• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Офіційний веб-сайт Головдержслужби України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 20.04.2017 14:15

Бюджет міста Краматорськ на 2017 р.

Державну бюджетну політику на території міста реалізує Фінансове управління виконавчого комітету Краматорської міської ради


Адреса:84313, пл. Миру, 2, I поверх каб.4-9


Більше інформації можна знайти на сторінці «Фінансове управління»




Бюджет міста на 2017 р.

Зміни до Бюджету міста за 2017 р.




Виконання бюджету міста у


Доходи міського бюджету у

Виконання доходної частини загального фонду бюджету

Виконання доходної частини спеціального фонду бюджету


Видатки міського бюджету у

Загальний фонд

Спеціальний фонд


↑ На верх



Рішення виконкому № 820 вiд 16.11.2016"Про затвердження складу робочої групи та плану заходів щодо підготовки проекту бюджету міста на 2017 рік і прогнозів місцевого бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди” .


Рішення виконкому № 189 вiд 15.03.2017Про внесення змін до Плану заходів щодо наповнення доходної частини міського бюджету, економного і раціонального використання його коштів, затвердженого рішенням виконкому міської ради від 18.03.2015 № 136


↑ На верх



Бюджет міста на 2017 р.




Рішення виконкому № 924 вiд 21.12.2016"Про попередній розгляд проекту рішення міської ради «Про міський бюджет на 2017 рік»”


Рішення міської ради № 17/VII-572 вiд 23.12.2016 «Про міський бюджет на 2017 рік».

Додаток 1 - xls
Додаток 2 - xls
Додаток 3 - xls
Додаток 4 - xls
Додаток 5 - xls
Додаток 6 - xls
Додаток 7 - xls



Пояснювальна записка

до міського бюджету м. Краматорська на 2017 рік



I. Соціально-економічний стан м. Краматорська в 2016 році і прогноз розвитку на 2017 рік


У 2016 році завдяки дерегуляції підприємницької діяльності, поліпшенню бізнес-клімату, підвищенню ефективності управління державним сектором економіки та його оптимізацією, забезпеченню адаптації національного законодавства до законодавства ЄС, в Україні продовжилися тенденції поступового відновлення економічного розвитку. Всі ці фактори вплинули й на соціально-економічний стан міста.


За січень – вересень 2016 року обсяг реалізації промислової продукції в місті склав 12,9 млрд. грн. ( 12884,1 млн. грн.), що в діючих цінах в 3,2 рази більше відповідного періоду 2015 року. Питома вага промисловості міста в загальному обсязі реалізованої промислової продукції по області склала 10,1%.


За січень-вересень 2016 року, в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року, в 1,5 рази збільшилось виробництво млинів, на 31,3% виробництво прокатного та металургійного обладнання , на 22% - виробництво електроенергії, на рівні минулого року залишилось виробництво комбайнів прохідницьких.


В 7,0 разів зменшилось виробництво гірничо-транспортного устаткування, в 3,3 рази – виробництво верстатів, на 34,4% - виробництво гідротехнічного та енергетичного обладнання, на 14% - виробництво сталі, на 8% - виробництво валків прокатних та на 0,1% - виробництво теплоенергії.


Обсяг валової продукції сільськогосподарських підприємств за 9 місяців 2016 року склав 44,4 млн грн.(4402,9 тис. грн.), що на 21,1% вище аналогічного показника 2015 року. З загального обсягу валової продукції 97,6% припадає на продукцію рослинництва, 2,4% - тваринництво.


Будівельними підприємствами, що працювали за контрактами підряду, а також підприємствами, які виконували будівельні роботи господарським способом, за січень – вересень 2016 року виконано будівельних робіт на 128,5 млн. грн., що становить 7,8% загального обсягу виконаних будівельних робіт по області. Обсяг будівельних робіт на одного мешканця по місту за вказаний період склав 672,1 грн.


Підприємствами роздрібної торгівлі і ресторанного господарства очікуваний розмір реалізованих товарів за 9 місяців 2016 року становить 2002,5 млн. грн., що на 30% більше, ніж за січень – вересень 2015 року. На душу населення припадає реалізованих товарів на 10457 грн. або на 31,3 % більше.


