• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Офіційний веб-сайт Головдержслужби України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 01.12.2017 16:51

До відома представників агропромислової галузі!



      07 грудня 2017 року для керівників та головних бухгалтерів агрокомпаній, агрохолдингів, агротрейдерів, постачальників сільгосптехніки, добрив тощо офіційне видання Державної фіскальної служби України «Вісник. Право знати все про податки і збори» проводить у м. Києві (готель «Хрещатик») Національний агрофорум на тему: «Податки. Фінанси. Право».


      Метою заходу є – роз’яснення останніх змін в оподаткуванні, ознайомлення з механізмами залучення фінансування, надання рекомендацій з мінімізації податкових ризиків, землекористування, ризиків у сфері ЗЕД та взаємовідносин з фінансовими інститутами.


      Для реєстрації на участь у форумі необхідно заповнити заявку на сайті: www.visnyk.ua/forum.


      Додаткову інформацію можна отримати:, (044) 501-06-42, (067) 506-32-64, контактна особа Тая Попова (mail@visnyk.ua).


      Програма, теми форуму, зразок рахунку додаються.



Відділ споживчого ринку, підприємництва та регуляторної політики





До відома суб’єктів підприємництва!



Експертно-аналітичним центром BRDO, що фінансується Європейським Союзом в рамках проекту FORBIZ та в рамках Ініціативи EU4Business створено Платформу ефективного регулювання PRO.


PRO – це низка унікальних сучасних сервісів, що допомагають підприємцям виконувати вимоги законодавства та інструментів для органів влади задля втілення сервісного підходу взаємодії з бізнесом.


Мета – створення нової ефективної моделі державного регулювання та побудови публічного діалогу між бізнесом та владою. Платформа ефективного регулювання PRO (regulation.gov.ua) містить прогресивні он-лайн інструменти: для бізнесу – покрокові інструкції як відкрити бізнес; для влади – проведення аналізу регуляторного впливу.


Зараз Платформа містить:


1. Інтерактивний сервіс, що дозволяє отримати персональну покрокову інструкцію щодо того, як відкрити бізнес та виконати вимоги законодавства. На regulation.gov.ua/startup вже доступні 17 видів бізнесу, до кінця року планується 30. До локалізації інструкцій приєдналися Вінниця, Миколаїв, Чернівці та Чернігів.


2. Путівник по державі regulation.gov.ua/catalogue, який містить інформацію про 17 тисяч суб’єктів владних повноважень, 12 тисяч функцій органів влади, 16 тисяч функцій структурних підрозділів органів влади, 28 тисяч статистичних показників та іншу інформацію.


3. Онлайн-інструмент для здійснення аналізу регуляторного впливу tools.regulation.gov.ua/aru, що готується до проектів регуляторних актів, в тому числі на місцевому рівні, а також для підготовки М-тесту та розрахунку бюджетних витрат.


4. Рейтинг «Регіональний Doing Business» regulation.gov.ua/rating.


5. База законодавства України regulation.gov.ua/documents, що містить 231 тисячу актів, у тому числі акти з охорони праці та санітарні норми й правила, відсутні у основних безкоштовних базах даних.


6. Пошук по плану комплексних перевірок на 2017 рік regulation.gov.ua/inspections.


7. Бібліотека найкращих практик для органів влади regulation.gov.ua/library.





До відома суб’єктів підприємництва!



Відділ споживчого ринку, підприємництва та регуляторної політики Краматорської міської ради повідомляє про проведення 30 листопада – 01 грудня 2017 року в м. Києві Міжнародного Форуму бізнес-інновацій Future Business Forum (далі – Форум).


Мета Форуму – ознайомлення представників українського бізнесу з принципами сталого розвитку.


Програма Форуму складається із наступних панельних дискусій:

Глобальні цілі. Локальний бізнес.

Організаційна культура і менеджмент.

Стійке управління ланцюжками постачань.

Інновації і управління змінами для бізнесу.

Інвестиції для сталого бізнесу.

Зелена модернізація економіки.


Презентація Меморандуму державних компаній про наслідування принципів мережі Глобального Договору ООН.


Більш детальна інформація для зацікавлених суб’єктів підприємництва щодо участі у Форумі на сайті:

fbf.globalcompakt.org.ua та у Facebook facebook.com/events/129002407828891.




Відділ споживчого ринку, підприємництва та регуляторної політики





До уваги суб’єктів підприємництва!



Відділ споживчого ринку, підприємництва та регуляторної політики Краматорської міської ради інформує про проведення тренінгу «Дизайн мислення в бізнесі», який відбудеться в м. Краматорськ 24-26.11.2017 року з 10-00 до 17-00 за адресою: вул. Паркова, буд.9, FreeUA креативний простір.


Мета тренінгу – навчитися виявляти приховані можливості, проектувати інноваційні рішення, створювати нові продукти, покращувати існуючі товари, послуги, орієнтовані на людей.


Для кого?


Для тих, хто хоче перетворити свою ідею в успішний товар або послугу, хто хоче знайти креативні, інноваційні рішення і розвинути свій бізнес:

- початківці і досвідчені підприємці;

- стартапери, фрілансери;

- керівники та власники бізнесу.


Анкета для реєстрації: https://goo.gl/forms/Tyddk4s13318AeWT2


Організовує проведення тренінгу творчий центр підприємництва в м. Краматорську. Координатор проекту Олена Кучерук, контактний телефон: 095 045 3911.


За більш детальною інформацією про захід звертатися на сайт:

https://www.facebook.com/events/1884264495222760/




Відділ споживчого ринку, підприємництва та регуляторної політики





Краматорські промисловці запрошуються на XVI Міжнародний промисловий форум - 2017



21-24 листопада 2017 року на території Міжнародного виставкового центру (м. Київ, Броварський проспект, 15) відбудеться XVI Міжнародний промисловий форум - 2017», присвячений питанням розвитку науково-промислового потенціалу машинобудування.


Форум буде проведено у виді спеціалізованих виставок. Новітню продукцію продемонструють близько 350 підприємств з 32 країн світу. Усе обладнання працюватиме в режимі реального часу.


Вхід для відвідувачів безкоштовний.


Більш детальну інформацію можна отримати за телефонами: (044) 201-11-65, 201-11-58, 201-11-56 та на веб-сторінці: www.iec-expo.com.ua







До відома сільгосптоваровиробників міста!



На виконання Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для підтримки галузі тваринництва, та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 року № 884 (із змінами) (далі – Порядок), комісія з питань здійснення нарахування та виплати часткового відшкодування вартості тварин проводить приймання заявок та документів про часткове відшкодування вартості тварин відповідно до пункту 7 Порядку.


