• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Офіційний веб-сайт Головдержслужби України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 12.01.2017 16:27

Інформація про підсумки проведеної роботи зі зверненнями громадян


Аналіз надходження звернень громадян


за 2016 рік


1 півріччя


1 кватал





АНАЛІЗ надходження звернень громадян за 2016 рік 


На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» керівництвом виконкому встановлено дієвий контроль за своєчасним, повним, кваліфікованим і об'єктивним розглядом звернень громадян. Приділяється особлива увага вирішенню питань, порушених у зверненнях громадян пільгових категорій, незахищених верств населення, внутрішньо переміщених осіб, учасників АТО, членів їх сімей та розгляду звернень громадян, що надходять до органів влади вищого рівня.


У 2016 році до виконкому надійшло 8313звернень, що значно більше у порівнянні з аналогічним періодом минулих років:2015 - 5477;2014 – 2764.


З них 1276 усних та 7037 письмових, колективних - 640 (2015 - 161), повторних звернень – 200 (2015 -198),від пільгової категорії громадян 3442 (минулий період - 1832) звернень, з них:
- від ветеранів праці, пенсіонерів - 1971;
- інвалідів І, ІІ, ІІІ групи –571;
- від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 300;
- від «дітей війни» -194;
- від багатодітних сімей, одиноких матерів - 392;
- від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 14.


В основному, громадяни зверталися до виконкомуміської ради щодо надання соціальної допомоги, вирішення питаньу сфері житлового та комунального господарства. У своїх зверненнях громадяни міста порушили 8554 питань (за аналогічний період минулого року – 5513).Результати аналізу за характером питань свідчать, що найчастіше жителів міста турбували питання соціального захисту, а саме прискоренняпризначення та надання житлової субсидії, виплати одноразової матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам та учасникам АТО, вирішення питань житлового та комунального характеру. Таких звернень до виконкому надійшло 6752, що становить81,2% від загальної кількості порушених питань.Надходження такої кількості звернень громадян пов’язано з низьким життєвим рівнем, потребою в соціальній підтримці та захисті, матеріальній допомозі на лікування та значним зносом житлового фонду міста.


Опрацювання і розгляд звернень, що надійшли до виконкому міської ради та в інші органи влади, здійснювались своєчасно, без порушень. Всі звернення уважно розглянуті, надані обгрунтовані відповіді заявникам, з яких:
- вирішено позитивно та роз'яснено - 7150 звернення, що становить 86%;
- відмовлено -1019звернень, що становить 12,3%, які перечили чинному законодавству та не відносилися до компетенції міської ради;
- в стадії розгляду - 118 звернень, що становить 1,4%;
- переслані за належністю за ст.7 – 26 звернень, що становить 0,3%.


Через органи влади вищого рівня за 2016 рік надійшло5255 звернення. З року в рік спостерігається зростання активності населеня міста щодо вирішення своїх проблем за допомогою засобів телекомунікації, а саме, через телефонну «Урядову гарячу лінію». Численні звернення масово надходили з питань прискорення призначення та нарахування житлової субсидії, незгода з підвищенням тарифів на житлово-комунальні послуги, нарахування заборгованності за послугу газопостачання.


На особистих та виїзних прийомах керівництвом виконкому міської рад, в тому числі за місцем мешкання громадян в селищних радах, булоприйнято 786 мешканців міста.Результати прийомів регулярно оприлюднюються на офіційному сайті Краматорської міської ради.


Для оперативного реагування на звернення громадян міським головою було заплановано та проведено 5 зустрічей з територіальною громадою міста, на яких вирішувались питання загального та особистого характеру. Так, відбулися зустрічі з громадськістю Біленьківської, Шабельківської, Ясногірської селищних рад, а також комітетів мікрорайонів №5 та №2. Керівництвом виконкому заграфіком було проведено 8 «прямих ліній»зв’язкузнаселенням,за результатами яких було розглянуто та опрацьовано 72 звернення, з яких 43 задоволено.


Враховуючи аспекти роботи зі зверненнями громадян, можна визначити такі тенденції:
- набагато збільшилась кількість надходження звернень;
- збільшилась загальна кількість питань, порушених у зверненнях громадян;
- значно збільшилась кількість звернень з усіх питань, а найбільш - житлового та комунального господарства, транспорту та зв’язку, соціального захисту населення та охорони здоров’я;
- збільшилась кількість повторних та колективних звернень.


Для поліпшення роботи із зверненнями громадян та оперативного реагування на проблеми проведено 11засідань постійно діючої комісії, 11 «Днів контролю», де перевірено11звернень громадян, 6 з них задоволено.


