• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Офіційний веб-сайт Головдержслужби України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 02.06.2016 13:20

Бюджет міста Краматорськ на 2015 р.

Державну бюджетну політику на території міста реалізує Фінансове управління виконавчого комітету Краматорської міської ради


Адреса:84313, пл. Леніна, 2, I поверх каб.4-9


Більше інформації можна знайти на сторінці «Фінансове управління»




Бюджет міста на 2015 р.

Зміни до Бюджету міста за 2015 р.




Виконання бюджету міста за 2015 рік


Доходи міського бюджету за 2015 рік

Виконання доходної частини загального фонду бюджету

Виконання доходної частини спеціального фонду бюджету


Видатки міського бюджету за 2015 рік

Загальний фонд

Спеціальний фонд


↑ На верх



Рішення виконкому № 463 вiд 01.10.2014"Про затвердження складу робочої групи та плану заходів щодо підготовки проекту бюджету міста на 2015 рік і прогнозів місцевого бюджету на наступні за плановим два бюджетні періоди” .


Рішення виконкому № 665 вiд 17.12.2014"Про тимчасовий порядок фінансування видатків з міського бюджету в 1 кварталі 2015 року” .


Рішення виконкому № 2 вiд 12.01.2015"Про схвалення прогнозу бюджету міста Краматорська на 2016 та 2017 роки” .


Рішення виконкому № 136 вiд 18.03.2015"Про затвердження Плану заходів щодо наповнення доходної частини міського бюджету, економного і раціонального використання його коштів ” .


Рішення виконкому № 509 вiд 02.09.2015"Про внесення змін до Плану заходів щодо наповнення доходної частини міського бюджету, економного і раціонального використання його коштів, затвердженого рішенням виконкому міської ради від 18.03.2015 № 136” .


↑ На верх



Бюджет міста на 2015 р.


Рішення виконкому № 1 вiд 12.01.2015"Про попередній розгляд проекту рішення міської ради «Про міський бюджет на 2015 рік»” .


Рішення міської ради № 45/VI-01 вiд 16.01.2015 «Про міський бюджет на 2015 рік».





Зміни до Бюджету міста за 2015 р.:


Рішення міської ради № 46/VI-07 вiд 28.01.2015 «Про внесення змін до рішення міської ради від 14.01.2015 № 45/VI- 01 «Про міський бюджет на 2015 рік».


Рішення виконкому № 102 вiд 03.03.2015"Про попередній розгляд проекту рішення міської ради «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 14.01.2015 № 45/VІ-01 «Про міський бюджет на 2015 рік» (зі змінами)» ” .


Рішення міської ради № 47/VI-34 вiд 12.03.2015 «Про внесення змін до рішення міської ради від 14.01.2015 № 45/VI- 01 «Про міський бюджет на 2015 рік».


Рішення виконкому № 126 вiд 18.03.2015"Про перерозподіл бюджетних призначень, передбачених міським бю-джетом на 2015 рік по відділу молоді та спорту” .


Рішення виконкому № 135 вiд 18.03.2015"Про врахування у складі міського бюджету субвенції з бюджету Артемівського району” .


Рішення виконкому № 168 вiд 01.04.2015"Про перерозподіл бюджетних призначень, передбачених міським бюджетом на 2015 рік” .


Рішення виконкому № 210 вiд 15.04.2015"Про внесення змін до Перерозподілу бюджетних призначень, затвіердженних рішенням виконкому міської ради від 01.04.2015 № 668” .


Рішення виконкому № 211 вiд 15.04.2015"Про попередній розгляд проекту рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 14.01.2015 № 45/VІ-01 «Про міський бюджет на 2015 рік» (зі змінами та доповненнями)»” .


Рішення міської ради № 48/VI-71 вiд 22.04.2015 Про внесення змін до рішення міської ради від 14.01.2015 № 45/VI- 01 «Про міський бюджет на 2015 рік» (зі змінами та до-повненнями).


Рішення виконкому № 245 вiд 06.05.2015"Про врахування у складі міського бюджету трансфертів з державного та обласного бюджетів” .


Рішення виконкому № 289 вiд 20.05.2015"Про попередній розгляд проекту рішення міської ради «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 14.01.2015 № 45/VІ-01 «Про міський бюджет на 2015 рік» (зі змінами та доповненнями)»” .


Рішення виконкому № 290 вiд 20.05.2015"Про врахування у складі міського бюджету субвенцій з обласного бюджету та бюджетів інших міст” .