Обсяг реалізованих послуг за січень – вересень поточного року склав 562,3 млн. грн.(у т.ч. населенню – 154,0 млн. грн.), що в діючих цінах на 27,5% аналогічного показника 2015 року.


Станом на 01.01.2016 кількість суб’єктів малого і середнього підприємництва складає 6099 підприємств та 4656 фізичних осіб – підприємців. Частка надходжень від діяльності суб’єктів малого підприємництва у доходній частині місцевого бюджету складає 21,5% або 104,3 млн.грн. Частка надходжень від суб’єктів малого і середнього підприємництва до бюджетів всіх рівнів складає 47,6% або 110,7 млн.грн.


Обсяг реалізації продукції (робіт, послуг) малими підприємствами становить 3142,0 млн. грн.


За 6 місяців 2016 року у розвиток економіки міста вкладено 387,6 млн. грн. капітальних інвестицій, що у фактичних цінах на 19,6% більше відповідного показника 2015 року.


Середньомісячна заробітна плата по місту за 9 місяців 2016 року збільшилася на 19,4% и склала 5110 грн., що на 10,6% менше обласного показника (5716 грн.) і перевищила розмір мінімальної заробітної плати в 3,3 рази ( розмір мінімальної заробітної плати в вересні – 1450 грн.).


Середньооблікова чисельність штатних працівників за 9 місяців 2016 р. склала 52309 осіб, що на 27,6% (або на 11312 чол.) перевищує показник 2015 року.


Кількість зареєстрованих безробітних, що перебувають на обліку станом на 01.10.2016 становить 1321 особа, що на 30,9% менше, ніж на 01.10.2015 і на 28,8% менше, ніж на 01.01.2016.


Заборгованість по заробітній платі на 01.10.2016 склала 30,6 тис. грн., що у порівнянні з початком 2016 року зменшилась на 99,5 % або в 208,4 рази.


У 2017 році покращення фінансового стану підприємств буде можливим за рахунок розвитку промислового виробництва із застосуванням ресурсозберігаючих, інноваційних, екологічно орієнтованих технологій, освоєння випуску нової конкурентоспроможної, високотехнологічної продукції з одночасним скороченням її матеріало- та енергоємності, вихід на нові ринки збуту.


Кількісними та якісними критеріями ефективного розвитку міста на 2017 рік є:

- забезпечення зростання до попереднього року обсягу реалізованої промислової продукції у діючих цінах на 10%, валової продукції сільського господарства по всіх категоріях господарств в порівнянних цінах 2010 року – на 14,2%, середньомісячної заробітної плати - на 17% (складе 5979 грн.), питомої ваги надходжень від діяльності суб’єктів малого підприємництва у доходній частині бюджету міста до 25%, ліквідація заборгованості з виплати заробітної плати працівникам економічно активних підприємств, створення комфорт­ного середовища для проживання населення, підвищення престижу підприємницької діяльності.


Міський бюджет на 2017 рік сформовано згідно змін до Бюджетного та Податкового кодексів України, Закону України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» та інших законодавчих актів, що стосуються місцевих бюджетів та міжбюджетних відносин. 


Крім того, параметри формування міського бюджету визначалися показниками економічного і соціального розвитку міста на 2017 рік з використанням даних статистичної і фінансової звітності, оцінки виконання міського бюджету за попередні роки, розрахунків управлінь міської ради, податкової інспекції міста.



II. Оцінка надходжень доходів міського бюджету на 2017 рік


Об’єм доходної частини міського бюджету на 2017 рік прогнозується у сумі 1 677 416,4 тис. грн. і складається із загального та спеціального фондів.


Загальний фонд


Доходи загального фонду міського бюджету м. Краматорська прогнозуються у сумі 1 653 992,6 тис. грн., які сформовані з:

- надходжень загальнодержавних податків і зборів та власних доходів – 685 857,0 тис. грн.,

- дотації з обласного бюджету на утримання притулку для дітей – 4 231,5 тис.грн.,

- субвенцій з державного бюджету –961 394,9 тис. грн.,

- субвенція з обласного бюджету на оплату комунальних послуг інвалідам по зору –93,3 тис. грн.,

- інші субвенції на надання в спеціалізованих міжрайонних відділеннях м. Краматорська медичної допомоги населенню інших міст та районів – 2415,9 тис. грн.:

в т. ч. :

з бюджету м. Константинівка –600,0 тис. грн.,

з бюджету Лиманської ОТГ – 348,0 тис. грн.

