів спеціального фонду та визначення напрямків використання


Рішення виконкому міської ради № 137 вiд 20.02.2019 Про попередній розгляд проекту рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2018 № 48/VII-638 «Про міський бюджет на 2019 рік»


Рішення міської ради № 49/VII-04 вiд 30.01.2019 Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2018 № 48/VII-638 «Про міський бюджет на 2019 рік»

Додаток 1 - xls
Додаток 2 - xls
Додаток 3 - xls
Додаток 4 - xls
Додаток 5 - xls
Додаток 6 -
xls
Додаток 7 - xls
Додаток 10 - xls


Рішення виконкому міської ради № 214 вiд 06.03.2019 Про перерозподіл планових призначень, передбачених міським бюджетом по управлінню освіти


Рішення виконкому міської ради № 215 вiд 06.03.2019 Про перерозподіл коштів спеціального фонду (бюджет розвитку)


Рішення виконкому міської ради № 259 вiд 20.03.2019 Про попередній розгляд проекту рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2018 № 48/VII-638 «Про міський бюджет на 2019 рік» (зі змінами)»


Рішення міської ради № 52/VII-126 вiд 22.03.2019 Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2018 № 48/VII-638 «Про міський бюджет на 2019 рік» (зі змінами)

Додаток 1 - xls
Додаток 2 - xls
Додаток 3 - xls
Додаток 4 - xls
Додаток 5 - xls
Додаток 6 - xls
Додаток 7 - xls
Додаток 8 - xls
Додаток 9 - xls


Рішення виконкому міської ради № 291 вiд 03.04.2019 Про перерозподіл коштів спеціального фонду (бюджет розвитку)


Рішення виконкому міської ради № 296 вiд 03.04.2019 Про перерозподіл бюджетних призначень, передбачених міським бюджетом на 2019 рік для реалізації проектів міської цільової програми «Громадський бюджет міста на 2016-2020 роки»


Рішення виконкому міської ради № 301 вiд 03.04.2019 Про перерозподіл коштів спеціального фонду міського бюджету


Розпорядження міського голови № 28p вiд 22.04.2019 Про врахування у складі загального фонду міського бюджету субвенції з обласного бюджету


Рішення виконкому міської ради № 335 вiд 17.04.2019 Про перерозподіл коштів субвенції з державного бюджету загального фонду міського бюджету


Рішення виконкому міської ради № 359 вiд 17.04.2019 Про попередній розгляд проекту рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2018 № 48/VII-638 «Про міський бюджет на 2019 рік» (зі змінами)»


Рішення міської ради № 53/VII-180 вiд 24.04.2019 Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2018 № 48/VII-638 «Про міський бюджет на 2019 рік» (зі змінами)

Додаток 1 - xls
Додаток 2 - xls
Додаток 3 - xls
Додаток 4 - xls
Додаток 5 - xls
Додаток 6 - xls
Додаток 7 - xls


Рішення виконкому міської ради № 407 вiд 15.05.2019 Про перерозподіл коштів субвенції з державного бюджету загального фонду міського бюджету


Рішення виконкому міської ради № 423 вiд 15.05.2019 Про перерозподіл бюджетних призначень, передбачених міським бюджетом на 2019 рік по управлінню з гуманітарних питань


Рішення виконкому міської ради № 427 вiд 15.05.2019 Про попередній розгляд проекту рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2018 № 48/VII-638 «Про міський бюджет на 2019 рік» (зі змінами)»


Рішення міської ради № 54/VII-263 вiд 24.05.2019 Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2018 № 48/VII-638 «Про міський бюджет на 2019 рік» (зі змінами)

Додаток 1 - xls
Додаток 2 - xls
Додаток 3 - xls
Додаток 4 - xls
Додаток 5 - xls
Додаток 6 - xls
Додаток 7 - xls


Рішення виконкому міської ради № 495 вiд 05.06.2019 Про перерозподіл бюджетних призначень, передбачених міським бюджетом на 2019 рік по управлінню з гуманітарних питань»


