• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Офіційний веб-сайт Головдержслужби України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 10.05.2017 18:45

Центр надання адміністративних послуг є підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету, міському голові, заступнику міського голови - Фальченко Світлані Романівні .


Адреса: 84313, вул.Б.Хмельницького,8



Шановні мешканці міста !


Суб’єкт звернення має право подати вхідний пакет документів до центру та отримати результат адмінпослуги особисто або через уповноваженого представника, якому необхідно пред’явити документи, що засвідчують його повноваження.


Цивільний кодекс України визначає, що представництво може здійснюватися за довіреністю.


Довіреність від імені фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню.


Довіреність від імені юридичної особи видається її органом або іншою особою, уповноваженою на це її установчими документами.


Зразок довіреності від імені юрособи


Згідно підписаного регламенту між Центром поштового зв’язку № 7 Донецької дирекції УДППЗ «Укрпошта» м. Краматорськ та виконавчим комітетом Краматорської міської ради засобами почтового зв’язку можливо отримати наступні адміністративні послуги:


- поновлення договорів оренди землі,


- припинення права користування земельною ділянкою,


- внесення змін до рішення міської ради щодо регулювання земельних відносин,


- дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у користування,


- надання згоди на передачу земельної ділянки або її частини у суборенду,


- зміна цільового призначення (частини) земельної ділянки, що перебуває у власності,


- встановлення режиму роботи об’єктам торгівлі та сфери послуг на підставі звернень суб’єктів господарювання.


Подати заяву та отримати вичерпну інформацію щодо процедури надання адмінпослуг, необхідного пакету документів, зразків заповнювання заяв фізичні та юридичні особи мають можливість у відділеннях поштового зв’язку за адресами:

- 84301, Двірцева, 14

- 84302, Шкільна, 6

- 84306, Дніпропетровська. 4

- 84307, Центральна, 1

- 84313, Шкадінова, 60

- 84331, Гв. Кантемирівців,19

- 84333, Вознесенського, 22


Центр надання адміністративних послуг запрошує підприємців висловити свою думку про можливі труднощі з отриманням документів дозвільного характеру шляхом заповнення відповідної анкети:
Анкета (pdf,doc):
[pdf]- 103kb
[doc]- 27kb



Основними завданнями центру надання адміністративних послуг є:


- організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;


- спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;


- забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.


- Центром забезпечується надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг;


- перелік адміністративних послуг, які надаються через центр, визначається органом, що прийняв рішення про його утворення;


- перелік адміністративних послуг, які надаються через центр, суб’єктами надання яких є органи виконавчої влади, визначається органом, що прийняв рішення про його утворення, та включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджено діючим законодавством;



Основними завданнями адміністратора є:


- надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;


- прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України“Про захист персональних даних”;


- видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;


- організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;


- здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;


- надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом.



Нормативна база :



4710 переглядів

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 18.10.2017

    10-00
    ПОЗАЧЕРГОВА СЕСІЯ МІСЬКОЇ РАДИ
    Порядок денний
    зала засідань виконкому, 4 поверх
    міський голова Панков А.В.

  • 18.10.2017

    10-00
    Засідання міської комісії з питань призначення державної допомоги малозабезпеченим сім`ям
    Порядок денний
    Управління праці та соціального захисту населення
    начальник управління Ігнатенко О.М.

  • 18.10.2017

    11-00
    ВИКОНКОМ МІСЬКОЇ РАДИ
    «Про виконання Програми соціального захисту населення на 2015-2017 роки, затвердженої рішенням міської ради від 24.12.2014 № 44/VI-310 за 9 місяців 2017 року»
    Порядок денний
    зала засідань виконкому, 2 поверх
    керуючий справами виконкому Давискиба А.М.

  • 18.10.2017

    11-00
    Пізновально-ігрова програма «Подорож до країни висхідного сонця» до Року Японії в Україні
    КП «Факел»
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 18.10.2017

    16-00
    День відкритих дверей в творчих колективах Палацу
    МПК «Будівельник»
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 19.10.2017

    10-00
    Засідання міської комісії з питань погашення заборгованості з заробітної плати, забезпечення податкових та інших бюджетних надходжень, страхових внесків до Пенсійного Фонду та запобігання неплатоспроможності
    Порядок денний
    зала засідань виконкому, 2 поверх
    заступник міського голови Ніконенко С.Є.

  • 19.10.2017

    10-00 12-00
    Проведення інструкторсько-методичних занять з секретарями об’єктових комісій з питань евакуації щодо застосування Методики планування заходів з евакуації
    учбовий клас управління з питань ЦЗ
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

  • 19.10.2017

    12-30
    Лялькова вистава в бібліотеці
    бібліотека ім.Т.Шевченка
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • Контакт центр
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • police
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?