з бюджету м. Дружківки – 460,0 тис. грн.,

з бюджету м.Мирнограда– 109,9 тис.грн.,

з бюджету м. Новогродовка – 198,0 тис.грн.,

з бюджету м.Бахмута – 700,0 тис.грн.


Доходи загального фонду міського бюджету формуються відповідно до ст.64 Бюджетного Кодексу України.


Код 11010000 «Податок та збір на доходи фізичних осіб»


Прогнозний розрахунок суми податку на доходи фізичних осіб на 2017 рік здійснений на підставі та з урахуванням фондів оплати праці та податку на доходи бюджетоутворюючих підприємств , очікуваних надходжень податку у 2016 році , з урахуванням змін до Податкового кодексів України та підвищення мінімальної заробітної плати до 3200 грн. і становитиме 457 593,9 тис. грн.


Код 11020000«Податок на прибуток підприємств»


Надходження по податку на прибуток підприємств комунальної власності на 2017 рік заплановані у сумі 1 511,9 тис. грн.


Розрахунок прогнозу податку на прибуток підприємств до міського бюджету на 2017 рік, здійснено на підставі даних декларацій з податку на прибуток підприємств, динаміки надходжень за попередні роки, фінансового результату підприємств до оподаткування .


При прогнозуванні надходжень податку на прибуток на 2017 рік враховано:

- ставка податку у розмірі 18 %;

- вплив динаміки сум надміру сплаченого податку.


Код 14040000«Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів»


Надходження коштів від акцизного податку на 2017 рік заплановані у сумі 80 844,0 тис. грн. з урахуванням очікуваних надходжень за 2016 рік.


Код 18000000«Місцеві податки і збори»


Прогнозні надходження до міського бюджету місцевих податків на 2017 рік розраховані з урахуванням змін до Податкового кодексів України


Сума місцевих податків і зборів, що прогнозована до мобілізації до міського бюджету у 2017 році, складається з надходжень по 3-м видам податків та збору та запланована в сумі 133 816,1 тис. грн.


У 2017 році до місцевих податків належать податок на майно, єдиний податок, туристичний збір.


Надходження по податку на майно прогнозуються у сумі 86 391,3 тис. грн. та складаються з:

- податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки – 3 046,4 тис.грн;

- земельного податку та орендної плати за землю - 82 994,9 тис. грн.;

- транспортного податку – 350 тис. грн.


Єдиний податок прогнозується у сумі 47 374,8 тис. грн. і розрахований з врахуванням ставок у відсотках від прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати відповідно до змін до Податкового кодексу та очікуваних надходжень у 2016 році.


Туристичний збір прогнозується у сумі 50,0 тис. грн.


Код 22080400 «Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності»


Надходження коштів від оренди комунального майна до загального фонду міського бюджету на 2016 рік прогнозуються у сумі 3 383,9 тис. Грн.


Показники розраховані відповідно до даних управління житлово-комунального господарства та з урахуванням очікуваних надходжень за 2016 рік.


У 2017 році передбачається продовжити передачу в оренду комунального майна виключно на конкурсних засадах відповідно до Закону України "Про оренду державного та комунального майна".


Код 24060300 «Інші надходження»


До складу інших надходжень належить плата за тимчасове користування місцем, що перебуває в комунальній власності, для розміщення зовнішньої реклами. Прогноз надходжень цієї плати на 2016 рік становить 1 081,0 тис.грн.



Спеціальний фонд


Доходи спеціального фонду міського бюджету на 2017 рік обчислені у сумі 23 423,8 тис. грн., у тому числі:

- доходи бюджету розвитку – 317,0 тис. грн.

- інші доходи спеціального фонду – 23 106,8 тис. грн.,


Доходи спеціального фонду міського бюджету формуються відповідно до ст.69-1 Бюджетного Кодексу України:


1.надходження до бюджету розвитку міського бюджету складають 317,0 тис. грн. від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення.