Рішення міської ради № 49/VI-111 вiд 27.05.2015 Про внесення змін до рішення міської ради від 14.01.2015 № 45/VI- 01 «Про міський бюджет на 2015 рік» (зі змінами та доповненнями).


Рішення виконкому № 329 вiд 03.06.2015"Про перерозподіл бюджетних призначень, передбачених міським бюджетом на 2015 рік по відділу молоді та спорту” .


Рішення виконкому № 357 вiд 17.06.2015"Про перерозподіл бюджетних призначень, передбаченних міським бюджетом на 2015 рік по управлінню з питань цивільного захисту” .


Рішення виконкому № 359 вiд 17.06.2015"Про врахування у складі міського бюджету субвенції з обласного бюджету” .


Рішення виконкому № 360 вiд 17.06.2015"Про попередній розгляд проекту рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 14.01.2015 № 45/VІ-01 «Про міський бюджет на 2015 рік» (зі змінами та доповненнями)» ” .


Рішення виконкому № 361 вiд 17.06.2015"Про виділення коштів з міського бюджету на співфінансування інвестиційних проектів, що реалізуються за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку ” .


Рішення міської ради № 50/VI-158 вiд 24.06.2015 Про внесення змін до рішення міської ради від 14.01.2015 № 45/VI- 01 «Про міський бюджет на 2015 рік» (зі змінами та доповненнями).


Рішення міської ради № 51/VI-175 вiд 14.07.2015 "Про внесення змін в додатки 3, 4, 5, 6, 7 до рішення міської ради від 14.01.2015 №45/VI-01 «Про міський бюджет на 2015 рік» (зі змінами та доповненнями)».


Рішення виконкому № 388 вiд 15.07.2015"Про перерозподіл кошторисних призначень, передбачених міським бюджетом по управлінню освіти” .


Рішення виконкому № 391 вiд 15.07.2015"Про попередній розгляд проекту рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 14.01.2015 № 45/VІ-01 «Про міський бюджет на 2015 рік» (зі змінами та доповненнями)»” .


Рішення міської ради № 53/VI-178 вiд 29.07.2015 "Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 14.01.2015 № 45/VI-01 «Про міський бюджет на 2015 рік» (зі змінами та доповненнями)»».


Рішення виконкому № 500 вiд 02.09.2015«Про попередній розгляд проекту рішення міської ради «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 14.01.2015 № 45/VІ-01 «Про міський бюджет на 2015 рік» (зі змінами та доповненнями)».


Рішення міської ради № 55/VI-208 вiд 09.09.2015 «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 14.01.2015 № 45/VI- 01 «Про міський бюджет на 2015 рік» (зі змінами та доповненнями)»


Рішення виконкому № 538 вiд 16.09.2015«Про врахування у складі міського бюджету трансфертів з державного та обласного бюджетів ».


Рішення виконкому № 539 вiд 16.09.2015«Про врахування у складі міського бюджету грантів з Європейського Союзу».


Рішення виконкому № 555 вiд 29.09.2015«Про врахування у складі міського бюджету трансфертів з державного, обласного бюджетів та субвенцій з інших міст».


Рішення виконкому № 562 вiд 07.10.2015«Про врахування у складі міського бюджету трансфертів з державного та обласного бюджетів ».


Рішення виконкому № 563 вiд 07.10.2015«Про попередній розгляд проекту рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 14.01.2015 № 45/VІ-01 «Про міський бюджет на 2015 рік» (зі змінами та доповненнями)»»


Рішення виконкому № 568 вiд 07.10.2015«Про перерозподіл бюджетних призначень, передбачених міським бюджетом на 2015 рік по відділу молоді та спорту»


Рішення виконкому № 600 вiд 21.10.2015 "Про перерозподіл коштів загального фонду міського бюджету ”


Рішення міської ради № 57/VI-240 вiд 22.10.2015 «Про внесення змін до рішення міської ради від 14.01.2015 № 45/VI- 01 «Про міський бюджет на 2015 рік» (зі змінами та доповненнями).»


