• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Офіційний веб-сайт Головдержслужби України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 04.04.2016 10:20

Інформація про підсумки проведеної роботи зі зверненнями громадян


Аналіз надходження звернень громадян


1 півріччя


9 місяців


за 2015 рік





АНАЛІЗ надходження звернень громадян за 2015 рік


Звернення до органів влади є найбільш поширеною та найдоступнішою для громадян формою діалогу та зворотного зв’язку, тому у виконкомі Краматорської міської ради чітко відбудована система роботи зі зверненнями громадян, спрямована на їх своєчасний та якісний розгляд. Організація роботи спрямована, перш за все, на забезпечення реалізації громадянами України конституційного права на звернення.


Аналіз цієї роботи свідчить, що в місті проводиться системна робота по розгляду та вирішенню питань за зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах, організаціях, незалежно від форм власності, які надають послуги населенню, та вживаються заходи щодо усунення причин, що породжують чисельні звернення.


У 2015 році до виконкому міської ради надійшло 5477 звернень, на особистих прийомах керівників було прийнято 733 мешканця міста. У порівнянні з 2014 роком загальна кількість звернень збільшилась майже у 2,5 рази.


1832 звернення або 33,5% від їх загальної кількості склали звернення від найменш соціально захищених категорій громадян - інвалідів та ветеранів війни і праці, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, пенсіонерів, «дітей війни» та інших громадян, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їхніх повсякденних запитів та життєвих потреб.

- від інвалідів, учасників бойових дій, ветеранів праці та «дітей війни» – 1755;

- від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 65.


Через органи влади вищого рівня за 2015 рік отримано 3372 звернення. На «Урядову гарячу лінію» численні звернення масово надходили з питань затримки виплати державних допомог, пенсій та заробітної плати; призначення субсидій; відновлення житла після проведення АТО у місті; скасування пільг на проїзд у міському автотранспорті; надання матеріальної допомоги та ремонту доріг. Також залишаються актуальними питання переселенців із зони АТО щодо прискорення призначення та виплати державних допомог, субсидій, надання безкоштовної медичної допомоги, отримання гуманітарної допомоги тощо.


Основними причинами повторних звернень громадян залишаються:
- низький життєвий рівень громадян, які потребують підтримки, матеріальної допомоги та соціального захисту;
- низький рівень правової освіти населення, необізнаність в юридичних питаннях;
- потреба у поліпшенні житлових умов.


Враховуючи аспекти роботи зі зверненнями громадян можна визначити такі тенденції:
- значно збільшилась кількість надходження звернень;
- збільшилась загальна кількість питань, порушених у зверненнях громадян;
- значно збільшилась кількість звернень з усіх питань, а найбільш - житлового та комунального господарства, транспорту та зв’язку, соціального захисту населення та охорони здоров’я;
- збільшилась кількість повторних звернень.


Усі звернення, які надійшли до виконкому Краматорської міської ради у звітному періоді, розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників. Опрацювання та розгляд звернень здійснювались своєчасно, без порушень.


З загальної кількості звернень:
- вирішено позитивно та роз'яснено - 3399 звернення, що становить 62,05%
- відмовлено - 58 звернень, що становить 1,05 %
- в стадії розгляду - 277 звернень, що становить 5,05 %
- 1743 звернення щодо призначення субсидії, що становить 31,9% опрацьовані УПСЗН та надіслані повідомлення заявникам.


Аналіз роботи з питань розгляду звернень громадян, що надійшли до виконкому, свідчить про необхідність і надалі не послаблювати увагу з боку управлінь, відділів та інших структурних підрозділів виконкому до забезпечення виконання Конституції, Закону України «Про звернення громадян», вимог Указу Президента України та доручень голови облдержадміністрації та міського голови.


Для поліпшення роботи зі зверненнями громадян та оперативного реагування на проблеми проведено 12 засідань постійно діючої комісії, 15 «Днів контролю», де перевірено 15 звернень громадян.


У відділі по роботі зі зверненнями громадян продовжує функціонувати «Телефон довіри», на який за звітний період надійшло 293 звернення, 213 з них вирішено позитивно. Систематично наповнюється сторінка веб-сайту Краматорської міської ради. Так, було розміщено 120 повідомлень про підсумки прийомів, роз'яснення повноважень місцевих органів влади та інших матеріалів стосовно роботи із зверненнями громадян. В засобах масової інформації розміщаються матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян. Доводяться до відома громадян графіки особистих та виїзних прийомів.



↑ На верх







АНАЛІЗ надходження звернень громадян за 9 місяців


Керівництво виконкому Краматорської міської ради постійно вживає заходи, спрямовані на вдосконалення організаційно-практичної роботи зі зверненнями громадян, повною мірою реалізуючи при цьому визначені законодавством повноваження. У відділі по роботі зі зверненнями громадян склалася певна система роботи, якою створено необхідні умови для практичної реалізації громадянами наданого конституцією права на звернення.


За 9 місяців 2015 року до виконкому міської ради надійшло 2926 звернень, на особистих прийомах керівників було прийнято 973 мешканця міста. У порівнянні з аналогічним періодом 2014 року загальна кількість звернень збільшилась майже у 2 рази.