2. інші надходження до спеціального фонду міського бюджету складають 23 106,8 тис. грн., в тому числі :

- власні кошти бюджетних установ, які утримуються за рахунок коштів місцевих бюджетів заплановані у сумі 20 775,6 тис. грн.,

- 50 % грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища в наслідок господарської та іншої діяльності – 10,0 тис. грн.

- 25% екологічного податку – 2 321,2 тис.грн.



ІІІ. ВИДАТКИ


Видаткова частина міського бюджету на 2017 рік затверджена у сумі 1 733 452, 2тис.грн. Обсяг видатків загального фонду бюджету складає 1 493 476, 5тис.грн. і включає у собі видатки за рахунок субвенцій з Державного бюджету: медичної у сумі 163732,0тис.грн., освітньої у сумі 158846,0тис.грн., на соціальний захист населення у сумі 637087,0тис.грн., з обласного бюджету та з інших міст на надання медичної допомоги мешканцям цих міст у медичних закладах м. Краматорська 4239,1тис.грн., дотації з обласного бюджету на утримання центру соціально - психологічної реабілітації дітей у сумі 4231,5тис.грн., а також видатки за рахунок власних податкових та неподаткових надходжень у сумі 525340,9тис.грн.


Обсяг видатків спеціального фонду складає 239975,7тис.грн., в тому числі за рахунок коштів переданих із загального фонду у сумі 160516,1тис.грн. (ст..71 БКУ) та коштів гранту Євросоюзу у сумі 57357,4тис.грн.


У порівнянні з затвердженим бюджетом 2016 року (затверджено – 1229084,2тис.грн.) сума видатків збільшилась на 504368,0тис.грн.(41,0%). Видатки загального фонду зросли на 401892,8тис. грн. або на 36,8%, видатки спеціального фонду на 102475,2тис.грн. або на 74,5 %. В порівнянні з уточненим планом 2016року видатки загально фонду більші на 109296,9тис.грн. а спеціальний фонд менший на 84176,9тис.грн.



Загальний фонд


Плановий обсяг видатків загального фонду міського бюджету на 2017рік, визначений у сумі 1493476,5тис.грн. в межах надходжень до міського бюджету з урахуванням міжбюджетних трансфертів визначених в проекті Закону України «Про Державний бюджет України на 2017рік».


Розрахунок видатків на утримання установ та здійснення заходів у соціально-культурній сфері на 2017 рік проведений виходячи з потреби у першочергових видатках і застосований єдиний підхід при розрахунку витрат, а саме, враховано:


- встановлення з 1 січня мінімальної заробітної плати у розмірі 3200 грн. на місяць та посадового окладу працівника І тарифного розряду ЄТС 1600,0гривень;


- виплати та надбавки обов’язкового характеру, а також стимулюючі виплати (матеріальна допомога на оздоровлення 16,1млн.грн., щорічна грошова винагорода педагогічним працівникам 6,7млн.грн., цільова надбавка на заохочення медичним працівникам та працівникам Управління праці та соціального захисту – 7,9млн.грн., надбавка за складність та напруженість працівникам централізованих бухгалтерій);


- обсяг витрат на оплату енергоносіїв визначено виходячи з фактичного споживання їх у 2016році та діючих тарифів;


- інші видатки заплановано з урахуванням індексу споживчих цін 8,1%


Обсяг захищених видатків складає 1398336,2тис.грн., що на 170156,9тис.грн. перевищує уточнені планові призначення 2016р. (1228179,3тис.грн.), або на 13,9% і питома вага їх у загальному обсязі видатків складає 93,6% в тому числі:


- заробітна плата з нарахуваннями визначена у сумі 614980,3тис.грн. що на 148909,7тис.грн. (32,0%) більше ніж у 2016р.;


- видатки на оплату енергоносіїв та комунальних послуг заплановані у сумі 71589,1тис.грн. що на 4620,2тис.грн.більшефактичного споживання у 2016р. (коефіцієнт росту -1,068) ;


- видатки на продукти харчування заплановані у сумі 27663,3тис.грн. на 1474,9тис.грн. більше ніж було витрачено у 2016р. (коефіцієнт росту -1,056);


- видатки на медикаменти заплановані у сумі 31718,5тис.грн., що на 591,6тис.грн. менше фактичних витрат 2016року і пояснюється це зменшенням витрат на утримання відділення гемодіалізу у зв’язку з очікуваним відкриттям такого відділення на обласному рівні;


- видатки на соціальне забезпечення визначені у сумі 649199,9 тис. грн. що перевищує обсяг видатк

ів 2016 року на 24666,6тис.грн.