Рішення виконкому № 635 вiд 04.11.2015 "Про врахування у складі міського бюджету субвенцій з державного бюджету та приведення у відповідність планових призначень і проведених видатків бюджету”


Рішення виконкому № 649 вiд 11.11.2015 "Про врахування у складі міського бюджету трансфертів з інших рівнів бюджетів”


Рішення виконкому № 653 вiд 18.11.2015 "Про перерозподіл кошторисних призначень, передбачених міським бюджетом по управлінню освіти”


Рішення виконкому № 658 вiд 18.11.2015 "Про перерозподіл коштів субвенції з державного бюджету”


Рішення виконкому № 660 вiд 18.11.2015 "Про врахування у складі міського бюджету трансфертів з інших рівнів бюджету”


Рішення виконкому № 663 вiд 18.11.2015 "Про перерозподіл планових призначень загального фонду міського бюджету”


Рішення виконкому № 664 вiд 18.11.2015 "Про перерозподіл бюджетних призначень, передбачених міським бюджетом на 2015 рік по відділу молоді та спорту”


Рішення виконкому № 695 вiд 03.12.2015 "Про перерозподіл бюджетних призначень, передбачених міським бюджетом на 2015 рік ”


Рішення виконкому № 696 вiд 03.12.2015 "Про врахування у складі міського бюджету освітньої субвенції з державного бюджету”


Рішення виконкому № 697 вiд 03.12.2015 "Про попередній розгляд проекту рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 14.01.2015 № 45/VІ-01 «Про міський бюджет на 2015 рік» (зі змінами та доповненнями)»”


Рішення виконкому № 698 вiд 03.12.2015 "Про врахування трансфертів з державного бюджету у складі міського бюджету”


Рішення виконкому № 704 вiд 03.12.2015 "Про перерозподіл кошторисних призначень, передбачених міським бюджетом по управлінню освіти”


Рішення виконкому № 710 вiд 03.12.2015 "Про перерозподіл бюджетних призначень”


Рішення виконкому № 741 вiд 16.12.2015 "Про перерозподіл кошторисних призначень, передбачених міським бюджетом по управлінню освіти”


Рішення виконкому № 744 вiд 16.12.2015 "Про перерозподіл планових призначень загального фонду міського бюджету”


Рішення виконкому № 753 вiд 16.12.2015 "Про внесення змін в додаток до рішення виконав-чого комітету міської ради від 03.12.2015 № 695 «Про перерозподіл бюджетних призначень, передбачених міським бюджетом на 2015 рік»”


Рішення виконкому № 755 вiд 16.12.2015 "Про перерозподіл коштів субвенції з державного бюджету загального фонду міського бюджету”


Рішення міської ради № 2/VII-47 вiд 14.12.2015 «Про внесення змін до рішення міської ради від 14.01.2015 № 45/VI-01 «Про міський бюджет на 2015 рік» (зі змінами та доповненнями)»


Рішення міської ради № 2/VII-54 вiд 23.12.2015 «Про перерозподіл коштів спеціального фонду»


Рішення міської ради № 3/VII-74 вiд 13.01.2016 «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 14.01.2015 № 45/VI-01 «Про міський бюджет на 2015 рік» (зі змінами та доповненнями)»




↑ На верх



Виконання бюджету міста у 2015 р.


Рішення виконкому № 288 вiд 20.05.2015 Про виконання міського бюджету у І кварталі 2015 року ”


Рішення міської ради № 49/VI-110 вiд 27.05.2015 "Про затвердження звіту про виконання міського бюджету за І квартал 2015 року"


Рішення виконкому № 444 вiд 05.08.2015 "Про виконання міського бюджету у І півріччі 2015 року”


Рішення міської ради № 55/VI-205 вiд 09.09.2015"Про затвердження звіту про виконання міського бюджету за І півріччя 2015 року"


Рішення виконкому № 659 вiд 18.11.2015 "Про виконання міського бюджету за 9 місяців 2015 року ”


Рішення міської ради № 2/VII-14 вiд 11.12.2015"Про затвердження звіту про виконання міського бюджету за 9 місяців 2015 року"


Рішення виконкому № 135 вiд 02.03.2016 "Про виконання міського бюджету у 2015 році”


Рішення міської ради № 5/VII-130 вiд 10.03.2016"Про затвердження звіту про виконання міського бюджету за 2015 рік"



↑ На верх



Довідка

про виконання міського бюджету

за 2015 рік


Доходи міського бюджету за 2015 рік


За 2015 рік на казначейський рахунок міського бюджету надійшло 1 302 515,6 тис. грн. при уточненому річному плані 1 284 811,2 тис. грн, у тому числі:

- 396 170,9 тис. грн. або 30,4% - власні податки, збори та платежі,

- 820 241,2 тис. грн. або 63% - міжбюджетні трансферти,

- 86 103,5 тис. грн. або 6,6% - надходження спеціального фонду.