Через органи влади вищого рівня за звітний період отримано 1645 звернень, з яких 99 - Облдержадміністрація. На «Урядову гарячу лінію» численні звернення масово надходили з питань затримки виплати державних допомог, пенсій та заробітної плати; призначення субсидій; відновлення житла після проведення АТО у місті; скасування пільг на проїзд у міському автотранспорті; надання матеріальної допомоги та ремонту доріг, благоустрою міста. Починаючи з серпня цього року майже втричі збільшився об’єм звернень на Урядову гарячу лінію, пов’язаних з різноманітними питаннями щодо призначення та отримання субсидії населенням міста. Також залишаються актуальними питання внутрішньо-переміщених осіб із зони АТО щодо прискорення призначення та виплати державних допомог, субсидій, надання безкоштовної медичної допомоги, отримання гуманітарної допомоги тощо.


Постійно удосконалюється порядок та підвищується ефективність проведення особистого прийому громадян керівним складом органів місцевої влади. Аналіз цих дій свідчить, що в місті проводиться ефективна робота по розгляду та вирішенню питань за зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах, організаціях, незалежно від форм власності, які надають послуги населенню, та вживаються заходи щодо усунення причин, що породжують чисельні звернення.


Так, за 9 місяців 2015 року керівництвом виконкому було заплановано та проведено 139 особистих прийоми і 79 виїзних. Позитивне рішення по зачепленим питанням отримали 195 заявників - це на 30% більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.


1363 звернення або 46,6% від їх загальної кількості склали звернення від найменш соціально захищених категорій громадян - інвалідів та ветеранів війни і праці, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, пенсіонерів, «дітей війни» та інших громадян, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їхніх повсякденних запитів та життєвих потреб.


- Від інвалідів, учасників бойових дій, ветеранів праці та «дітей війни» – 1319;

- Від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 44.


Основними причинами повторних звернень громадян залишаються:

- низький життєвий рівень громадян, які потребують підтримки, матеріальної допомоги та соціального захисту;

- низький рівень правової освіти населення, необізнаність в юридичних питаннях;

- потреба у поліпшенні житлових умов.


Враховуючи аспекти роботи зі зверненнями громадян можна визначити такі тенденції:

- значно збільшилась кількість надходження звернень;

- збільшилась загальна кількість питань, порушених у зверненнях громадян;

- значно збільшилась кількість звернень з усіх питань, а найбільш - житлового та комунального господарства, транспорту та зв’язку, соціального захисту населення та охорони здоров’я;

- збільшилась кількість колективних звернень.


Усі звернення, які надійшли до виконкому Краматорської міської ради у звітному періоді, розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників. Опрацювання та розгляд звернень здійснювались своєчасно,без порушень.


Для поліпшення роботи зі зверненнями громадян та оперативного реагування на проблеми проведено 9 засідань постійно діючої комісії, 9 «Днів контролю».


Також успішно продовжує функціонувати «Телефон довіри», на який за 9 місяців 2015 року надійшло 222 звернення, 152 з них вирішено позитивно.


З метою попередження необґрунтованих скарг та забезпечення гласності у роботі зі зверненнями, прозорості та відкритості діяльності органів місцевого самоврядування, узагальнена інформація відділу по роботі зі зверненнями громадян постійно оприлюднюються на офіційному сайті міської ради та в друкованих засобах масової інформації. Так, було розміщено 85 повідомлень про підсумки прийомів, роз'яснення повноважень місцевих органів влади та інших матеріалів стосовно роботи із зверненнями громадян. В засобах масової інформації розміщаються матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян. Доводяться до відома громадян графіки особистих та виїзних прийомів.


Слід підкреслити, що забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативне їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян є на сучасному етапі одним із пріоритетних завдань органів державної влади та органів місцевого самоврядування, відповідальним обов'язком їх посадових і службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в місті.


Реалізуючи вимоги законодавчих актів, систематично здійснюється ряд заходів щодо підвищення рівня цієї роботи, в основі якої лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни до міської ради, а також постійний аналіз, узагальнення усних та письмових звернень. Вживаються заходи щодо покращення ґрунтовного розгляду питань, які порушують громадяни, та усунення причин, що породжують скарги.

p>


↑ На верх








АНАЛІЗ надходження звернень громадян за 1 півріччя в 2015 року 


Звернення до органів влади є найбільш поширеною та найдоступнішою для громадян формою діалогу та зворотного зв’язку, тому у виконкомі Краматорської міської ради чітко відбудована система роботи зі зверненнями громадян, спрямована на їх своєчасний та якісний розгляд. Організація роботи спрямована, перш за все, на забезпечення реалізації громадянами України конституційного права на звернення.


Аналіз цієї роботи свідчить, що в місті проводиться системна робота по розгляду та вирішенню питань за зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах, організаціях, незалежно від форм власності, які надають послуги населенню, та вживаються заходи щодо усунення причин, що породжують чисельні звернення.