Розпорядження міського голови ради № 43p вiд 11.06.2019 Про врахування у складі міського бюджету субвенції з державного бюджету на реалізацію проектів в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України


Рішення виконкому міської ради № 576 вiд 19.06.2019 Про попередній розгляд проекту рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2018 № 48/VII-638 «Про міський бюджет на 2019 рік» (зі змінами)»


Рішення міської ради № 55/VII-327 вiд 26.06.2019 Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2018 № 48/VII-638 «Про міський бюджет на 2019 рік» (зі змінами)

Додаток 1 - xls
Додаток 2 - xls
Додаток 3 - xls
Додаток 4 - xls
Додаток 5 - xls
Додаток 6 - xls
Додаток 7 - xls
Додаток 8 - xls
Додаток 10 - xls


Рішення виконкому міської ради № 700 вiд 07.08.2019 Про попередній розгляд проекту рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2018 № 48/VII-638 «Про міський бюджет на 2019 рік» (зі змінами)»


Рішення виконкому міської ради № 707 вiд 07.08.2019 Про перерозподіл коштів загального фонду міського бюджету


Рішення виконкому міської ради № 711 вiд 07.08.2019 Про перерозподіл коштів спеціального фонду (бюджет розвитку) та визначення напрямків використання коштів


Рішення міської ради № 58/VII-431 вiд 28.09.2019 Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2018 № 48/VII-638 «Про міський бюджет на 2019 рік» (зі змінами)

Додаток 1 - xls
Додаток 2 - xls
Додаток 3 - xls
Додаток 4 - xls
Додаток 5 - xls
Додаток 6 - xls
Додаток 7 - xls
Додаток 10 - xls


Розпорядження міського голови ради № 61p вiд 06.09.2019 Про внесення змін до розпорядження міського голови від 19.07.2019 № 52р «Про врахування у складі міського бюджету субвенції з державного бюджету»


Розпорядження міського голови ради № 65p вiд 19.09.2019 Про врахування у складі міського бюджету субвенцій з інших рівнів бюджету


Рішення виконкому міської ради № 805 вiд 18.09.2019 Про перерозподіл коштів субвенції з державного бюджету загального фонду міського бюджету


Рішення виконкому міської ради № 806 вiд 18.09.2019 Про перерозподіл коштів загального фонду міського бюджету


Рішення виконкому міської ради № 807 вiд 18.09.2019 Про перерозподіл коштів субвенції з державного бюджету загального фонду міського бюджету


Рішення виконкому міської ради № 817 вiд 18.09.2019 Про перерозподіл коштів загального та спеціального фондів міського бюджету


Рішення виконкому міської ради № 818 вiд 18.09.2019 Про попередній розгляд проекту рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2018 № 48/VII-638 «Про міський бюджет на 2019 рік» (зі змінами)»


Розпорядження міського голови ради № 69p вiд 25.09.2019 Про врахування у складі міського бюджету змін субвенцій з інших рівнів бюджету


Рішення виконкому міської ради № 861 вiд 02.10.2019 Про перерозподіл коштів загального фонду міського бюджету


Рішення міської ради № 59/VII-482 вiд 09.10.2019 Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2018 № 48/VII-638 «Про міський бюджет на 2019 рік» (зі змінами)

Додаток 1 - xls
Додаток 2 - xls
Додаток 3 - xls
Додаток 4 - xls
Додаток 5 - xls
Додаток 6 - xls
Додаток 7 - xls
Додаток 9 - xls


Розпорядження міського голови ради № 73p вiд 24.10.2019 Про врахування у складі міського бюджету зміни субвенцій з інших рівнів бюджету


Розпорядження міського голови ради № 75p вiд 30.10.2019 Про зменшення у складі загального фонду міського бюджету субвенції з обласного бюдж


Рішення виконкому міської ради № 957 вiд 06.11.2019 Про попередній розгляд проекту рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2018 № 48/VII-638 «Про міський бюджет на 2019 рік» (зі змінами)»


Рішення виконкому міської ради № 958 вiд 06.11.2019 Про перерозподіл коштів бюджету розвитку спеціального фонду міського бюджету


Розпорядження міського голови ради № 83p вiд 14.11.2019 Про врахування у складі міського бюджету субвенції з обласного бюджету





↑ На верх



Виконання бюджету міста за 6 місяців 2019 року.