В рамках делегованих повноважень визначених ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та з метою виправлення фактів порушень у роботі із зверненнями громадян з надання практичної допомоги в організації цієї роботи виконкомом міської ради проведено 11 перевірок фактичної роботи в структурних підрозділах міської ради, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності. Суттєвих порушень не виявлено. З метою вдосконалення цієї роботи надано рекомендації щодо виправлення вказаних недоліків. Крім того, рекомендовано у подальшому при розгляді звернень громадян суворого дотримуватися термінів розгляду звернень та недопускати безпідставного перенесення термінів.


Згідно змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції набрала обертів процедура особливої форми колективних звернень громадян до органів місцевого самоврядування.


За 2016 рік було надіслано 407 петицій, з яких 35 підтримано необхідною кількістю підписів громадян. Підтримані петиції розглянуті по суті та надані відповіді в термін, зазначений чинним законодавством. Відповідна інформація розміщується в єдиній системі місцевих петицій. Не підтримані у зазначений термін Законом України петиції у кількості 344 розглянуті як колективні звернення, відповіді направлено авторам електронних петицій. 17 петицій наразі знаходяться у стадії збору підписів. На сайті Краматорської міської ради також запроваджена та працює особлива форма звернень – електронне звернення, за допомогою якого за 2016 рік звернулося 235 громадян.


У відділі по роботі зі зверненнями громадян продовжує функціонувати «Телефон довіри», на який за 2016 рік надійшло 240 звернень, 164 з них вирішено позитивно.


Систематично наповнюється сторінка веб-сайту Краматорської міської ради. Так, було розміщено 120 повідомлень про підсумки особистих прийомів,роз'яснення повноважень місцевих органів влади та інших матеріалів стосовно роботи із зверненнями громадян у виконкомі міської ради.


Крім того, в засобах масової інформації доводяться до відома громадян графіки особистих та виїзних прийомів керівництва виконкому міської ради та розміщуються матеріали щодо роботи із зверненнями громадян.


З даними моніторингу надходження звернень громадян за 2016 рік у виконкомі Краматорської міської ради можно ознайомитись за наступним посиланняи Моніторинг звернень громадям за 2016 рік



↑ На верх






АНАЛІЗ надходження звернень громадян за 1 півріччя в 2016 року 


Звернення до органів влади є найбільш поширеною та найдоступнішою для громадян формою діалогу та зворотного зв’язку, тому у виконкомі Краматорської міської ради чітко відбудована система роботи зі зверненнями громадян, спрямована на їх своєчасний та якісний розгляд. Організація роботи спрямована, перш за все, на забезпечення реалізації громадянами України конституційного права на звернення.


Аналіз цієї роботи свідчить, що в місті проводиться системна робота по розгляду та вирішенню питань за зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах, організаціях, незалежно від форм власності, які надають послуги населенню, та вживаються заходи щодо усунення причин, що породжують чисельні звернення.


У першому півріччі 2016 року до виконкому міської ради надійшло 5052 звернення, що у 2,7 рази більше, ніж в аналогічному періоді 2015 року.


На особистих та виїзних прийомах керівництвом виконкому міської ради було прийнято 659 мешканців міста. Виїзні прийоми, в тому числі, відбувались за місцем мешкання громадян в селищних радах. Результати прийомів регулярно оприлюднюються на офіційному сайті Краматорської міської ради.


Для оперативного реагування на звернення громадян міським головою було заплановано та проведено 5 зустрічей з територіальною громадою міста, на яких вирішувались питання загального та особистого характеру. Так, відбулися зустрічі з громадськістю Біленьківської, Шабельківської, Ясногірської селищних рад, а також комітетів мікрорайонів №5 та №2. Керівництвом виконкому за графіком було проведено 4 «прямих ліній» зв’язку з населенням, за результатами яких було розглянуто та опрацьовано 26 звернень, з яких 15 задоволено.


1086 звернень або 21,5% від загальної кількості склали звернення від найменш соціально захищених категорій громадян - інвалідів та ветеранів війни і праці, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, пенсіонерів, «дітей війни» та інших громадян, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їх повсякденних запитів та життєвих потреб, а саме:

- від інвалідів, учасників бойових дій, ветеранів праці, пенсіонерів та «дітей війни» – 864;

- від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь та учасників ЧАЕС–222.