Документи приймаються з 9-00 до 18-00 години за адресою: м. Краматорськ, бул. Машинобудівників, 20, каб. № 41.


Телефон для довідок: 06264-20-120.




Відділ споживчого ринку, підприємництва та регуляторної політики





До відома сільгосптоваровиробників міста!



16 жовтня 2017 року Державна продовольчо-зернова корпорація України (далі - ДПЗКУ) розпочала програму закупівлі озимих зернових майбутнього врожаю.


Реалізація даної програми передбачає закупівлю 300,0 тис.тонн пшениці та 200,0 тис.тонн ячменю 3-го класу майбутнього врожаю. Рекомендована мінімальна партія товару 100,0 тонн, термін поставки до 01 вересня 2018 року.


Попередня оплата – 3,0 тис.грн. з урахуванням ПДВ (жовтень-грудень 2017 року). Відсоток за користування коштами: 12,5% річних (у разі поставки товару на філії ПАТ «ДПЗКУ») та 14,0 % річних (у разі поставки на зернові склади, що не належать ПАТ «ДПЗКУ»). Остаточний розрахунок здійснюється після поставки на зерновий склад всієї партії законтрактованого зерна (липень-вересень 2018 року).


Консультації з усіх питань, що стосуються умов участі у форвардній програмі Ви маєте можливість отримати в регіональних відділах ПАТ «ДПЗКУ» або за телефоном (044) 206-15-71, також звернутися на електронну адресу: forward@pzeu.gov.ua. Основні умови закупівель озимих зернових культур майбутнього врожаю 2018 року ПАТ «ДПЗКУ» додаються.


У разі зацікавленості в укладанні форвардних договорів з ПАТ «ДПЗКУ», необхідно інформувати департамент агропромислового комплексу та розвитку сільських територій Донецької облдержадміністрації на електронну адресу: 02.03@agro.dn.gov.ua.



Основні умови проведенняПАТ «Державна продовольча зернова корпорація України» закупівель озимих зернових культур майбутнього врожаю 2018 року


Реалізація даної програми передбачає закупівлю 300,0 тис.тонн пшениці та 200,0 тис.тонн ячменю майбутнього врожаю.


Основні умови проведення закупівлі зерна майбутнього врожаю:
Товар: озима пшениця та ячмінь 3-го класу.
Рекомендована мінімальна партія товару: 100,0 (сто) метричних тонн.
Умови поставки: філія ПАТ «ДПЗКУ» або інший зерновий склад.
Термін поставки: до 01 вересня 2018 року.
Попередня оплата: 3000,0 (три тисячі) гривень з урахуванням ПДВ (жовтень-грудень 2017 року).
Відсоток за користування коштами: 12,5 % річних (у разі поставки товару на філії ПАТ «ДПЗКУ») та 14,0 % річних (у разі поставки на зернові склади, що не належать ПАТ «ДПЗКУ»).
Остаточний розрахунок: здійснюється після поставки на зерновий склад всієї партії законтрактованого зерна (липень-вересень 2018 року).


Сума доплати (далі – СД) з урахуванням ПДА визначається за формулою:

СД = ((ЦІНА пост на елеватор/КУРС2 – ПО/КУРС1) х КУРС2 – К х N) х кількість товару.


ПО – сума попередньої оплати за 1 тонну товару з ПДВ.


КУРС1 - курс долару США до української гривні (офіційний курс гривні) на дату здійснення передньої оплати та оприлюднений в Інтернет на сайті htth://www.bank.gov.ua.


Якщо при здійсненні остаточного розрахунку КУРС2 < КУРС1 , тоді КУРС2 = КУРС1 .


Ціна пост на елеватор – ціна в гривні, що склалася на момент поставки Товару на умовах EXW – відповідної філії ПАТ «ДПЗКУ», зернового складу.


КУРС2 - курс долару США до української гривні (офіційний курс гривні) на дату здійснення поставки Товару та оприлюднений в Інтернет на сайті htth://www.bank.gov.ua.


К – коефіцієнт зменшення ціни за кожен день з дати вчинення попередньої оплати до дати здійснення поставки товару, який дорівнює ПО*0,0343/100 (у разі поставки Товару на філії ПАТ «ДПЗКУ») та ПО*0,0384/100 (у разі поставки Товару на зернові склади, що не належать ПАТ «ДПЗКУ»).


N – кількість днів з дати вчинення попередньої оплати до дати здійснення поставки товару.


Перелік страхових компаній, які залучені до співпрацювання: ПАТ «СК «ПЗУ Україна», ПАТ «СК «ІНГО Україна», ПАТ «СК «Універсальна», ПрАТ «УАСК АСКА» та АТ «СК «АХА Страхування».




Відділ споживчого ринку, підприємництва та регуляторної політики




До відома суб’єктів підприємництва!



08 листопада 2017 року у м. Краматорську відбудеться Східний Експортний Форум – 2017, який пройде за адресою: м. Краматорськ, вул. Велика Садова, 99 (в приміщення машинобудівного коледжу).


Мета Форуму– підвищення конкурентоспроможності місцевого малого та середнього бізнесу на зовнішніх ринках, зокрема ринку Європейського Союзу, інформування бізнесу регіону про переваги та можливості Угоди про Асоціацію між Україною та ЄС, Угоду про зону вільної торгівлі між Україною та Канадою тощо.


Програма Форуму складається із трьох секцій:


Секція «Зміни» присвячена змінам в економіці країни і регіону. Представники органів влади говоритимуть про позитивні зміни та важливість експорту для розвитку економіки країни.


Секція «Виклики» буде організована в форматі дискусійної панелі, на якій експерти зроблять короткі доповіді щодо існуючих проблем при здійснені експорту та відповідатимуть на питання учасників Форуму.


Секція «Можливості» покликана проінформувати учасників Форуму про можливості, що відкриті для існуючих та потенційних експортерів регіону.


Організатор - Центр підтримки бізнесу м. Краматорськ за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи EU4Business.


Контакти: КатеринаЧумакова +38(099)073-26-41,  e-mail katerina.chumakova@gmail.com      або    eef2017kramatorsk@gmail.com


Участь у заході безкоштовна. Для участі у Форумі обов'язкова попередня реєстрація за посиланням:  https://form.jotformeu.com/72612584333354




Відділ споживчого ринку, підприємництва та регуляторної політики




До відома агровиробників та виробників харчових продуктів!



5-7 жовтня в Міжнародному аеропорту «Харків» (Виставковий термінал «С») відбудеться масштабний форум для аграріїв АГРОПОРТ 2017.