Рішення виконкому міської ради № 426 вiд 15.05.2019 Про виконання міського бюджету у І кварталі 2019 року


Рішення міської ради № 54/VII-262 вiд 24.05.2019 Про затвердження звіту про виконання міського бюджету у І кварталі 2019 року


Рішення виконкому міської ради № 699 вiд 07.08.2019 Про виконання міського бюджету у І півріччі 2019 року


Рішення міської ради № 58/VII-430 вiд 28.09.2019 Про затвердження звіту про виконання міського бюджету у І півріччі 2019 року



↑ На верх



Довідка

про виконання міського бюджету

за 6 місяців 2019 року


Доходи міського бюджету за 6 місяців 2019 року


За звітний період на казначейський рахунок міського бюджету надійшло 1 057 927,6 тис. грн. при уточненому річному плані 2 359 459,0 тис.грн, у тому числі:

- 534 228,1 тис.грн. або 50,5 % - власні та закріплені податки, збори та платежі загального фонду,

- 494 607,9 тис. грн. або 46,8 % - міжбюджетні трансферти,

- 29 091,6 тис.грн. або 2,7 % - надходження спеціального фонду.


В порівнянні з відповідним періодом минулого року до бюджету міста без урахування трансфертів надійшло на 81 715,8 тис. грн. або на 17 % більше.


Виконання доходної частини загального фонду бюджету


Доходна частина загального фонду бюджету з трансфертами за звітний період виконана на 91,4 % до затвердженого з урахуванням змін плану І півріччя та на 49,7 % до затвердженого з урахуванням змін річного плану (план І півріччя – 1 120 429 тис. грн., річний план – 2 060 206,8 тис.грн., факт надходження – 1 023 980,4 тис. грн.) (дані в розрізі платежів наведені в додатку 1 до рішення).


Доходну частину загального фонду бюджету по власним надходженням виконано на 102,8 % до плану І півріччя або на 50,5 % до річного плану (при плані І півріччя – 519 539,7 тис.грн. фактично на казначейський рахунок надійшло – 534 228,1 тис. грн.).


Бюджет міста по загальному фонду (без трансфертів) перевиконано на 14 688,4 тис.грн. .


У порівнянні з І півріччям 2018 року ріст власних доходів загального фонду бюджету міста складає 21,2 %, що більше на 93 535,1 тис.грн.


Доходна частина загального фонду міського бюджету ( без трансфертів) на 72,2% формується за рахунок податку з доходів фізичних осіб, більше половини якого сплачується 6 бюджетоутворюючими підприємствами міста: ПрАТ «Новокраматорський машинобудівний завод», ПАТ «Енергомашспецсталь», ПрАТ «Краматорський завод важкого верстатобудування», ПрАТ «Старокраматорський машинобудівний завод», ТОВ «Краматорський феросплавний завод».


План цього податку за аналізований період виконано на 104,8 % до плану І півріччя та на 50,4 % до річних призначень (план І півріччя – 368 140,3 тис.грн., річний план – 765 504,9 тис.грн., фактичні надходження до міського бюджету – 385 773,2 тис. грн.). Перевиконання складає – 17 632,9 тис. грн. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження податку на доходи фізичних осіб до бюджету збільшились на 85 977,2 тис. грн. або на 28,7 % в основному за рахунок росту фонду оплати праці, мінімальної заробітної плати та реєстрації нових платників податків.