Через органи влади вищого рівня у І півріччі 2016 року отримано 3091 звернення. На «Урядову гарячу лінію» численні звернення масово надходили з питань затримки виплати державних допомог; призначення субсидій; підвищення тарифів на комунальні послуги; відсутності порядку проставляння штампу Державної міграційної служби. Також вирішувались проблеми внутрішньо переміщених осіб із зони АТО щодо призначення та виплати державних допомог та пенсій.


Основними причинами повторних звернень громадян залишаються:

- низький життєвий рівень громадян, які потребують підтримки, матеріальної допомоги та соціального захисту;

- потреба у поліпшенні житлових умов.


Враховуючи аспекти роботи зі зверненнями громадян, можна визначити такі тенденції:

- набагато збільшилась кількість надходження звернень;

- збільшилась загальна кількість питань, порушених у зверненнях громадян;

- значно збільшилась кількість звернень з усіх питань, а найбільш - житлового та комунального господарства, транспорту та зв’язку, соціального захисту населення та охорони здоров’я;

- збільшилась кількість повторних та колективних звернень.


Усі звернення, які надійшли до виконкому Краматорської міської ради у звітному періоді, розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників. Опрацювання та розгляд звернень здійснювались своєчасно, без порушень.


З загальної кількості звернень:

- вирішено позитивно та роз'яснено - 4218 звернень, що становить 83,5%;

- відмовлено - 574 звернення, що становить 11,4 %;

- в стадії розгляду - 247 звернень, що становить 4,9 %;

- переслані за належністю за ст.7 – 13 звернень, що становить 0,2%.


Аналіз роботи з питань розгляду звернень громадян, що надійшли до виконкому, свідчить про необхідність і надалі не послаблювати увагу з боку управлінь, відділів та інших структурних підрозділів виконкому до забезпечення виконання Конституції, Закону України «Про звернення громадян», вимог Указу Президента України та доручень голови облдержадміністрації та міського голови.


Для поліпшення роботи зі зверненнями громадян та оперативного реагування на проблеми проведено 5 засідань постійно діючої комісії, 5 «Днів контролю», де перевірено 3 звернення громадян.


За перше півріччя 2016 року було надіслано 201 петиція, з яких 19 підтримано необхідною кількістю підписів громадян. Підтримані петиції розглянуті по суті та надані відповіді в термін, зазначений чинним законодавством. Відповідна інформація розміщується в єдиній системі місцевих петицій. Не підтримані у зазначений термін Законом України петиції у кількості 132 розглянуті як колективні звернення, відповіді направлено авторам електронних петицій. 50 петицій наразі знаходяться у стадії збору підписів. На сайті Краматорської міської ради також запроваджена та працює особлива форма звернень – електронне звернення, за допомогою якого звернулося 109 громадян.


У відділі по роботі зі зверненнями громадян продовжує функціонувати «Телефон довіри», на який за перше півріччя 2016 року надійшло 167 звернень, 35 з них вирішено позитивно. Систематично наповнюється сторінка веб-сайту Краматорської міської ради. Так, було розміщено 40 повідомлень про підсумки прийомів, роз'яснення повноважень місцевих органів влади та інших матеріалів стосовно роботи із зверненнями громадян. В засобах масової інформації розміщуються матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян. Доводяться до відома громадян графіки особистих та виїзних прийомів.



↑ На верх






АНАЛІЗ надходження звернень громадян за 1 квартал 2016 року


Аналіз роботи відділу по роботі зі зверненнями громадян виконкому Краматорської міської ради свідчить, що в місті проводиться системна робота по розгляду та вирішенню питань за зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах, організаціях, незалежно від форм власності, які надають послуги населенню, та вживаються заходи щодо усунення причин, що породжують чисельні звернення.


У першому кварталі 2016 року до виконкому міської ради надійшло 2990 звернень. На особистих та виїзних прийомах керівників було прийнято 136 мешканців міста. Виїзні прийоми в тому числі відбувались за місцем мешкання громадян в селищних радах.


476 звернень надійшли від найменш соціально захищених категорій громадян, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їхніх повсякденних запитів та життєвих потреб:

- від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 25;

- від інвалідів І,ІІ,ІІІ групи - 68;

- від ветеранів праці – 240;

- від дітей війни – 63;

- від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 71;

- від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 9.


Через органи влади вищого рівня у І кварталі 2016 року отримано 2343 звернень. На «Урядову гарячу лінію» численні звернення масово надходили з питань виплати державних допомог, призначення та нарахування субсидій, надання матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових проблем. Внутрішньо переміщені особи найчастіше звертались особисто, в тому числі з питань подовження довідок переселенців, продовження виплат соціальних допомог, адресних виплат тощо.