АГРОПОРТ™ (agroport.ua [1]) – Міжнародна агропромислова виставка та форум щодо розвитку фермерства в Україні та один з найбільших заходів аграрної галузі в Східній Європі. З 2014 року проводиться за підтримки FAO (Продовольча та сільськогосподарська організація) та є єдиним в Україні галузевим заходом, який включено у всесвітній календар подій оголошених ООН Міжнародних років.


З 2016 року AGROPORT проходить в оновленому форматі «Схід-Захід» у двох містах – Львові та Харкові. Основні майданчики заходу – Міжнародний аеропорт «Львів» та Міжнародний аеропорт «Харків».


На площі 5000 м кв. в виставковому терміналі «С» харківського аеропорту буде розташована агропромислова виставка для представників східноукраїнського АПК, а для демонстрації техніки і технологій також буде задіяна привокзальна площа(20 000 м кв.).


Протягом усіх трьох днів окремим блоком виставки стане експозиція автомобілів і пересувних засобів для фермерів з тест-драйвами.


Організаторами Міжнародного форуму з розвитку фермерства Агропорт виступають Департаменти агропромислового розвитку Львівської й Харківської ОДА та консалтингова компанія Aviabrand LLC.


Більш детальну інформацію щодо організації та проведення заходу Ви зможете отримати, звернувшись до Центру експорту Донецької ТПП (Контактна особа: Дмитриченко Таміла, тел: 099-945-64-03, e-mail: t.maktpp@gmail.com) та за посиланням:


https://issuu.com/aviabrand/docs/digest_5_8_




Відділ споживчого ринку, підприємництва та регуляторної політики





До відома суб’єктів малого і середнього бізнесу!



28-29 вересня 2017 року у м. Краматорську відбудеться Міжнародний Економічний Форум «Discover Dn.Ua», який пройде у презентаційній залі ТОВ «ФУРЛЕНДЕР» за адресою: м. Краматорськ, вул. Олекси Тихого, 6. Реєстрація учасників Форуму 28.09.2017 року з 9-00 до 10-00.


Форум є важливою дискусійною платформою для налагодження прямих контактів між представниками влади та бізнесу, залучення потенційних інвесторів, застосування європейського досвіду для сталого зростання регіональної економіки, розвитку інноваційних та нестереотипних галузей.


Під час Форуму заплановано проведення сесії «Стратегія розвитку Донецької області до 2040 року» та панельні засідання за напрямами: «Галузі економіки, що мають стати стрижнем для оновленої Донеччини», «Цивільне застосування військових компетенцій», «Перші паростки підприємництва», «Доступ до фінансування та інформаційної підтримки під час перезавантаження».


До участі у вищезазначеному заході запрошені керівники органів державної влади України, провідні аналітики та міжнародні експерти, керівники найбільших міжнародних організацій, у тому числі фінансових.


Для участі у Форумі необхідно зареєструватися за посиланням: https://goo.gl/forms/U2NnPZeTFg3A1OsN2 .




Відділ споживчого ринку, підприємництва та регуляторної політики





До відома суб’єктів малого і середнього бізнесу!



18-20 жовтня 2017 року відбудеться VII Європейський Конгрес малих та середніх підприємств, який пройде у Міжнародному Конференц-Центрі м. Катовіце (Польща).


Конгрес є найбільшим у Європі заходом, присвяченим сектору малого та середнього бізнесу.


Мета Конгресу – посилити бізнес-кооперацію між МСБ різних країн, зважаючи на постійно зростаючу роль малого та середнього бізнесу у глобальній світовій економіці. Цього року конгрес проходить під девізом «Наука – бізнес – самоврядування – разом для економіки».


Програма Конгресу містить велику кількість дискусій, круглих столів, воркшопів з питань ефективного маркетингу, інновацій та стратегій успішного бізнесу, викликів сучасного ринку тощо.


З детальним проектом програми конгресу можна ознайомитись на сайті заходу: www.ekmsp.eu, www.smecongress.eu. Участь у заході є безкоштовною.


Програмою Конгресу передбачені також В2В сесії, які будуть організовані в рамках мережі Enterprise Europe Network у Катовіце. Платформа для організації В2В сесій вже доступна за адресою: https://b2bharmo.com/Kongress2017.


Контактний телефон: (044) 461 98 08




Відділ споживчого ринку, підприємництва та регуляторної політики





До уваги суб’єктів малого і середнього підприємництва!



26-27 жовтня 2017 року в Україні відбудеться VII Міжнародний форум «Дні Польського Бізнесу». Перший день форуму пройде у Києві (готель «Київ», «Тріумфальна зала», вул. М. Грушевського, 26/1), другий день форуму – в Одесі (Будинок прийомів Одеської обласної ради, провулок Санаторний, 2).


Проведення щорічних міжнародних бізнес-форумів в Україні та Польщі започатковано в 2014 році з метою створення майданчику для обміну ідеями, налагодження співпраці та сприяння зростанню притоку прямих іноземних інвестицій.


Форуми традиційно проходять за підтримки Міністерства розвитку Республіки Польща та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.


Для участі у форумі запрошуються представники бізнес-кіл міста, які зацікавлені в роботі з країнами ЄС та з Республікою Польща.


Деталі та реєстрація за посиланням: https://goo.gl/A9w7nU.


Контактна особа – Олена Вакулік, тел. (044) 238 09 44, e-mail: events@eucon.ua




Відділ споживчого ринку, підприємництва та регуляторної політики





До уваги суб’єктів господарювання!



Президент Петро Порошенко підписав Закон України № 2109-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності за паркування, зупинку, стоянку транспортних засобів на місцях, призначених для осіб з інвалідністю».


Документом вдосконалюється порядок забезпечення осіб з інвалідністю місцями для паркування їхніх транспортних засобів або транспортних засобів, що здійснюють перевезення осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю. Також Законом посилюється адміністративна відповідальність за порушення встановлених Законом України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» пільг для зазначених осіб.


Законом № 2109-VIII вносяться зміни до низки статей Кодексу України про адміністративні правопорушення та Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», які дозволять законодавчо захистити право осіб з інвалідністю або водіїв, які їх перевозять на безоплатне паркування на спеціально обладнаних місцях, з позначенням цих місць дорожніми знаками та відповідною розміткою. Зокрема, підвищується розмір штрафів за зупинку чи стоянку, паркування транспортних засобів на місцях, призначених для безоплатного користування особами з інвалідністю чи особами, які їх перевозять. Збільшується відповідальність і за необлаштування на спеціально обладнаних чи відведених майданчиках для паркування місць для осіб з інвалідністю.




Відділ споживчого ринку, підприємництва та регуляторної політики





До уваги суб’єктів малого і середнього підприємництва!