По бюджетоутворюючим підприємствам міста порівняно з відповідним періодом минулого року спостерігається зростання ФОП на:


- ПрАТ «НКМЗ» - ФОП збільшився на 224059,4 тис.грн. або на 39,9 % за рахунок зростання середньомісячної заробітної плати на 4754,9 грн. (15421,7 грн.), незважаючи на зниження середньооблікової чисельності працівників на 285 чол.;


- ТОВ «КФЗ» - ФОП збільшився на 14432,7 тис.грн. або на 28,3 % за рахунок зростання середньомісячної заробітної плати на 2297,0 грн. (10222 грн.) при зменшенні середньооблікової чисельності працівників на 6 чол.;


- ПАТ «ЕМСС» - ФОП збільшився на 31602,9 тис.грн. або на 32,4 % за рахунок зростання середньомісячної заробітної плати на 3751,0 грн. (15386,5 грн.), при збільшенні середньооблікової чисельності працівників на 2 чол.;


- ПрАТ «КЗВВ» - ФОП збільшився на 10890,1 тис.грн. або на 35,7 % за рахунок зростання середньомісячної заробітної плати на 1951,3 грн. ( 11654,3 грн.) при зростанні середньооблікової чисельності працівників на 68 чол.


Річний план по місцевих податках і зборах затверджено в сумі 196 073,5 тис.грн. Питома вага цих податків в загальному фонді бюджету (без трансфертів) складає 19 %. Фактично за звітний період до міського бюджету надійшло 101 522,0 тис. грн. або 101,5 % до плану І півріччя та 51,8 % до річних призначень, в т.ч.:


1) податку на майно – 54 394,9 тис.грн. або 101,0 % до плану І півріччя та 50,3 % до річного плану, а саме:


- податку на нерухоме майно – 3 324,7 тис.грн. або 101,5 % до плану І півріччя та 54,1 % до річного плану, ( план І півріччя – 3 274,6 тис.грн., план річний – 6 146,7 тис.грн.),


- плати за землю - 50 999,1 тис. грн., виконання плану І півріччя склало 100,9 % та 50 % річного плану ( план І півріччя – 50 550,0 тис.грн., план річний – 101 907,6 тис.грн.). У порівнянні з відповідним періодом минулого року надійшло плати за землю на 4 502,2 тис. грн. або на 9,7 % більше завдяки скасуванню пільгового оподаткування земель залізничного транспорту.


- транспортного податку – 71,1 тис.грн. або в 2,8 рази більше плану І півріччя та 56,9 % до річного плану ( план І півріччя – 25,0 тис.грн., план річний – 125,0 тис.грн.);


2) єдиного податку – 46 999,0 тис.грн. або 102,1 % до плану І півріччя та 53,6 % до річного плану (план І півріччя – 46 036,6 тис.грн., річний план – 87 689,3 тис.грн.). У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження по цьому податку збільшились на 8 927,6 тис. грн. або на 23,4 % за рахунок збільшення надходжень від платників 2 групи в зв’язку з підвищенням розміру мінімальної заробітної плати та від платників 3 групи за рахунок росту обсягів їх доходів (сплачують 3 % та 5 % з обороту);


3) туристичного збору – 162,1 тис.грн. або 96,8 % до плану І півріччя та 79,1 % до річного плану (план І півріччя - 167,4 тис.грн., річний план – 204,9 тис.грн.).


Надходження по акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів за І півріччя 2019 року становили 23 994,7 тис.грн. Виконання плану І півріччя склало 89,9 % ( план І півріччя – 26 700,0 тис.грн.), до річного плану – 47,4 % (річний план - 50 615,2 тис.грн.). Питома вага цього податку у загальному фонді міського бюджету (без трансфертів) складає 4,5 %. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження по цьому податку зменшились на 6 331,0 тис.грн. або на 20,9 % за рахунок зменшення обсягу продажу тютюнових виробів ТОВ «Тедіс – Україна».


Інші доходи загального фонду бюджету (податкові та неподаткові), які займають 4,3 % у загальному фонді міського бюджету (без трансфертів), надійшли у сумі 22 938,2 тис.грн.

