• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • урядова лінія слух
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Офіційний веб-сайт Головдержслужби України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 05.03.2018 14:14

Відділ внутрішнього контролю

Відділ є підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету, міському голові.



Начальник відділу:Нижнікова Альона Ігорівна




Адреса відділу:84313, пл.Миру, 2


Графік роботи :

    • понеділок-четвер — з 8.00 до 17.00,
    • п’ятниця — з 8.00 до 15.45,
    • перерва: з 12.00 до 12.45,
    • вихідний: субота, неділя

Графік прийому громадян:

  • щопонеділка з 8.00 до 16.00


Основними завданнями відділу є:

внутрішній фінансовий контроль та аудит у формі перевірок, оцінки, дослідження та вивчення діяльності підконтрольних суб’єктів на підставі доручень чи розпоряджень міського голови, рішень міської ради чи виконавчого комітету міської ради;


спрямовує контрольні заходи на виконання таких завдань:
- дотримання принципів економічності, доцільності та ефективності при плануванні і виконанні бюджетних програм, відповідальними за супроводження яких є розпорядники бюджетних коштів.
- аналіз виконання управлінських рішень, виявлення фактів невиконання (неналежного виконання) управлінських рішень, оцінка їх негативного впливу та можливих наслідків для підконтрольних суб’єктів та підготовка відповідних пропозицій щодо вдосконалення управлінських рішень.
- участь у здійсненні державних закупівель через електронну систему закупівель РroZorro;


Відповідно до покладених завдань, виконує функції:

Проводить оцінку:
- ефективності функціонування системи внутрішнього контролю та аудиту.
- ступеня виконання і досягнення цілей, визначених у стратегічних та річних планах.
- ефективності планування і виконання цільових програм та результатів їх виконання.
- якості надання адміністративних послуг.
- стану управління комунальним майном та ресурсами.
- правильності ведення бухгалтерського обліку та достовірності фінансової і бюджетної звітності.
- ризиків, які негативно впливають на виконання функцій і завдань підконтрольних суб'єктів;


Проводить за дорученням міського голови аналіз проектів розпорядчих актів та інших документів, пов'язаних з використанням комунальних ресурсів, для забезпечення їх цільового та ефективного використання;


Планує, організовує та проводить внутрішні контролі та внутрішні аудити (далі - контрольні заходи) підконтрольних суб'єктів, документує їх результати, готує звіти, висновки та рекомендації, а також проводить моніторинг врахування рекомендацій;


Здійснює моніторинг проведення закупівель;


Взаємодіє з іншими структурними підрозділами міської ради, виконавчого комітету міської ради, правоохоронними та іншими контролюючими державними органами, підприємствами, їх об'єднаннями, установами та організаціями з питань проведення контрольних заходів;


Подає міському голові або міській раді звіти і рекомендації для прийняття ним/ними відповідних управлінських рішень;


Звітує про результати діяльності відповідно до вимог цього Положення та нормативних актів у сфері внутрішнього аудиту;


Планує контрольні заходи.
В залежності від мети контрольні заходи можуть бути:
- превентивні (запобіжні), які здійснюються на стадії проектування програм, планів.
- поточні, які здійснюються у процесі виконання програм, планів.
- результативні, які здійснюються за результатами діяльності за звітний період.
- тематичні, які здійснюються за конкретними проблемами або напрямками.;


Організовує та виконує контрольні заходи


Організує проведення процедур закупівель для виконкому міської ради на всіх етапах їх проведення.


Надає роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівлі (попередній кваліфікації), щодо змісту тендерної (кваліфікаційної) документації у разі отримання від останніх відповідних запитів.


Надає організаційно-методичну, інформаційно-аналітичну та іншу допомогу виконавчим органам міської ради з питань, що належать до компетенції відділу.


Надає консультаційну допомогу з питань застосування Законів України «Про здійснення державних закупівель», «Про публічні закупівлі»;



Нормативна база :



376 переглядів

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 16.07.2018

    08-00 10-00
    Проведення інструктажів відповідальних чергових управління щодо організації контролю за станом техногенної і природної небезпеки на території міста, забезпечення постійної готовності до оповіщення населення про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацій, реагування на звернення громадян та взаємодії з іншими черговими службами
    учбовий клас управління з питань ЦЗ
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

  • 16.07.2018

    10-00 16-00
    Прийом громадян з особистих питань
    відділи та управління міської ради
    керівники структурних підрозділів

  • 16.07.2018

    11-00
    Засідання адміністративної комісії
    зала засідань виконкому,2 поверх
    заступник міського голови Боєвський С.О.

  • 16.07.2018

    13-00 14-00
    Щотижнева нарада директорів комунальних підприємств
    зала засідань виконкому, 2 поверх
    заступник міського голови Боєвський С.О.

  • 16.07.2018

    14-00
    Постійна комісія з питань житлово-комунального господарства, приватизації і комунальної власності
    зала засід. виконкому, 2 пов.
    Начальник відділу роботи з депутатами Масаликіна О.В.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • Контакт центр
  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • police
  • Я маю право
  • Програм
  • Портал відкритих даних
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?