У видатках загального фонду міського бюджету враховані кошти на утримання бюджетних установ міста у кількості 129,0од., надання фінансової підтримки 1 дитячо-юнацькій спортивній школі підпорядкованій профспілковій організації ПАТ «ЕМСС» та КП «Об’єднання парків культури та відпочинку» і фінансування Програм і заходів затверджених міською радою, перелік яких визначений ст.89 і 91 Бюджетного Кодексу України.


Найбільшу питому вагу складають витрати на утримання установ соціально-культурної сфери, з яких, витрати на освіту становлять – 378006,9 тис грн. (що більше по відношенню до 2016 року на 40%), на охорону здоров'я – 273631,8 тис.грн. (що більше по відношенню до 2016 року на 17,9%), на соціальний захист – 661488,0тис.грн. (що більше по відношенню до 2016 року на 47,8%), на культуру та фізичну культуру і спорт – 53185,0 тис.грн. (що більше по відношенню до 2016 року на 38,3%).


У 2017 році збережено безкоштовне харчування учнів 1-4 класів (10390,5 тис.грн.), та зменшилася частка батьківської плати у вартості харчування дошкільнят на 10%. Всього витрати місцевого бюджету на харчування дітей загальноосвітніх шкіл і дошкільних установ становлять -22938,0 тис..грн.


За статтею «Медикаменти» забезпечено придбання лікарських засобів для надання екстреної медичної допомоги, придбання наркотичних засобів (13,6 млн.грн.), витратних матеріалів для відділення амбулаторного гемодіалізу на I півріччя 2017 роки (8,4 млн.грн.), що забезпечує безперебійну роботу в 4 зміни 7-ми апаратів гемодіалізу протягом року. У другому півріччя планується відкриття обласного відділення гемодіалізу.


Слід зазначити, що в проекті бюджету, крім утримання бюджетних установ, значно збільшено обсяг видатків на виконання міських програм, в першу чергу, соціального спрямування:


По галузі «Освіта» з метою підвищення інтелектуального потенціалу міста та заохочення учнів загальноосвітніх навчальних закладів передбачено разова премія обдарованим учням в обсязі 100,0 тис.грн., Триває практика фінансування міських літніх таборів для соціально незахищених дітей і профільно-тематичних шкільних літніх таборів для обдарованих дітей - 344,8 тис.грн.


На підвезення школярів до загальноосвітніх шкіл віддаленістю більше 3 км передбачено 369,1 тис.грн та на компенсацію 100% вартості проїзду учнів до віддалених навчальних закладів в сумі 452,3 тис.грн.


З охорони здоров'я видатки соціального спрямування склали 9311,9тис. грн., а саме : зубопротезування, забезпечення безкоштовними медикаментами і слуховими апаратами пільгової категорії громадян, забезпечення безкоштовним харчуванням дітей до 2-х років з малозабезпечених сімей, лікувальним харчуванням дітей хворих на фенілкетонурію, соціальними пакетами (вакцина і продуктові набори) хворих на туберкульоз, засобами технічної реабілітації.


З метою раннього виявлення і попередження онкологічних захворювань передбачені витрати в сумі 234,6 тис.грн., лікування серцево-судинних захворювань 400,00 тис.грн.


Крім цього з 2016 року в рамках програми про соціальний захист населення діють заходи надання матеріальної допомоги сім'ям з онкологічними хворими дітьми, на 2017 рік заплановано -200,00 тис. грн., так само з 2016 року існує програма соц. захисту учасників АТО та ТПО і на 2017 рік заплановано - 60,00 тис. Грн.


У 2017 році збільшено обсяг на фінансову підтримку громадським організаціям інвалідів, ветеранів до 300 тис.грн.