18-19 жовтня 2017 року у м. Маріуполь (вул. Харлампіївська, 17, ДК «Молодіжний») відбудеться Бізнес-форум «Business4Women».


Захід організовує Центр підтримки бізнесу у місті Краматорськ за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку у рамках ініціативи EU4 Business Європейського союзу.


Учасники Форуму обговорять питання щодо новітніх національних та європейських ініціатив, ролі громадських та бізнес-об’єднань у розвитку жіночого підприємництва, актуальних програм фінансової підтримки бізнесу, можливостей та викликів на шляху підприємницької діяльності жінок.


В рамках Форуму будуть презентовані історії успіху жінок-підприємців, відбудеться нагородження за кращі конкурсні роботи «Чому я вибираю власний бізнес», а також проведені майстер-класи для бажаючих.


Більш детальну інформацію щодо проведення та участі у Форумі можливо отримати за телефонами: (06264) 7 10 76, (0629) 52 33 96, 050 471 44 40 або за електронною адресою: business4women.ua@gmail.com . Контактна особа – Наталя Іванова.




Відділ споживчого ринку, підприємництва та регуляторної політики





До відома керівників фермерських господарств!


Відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання підтримки фермерським господарствам, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.08.2004 № 1102 (із змінами), Українським державним фондом підтримки фермерських господарств (далі - Укрдержфонд) оголошено про умови проведення конкурсу на отримання фінансової підтримки на поворотній основі за бюджетною програмою «Надання кредитів фермерським господарствам».


Прийом заявок і документів від фермерських господарств на участь у конкурсному відборі регіональної комісії Укрдержфонду здійснюється з 18 липня по 16 серпня 2017 року (включно).


Більш детальна інформація міститься на офіційному веб-сайті Укрдежфонду за посиланням




Відділ споживчого ринку, підприємництва та регуляторної політики





До уваги суб’єктів малого і середнього підприємництва!


Відділ споживчого ринку, підприємництва та регуляторної політики Краматорської міської ради інформує.

Відділення «Краматорське» ПАТ «АЛЬФА-БАНК» зацікавлене у розвитку малого і середнього бізнесу в місті Краматорськ.

ПАТ «АЛЬФА-БАНК» готовий запропонувати підприємствам і підприємцям міста широкий спектр банківських послуг з прозорими умовами, без прихованих платежів і комісій. Всі банківські послуги розроблені, щоб відповідати вимогам малого і середнього бізнесу в Україні.

За більш детальною інформацією звертатися до відділення «Краматорське» ПАТ «АЛЬФА-БАНК», розташованого за адресою: 84313, м. Краматорськ, вул. Б. Хмельницького, 13 або за телефонами: (+38 06264) 7-20-21, 7-20-22.




Відділ споживчого ринку, підприємництва та регуляторної політики








До відома суб’єктів малого і середнього підприємництва!



На звернення Канадсько-українського проекту підтримки торгівлі та інвестицій (CUTIS) від 22.06.2017 №75/2017 повідомляємо наступне.


Проект CUTIS оголосив відбір українських підприємств малого та середнього бізнесу для участі у Програмі підтримки експорту до Канади U CAN EXPORT у пріоритетних секторах:

1. Одяг

2. Взуття

3. Меблі

4. Шоколад та кондитерські вироби

5. IT-послуги.


Пріоритети були визначені у результаті ґрунтовного аналізу канадського та українського ринків.


Програма U CAN EXPORT впроваджуватиметься проектом CUTIS у партнерстві з Офісом підтримки експорту. Вона розрахована на три роки та має кілька рівнів:

комплексний – для обмеженої кількості компаній малого і середнього бізнесу, найбільш перспективних і готових до експорту;

освітньо-консультаційний – для решти компаній у пріоритетних секторах, зацікавлених у виході на канадський ринок;

інформаційний – для широкого кола компаній, що цікавляться канадським ринком.


Оголошення про конкурс додається.




Відділ споживчого ринку, підприємництва та регуляторної політики







До уваги суб’єктів підприємництва !



Відділ споживчого ринку, підприємництва та регуляторної політики інформує Вас про проведення X ювілейного Міжнародного інвестиційного форуму «Таврійські горизонти: співробітництво, інвестиції, економічний розвиток» (далі Форум), який відбудеться в м. Нова Каховка (Херсонська обл.) 29-30 вересня 2017 року.


Основні питання, які буде розглянуто на Форумі – впровадження «зелених» технологій, виробництво «зеленої» енергії, екоінновації в аграрному комплексі, туристичний потенціал Херсонщини.


Реєстрація учасників буде проходити на офіційному сайті заходу: www.tavrianhorizons.in.ua .


За додатковою інформацією звертатися в організаційний комітет Форуму за телефоном: (0552) 22 57 68 або e-mail: tavrianhorizons@gmail.com.




Відділ споживчого ринку, підприємництв та регуляторної політики







До уваги сільгосптоваровиробників!


Відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для часткової компенсації вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 березня 2017 року № 130, сільгосптоваровиробникам надається компенсація за техніку та обладнання, придбані у заводів-виробників або їх дилерів, на безповоротній основі у розмірі 20 відсотків вартості техніки та обладнання (без урахування податку на додану вартість). Оплата за техніку і обладнання та їх компенсація проводиться через державні банки.


Форма Заявки для отримання часткової вартості техніки та обладнання затверджена наказом Мінагрополітики від 18 квітня 2017 року № 228 «Про затвердження форм для отримання часткової компенсації вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15 травня 2017 року № 614/30482.


Перелік техніки та обладнання, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів, розміщений на офіційному веб-сайті Мінекономрозвитку, Мінагрополітики та департаменту агропромислового комплексу та розвитку сільських територій облдержадміністрації.


Пам’ятка для сільськогосподарських товаровиробників для отримання часткової (20 відсотків) компенсації вартості придбаної сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва додається .




Відділ споживчого ринку, підприємництва та регуляторної політики







До відома виробників продовольчих товарів, суб’єктів підприємницької діяльності, які здійснюють оптову, роздрібну торгівлю, керівників ринків з продажу продовольчих і непродовольчих товарів!



Постановою від 07.06.2017 № 394 «Про внесення змін у додаток до постанови  Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 р. № 1548 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» Уряд скасував державне цінове регулювання на ряд товарів і послуг з 01.07.2017 року.


Зокрема, визнано такими, що втратили чинність, відповідні акти Кабінету Міністрів України та внесено зміни до ряду постанов.


Головна мета цих змін – зниження адміністративного тиску на бізнес, усунення надмірного втручання держави в економічні процеси, розвиток конкуренції та дебюрократизація (дерегуляція) у сфері ціноутворення.


