• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Офіційний веб-сайт Головдержслужби України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 10.05.2017 09:23

Інформація про підсумки проведеної роботи зі зверненнями громадян


Аналіз надходження звернень громадян


1 кватал





АНАЛІЗ надходження звернень громадян за 1 квартал 2017 року


Організація роботи із зверненнями громадян у виконкомі Краматорської міської ради здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».


Керівництво виконкому Краматорської міської ради постійно вживає заходи, спрямовані на вдосконалення організаційно-практичної роботи зі зверненнями громадян, повною мірою реалізуючи при цьому визначені законодавством повноваження. У відділі по роботі зі зверненнями громадян склалася певна система роботи, якою створено необхідні умови для практичної реалізації громадянами наданого конституцією права на звернення.


У першому кварталі 2017 року до виконкому міської ради надійшло 1312 звернень.


Постійно удосконалюється порядок та підвищується ефективність проведення особистого прийому громадян керівним складом органів місцевої влади.  На особистих та виїзних прийомах керівників було прийнято 120 мешканців міста, в тому числі відбувались за місцем мешкання громадян в селищних радах. Позитивне рішення по зачепленим питанням отримали 79 заявників.


Аналіз цих дій свідчить, що в місті проводиться ефективна робота по розгляду та вирішенню питань за зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах, організаціях, незалежно від форм власності, які надають послуги населенню, та вживаються заходи щодо усунення причин, що породжують звернення.


607 звернень надійшли від найменш соціально захищених категорій громадян,  які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їхніх повсякденних запитів та життєвих потреб:

- від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 19;

-  від інвалідів І,ІІ,ІІІ групи - 89;

- від ветеранів праці, пенсіонерів – 408;

- від дітей війни – 19;

- від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 70;

- від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 2.


        

Через органи влади вищого рівня у І кварталі 2017 року отримано 607 звернень. На «Урядову гарячу лінію» численні звернення надходили з питань прискорення виплати державних допомог, призначення та нарахування субсидій. Внутрішньо переміщені особи – 131, найчастіше звертались особисто, в тому числі з питань подовження довідок переселенців, продовження виплат соціальних допомог, адресних виплат тощо.


Усі звернення, які надійшли до виконкому Краматорської міської ради у звітному періоді, розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників. Опрацювання та розгляд звернень здійснювались своєчасно,без порушень.


З загальної кількості звернень:

- вирішено позитивно та роз'яснено - 1089 звернення, що становить 83%;

- відмовлено - 71 звернень, що становить 5,5%;

- в стадії розгляду - 144 звернень, що становить 11 %;

- 6 звернень громадян переслані за належністю згідно ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», що становить 0,5 %.


Згідно змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції набирає обертів процедура особливої форми колективних звернень громадян до органів місцевого самоврядування.


Так, за І квартал 2017 року було надіслано 43 петиції, з яких 7 підтримано необхідною кількістю підписів громадян. Підтримані петиції розглянуті по суті та надані відповіді в термін, зазначений чинним законодавством, 5 петицій з яких було задоволено. Відповідна інформація розміщується в єдиній системі місцевих петицій. Не підтримані у зазначений термін Законом України петиції розглянуті як колективні звернення, відповіді направлено авторам електронних петицій.


Для поліпшення роботи зі зверненнями громадян та оперативного реагування на проблеми проведено 3 засідання постійно діючої комісії, 3 «Дня контролю», де перевірено 4 звернення громадян.


У відділі по роботі зі зверненнями громадян активно функціонує «Телефон довіри», на який за перший квартал 2017 року надійшло 84 звернення, 67 вирішено позитивно в найкоротші терміни.


Систематично наповнюється сторінка офіційного сайту Краматорської міської ради. Так, було розміщено 18 повідомлень про підсумки прийомів керівництвом виконкому. В засобах масової інформації розміщуються матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян. Доводяться до відома громадян графіки особистих та виїзних прийомів.


Моніторинг звернень громадям за 3 місяці 2017 року


↑ На верх



448 переглядів

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 22.11.2017

    10-00
    СЕСІЯ МІСЬКОЇ РАДИ
    Порядок денний
    зала засідань виконкому, 4 поверх
    міський голова Панков А.В.

  • 22.11.2017

    12-00
    Акція «Допоможи мені побачити цей світ»
    Бібліотека ім. А. Чехова
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 22.11.2017

    13-00
    Виставка образотворчого та декоративно – ужиткового мистецтва «Ми всі різні, але нас єднає Україна»
    Художній музей
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 22.11.2017

    13-30
    Конкурс на краще декламування поезії «Моя земля – прекрасна Україна»
    Бібліотека ім. Т.Шевченка
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 22.11.2017

    13-30
    Цикл голосних онлайн-читань з візуалізацією
    ДЦБ ім. О.С.Пушкіна
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 22.11.2017

    14-00
    Засідання міської комісії по розгляду питань, пов`язаних з наданням житлових субсидій
    Порядок денний
    Управління праці та соціального захисту населення
    начальник управління Ігнатенко О.М.

  • 22.11.2017

    14-00 16-00
    Особистий прийом громадян
    громадська приймальня, каб.1а
    керуючий справами виконкому Давискиба А.М.

  • 22.11.2017

    15-00
    Перший відбірковий тур конкурсу – фестивалю - «Школа має талант!»
    МПК ім. Леоніда Бикова
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • Контакт центр
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • police
  • Програм
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?