На заходи у справах сім'ї та молоді передбачено - 86,5 тис.грн (проведення турнірів, інтелектуальних, патріотичних ігор, соціальних реклам, забезпечення міських військових комісаріатів автотранспортом для відправки призваних осіб до військових частин). Проведення міських заходів і свят - 372,7 тис.грн.


По галузі фізична культура заплановані витрати на виплату стипендій провідним спортсменам міста - 313,215 тис.грн., Для стимулювання обдарованих дітей та їх наставників за вагомий внесок у розвиток фізкультурно-спортивного руху в місті передбачена премія міського голови -84,2 тис.грн., На проведення навчально тренувальних зборів і змагань з олімпійських та не олімпійських видів спорту, участь спортсменів в чемпіонатах області та України передбачено -113,45 тис.грн


Крім того, кошти місцевого бюджету в сумі 42302,8тис. грн будуть спрямовані на реалізацію місцевих програм житлово – комунального господарства. У порівнянні з планом 2016року обсяг запланованих видатків збільшено на 27,7% (план 2016р.- 33126,2тис.грн.).


Згідно Програми благоустрою міста, передбачається на виконання робіт по утриманню та поточному ремонту дорожньо – мостового господарства – 15150,0тис.грн., міської мережі зовнішнього освітлення – 13903,4тис.грн., по догляду за зеленими насадженнями – 5500,0 тис.грн., по санітарній очистці міста – 580,0тис.грн., , утриманню світлофорного господарства – 1951,2тис.грн., утриманню міських кладовищ, похованню одиноких громадян та інші видатки – 4718,2тис.грн.


Відповідно до Програми реформування та розвитку житлово-комунального господарства планується 500,0тис.грн. на фарбування зовнішніх газових мереж


Також передбачено фінансування громадських робіт в сумі 100,0 тис.грн. для забезпечення зайнятості працездатного населення, в першу чергу внутрішньо переміщених осіб, і вперше в планових призначеннях передбачено 1,5млн.грн на видатки за програмою «Громадський бюджет міста Краматорськ» та 1,0млн. грн. на виконання Програми «Відшкодування частини суми кредитів залучених фізичними особами, об’єднаннями співвласників багатоквартирних будинків, житлово будівельними кооперативами на впровадження заходів з енергозбереження у м. Краматорську на 2016-2018роки».



Спеціальний фонд


Видатки спеціального фонду бюджету 2017 року заплановані у сумі 239975,7тис.грн. в межах надходжень до міського бюджету та згідно ст..71 БКУ України.


Напрямки цільового їх використання:


- видатки бюджету розвитку затверджені у сумі 159511,5тис. грн. в основному направляються згідно Програми економічного і соціального розвитку міста та Програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства на капітальні видатки по установам соціально-культурної сфери – 31725,4тис.грн.,(по управлінню освіти капремонт систем опалення в дитячих садах і загальноосвітніх школах, капремонт асфальтового покриття, капремонт групових кімнат, туалетів, пралень кімнат і харчоблоків у дошкільних установах -11,8 млн.грн., по відділу охорони здоров'я -18,0 млн.грн. це - придбання медичного обладнання, капітальний ремонт даху будівлі стаціонару КДУ «ДТМО», капітальний ремонт даху госп. корпусу КДУ «міська лікарня №2», на розробку проектно-кошторисної документації, капітальний ремонт адмін. будівлі УПСЗН -1 ,909 млн.грн.);


на придбання спеціальної техніки для комунальних підприємств міста 7980,0тис.грн.; на капітальний ремонт тролейбусного парку КП «КТТУ» 4800,0тис.грн.; на житлово – комунальне господарство –105745,8тис.грн. в т.ч. на капітальний ремонт житлового фонду 20754,0тисгрн.(кошти будуть спрямовані на капітальний ремонт і модернізацію ліфтового господарства, на капітальний ремонт дахів, балконів, фасадів житлових будинків. У порівнянні з минулим роком - в набагато більшому обсязі передбачені кошти на капітальний ремонт внутрішньо - квартальних доріг, тротуарів та їх освітлення (34,2 млн.грн), а також вперше за багато років передбачено витрати на капітальний ремонт і реконструкцію клумб, будівництво скверів (40,5 млн. грн.)); на виконання Програми розвитку земельних відносин і охорони земель передбачено на проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок, що підлягають продажу і організацію та проведення земельних торгів у формі аукціону 70,0тис.грн.; на спів фінансування з міського бюджету до грантів Європейського Союзу (2,1млн.євро) отриманим на реконструкцію гуртожитків, реконструкцію системи знезараження стічних вод на очисних спорудах, реконструкцію каналізаційних насосних станцій №3 та модернізацію триагрегатної тягової підстанції – 9190,3тис.грн.


