• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • урядова лінія слух
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Офіційний веб-сайт Головдержслужби України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 23.02.2018 09:37

Відділ обліку та звітності

Відділ є підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету, міському голові, заступнику міського голови Ніконенко Світлані Євгеніївні.



Начальник відділу: Берегова Галина Вікторівна


Адреса відділу: 84313, пл.Миру,2, к.407,406,405


Графік роботи : 

    • понеділок-четвер — з 8.00 до 17.00,
    • п’ятниця — з 8.00 до 15.45,
    • перерва: з 12.00 до 12.45,
    • вихідний: субота, неділя


    Графік прийому громадян:

    • понеділок з 8.00 до 16.00


    Основними завданнями відділа є:

    • - ведення бухгалтерського обліку відповідно до національних положень бухгалтерського обліку, з дотриманням єдиних методологічних засад, встановлених Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;

    • - забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань.


    • Відділ своєчасно складає та подає фінансову, статистичну звітність виконавчого комітету, здійснює контроль за дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, забезпечує облік власних надходжень, товарно-матеріальних цінностей і основних засобів, своєчасно та в повному обсязі забезпечує перерахування податків та зборів до відповідних бюджетів, бере участь у проведенні інвентаризаційної роботи в установі, розробляє та здійснює заходи щодо погашення кредиторської заборгованості відповідно до договірних зобов’язань. Працівники відділу безпосередньо зай маються розробленням нормативно-правових актів міської ради та її виконавчого комітету.


    Нормативна база :

1742 перегляди

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 20.05.2018

    10-00
    Просвітницькі зустрічі з батьками «Школа позитивного батьківства»
    ДЦБ ім. О. Пушкіна
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 20.05.2018

    13-00
    Презентація документального серіалу «Собор на крові» режисера І. Кобрина (до Дня вшанування пам’яті жертв Великого терору – масових політичних репресій 1937 – 1938 років)
    центральна міська публічна бібліотека
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 21.05.2018

    08-00 10-00
    Проведення інструктажів відповідальних чергових управління щодо організації контролю за станом техногенної і природної небезпеки на території міста, забезпечення постійної готовності до оповіщення населення про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацій, реагування на звернення громадян та взаємодії з іншими черговими службами
    учбовий клас управління з питань ЦЗ
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

  • 21.05.2018

    10-00 14-00
    Проведення занять з гуманітарної та професійної підготовки зі спеціалістами та працівниками управління
    учбовий клас управління з питань ЦЗ
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

  • 21.05.2018

    10-00 16-00
    Прийом громадян з особистих питань
    відділи та управління міської ради
    керівники структурних підрозділів

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • Контакт центр
  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • police
  • Я маю право
  • Програм
  • Портал відкритих даних
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?