в тому числі:


- від орендної плати за користування майном, що перебуває в комунальній власності надійшло 2 862,7 тис.грн. що складає 103,5 % до плану І півріччя та 74,7 % до річного плану (план І півріччя – 2 766,8 тис.грн., річний план – 3 833,5 тис.грн.). За І півріччя 2019 року надійшло на 2134,4 тис.грн. або в 2,9 рази більше , ніж за відповідний період минулого року, за рахунок погашенням заборгованості орендарів перед міським бюджетом;


- від державного мита надійшло 1 199,8 тис.грн. або 110,8 % до плану І півріччя та 64,2 % до річного плану (план І півріччя – 1083,0 тис.грн., річний план – 1 870,0 тис.грн.). У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження по державному миту збільшились на 621,1 тис.грн. або на 107,3 % за рахунок збільшення кількості осіб, які сплачують мито за місцем розгляду та оформлення документів.


- плати за надання інших адміністративних послуг надійшло 3 779,9 тис.грн. або 96,8% до плану І півріччя та 49,3% до річного плану (план І півріччя – 3 905,5 тис.грн., річний план – 7 665,5 тис.грн.). В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження по цьому виду доходів зменшились на 182,7 тис.грн. або на 4,6% в основному у зв’язку зі зменшенням звернень щодо оформлення закордонних біометричних паспортів.



↑ На верх


Виконання доходної частини спеціального фонду бюджету


Планове завдання по спеціальному фонду міського бюджету без трансфертів на 2019 рік затверджено в сумі 29 012,9 тис.грн. Станом на 01.07.2019 до спецфонду міського бюджету надійшло 29 091,6 тис.грн. що на 11 819,3 тис. грн. або на 28,9% менше, ніж за відповідний період минулого року. Виконання до річного планового завдання склало 100,3 %.


Бюджет розвитку на 2019 рік заплановано у сумі 2605,6 тис.грн., фактично надійшло за І півріччя 4 233,9 тис.грн., а саме:


- кошти від продажу землі – 4 048,0 тис.грн. Річний план в сумі 2 465,6 тис.грн. виконано на 164,2 %. У порівнянні з відповідним періодом 2018 року надходження по даному коду збільшились на 2 517,4 тис.грн. або в 2,6 рази в зв’язку зі збільшенням кількості та площі земельних ділянок несільськогосподарського призначення, які підлягають продажу;


- кошти від пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 185,9 тис. грн. У порівнянні з відповідним періодом 2018 року надходження збільшились на 130,9 тис.грн. або в 3,4 рази за рахунок збільшення загальної кошторисної вартості об’єктів будівництва та кількості їх замовників.


Від екологічного податку надійшло 2 346,9 тис.грн. або 105,8 % до плану І півріччя та 75,4 % до річного плану ( план І півріччя – 2 218,0 тис.грн., річний план – 3 111,7 тис.грн.). У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження по цьому збору збільшились на 102,3 тис.грн. або на 4,6% у зв’язку зі сплатою штрафних санкцій по акту перевірки ДФС.


У звітному періоді бюджетними установами отримано власних надходжень 22 330,6 тис.грн. або 96,5% до річного планового завдання ( план на рік - 23 144,6 тис. грн.). В порівнянні з І півріччям 2018 року надходження зменшились на 14 749 тис. грн. або на 39,8% за рахунок зменшення благодійних внесків, грантів та дарунків закладам сфери охорони здоров’я, які стали некомерційними підприємствами внаслідок проведення медичної реформи.


↑ На верх


Трансферти загального та спеціального фондів


За І півріччя 2019 року отримано трансфертів до загального та спеціального фондів міського бюджету на суму 494 607,9 тис.грн. або 67,9% до плану І кварталу та 38,9% до річного плану ( план І півріччя – 728 082,1 тис.грн., річний план – 1 272 300,0 тис.грн.).


