• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • урядова лінія слух
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Офіційний веб-сайт Головдержслужби України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 23.02.2018 09:37

Відділ обліку та звітності

Відділ є підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету, міському голові, заступнику міського голови Ніконенко Світлані Євгеніївні.



Начальник відділу: Берегова Галина Вікторівна


Адреса відділу: 84313, пл.Миру,2, к.407,406,405


Графік роботи : 

    • понеділок-четвер — з 8.00 до 17.00,
    • п’ятниця — з 8.00 до 15.45,
    • перерва: з 12.00 до 12.45,
    • вихідний: субота, неділя


    Графік прийому громадян:

    • понеділок з 8.00 до 16.00


    Основними завданнями відділа є:

    • - ведення бухгалтерського обліку відповідно до національних положень бухгалтерського обліку, з дотриманням єдиних методологічних засад, встановлених Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;

    • - забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань.


    • Відділ своєчасно складає та подає фінансову, статистичну звітність виконавчого комітету, здійснює контроль за дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, забезпечує облік власних надходжень, товарно-матеріальних цінностей і основних засобів, своєчасно та в повному обсязі забезпечує перерахування податків та зборів до відповідних бюджетів, бере участь у проведенні інвентаризаційної роботи в установі, розробляє та здійснює заходи щодо погашення кредиторської заборгованості відповідно до договірних зобов’язань. Працівники відділу безпосередньо зай маються розробленням нормативно-правових актів міської ради та її виконавчого комітету.


    Нормативна база :

1941 перегляд

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 21.09.2018

    09-00 10-00
    Підготовка та проведення засідання міської комісії з організації заходів, пов’язаних з проведенням технічної інвентаризації захисних споруд цивільного захисту
    учбовий клас управління з питань ЦЗ
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

  • 21.09.2018

    10-00
    Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам
    Порядок денний
    Управління праці та соціального захисту населення
    начальник управління Ігнатенко О.М.

  • 21.09.2018

    10-00 12-00
    Особистий прийом громадян
    Відділ охорони здоров’я вул.Олекси Тихого, 17
    заступник міського голови Люлька Ю.А.

  • 21.09.2018

    11-00
    Історико-краєзнавчий нарис «Історія мого міста: відомі і невідомі факти, події»
    бібліотека ім. П. Мирного
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 21.09.2018

    14-00
    Флешмоб до Дня міста «Ми – краматорці»
    бібліотека ім. В. Маяковського
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • інвест паспорт_ua
  • інвест паспорт_eng
  • Контакт центр
  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • police
  • Я маю право
  • Програм
  • Портал відкритих даних
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?