- видатки на виконання Програми природоохоронних заходів, що фінансуються за рахунок коштів міського фонду охорони навколишнього природного середовища передбачені в сумі 2331,2 тис. грн. за рахунок екологічного податку та за рахунок грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища в наслідок господарської діяльності.


Видатки спеціального фонду за рахунок власних надходжень бюджетних установ складають 20775,6тис. грн., у т.ч.:

- за рахунок плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з функціональними повноваженнями – 15446,2тис. грн.;

- за рахунок коштів, що отримуються бюджетними установами від господарської та / або виробничої діяльності – 379,7 тис. грн.;

- за рахунок надходжень коштів від оренди майна бюджетних установ – 2233,7тис. грн.;

- за рахунок коштів, що отримуються бюджетними установами від реалізації майна – 164,3тис. грн.; і використовуються ними на виконання власних повноважень;

- за рахунок сум, отриманих на виконання доручень – 2551,7тис.грн. відповідно договору. між ПАТ «НКМЗ» та КМУ «Міська лікарня №3» щодо надання послуг по охороні здоров’я працівникам ПАТ НКМЗ, кошти направляються на виплату заробітної плати медичним працівникам цехової служби, придбання основних засобів, медикаментів та господарчих матеріалів.



ІУ Фінансування


На виконання кредитного договору № ESC 8/12 від 24.04.2013р. між Краматорською міською радою та Північною Екологічною Фінансовою Корпорацією (НЕФКО) в бюджеті передбачено повернення запозичення (кредиту) отриманого до міського бюджету у 2013році у сумі 991,2тис.грн. (плановий платіж) та погашення заборгованості по платежам, що підлягали сплаті по терміну 15.02.2014р., кошти на які були перераховані з міського бюджету АТ «БРОКБІЗНЕСБАНК» на купівлю валюти, але у зв’язку з невиконанням банком своїх зобов’язань по обслуговуванню кредиту, операції не були здійснені у сумі 330,4тис.грн.


Також в спеціальному фонді бюджету враховані кошти гранту Євросоюзу які були отримані у 2015р. і знаходяться на рахунку в ПАТ « Державний ощадний банк України» у сумі 2118549,64 євро, за курсом станом на 01.12.2016р.- 27,073898грн. за 1 євро. Обсяг фінансування визначений у сумі 57357,39686тис.грн. Крім того, для забезпечення виконання Програми економічного і соціального розвитку міста, інвестиційних та інших програм щодо капітальних видатків розвитку запланована передача коштів із загального фонду до спеціального фонду (бюджету розвитку) у сумі 160516,1тис.грн.



Зміни до Бюджету міста за 2017 р.:


Рішення виконкому міської ради № 21 вiд 18.01.2017 Про попередній розгляд проекту рішення міської ради «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 23.12.2016 № 17/VII-571 "Про міський бюджет на 2017 рік»


Рішення міської ради № 18/VII-07 вiд 25.01.2017 Про внесення змін до рішення міської ради від 23.12.2016 № 17/VII-572 «Про міський бюджет на 2017 рік»

Додаток 1 - xls
Додаток 3 - xls
Додаток 4 - xls
Додаток 5 - xls
Додаток 6 - xls
Додаток 7 - xls


Рішення виконкому міської ради № 106 вiд 15.02.2017 Про попередній розгляд проекту рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 23.12.2016 № 17/VII-572 "Про міський бюджет на 2017 рік"(зі змінами)


Рішення виконкому міської ради № 107 вiд 15.02.2017 Про перерозподіл бюджетних призначень, передбачених міським бюджетом на 2017 рік