Недоотримання трансфертів у сумі 233 474,2 тис.грн. по субвенціях з державного та обласного бюджетів та бюджетів інших міст в основному у зв’язку з:


-

отриманням субвенції на надання пільг та житлових субсидій населенню в розмірах менш ніж заплановано;


- не відкоригованими планами субвенцій на виплату допомоги сім’ям з дітьми та утримання прийомних сімей;


- отриманням субвенції на медичну допомогу жителям інших міст за фактичну кількість таких звернень;


- наданням заявки на одержання субвенції під фактично виконані роботи та надані послуги по коду 41053900 «Інші субвенції».



↑ На верх


Видатки міського бюджету за 6 місяців 2019 році


Мережа бюджетних установ, утримання яких передбачено за рахунок коштів міського бюджету, на початок року складає 130 установ. У порівнянні з кінцем 2018 року кількість бюджетних установ скоротилась на 2 одиниці:


- відповідно до рішення міської ради від 20.12.2018 № 48/VII - 671 «Про безоплатну передачу у спільну власність територіальних громад сіл, селищ, міст, що перебувають в управлінні Донецької обласної ради, об’єкта права комунальної власності територіальної громади м. Краматорська – цілісного майнового комплексу комунальної медичної установи «Пологовий будинок міста Краматорська» та розпорядження голови обласної державної адміністрації від 28.12.2018 № 1574/5-18 «Про прийняття до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст, що перебувають в управління обласної ради, цілісного майнового комплексу КОМУНАЛЬНОЇ МЕДИЧНОЇ УСТАНОВИ «ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК МІСТА КРАМАТОРСЬКА» із комунальної власності територіальної громади м. Краматорська» установу передано до обласного підпорядкування;


- відповідно до рішення міської ради від 12.12.2019 № 47/VII-622 «Про внесення змін до рішення міської ради від 12.07.2017 № 24/VII-257 «Про ліквідацію Краматорської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ступенів № 3 Краматорської міської ради Донецької області, код ЄДРПОУ 25704825»» ліквідовано загально – освітню школу – інтернат № 3.


Крім того, у поточному році надається фінансова підтримка 2 установам: 1 дитячо-юнацькій спортивній школі, підпорядкованій профспілковій організації ПАТ « ЕМСС», КП « Об’єднання парків культури та відпочинку».



↑ На верх


Загальний фонд


Видаткову частину загального фонду міського бюджету у І півріччі 2019 року виконано у сумі 867367,5 тис. грн., або на 51,1 % до уточненого річного плану (1695792,3 тис. грн.) та на 87,3 % до уточненого плану І півріччя (994095,1 тис.грн.). У порівнянні з аналогічним періодом 2018 року касові видатки міського бюджету скоротились на 143616,8 тис. грн. або на 14,2 %. Скорочення видатків відбулося в зв’язку зі зміною механізму виплати житлових субсидій (монетизація) з 01.03.2019 відповідно до ПКМУ від 06.02.2019 № 62 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» та в зв’язку з фінансуванням закладів первинної медичної допомоги з 01.10.2018 року за рахунок коштів державного бюджету відповідно до укладених з НСЗУ договорів.


З них 54,2 % (470268,1 тис. грн.) склали видатки за рахунок субвенцій, в т.ч. 469571,1 тис. грн. з державного бюджету - на освіту, охорону здоров’я та соціальний захист населення; з обласного бюджету (697,4 тис.грн.) - на надання пільг на оплату житлово – комунальних послуг інвалідам 1 та 2 групи по зору, щомісячної допомоги учням закладів професійної (професійно-технічної) освіти, закладів вищої освіти з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають на повному державному забезпеченні та пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи тощо.


У І півріччі 2019 року касові видатки загального фонду міського бюджету спрямовувались на:


- утримання установ та здійснення заходів у соціально-культурній сфері – 736087,0 тис. грн., або 84,9 %;


- утримання житлово-комунального господарства – 54576,6 тис. грн. або 6,3 %;


- органи місцевого самоврядування – 54447,6 тис. грн. або 6,3 %;


- інші видатки загального фонду – 22256,3 тис. грн., що складає 2,5 % від загального обсягу видатків.