В порівнянні з минулим роком до загального та спеціального фондів бюджету міста без урахування трансфертів надійшло доходів на 226 766,5 тис. грн. або на 88,8% більше, у тому числі завдяки фінансовій децентралізації, від якої міський бюджет додатково отримав 102 367,6 тис. грн., а саме за рахунок:

- збільшення нормативу відрахувань ПДФО на 10% – 40 731,3 тис. грн..;

- розширення складу та бази оподаткування місцевих податків і зборів - 3995,0 тис. грн. (транспортний податок – 1737,6 тис. грн., податок на нерухоме майно з нежитлової нерухомості – 2257,4 тис. грн);

- впровадження акцизного податку з роздрібної торгівлі – 51081,3 тис. грн.;

- передачі з державного бюджету до місцевих доходів від сплати державного мита (2969,3 тис. грн) та інших адміністративних послуг (3590,7 тис. грн).



Виконання доходної частини загального фонду бюджету


Доходна частина загального фонду бюджету з трансфертами за звітний період виконана на 98,9% до річного плану (річний план – 1189298,3 тис. грн., фактичні надходження – 1176310,1 тис. грн.) (дані в розрізі платежів наведені в додатку 1 до рішення).


Доходну частину загального фонду бюджету по власним надходженням виконано на 107,5% до річного плану (план – 368505,0 тис.грн., фактично на казначейський рахунок надійшло 396170,9 тис. грн.).


Перевиконання у сумі 27665,9 тис. грн. склалося, в основному, за рахунок надходжень податку та збору на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО), плати за землю, акцизного податку та єдиного податку.


Доходна частина загального фонду міського бюджету на 61,7% формується за рахунок податку з доходів фізичних осіб, значна частина якого сплачується 6 бюджетоутворюючими підприємствами міста: ПАТ «Новокраматорський машинобудівний завод», ПАТ «Енергомашспецсталь», ПАТ «Краматорський завод важкого верстатобудування», ПАТ «Старокраматорський машинобудівний завод», ТОВ «Краматорський феросплавний завод», ТОВ «Краматорськтеплоенерго».


Річний план по ПДФО за звітний період виконано на 106,6% (план – 229289,0 тис.грн., факт – 244387,7 тис. грн.), перевиконання становить 15098,7 тис. грн. В порівнянні з 2014 роком у співставних умовах (60% відрахувань до місцевого бюджету) надходження по ПДФО збільшились на 55 903,8 тис. грн. Основними причинами збільшення надходжень податку є додаткові відрахування коштів від підприємств, які перереєструвались з окупованих територій, а також виплата дивідендів ПАТ «Новокраматорський машинобудівний завод» (незважаючи на те, що питома вага ПДФО від ПАТ «НКМЗ» в загальній сумі цього податку знизилась на 7,8% порівняно з минулим роком (з 39,2% до 31,4%).


По бюджетоутворюючим підприємствам міста порівняно з відповідним періодом минулого року та в співставних умовах спостерігається збільшення надходжень ПДФО, а саме на:


- ПАТ «НКМЗ» - на 2800,1 тис.грн. або на 3,8% за рахунок росту дивідендів. При цьому спостерігається зниження ФОП на 3,1% та зменшення середньооблікової чисельності працівників на 1018 чол.;


- ТОВ «СКМЗ» - на 772,1 тис.грн. або на 28,5% у зв’язку з збільшенням ФОП на 16,7% за рахунок збільшення середньої зарплати на 23,2%;


- ТОВ «КФЗ» - на 829,6 тис.грн. або на 18,9% у зв’язку з збільшенням ФОП на 19,2% та середньооблікової чисельності працівників на 37 чол.;


- ТОВ «Краматорсктеплоенерго» - на 480,7 тис.грн. або на 15,9% у зв’язку з збільшенням ФОП на 15,6% та середньооблікової чисельності працівників на 38 чол.