Очікується, що рішення Уряду спростить процедуру зміни цін залежно від цінових коливань ринку, що дозволить виробникам швидше реагувати на зміни кон’юктури.


Постанова набирає чинності з 01.07.2017 року.


Дія постанови поширюється:


- на граничні торговельні надбавки до оптової ціни виробника на борошно, хліб, макаронні вироби, крупи, цукор, яловичину, свинину і м'ясо птиці, ковбасні вироби варені, молоко, сир, сметану, масло вершкове, олію соняшникову, яйця курячі не вище 15%;


- на граничні рівні рентабельності та торговельні надбавки на дитяче харчування, граничні розміри плати за послуги, що надаються у торговельних об’єктах, на ринках з продажу продовольчих та непродовольчих товарів;


- на граничні рівні цін, нормативи рентабельності (у розмірі не вище 20%) за надання в оренду торгових приміщень (площ), торговельно-технологічного та/або холодильного устаткування у торговельних об’єктах, на ринках з продажу продовольчих та непродовольчих товарів.


Зокрема, Кабінет міністрів скасував обов’язок для виробників продовольчих товарів подавати в Держпродспоживслужбу обґрунтування необхідності зміни оптово-відпускних цін на свою продукцію. Крім того, скасовано порядок формування цін на продовольчі товари (від 2008 року).




Відділ споживчого ринку, підприємництв та регуляторної політики







Шановні підприємці!


Донецька торгово-промислова палата запрошує до участі в Дев’ятому регіональному конкурсі «Підприємець року Донецької області – 2017».


Протягом останніх років традиційно відзначається День підприємця з почесним нагородженням кращих представників малого бізнесу Донецької області.


В рамках реалізації заходів Регіональної програми розвитку малого і середнього підприємництва в Донецькій області на 2017-2018 роки, облдержадміністрація спільно з Донецькою торгово-промисловою палатою та Регіональним фондом підтримки підприємництва по Донецькій області ініціюють проведення Дев’ятого регіонального конкурсу «Підприємець року Донецької області – 2017».


Основною метою проведення конкурсу є реалізація регіональних ініціатив в області розвитку малого підприємництва, пошук і нагородження активних підприємців за вагомий внесок в політичне, економічне, соціальне життя суспільства, стимулювання самореалізації особистості, позитивних зрушень у галузі розвитку підприємництва.


Запрошуємо взяти активну участь у реалізації заходів щодо проведення Дев’ятого регіонального конкурсу «Підприємець року Донецької області – 2017» і в строк до 15 червня 2017 року надати пакети документів, передбачені умовами конкурсу, у паперовому вигляді (за адресою: м. Краматорськ, вул. Ярослава Мудрого, 48-а, 3-й поверх, Центр розвитку малого і середнього підприємництва Донецької торгово-промислової палати, з поміткою «Конкурс «Підприємець року») та електронному вигляді (фотокартки повинні бути кольорові, портретні, розміром не менш 1Мб) на адресу електронної пошти oleg.bedzay@donetskcci.com.


Контактна особа: Бедзай Олег Миколайович, тел. (050) 347 85 73.


Інформаційні матеріали щодо Дев’ятого регіонального конкурсу «Підприємець року Донецької області 2017» розміщено на офіційному сайті Донецької торгово-промислової палати за посиланням: http://donetskcci.com/konkursy/new/879-konkurs-pidpriemets-roku-donetskoji-oblasti-2017.html




Відділ споживчого ринку, підприємництв та регуляторної політики







З 10 червня по 10 вересня 2017 року в м. Астана, Республіка Казахстан відбудеться Міжнародна спеціалізована виставка ЕКСПО-2017.


В цьому році «ЕКСПО-2017» проводиться під гаслом «Енергія майбутнього». Очікується більше 5 млн. відвідувачів на загальній площі 173,4 га буде об’єднано компанії і організації більше ніж 127 країн Світу.


Суб’єкти господарювання, які бажають взяти участь у зазначеній виставці безпосередньо або заочно, можуть ознайомитися із додатковою інформацією та зареєструватися за посиланням: http://reg.expo2017ukraine.com.ua/.




Відділ споживчого ринку, підприємництв та регуляторної політики







Шановні підприємці!


Донецька торгово-промислова палата запрошує до участі у IX щорічному конкурсі інвестиційних проектів «Інвестуй в Донбас - інвестуй в майбутнє 2016».


Історія конкурсу починається з 2006 року. За цей час учасниками конкурсу стали більш 400 підприємств-членів Донецької ТПП. Всі учасники отримали від Донецької ТПП інформаційну підтримку та спеціальні можливості просування проектів на заходах, в тому числі і міжнародних. Переможці конкурсу були нагороджені діловими поїздками в наступні країни: Австрію, Чехію, Італію, Польщу і Скандинавські країни для встановлення ділових контактів з зарубіжними компаніями відповідних сфер діяльності.


Мета конкурсу - підвищення інвестиційної активності підприємства і залучення інвестицій в Донецьку область.


Завдання конкурсу:

- навчити підприємства представляти свій інвестиційний потенціал;

- поліпшити інвестиційний клімат Донецької області шляхом поширення інформації про перспективні інноваційні проекти серед потенційних інвесторів.


Переможці будуть визначені в таких номінаціях:

- Виробництво;

- Послуги.


Етапи проведення конкурсу:


4 квітня - 30 травня подача заявок на участь
1 – 31 червня консультації та семінари з написання інвестиційних проектів
1 липня - 31 серпня написання і подача інвестиційних пропозицій
1 - 30 вересня розгляд інвестиційних пропозицій членами журі
1 грудня оголошення і нагородження переможців конкурсу


Учасники конкурсу матимуть можливість:

- Взяти участь в семінарі з написання інвестиційних проектів.

- Отримати консультації фахівців з підготовки інвестиційних пропозицій.

- Презентувати свій інвестиційний проект під час підбиття підсумків конкурсу на урочистому заході з нагоди нагородження переможців.

- Отримати інформаційну підтримку на всіх заходах Донецької ТПП в 2016-2017 рр .

- Розмістити інвестиційний проект на сайті Донецької ТПП і інвестиційному порталі ТПП України.


Кожен проект буде розміщений в каталозі Конкурсу. Каталог поширюється на всіх заходах Донецької ТПП, а також знаходиться в постійному доступі для потенційних інвесторів на сайті Донецької ТПП.


Всі учасники конкурсу нагороджуються дипломами, для переможців розробляється програма із просування проекту.


Переможців конкурсу визначає незалежна експертна комісія.