Видатки соціально – культурної сфери міста у І півріччі 2019 році розподілились наступним чином: на освіту – 284178,6 тис. грн., охорону здоров’я – 122160,7 тис. грн., соціальний захист та соціальне забезпечення – 306802,5 тис. грн., культуру – 17858,2 тис. грн., фізичну культуру і спорт – 5087,0 тис. грн.


В структурі видатків загального фонду 88,3 % (765687,0 тис. грн.) займають захищені статті, в т.ч.: видатки на заробітну плату з нарахуваннями – 384163,3 тис. грн.; на енергоносії - 47532,8 тис. грн.; на медикаменти – 11222,1 тис. грн.; на продукти харчування – 20135,3 тис. грн.; інші виплати населенню (надання пільг та субсидій, стипендій, пільгові рецепти тощо) – 290253,9 тис. грн., трансферти органам державного управління інших рівнів – 12326,7 тис. грн., оплату послуг з охорони комунальних закладів культури – 52,9 тис. грн., а 11,7 %, або 101680,5 тис. грн. склали видатки на утримання бюджетних установ, виконання міських програм, трансферти комунальним підприємствам, на виконання поточного ремонту та утримання об’єктів благоустрою.


Станом на 01.07.2019 кредиторська заборгованість склала 20658,0 тис. грн., з яких 20608,0 тис. грн. – заборгованість по заробітній платі з нарахуваннями, термін виплати якої не настав, 50,0 тис. грн. – заборгованість по поточних трансфертах.


Станом на 01.07.2019 по міському бюджету має місце внутрішній борг по середньостроковій позиці, отриманій з Єдиного казначейського рахунку у сумі 17523,2 тис. грн., в т.ч.: за 2010 рік – 3440,6 тис. грн., за 2012 рік – 5555,2 тис. грн., за 2013 рік – 8527,4 тис. грн.


↑ На верх


Спеціальний фонд


Видатки спеціального фонду міського бюджету склали 87441,7 тис. грн., що становить 11,6 % від уточненого річного плану (756569,4 тис. грн.) та 19,3 % від уточненого плану І півріччя (452986,6 тис.грн.).


Із зазначеного обсягу видатків 64,2% або 56151,8 тис. грн. склали видатки бюджету розвитку.


Кошти бюджету розвитку були використані по:


- відділу транспорту, зв’язку та енергетики – 14306,7 тис. грн. – лізингові платежі за придбані тролейбуси з автономним ходом, кап. ремонт резервуарів фільтрувальної станції з розробкою ПКД, придбання насосного обладнання тощо;


- по управлінню з гуманітарних питань – 1566,8 тис. грн. –кап. ремонти кімнати підлітків, клубу «Зоря», ганку клубу «Надія» (з облаштуванням елементами доступності), придбання атракціонів, періодичної літератури, кап. ремонт придбання комп’ютерів для ДЮСШ, спортивного інвентарю тощо;


-по управлінню освіти – 1975,4 тис.грн. – кап. ремонт будівель, тіньових навісів, систем опалення ДНЗ, придбання SMART – дошок для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» тощо;


- по відділу охорони здоров’я – 1503,2 тис. грн. – придбання медичного обладнання та медичних меблів, комп’ютерної техніки та програмного забезпечення;


- по управлінню праці та соціального захисту населення – 8,8 тис. грн. – придбання та встановлення між мережевого світч - обладнання;


- по службі у справах дітей – 142,2 тис. грн.- придбання комп’ютерів та кондиціонерів для ЦСПРД, меблів та побутової техніки для дитячих будинків сімейного типу;


- по відділу житлового господарства – 478,2 тис. грн. – кап. ремонт житлового фонду, придбання комп’ютерної техніки та кондиціонерів;


- по відділу комунальних ресурсів та самоврядного контролю – 821,3 тис.грн. - придбання нежитлової будівлі для розміщення дошкільного закладу освіти, проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок, що підлягають продажу відповідно до ст. 123 Земельного кодексу України;