Рішення міської ради № 19/VII-44 вiд 22.02.2017 Про внесення змін до рішення міської ради від 23.12.2016 № 17/VII-572 «Про міський бюджет на 2017 рік, (зі змінами)

Додаток 2 - xls
Додаток 3 - xls
Додаток 5 - xls
Додаток 6 - xls
Додаток 7 - xls


Рішення виконкому міської ради № 191 вiд 15.03.2017 Про врахування у складі міського бюджету трансфертів з обласного бюджету


Рішення виконкому міської ради № 192 вiд 15.03.2017 Про попередній розгляд проекту рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 23.12.2016 № 17/VII-572 "Про міський бюджет на 2017 рік" (зі змінами)


Рішення міської ради № 20/VII-88 вiд 29.03.2017 Про внесення змін до рішення міської ради від 23.12.2016 № 17/VII-572 «Про міський бюджет на 2017 рік» (зі змінами)

Додаток 1 - xls
Додаток 2 - xls
Додаток 3 - xls
Додаток 4 - xls
Додаток 5 - xls
Додаток 6 - xls
Додаток 7 - xls


Рішення виконкому міської ради № 236 вiд 05.04.2017 Про врахування у складі міського бюджету трансфертів з інших рівнів бюджету


Рішення виконкому міської ради № 237 вiд 05.04.2017 Про перерозподіл планових призначень та визначення напрямку використання коштів передбачених міським бюджетом на 2017 рік


Рішення виконкому міської ради № 238 вiд 05.04.2017 Про визначення напрямків використання коштів бюджету розвитку


Рішення виконкому міської ради № 259 вiд 19.04.2017 Про попередній розгляд проекту рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 23.12.2016 № 17/VII-572 "Про міський бюджет на 2017 рік"(зі змінами)


Рішення виконкому міської ради № 260 вiд 19.04.2017 Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 06.04.2016 №221 «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп’ютерів органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок міського бюджету»


Рішення виконкому міської ради № 261 вiд 19.04.2017 Про врахування у складі міського бюджету субвенцій з інших рівнів бюджету


Рішення виконкому міської ради № 262 вiд 19.04.2017 Про перерозподіл бюджетних призначень, передбачених міським бюджетом на 2017 рік»




↑ На верх



Виконання бюджету міста у 2017.




↑ На верх



Довідка

про виконання міського бюджету

у 2017 року


Доходи міського бюджету 2017 рік



Виконання доходної частини загального фонду бюджету




↑ На верх


Виконання доходної частини спеціального фонду бюджету




↑ На верх


Видатки міського бюджету 2017 року




↑ На верх


Загальний фонд


↑ На верх


Спеціальний фонд





↑ На верх

1186 переглядів

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 01.05.2017

    10.00 16.00
    День відкритих дверей
    музей історії міста
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 02.05.2017

    17.00
    Проведення звітної програми народного ансамблю «Горицвіт» Свято народної пісні «Пісня збирає друзів»
    ПКіВ «Ювілейний»
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 03.05.2017

    10-00
    ВИКОНКОМ МІСЬКОЇ РАДИ
    «Про виконання управлінням освіти делегованих повноважень органів виконавчої влади передбачених п.п. 1,4,5,6,8 ст.32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»»
    Порядок денний
    пл. Миру 2, зала засідань виконкому, 2 поверх
    керуючий справами виконкому Давискиба А.М.

  • 03.05.2017

    13.00
    «Ми - пам’ятаємо» - конкурс дитячого малюнка до Дня Перемоги
    МПК ім.Л.Бикова
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 04.05.2017

    10-00 12-00
    Особистий прийом громадян
    громадська приймальня, каб.1а
    заступник міського голови Фальченко С.Р.

  • 04.05.2017

    14-00 16-00
    Прийом осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги в громадській приймальні
    громадська приймальня, каб.1а
    керуючий справами виконкому Давискиба А.М.

  • 04.05.2017

    16-00
    Дружній турнір серед вихованців спортивних шкіл міста «Зустріч друзів», бокс
    спортивний зал з боксу, вул. Паркова, 56
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 05.05.2017

    10-00
    Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам
    Порядок денний
    Управління праці та соціального захисту населення
    начальник управління Ігнатенко О.М.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • Контакт центр
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Декларування 2017
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • police
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?