Річний план по місцевих податках і зборах затверджено в сумі 78740,2 тис.грн. Питома вага в 2015 році цих податків в загальному фонді бюджету складає 21,4% ( у 2014 році -0,6%) у зв’язку зі зміною складу місцевих податків. Фактично надходження до міського бюджету за 2015 рік становили 85187,7 тис. грн., або 108,2% до річних призначень, а саме:


1) податку на майно – 56109,3 тис.грн. або 103,6 % до річного плану, у т.ч.:


- податку на нерухоме майно – 2337,9 тис.грн. або 174,2% до річного плану за рахунок переплати юридичних осіб з об’єктів нежитлової нерухомості;


- плати за землю - 52033,8 тис. грн., або 101,4% ( план – 51328,8 тис.грн.). Порівняно з минулим роком надійшло плати за землю на 7292,2 тис. грн. або на 16,3% більше за рахунок коефіцієнту індексації нормативної грошової оцінки земель, який збільшився з січня 2015 року майже на 25%. При цьому станом на 01.01.2016 має місце заборгованість до місцевого бюджету по платі за землю ТОВ «КФЗ» у сумі 17327,9 тис.грн. за минулі та поточний роки;


- транспортного податку – 1737,6 тис.грн. або 115,8% до річного плану (план – 1500,0 тис.грн.);


2) єдиного податку – 29175,2 тис.грн. або 118,9% до річного плану (план - 24542,0 тис.грн.). Порівняно з 2014 роком надходження по цьому податку збільшились на 6340,9 тис. грн. або на 27,8 %, в основному за рахунок надходжень єдиного податку від платників 3 групи, які сплачують відповідний відсоток податку з загального обсягу доходів;


3) туристичного збору – 35,9 тис.грн. або 133% до річного плану (план – 27,0 тис.грн.).


Надходження по акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів за 2015 рік становили 51081,3 тис.грн. Виконання річного плану склало 110,3% (план – 46300,0 тис.грн.). Питома вага цього податку у загальному фонді міського бюджету складає 12,6 %. План перевиконано за рахунок росту обсягів продажу у зв’язку зі збільшенням переселенців з окупованих територій.


План надходжень по іншим доходам (податковим та неподатковим), які займають 3,8% у загальному фонді міського бюджету, виконано на 109,4% до річного плану (план на рік – 14175,8 тис.грн., фактично надійшло 15514,2 тис.грн.). Найбільші надходження від:


- орендної плати за користування майном, що перебуває в комунальній власності, надійшло 3316,2 тис.грн. або 104,9% до річного плану. Перевиконання виникло у зв’язку з погашенням заборгованості ПАТ «Укртелеком» за 2014 рік згідно з договором оренди комунального майна та зростанням індексу інфляції. Порівняно з відповідним періодом минулого року надійшло орендної плати на 876,7 тис.грн. або на 35,9% більше;


- державного мита надійшло 3755,2 тис.грн. або 108,2% до річного плану. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження по держмиту збільшилися на 2969,5 тис.грн. або у 4,8 рази у зв’язку з тим, що починаючи з лютого 2015 року згідно з внесеними змінами у Бюджетний кодекс державне мито зараховується до бюджетів місцевого самоврядування за місцем вчинення дій та видачі документів;


- екологічного податку – 1662,1 тис.грн. або 101,7% до річного плану. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження по цьому збору зменшились на 432,7 тис.грн. або на 20,6% у зв’язку зі зменшенням викидів забруднюючих речовин ТОВ «Краматорсктеплоенерго».



↑ На верх


Виконання доходної частини спеціального фонду бюджету


Планове завдання по спеціальному фонду на 2015 рік міського бюджету затверджено в сумі 17133,5 тис. грн. Станом на 01.01.2016 до спецфонду зведеного бюджету надійшло 86103,5 тис. грн., що на 38484,2 тис. грн. або у 1,8 рази більше, ніж за минулий рік.


Бюджет розвитку на 2015 рік заплановано у сумі 1343,1 тис. грн. Фактично надійшло 2123,1 тис.грн., що складає 158,1% до річного плану , у т.ч.:


- кошти від відчуження майна, що перебуває в комунальній власності – 1296,2 тис.грн. від продажу 14 об’єктів, які перебували в оренді;


- кошти від продажу землі – 815,1 тис.грн. План надходжень до річного плану виконано на 260,2% (річний план – 313,2 тис.грн.). У порівнянні з 2014 роком надходження по даному коду зменшилися на 716,0 тис.грн. або на 46,8% в зв’язку зі зменшенням кількості та площі земельних ділянок несільськогосподарського призначення, які підлягають продажу;


- кошти від пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 11,8 тис. грн.


У звітному періоді бюджетними установами отримано власних надходжень 83113,2 тис.грн. при річному плані 14936,4тис. грн. В порівнянні з минулим роком надходження збільшились на 64220,8 тис. грн. або в 4,4 рази за рахунок безкоштовно отриманого медичного обладнання, медикаментів та виробів медичного призначення.