Результати конкурсу будуть широко висвітлюватися в регіональних ЗМІ, на сайтах Палати і наших партнерів.


Термін подачі заявок на участь в конкурсі - до 31 травня 2016.


Організаційний комітет конкурсу: тел. 050-477-51-00 або e-mail: folomeeva@dtpp.donetsk.ua (Вікторія Фоломєєва).







Відділ економіки та регуляторної політики міської ради пропонує жителям міста, тимчасово переміщеним особам, громадським організаціям, підприємцям надати свої бізнес-пропозиції, які після їх розгляду експертами і захисту можуть бути профінансовані.


Пріоритет віддається виробникам, які створюють робочі місця.


Інформацію необхідно оформити на 3-4 аркушах формату А4, де коротко описується бізнес-пропозиція, де буде закуповуватися обладнання, по якій ціні, вказати суму необхідну на весь проект, скільки буде створено робочих місць, затребуваність на ринку, фото обладнання.


Дуже важливо, створення якомога більше робочих місць, на які підбираються тимчасово переміщені особи (приблизно до 80%-90%).


Розглядається питання будівництва соціального житла з низькою собівартістю, передбачені кластери: медичний, бджолярів, виробників, агроіндустріальний парк.


Партнерами співпраці є «Українсько-Канадська торгова асоціація», «Українсько-польський економічний альянс», Союз підприємців Німеччини, Союз промисловості Чехії, Комітет східного партнерства Польщі.


Просимо надсилати пропозиції на електронну адресу: ekoot_krm@ukr.net (бажано до 08.04.2016).







30.03.2016 Краматорською міською радою прийнято рішення про приєднання до пілотного проекту щодо впровадження процедури електронних закупівель ProZorro.


Затверджено Положення про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг виконавчими органами, структурними підрозділами, комунальними закладами, установами та підприємствами Краматорської міської ради у системі електронних державних закупівель ProZorro.


З метою удосконалення процесу здійснення електронних закупівель відділ економіки та регуляторної політики міської ради організовує участь суб‘єктів малого та середнього бізнесу, початківців, молоді у навчальних семінарах.


Семінар-практикум на безоплатній основі на тему: «Система електронних державних закупівель: практичні поради» проводить Міжнародний інститут підприємництва при Донецькій торгово-промисловій палаті.


Семінар триває протягом 3 годин. Програма додається.


Викладач: Меркулова Тетяна Вікторівна, начальник навчально-методичного відділу «Міжнародного інститута підприємництва» Донецької торгово-промислової палати.


Для участі в семінарі необхідно обов‘язково зареєструватися, направивши заявку на електронну адресу: merkulova.tv@gmail.com .


У разі виникнення будь-яких запитань або коментарів, будь ласка, звертайтеся до Тетяни Меркулової, координатора заходу, за електронною адресою: merkulova.tv@gmail.com , або за тел.: +38099-217-89-59







Визначено умови та механізм фінансової підтримки суб’єктів малого і середнього підприємництва шляхом часткової компенсації з обласного бюджету відсоткових ставок за кредитами, що надаються банківськими установами на реалізацію проектів суб’єктів малого і середнього підприємництва.


Порядок часткової компенсації відсоткових ставок за кредитами, що надаються на реалізацію проектів суб’єктів малого і середнього підприємництва







Інформація про програму «Стратегії зростання приватного сектору»


Відділ економіки та регуляторної політики міської ради повідомляє про можливість взяти участь у міжнародній навчальній програмі для розвитку приватного сектору «Стратегії зростання приватного сектору».


Програма розрахована на державних посадових осіб, представників напівурядових організацій та інституцій, громадських організацій та бізнес-асоціацій, організована Шведською міжнародною агенцією з розвитку та кооперації (SIDA) й орієнтована на громадян України, Грузії, Албанії, Молдови та Косово.


Учасники програми отримають поглиблені знання з просування та стимулювання розвитку приватного сектору, навички щодо впровадження змін у розвиток приватного сектору, а також оволодіють інструментами розробки плану дій з Розвитку приватного сектору на батьківщині.


Цей план розроблятиметься у співпраці з учасниками пов’язаної навчальної програми «Стратегічне управління бізнесом» («Strategic Business Management»).


Програма проводитиметься англійською мовою та включатиме тритижневий тренінг у Швеції, додаткові регіональні та національні семінари, а також можливості для роботи з мережею шведських національних та регіональних підприємств.


Всю детальну інформацію щодо умов програми та вимог до кандидатів можна знайти за посиланням www.privatesectordevelopment.se у розділі «Private Sector Growth Strategies».


Кінцевий термін складання заявок на участь у програмі – 2 травня 2016 року.







Інформація про програму «Стратегічне управління бізнесом»


Відділ економіки та регуляторної політики міської ради повідомляє про можливість взяти участь у міжнародній навчальній програмі для розвитку приватного сектору «Стратегічне управління бізнесом».


Програма розрахована на бізнес-лідерів та підприємців, організована Шведською міжнародною агенцією з розвитку та кооперації (SIDA) й орієнтована на громадян України, Грузії, Албанії, Молдови та Косово.


Учасники програми отримають навички з успішного ведення власного бізнесу, розуміння механізмів зі стимулювання розвитку приватного сектора, а також оволодіють інструментами для розробки плану дій з Розвитку приватного сектору на батьківщині. Цей план дій розроблятиметься у співпраці з учасниками пов’язаної навчальної програми - «Стратегії розвитку приватного сектору» («Private Sector Growth Strategies»).


Програма проводитиметься англійською мовою та включатиме тритижневий тренінг у Швеції, додаткові регіональні та національні семінари, а також можливості для роботи з мережею шведських національних та регіональних підприємств.


Всю детальну інформацію щодо умов програми та вимог до кандидатів та способів складання документів можна знайти за посиланням www.privatesectordevelopment.se у розділі «Strategic Business Management».


Кінцевий термін складання заявок на участь у програмі – 2 травня 2016 року.







Інформація про можливість стажування у Німеччині за програмою ділового партнерства

Відділ економіки та регуляторної політики міської ради повідомляє про можливість стажування у Німеччині за Програмою ділового партнерства «Fit for Partnership with Germany».


Дана Програма розрахована на українських підприємців і менеджерів, сприяє підвищенню їх кваліфікації завдяки отриманню нових знань в сфері ведення бізнесу німецькими та іншими іноземними партнерами та допомагає українським компаніям виходити на міжнародні ринки.


