• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Офіційний веб-сайт Головдержслужби України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 19.05.2017 15:49

Архівний відділ

Відділ є підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету, міському голові, керуючому справами - Давискибі Андрію Миколайовичу.



Начальник відділу:  Алексєєнко Валерія Анатоліївна  


Адреса відділу: 84301, вул.Паркова, 14


Графік роботи : 

    • понеділок-четвер — з 8.00 до 17.00,
    • п’ятниця — з 8.00 до 15.45,
    • перерва: з 12.00 до 12.45,
    • вихідний: субота, неділя

Графік прийому громадян:

  • понеділок, четвер


Основними завданнями відділу є:

Згідно з Положенням про архівний відділ Краматорської міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 20.06.2007№12/v-7, основними завданнями відділу є:

  • - реалізація державної політики у сфері архівної справи і діловодства в межах своєї компетенції, здійснення управління архівною справою і діловодством на території міста;

  • - забезпечення дотримання законодавства України про Національний архівний фонд та архівні установи;

  • - забезпечення поповнення Національного архівного фонду документами, що мають місцеве значення, їх державної реєстрації, обліку, зберігання та використання інформації;

  • - забезпечення поповнення документами з особового складу ліквідованих суб’єктів господарювання різних форм власності, їх обліку, зберігання та видачі громадянам довідок соціально-правового характеру.


Архівний відділ виконує такі функції:

    Відділ забезпечує облік, зберігання і охорону:

    - документів Національного архівного фонду (далі - НАФ), що нагромадилися під час діяльності існуючих і тих, що діяли раніше на сучасній території міст державних органів, органів місцевого самоврядування, установ, підприємств та організацій;

    - документів НАФ, що утворилися в процесі діяльності профспілкових, творчих та інших об’єднань громадян, політичних партій, переданих за їхньою згодою до відділу;

    - документів з особового складу ліквідованих підприємств, установ, організацій, об’єднань громадян;

    - документів особового походження, що надійшли до відділу;

    - фотофонодокументів та аудіовізуальних документів;

    - друкованих, ілюстративних та інших матеріалів, що доповнюють документи відділу і використовуються для довідково-інформаційної роботи;

    - облікових документів і довідкового апарату до документів.

Організовує роботу з внесення до НАФ або вилучення документів юридичних і фізичних осіб, що перебувають у зоні комплектування відділу.

Приймає на зберігання документи НАФ від органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій різних форм власності, громадян і їх об’єднань.

Приймає на зберігання документи з особового складу та довгострокового зберігання підприємств, установ та організацій усіх форм власності, що ліквідуються без визначення правонаступників, які не мають органів вищого рівня або засновників.

Контролює та перевіряє ведення діловодства на підприємствах, установах і організаціях, що перебувають у зоні комплектування відділу, незалежно від їх форм власності, роботу їх архівних підрозділів, умов зберігання документів, надає методичну допомогу.

Веде зведений облік архівних документів, що зберігають органи місцевого самоврядування, комунальні підприємства, установи і організації — джерела комплектування відділу та документів НАФ, що належать громадянам, подає належні відомості про них державному архіву області.

Інформує міську раду, державний архів області про факти втрати, знищення, пошкодження архівних документів, інші порушення законодавства про Національний архівний фонд і архівні установи.

Інформує органи державної влади, місцевого самоврядування, підприємства, установи і організації про склад і зміст документів, що зберігаються у відділі; надає документи НАФ для користування фізичним і юридичним особам, публікує, експонує та в іншій формі популяризує архівні документи, а також виконує інші функції, спрямовані на використання відомостей, що містяться в документах НАФ.


Надає такі послуги:

На безоплатній основі архівний відділ видає підприємствам, установам і організаціям архівні довідки, копії та витяги з документів, що зберігаються у відділі, а громадянам — довідки соціально-правового характеру та задовольняє запити юридичних і фізичних осіб, щодо використання архівної інформації.