- по відділу комунального господарства - 8631,5 тис. грн. – кап. ремонт доріг, пішохідних тротуарів по вул.. Марата з корегуванням ПКД, кап. ремонт дорожного покриття по вул. Магістральна та ділянки по вул. Паркова, придбання мулососу для утримання фонтанів на пл. Миру тощо;


- по управлінню капітального будівництва та перспективного розвитку міста – 23440,2 тис. грн.- кап. ремонт приміщення служби у справах дітей, продовження робіт по кап. ремонту огорожі та частковому благоустрою прилеглої території УПтаСЗН, розробка ПКД по термомодернізації закладів освіти, кап. ремонти даху стаціонару ДТМО, філії амбулаторії № 7, реконструкція будівлі травматологічного корпусу, будівництво об’єктів благоустрою, завершення робіт по реконструкції пл. Миру з оплатою технагляду тощо;


- по виконкому – 134,7 – кап. ремонт системи опалення, пам’яті для серверу тощо;


- по фінансовому управлінню – 3142,8 тис. грн. – субвенція державному бюджету на виконання програм соціально – економічного та культурного розвитку регіону, субвенція Біленьківській селищній раді для реалізації робочого проекту «Система протипожежної сигналізації, система мовного оповіщення про пожежу та управління евакуації людей, устаткування передавання тревожних сповіщень», реконструкція нежитлової будівлі під житло для переселенців з розміщенням спорт. Та дитячих майданчиків по вул. Абая,4.


Видатки за рахунок коштів субвенцій з обласного та державного бюджетів (склали 6456,4 тис. грн., що складає 7,4 % від загального обсягу видатків спеціального фонду.


За рахунок міського фонду охорони навколишнього природного середовища були проведені заходи утилізації відходів та з пропаганди охорони навколишнього природного середовища в сумі 789,6 тис. грн.


Видатки, проведені за рахунок власних надходжень бюджетних установ, становлять 24043,9 тис. грн. (в т.ч. за рахунок коштів, отриманих як плата за послуги, що надаються бюджетними установами – 11143,2 тис. грн., коштів, отриманих з інших джерел власних надходжень – 12900,7 тис. грн.), що становить 27,5 % від загального обсягу видатків спеціального фонду.


Станом на 01.07.2019 кредиторська заборгованість склала 81,0 тис. групо реконструкції закладів культури.




↑ На верх

2866 переглядів

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 18.11.2019

    13-00
    Засідання постійної комісії з питань промисловості, транспорту та зв’язку, впровадження енергозберігаючих технологій, охорони навколишнього природного середовища, розвитку середнього та малого бізнесу, побутового та торгового обслуговування
    зала засідань виконкому, 3 поверх
    Начальник відділу роботи з депутатами Масаликіна О.В.

  • 18.11.2019

    14-00
    Фітнес-хвилинки «Нумо, хлопчики й дівчатка, вправноробимо зарядку!» (в рамках Циклу велнес-порад «Будь здоровим!»)
    ДЦБ ім. О.С. Пушкіна
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 19.11.2019

    11-00
    Засідання постійної комісії з питань житлово-комунального господарства, приватизації і комунальної власності
    зала засідань виконкому,2 поверх
    Начальник відділу роботи з депутатами Масаликіна О.В.

  • 19.11.2019

    9-00
    Робоча апаратна нарада:
    Про підсумки роботи управління Пенсійного фонду України у м. Краматорську Донецької області і основні пріоритети діяльності
    Доповідач:
    голова комісії з припинення управління Макаренко Л.В.
    зала засідань виконкому,4 поверх
    керуючий справами виконкому Давискиба А.М.

  • 19.11.2019

    11-00
    Пізнавальний диліжанс чемності «Привіт весь світ» (заняттягуртка «Планета Читалочка»)
    бібліотека ім. Рибалка
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • інвест паспорт_ua
  • інвест паспорт_eng
  • Контакт центр
  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • Фондсоц страхування
  • police
  • Я маю право
  • Програм
  • Портал відкритих даних
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?