У 2016 році українським менеджерам, підприємцям і підприємствам пропонується стажування за напрямками: економічна кооперація без галузевої специфіки та економічна кооперація за галузевою специфікою (у сфері енергоефективності в промисловості, енергоефективності у будівництві і санації будівель і споруд, поновлюваних джерел енергії, у секторі охорони здоров’я, природоохоронних технологій водопостачання і каналізації, утилізації відходів, у аграрному секторі).


Стажування проводиться англійською мовою (лише у виняткових випадках – російською) і триває впродовж місяця. Програма фінансується Урядом Федеративної Республіки Німеччина.


Детальна інформація про Програму та умови участі розміщені за посиланням: http://ukraine.managerprogramm.de.







27-28 жовтня 2015 року в м. Києві заплановано проведення Міжнародного форуму для сталого розвитку GREEN MIND - 2015 (далі - форум).


Ініціаторами форуму виступають Торгово-промислова палата України, Всеукраїнська громадська організація «Жива планета», та інші громадські організації, за підтримки Міністерства екології та природних ресурсів України, Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України й інших органів державної влади.


Відмінна риса GREEN MIND - формат бізнес-форуму і чітка спрямованість на інтеграцію екологічної складової в практичне виробниче середовище з метою сталого розвитку підприємств різних галузей економіки.


Завдяки спільним зусиллям органів влади, громадськості та бізнесу, заходи форуму у 2012 - 2014 рр. відбулись на високому організаційному та представницькому рівні, мали багато позитивних відгуків серед його учасників та у засобах масової інформації.


Тематика форуму за текстом додається. З більш детальнішою інформацією, форматом, напрямами та звітами заходів минулих років можна ознайомитись на його офіційному сайті http://www.greenmind.com.ua ">www.greenmind.com.ua


Згідно протокольного рішення засідання Оргкомітету форуму, що відбулося 24 квітня 2015 року на базі Торгово-промислової палати України, за участі представників органів державної влади, бізнесових структур та громадських організацій, в рамках форуму передбачено проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу «Екологічна якість та безпека» (далі – Конкурс).


Метою Конкурсу є відзначення та популяризація кращих досягнень вітчизняних установ, підприємств та організацій з упровадження більш чистих технологій виробництва та систем екологічного управління.


Детально про умови участі зазначено у Положенні про Конкурс.



ТЕМАТИЧНІ НАПРЯМИ РОБОТИ:


стратегія екологічної політики та національний план дій на період до 2020 року;


енергоефективність та ресурсозберігаючі технології більш чистого виробництва: економічні стимули, інновації та інвестиції;


екологічні податок та збори: необхідні реформи для забезпечення еколого-економічної ефективності;


можливості та ризики для бізнесу, пов'язані з імплементацією окремих Директив і Регламентів ЄС: оцінка впливу на навколишнє середовище, запобігання забруднень, торгівля викидами парникових газів, управління відходами;


інновації в маркетингу та комунікаціях.


Програма заходів форуму передбачає доповіді представників органів влади та провідних експертів України, Європейського Союзу, міжнародних міжурядових і фінансових організацій, в т.ч. організацій системи ООН та ОЕС.


Реєстрація доповідачів та учасників здійснюється в режимі online на офіційному сайті форуму http://greenmind.com.ua/">http://greenmind.com.ua/">http://greenmind.com.ua/">http://greenmind.com.ua/">http://greenmind.com.ua/



Контактна особа:

Інна Яреськовска

+38 (093) 457-02-03

info@greenmind.com.ua







В межах проектів ПРООН «Швидке реагування на соціальні та економічні проблеми внутрішньо переміщених осіб в Україні» та «Економічне і соціальне відновлення Донбасу», які фінансуються Урядом Японії, триває конкурсний відбір на участь у навчальній програмі ПРООН «Розвиток навичок підприємницької діяльності серед ВПО та місцевого населення Донецької на Луганської областей». Виконавцем навчальної програми є ТзОВ «Територія Бізнесу».


Програма покликана підтримати учасників у їх прагненнях розпочати, відновити, розширити власну справу та допомогти сформувати необхідну психологічну, економічну і правову платформу для створення ефективного бізнесу і отримання прибутків. У межах даної програми, протягом вересня-грудня 2015 року буде проведено 48 тренінгів в містах: Київ, Полтава, Кременчук, Харків, Сєверодонецьк, Краматорськ, Маріуполь, Запоріжжя, Бердянськ, Дніпропетровськ, Кривий Ріг та Одеса. Тривалість одного навчання – 5 днів.


Детальнішу інформацію про програму можна отримати на сайті http://vpo-study.org/, а також за телефонами: +38 050 814-55-54, +38 097 141-53-53.


Про програму






























Державна регуляторна служба пропонує суб’єктам господарювання надати зауваження та пропозиції до проектів постанов КМУ про затвердження Ліцензійних умов провадження видів господарської діяльності


До Державної регуляторної служби України як спеціально уповноваженого органу з питань ліцензування надійшли на погодження проекти наступних постанов Кабінету Міністрів України:


- «Про деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» - ДСНС;


- «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва та ремонту вогнепальної зброї невійськового призначення і боєприпасів до неї, холодної зброї, пневматичної зброї калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду, торгівлі вогнепальною зброєю невійськового призначення та боєприпасами до неї, холодною зброєю, пневматичною зброєю калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунд; виробництва спеціальних засобів, заряджених речовинами сльозоточивої та дратівної дії, індивідуального захисту, активної оборони та їх продажу» - МВС;


- «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» - МВС;


- «Про деякі питання ліцензування господарської діяльності з ветеринарної практики» - Держветфітослужба;


- «Про затвердження ліцензійних умов провадження господарської діяльності банків пуповинної крові, інших тканин і клітин людини» - МОЗ;


- «Про затвердження ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики» - МОЗ;


- «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва вибухових матеріалів промислового призначення за переліком, що визначається КМУ» - Держгірпромнагляд;


- «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності, пов’язаної з розробленням, виготовленням, постачанням спеціальних технічних засобів для зняття інформації з каналів зв'язку та інших технічних засобів негласного отримання інформації» - Держспецзв'язку;


- «Про затвердження переліку послуг у галузі криптографічного захисту інформації (крім послуг електронного цифрового підпису) та технічного захисту інформації, господарська діяльність щодо надання яких підлягає ліцензуванню» - СБУ;


- «Про затвердження Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню» - ДСНС.


Перелічені проекти розміщено на офіційних веб-сайтах вказаних органів ліцензування.


З метою недопущення прийняття регуляторних актів, які створюють зайві перешкоди у започаткуванні та веденні бізнесу, Державна регуляторна служба України пропонує суб’єктам господарювання, які мають намір започаткувати провадження ліцензованих видів господарської діяльності, ліцензіатам та іншим зацікавленим особам надсилати зауваження та пропозиції на електронні адреси: dyatel@dkrp.gov.ua; kovalchuk@dkrp.gov.ua; ignatiy@dkrp.gov.ua.