Нормативні документи, необхідні в роботі підприємств, організацій та установ м. Краматорська всіх форм власності :

1. Постанова КМУ «Про проведення експертизи цінності документів» від 08.08.2000 №1004

2. Постанова КМУ «Про внесення змін до Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів і Порядку віднесення документів Національного архівного фонду до унікальних, їх обліку та зберігання» від 28.12.2012 №1103

3. Постанова КМУ «Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади» від 30.11.2011 №1242

4. Наказ Міністерства юстиції України «Про затвердження Переліку видів документів, пов’язаних із забезпеченням соціального захисту громадян, що мають надходити до архівних установ у разі ліквідації підприємств, установ, організацій, які не належать до джерел формування Національного архівного фонду» від 14.03.2013 № 430/5

5. Наказ Міністерства юстиції України «Про затвердження Переліку типових документів, що створюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів» від 12.04.2012 № 578/5

6. Наказ міністерства юстиції України «Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях» 18.06.2015 року № 1000/5

7. ДСТУ 4163-2003 Вимоги до оформлювання документів ( pdf,doc) :
[pdf]- 131kb
[doc]- 103kb

8. ДСТУ 55.001-98 Документи з паперовими носіями. Правила зберігання Національного архівного фонду. Технічні вимоги ( pdf,doc) :
[pdf]- 167kb
[doc]- 200kb


Нормативні документи, необхідні в роботі підприємств, організацій та установ списків № 1,2

1. Постанова КМУ «Про проведення експертизи цінності документів» від 08.08.2000 №1004

2. Постанова КМУ «Про внесення змін до Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів і Порядку віднесення документів Національного архівного фонду до унікальних, їх обліку та зберігання» від 28.12.2012 №1103

3. Постанова КМУ «Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади» від 30.11.2011 №1242

4. Наказ Міністерства юстиції України «Про затвердження Переліку типових документів, що створюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів» від 12.04.2012 № 578/5

5. Наказ Міністерства юстиції України «Про затвердження Переліку видів документів, пов’язаних із забезпеченням соціального захисту громадян, що мають надходити до архівних установ у разі ліквідації підприємств, установ, організацій, які не належать до джерел формування Національного архівного фонду» від 14.03.2013 № 430/5

6. Наказ Міністерства юстиції України «Про затвердження Типового положення про архівний підрозділ державного органу, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації» від 10.02.2012 № 232/5

7. Наказ Міністерства юстиції України «Про затвердження Типового положення про експертну комісію державного органу, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації» від 19.06.2013 № 1227/5

8. Наказ міністерства юстиції України «Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях» 18.06.2015 року № 1000/5

9. ДСТУ 4163-2003 Вимоги до оформлювання документів ( pdf,doc) :
[pdf]- 131kb
[doc]- 103kb

10. ДСТУ 55.001-98 Документи з паперовими носіями. Правила зберігання Національного архівного фонду. Технічні вимоги ( pdf,doc) :
[pdf]- 167kb
[doc]- 200kb

11. Державний архів Донецької області «Примірна номенклатура справ управління (відділу) містобудування та архітектури міської ради» ( pdf,doc) :
[pdf]- 94kb
[doc]- 304kb

12. Державний архів Донецької області «Примірна номенклатура справ міської ради, виконавчого комітету » ( pdf,doc) :
[pdf]- 304kb
[doc]- 1 203kb

13. Державний архів Донецької області «Примірна номенклатура справ відділу (управління) Держкомзему (Держземагенства) у місті (районі) » ( pdf,doc) :
[pdf]- 118kb
[doc]- 404kb

14. Державний архів Донецької області «Примірна номенклатура справ відділу культури міської ради (районної держадміністрації)» ( pdf,doc) :
[pdf]- 131kb
[doc]- 1 430kb

15. Державний архів Донецької області «Примірна номенклатура справ відділу освіти міської ради (районної держадміністрації)» ( pdf,doc) :
[pdf]- 154kb
[doc]- 521kb

16. Державний архів Донецької області «Примірна номенклатура справ міського (районного) управління охорони здоров’я» ( pdf,doc) :
[pdf]- 185kb
[doc]- 1 721kb

17. Державний архів Донецької області «Примірна номенклатура справ відділу ведення Державного реєстру виборців» ( pdf,doc) :
[pdf]- 71kb
[doc]- 143kb

18. Державний архів Донецької області «Примірна номенклатура справ сільської (селищної) ради, виконавчого комітету» ( pdf,doc) :
[pdf]- 143kb
[doc]- 464kb

19. Державний архів Донецької області «Примірна номенклатура справ управління (відділу) економіки міської ради (районної держадміністрації)» ( pdf,doc) :
[pdf]- 101kb
[doc]- 258kb


Нормативна база :

9443 перегляди

Print