У першому півріччі 2015 року до виконкому міської ради надійшло 1866 звернень, на особистих прийомах керівників було прийнято 305 мешканців міста. У порівнянні з аналогічним періодом 2014 року загальна кількість звернень збільшилась майже у 2 рази.


759 звернень або 40,7% від їх загальної кількості склали звернення від найменш соціально захищених категорій громадян - інвалідів та ветеранів війни і праці, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, пенсіонерів, «дітей війни» та інших громадян, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їхніх повсякденних запитів та життєвих потреб.

- від інвалідів, учасників бойових дій, ветеранів праці та «дітей війни» – 725;

- від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 31.


Через органи влади вищого рівня у І півріччі 2015 ріку отримано 1010звернень. На «Урядову гарячу лінію» численні звернення масово надходили з питань затримки виплати державних допомог, пенсій та заробітної плати; призначення субсидій; відновлення житла після проведення АТО у місті; скасування пільг на проїзд у міському автотранспорті; надання матеріальної допомоги та ремонту доріг. Також залишаються актуальними питання переселенців із зони АТО щодо прискорення призначення та виплати державних допомог, субсидій, надання безкоштовної медичної допомоги, отримання гуманітарної допомоги тощо.


Основними причинами повторних звернень громадян залишаються:

- низький життєвий рівень громадян, які потребують підтримки, матеріальної допомоги та соціального захисту;

- низький рівень правової освіти населення, необізнаність в юридичних питаннях;

- потреба у поліпшенні житлових умов.

Враховуючи аспекти роботи зі зверненнями громадян можна визначити такі тенденції:

- значно збільшилась кількість надходження звернень;

- збільшилась загальна кількість питань, порушених у зверненнях громадян;

- значно збільшилась кількість звернень з усіх питань, а найбільш - житлового та комунального господарства, транспорту та зв’язку, соціального захисту населення та охорони здоров’я;

- збільшилась кількість повторних звернень.


Усі звернення, які надійшли до виконкому Краматорської міської ради у звітному періоді, розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників. Опрацювання та розгляд звернень здійснювались своєчасно,без порушень.

З загальної кількості звернень:

- вирішено позитивно та роз'яснено - 1654 звернення, що становить 88,6%

- відмовлено - 11 звернень, що становить 0,59 %

- в стадії розгляду - 186 звернень, що становить 9,97 %.


Аналіз роботи з питань розгляду звернень громадян, що надійшли до виконкому, свідчить про необхідність і надалі не послаблювати увагу з боку управлінь, відділів та інших структурних підрозділів виконкому до забезпечення виконання Конституції, Закону України «Про звернення громадян», вимог Указу Президента України та доручень голови облдержадміністрації та міського голови.


Для поліпшення роботи зі зверненнями громадян та оперативного реагування на проблеми проведено 6 засідань постійно діючої комісії, 6 «Днів контролю», де перевірено 6 звернень громадян.


У відділі по роботі зі зверненнями громадян продовжує функціонувати «Телефон довіри», на який за перше півріччя 2015 року надійшло 173 звернення, 117 з них виріщено позитивно. Систематично наповнюється сторінка веб-сайту Краматорської міської ради. Так, було розміщено 61 повідомлення про підсумки прийомів, роз'яснення повноважень місцевих органів влади та інших матеріалів стосовно роботи із зверненнями громадян. В засобах масової інформації розміщаються матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян. Доводяться до відома громадян графіки особистих та виїзних прийомів.


↑ На верх



1653 перегляди

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 18.12.2017

    08-00 10-00
    Проведення інструктажів відповідальних чергових управління щодо організації контролю за станом техногенної і природної небезпеки на території міста, забезпечення постійної готовності до оповіщення населення про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацій, реагування на звернення громадян та взаємодії з іншими черговими службами
    учбовий клас управління з питань ЦЗ
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

  • 18.12.2017

    10-00
    Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам
    Порядок денний
    Управління праці та соціального захисту населення
    начальник управління Ігнатенко О.М.

  • 18.12.2017

    11-00
    Засідання адміністративної комісії
    зала засідань виконкому,2 поверх
    заступник міського голови Боєвський С.О.

  • 18.12.2017

    13.00
    Живопис із музейного зібрання-«Зимовий краєвид»
    Художній музей
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 18.12.2017

    14-00
    ДЕНЬ ДЕПУТАТА
    зала засідань виконкому, 2 поверх
    секретар Краматорської міської ради Ошурко Д.В.

  • 18.12.2017

    15-00
    Виставка до Дня Святого Миколая «Новорічна феєрія»
    музей історії міста
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 19.12.2017

    9-00
    Робоча апаратна нарада:
    «Інформація про стан реалізації чинного законодавства з мови у закладах освіти Краматорської міської ради у 2017-2018 навчальному році»
    Доповідач:
    начальник управління освіти – Мозольова М.В.
    зала засідань виконкому,4 поверх
    керуючий справами виконкому Давискиба А.М.

  • 19.12.2017

    14-00 16-00
    Особистий прийом громадян
    КВП «Краматорський водоканал», вул. Південна, 6
    заступник міського голови Боєвський С.О.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • Контакт центр
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • police
  • Програм
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?