Повторні звернення громадян за І квартал, в основному вирішуються по суті та наданням роз`яснень у повному обсязі. Тематика повторних звернень, з якими зверталися громадяни, стосується житлово-комунальної сфери (незгода з нарахуванням сплати за комунальні послуги внаслідок підвищення тарифів та з питань неякісного виконання ремонтних робіт у будинках).


Враховуючи аспекти роботи зі зверненнями громадян можна визначити такі тенденції:

- у 3,5 рази збільшилась кількість надходження звернень (2990 у поточному періоді проти 854 у минулому);

- у 3,7 рази збільшилась загальна кількість питань, порушених у зверненнях громадян (3205 у поточному періоді проти 866 у минулому);

- значно збільшилась кількість звернень з усіх питань, а найбільш - житлового та комунального господарства (585 у поточному, 371 у минулому), транспорту та зв’язку (157 у поточному, 22 у минулому), соціального захисту населення (2082 у поточному, 304 у минулому) та охорони здоров’я (64 у поточному, 40 у минулому).


Усі звернення, які надійшли до виконкому Краматорської міської ради у звітному періоді, розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників. Опрацювання та розгляд звернень здійснювались своєчасно,без порушень.


З загальної кількості звернень:

- вирішено позитивно та роз'яснено - 2467 звернення, що становить 82%;

- відмовлено - 280 звернень, що становить 9 %

- в стадії розгляду - 238 звернень, що становить 8 %.

- 5 звернень громадян переслані за належністю згідно ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», що становить 1%.


Згідно змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції набирає обертів процедура особливої форми колективних звернень громадян до органів місцевого самоврядування. Так, за І квартал 2016 року було надіслано 72 петиції, з яких 8 підтримано необхідною кількістю підписів громадян. Підтримані петиції розглянуті по суті та надані відповіді в термін, зазначений чинним законодавством. Відповідна інформація розміщується в єдиній системі місцевих петицій. Не підтримані у зазначений термін Законом України петиції у кількості 22 розглянуті як колективні звернення, відповіді направлено авторам електронних петицій. 42 петиції наразі знаходяться у стадії збору підписів.


Для поліпшення роботи зі зверненнями громадян та оперативного реагування на проблеми проведено 2 засідання постійно діючої комісії, 2 «Днів контролю», де перевірено 2 звернення громадян.


У відділі по роботі зі зверненнями громадян активно функціонує «Телефон довіри», на який за перший квартал 2016 року надійшло 73 звернення, 21 з них вирішено позитивно в найкоротші терміни.


Систематично наповнюється сторінка веб-сайту Краматорської міської ради. Так, було розміщено 15 повідомлень про підсумки прийомів керівництвом виконкому. В засобах масової інформації розміщуються матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян. Доводяться до відома громадян графіки особистих та виїзних прийомів.

З даними моніторингу надходження звернень громадян за 3 місяці 2016 року у виконкомі Краматорської міської ради можно ознайомитись за наступним посиланняи Моніторинг звернень громадям за 3 місяці 2016 року


↑ На верх



1722 перегляди

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 17.12.2017

    11.00
    Інтелектуальні шахові ігри
    ДЦБ ім. О. Пушкіна
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 17.12.2017

    12.00
    Просвітницькі зустрічі з батьками «Школа позитивного батьківства»
    ДЦБ ім. О. Пушкіна
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 18.12.2017

    08-00 10-00
    Проведення інструктажів відповідальних чергових управління щодо організації контролю за станом техногенної і природної небезпеки на території міста, забезпечення постійної готовності до оповіщення населення про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацій, реагування на звернення громадян та взаємодії з іншими черговими службами
    учбовий клас управління з питань ЦЗ
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

  • 18.12.2017

    10-00
    Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам
    Порядок денний
    Управління праці та соціального захисту населення
    начальник управління Ігнатенко О.М.

  • 18.12.2017

    11-00
    Засідання адміністративної комісії
    зала засідань виконкому,2 поверх
    заступник міського голови Боєвський С.О.

  • 18.12.2017

    13.00
    Живопис із музейного зібрання-«Зимовий краєвид»
    Художній музей
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 18.12.2017

    14-00
    ДЕНЬ ДЕПУТАТА
    зала засідань виконкому, 2 поверх
    секретар Краматорської міської ради Ошурко Д.В.

  • 18.12.2017

    15-00
    Виставка до Дня Святого Миколая «Новорічна феєрія»
    музей історії міста
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • Контакт центр
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • police
  • Програм
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?