Україна вперше в ТОП-100 рейтингу Doing Business


У рейтингу легкості ведення бізнесу Doing Business-2015 Україна зайняла 96 місце.


Експерти Світового банку і Міжнародної фінансової корпорації відзначили ряд покращень у бізнес-кліматі України.


У рейтингу Doing Business-2015 Україна досягла суттєвого успіху, піднявшись за рік з 112-ї позицію на 96-ту. Нагадаємо, що всього в рейтингу враховуються дані 189 країн.


За індикатором «Початок підприємницької діяльності» Україна посіла 76 позицію. Експерти відзначили, що для того, щоб почати свою справу в Україні, необхідно пройти близько 6 дозвільних процедур, що займе у підприємця не менше 21 дня і потребує 1,2% від початкового капіталу підприємства.


За індикатором «Початок будівництва» наша країна на 70-му місці. У цьому сегменті кількість дозвільних процедур збільшується до 8, сам процес отримання дозволів розтягується на 64 дні, а вартість досягає 10,2% від вартості майбутнього приміщення.


За індикатор «Підключення до електромереж» Україна зайняла 185 місце. Кількість дозвільних процедур у цьому секторі досягає 10, процес отримання дозвільних документів розтягується на 277 днів, а вартість перевищує 165,5% від доходу на душу населення.


Варто зазначити, що дані, враховані в Doing Business-2015, збиралися з липня 2013 року по липень 2014 року.


Нагадаємо, за дослідженням Doing Business-2014, Україна піднялася на 28 позицій у рейтингу - на 112-е місце.


Підприємці Краматорська, які висловили свою думку в процесі анкетування, вважають, що умови ведення бізнесу у 2014 році:

стали гіршими (53% респондентів);

в цілому залишилися стабільно поганими (36% респондентів);

залишилися стабільно хорошими (0,5% респондентів).







Станьте учасником анкетування з оцінки стану здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності


Один з пріоритетних напрямків діяльності виконавчих органів Краматорської міської ради в 2015 році - дерегуляція підприємницької діяльності, суть якої – зняття адміністративних бар’єрів та максимальне спрощення умов ведення бізнесу.


В регуляторній політиці це постійний та послідовний курс виконавчих органів міської ради на впровадження оптимального управління в економічній та соціальній сферах, на зменшення їх втручання у діяльність суб’єктів підприємництва, усунення правових, адміністративних, економічних та організаційних перешкод у розвитку господарської діяльності.


До речі, всі проекти регуляторних актів подаватимуться на розгляд до новоствореної Державної регуляторної служби України, яка є відповідальним органом влади за активізацію процесу дерегуляції підприємницького середовища (Стратегія дій Державної регуляторної служби.pdf).


Першочерговими для оперативного дерегулювання господарської діяльності Служба визначає такі сфери:

- охорона праці та промислова безпека;

- санітарний, фітосанітарний та ветеринарний контроль;

- пожежна безпека;

- переробка вторинної сировини (утилізація відходів тари і упаковки).


Ці сфери переглядатимуться в частині процедур отримання документів дозвільного характеру та здійснення контрольно-наглядових функцій.


Наразі Служба проводить електронне опитування підприємців.


Для усунення надмірного нагляду (контролю) з боку держави у сфері господарської діяльності проводиться анкетування суб’єктів господарювання, метою якого є збирання інформації про кількість та ефективність заходів державного нагляду (контролю), які проводились уповноваженими на їх здійснення органами.


Першочергово в анкеті пропонується вказати дані про державний нагляд (контролю) у сферах охорони праці та промислової безпеки, санітарного контролю, фітосанітарного контролю, ветеринарного контролю, пожежної та техногенної безпеки.


Однак, учасникам анкетування надається можливість самостійно вказати в анкеті інформацію про стан державного нагляду (контролю) і в інших сферах господарської діяльності.


Для того, щоб взяти участь в анкетуванні, необхідно завантажити з сайту файл з анкетою, заповнити його, зберегти зміни та відправити на електронну адресу: udnk_dkrp@ukr.net, вказавши у темі повідомлення «Анкетування».


Обробка даних буде проводитись автоматизовано, тому просимо уважно поставитись до заповнення анкети з урахуванням зазначених в ній інструкцій.


Опитування буде проводитись до 20.02.2015 року.


«Це попередній перелік проблем, які потребують оперативного дерегулювання. Ми чекаємо від усіх зацікавлених (підприємців, ініціативних груп, об’єднань) також пропозицій щодо інших галузей, які потребують невідкладного розчищення. Влада сама себе не дерегулює, навіть якщо й ставить перед собою таке завдання», – повідомила Ксенія Ляпіна - Голова Державної регуляторної служби України.


Анкета (xls):
[pdf]- 37kb







2871 перегляд

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 18.12.2017

    08-00 10-00
    Проведення інструктажів відповідальних чергових управління щодо організації контролю за станом техногенної і природної небезпеки на території міста, забезпечення постійної готовності до оповіщення населення про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацій, реагування на звернення громадян та взаємодії з іншими черговими службами
    учбовий клас управління з питань ЦЗ
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

  • 18.12.2017

    10-00
    Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам
    Порядок денний
    Управління праці та соціального захисту населення
    начальник управління Ігнатенко О.М.

  • 18.12.2017

    11-00
    Засідання адміністративної комісії
    зала засідань виконкому,2 поверх
    заступник міського голови Боєвський С.О.

  • 18.12.2017

    13.00
    Живопис із музейного зібрання-«Зимовий краєвид»
    Художній музей
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 18.12.2017

    14-00
    ДЕНЬ ДЕПУТАТА
    зала засідань виконкому, 2 поверх
    секретар Краматорської міської ради Ошурко Д.В.

  • 18.12.2017

    15-00
    Виставка до Дня Святого Миколая «Новорічна феєрія»
    музей історії міста
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 19.12.2017

    9-00
    Робоча апаратна нарада:
    «Інформація про стан реалізації чинного законодавства з мови у закладах освіти Краматорської міської ради у 2017-2018 навчальному році»
    Доповідач:
    начальник управління освіти – Мозольова М.В.
    зала засідань виконкому,4 поверх
    керуючий справами виконкому Давискиба А.М.

  • 19.12.2017

    14-00 16-00
    Особистий прийом громадян
    КВП «Краматорський водоканал», вул. Південна, 6
    заступник міського голови Боєвський С.О.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • Контакт центр
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • police
  • Програм
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?