Планове завдання по надходженням коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва на 2015 рік виконано на 100 % при плані 844,0 тис. грн. сплачено 844,1 тис. грн.



↑ На верх


Трансферти загального та спеціального фондів


За 2015 рік отримано трансфертів на суму 820241,2 тис.грн. або 91,2% до річного плану (річний план – 899172,7 тис.грн.).


Недоотримання трансфертів в сумі 78931,5 тис.грн. по субвенціям з державного, обласного бюджетів та бюджетів інших міст, пояснюється недофінансуванням грошовими коштами на відшкодування видатків на надання пільг по житлово-комунальному господарсту, не проведенням централізованих розрахунків, не відкоригованими планами по субвенціям на утримання прийомних сімей та на придбання твердого побутового палива, недофінансуванням компенсації за пільговий проїзд в міському транспорті та недоотриманням коштів на відшкодування видатків на лікування громадян інших міст.



↑ На верх


Видатки міського бюджету за 2015 рік


За рахунок міського бюджету утримується 123 установи та надається фінансова підтримка 6 установам, а саме: дитячо – юнацькій спортивній школі, підпорядкованій ПАТ «Енергомашспецсталь», КП «Об’єднання парків культури та відпочинку», КО «Краматорський міський фонд підтримки підприємництва» та 3 підприємствам засобів масової інформації.



↑ На верх


Загальний фонд


Видаткову частину загального фонду міського бюджету за 2015 рік виконано у сумі 992369,3 тис. грн., що складає 122,9 % до затвердженого річного плану (807335,4 грн.) та 96,4 % до уточненого річного плану (1029001,3 тис. грн.). У порівнянні з 2014 роком касові видатки міського бюджету збільшились на 344601,5 тис. грн. або на 53,2%.


З них 73,2 % (726728,1 тис. грн.) склали видатки за рахунок субвенцій з державного бюджету на освіту, охорону здоров’я та соціальний захист населення, на погашення заборгованості з різниці в тарифах, на проведення виборів; з обласного бюджету - на надання пільг на оплату житлово – комунальних послуг інвалідам 1 та 2 групи по зору та на оздоровлення дітей у КП «Перлина Донеччини»; субвенції з міста Львів для здійснення заходів, пов’язаних з ліквідацією наслідків надзвичайної ситуації, що склалася у місті Краматорську, та надання допомоги постраждалим і сім’ям загиблих.


У 2015 році касові видатки загального фонду міського бюджету (графік 4) спрямовувались на:

- утримання установ та здійснення заходів у соціально-культурній сфері – 852258,5 тис. грн., або 85,9 %;

- утримання житлово-комунального господарства – 59634,0 тис. грн. або 6,0 %,

- органи місцевого самоврядування – 30258,6 тис. грн. або 3,0 %;

- інші видатки загального фонду – 50218,2 тис. грн., що складає 5,1 % від загального обсягу видатків.


Видатки соціально – культурної сфери міста у 2015 році (графік 4а) розподілились наступним чином: на освіту – 253075,4 тис. грн., охорону здоров’я – 196010,9 тис. грн., соціальний захист та соціальне забезпечення – 367582,8 тис. грн., культуру – 31122,9 тис. грн., фізичну культуру і спорт – 4466,5 тис. грн.


В структурі видатків загального фонду (графік5) 87,8 % (871705,6 тис. грн.) займають захищені статті, в т.ч.: видатки на заробітну плату з нарахуваннями – 390951,6 тис. грн.; на енергоносії - 60828,9 тис. грн.; на медикаменти – 27217,0 тис. грн.; на продукти харчування -16818,0 тис. грн.; інші виплати населенню (надання пільг.


та субсидій, стипендій, пільгові рецепти тощо) – 363287,5 тис. грн., трансферти органам державного управління інших рівнів – 12602,6 тис. грн., а 12,2 %, або 120663,7 тис. грн. склали видатки на утримання бюджетних установ, виконання міських програм, трансферти комунальним підприємствам на виконання поточного ремонту та утримання об’єктів благоустрою, погашення заборгованості з різниці в тарифах.


За рахунок коштів загального фонду у 2015 році було профінансовано більше 20 місцевих програм, в т.ч. по галузях соціально – культурної сфери. Наприклад, по програмі «Освіта Краматорська на 2012 - 2016 рр. виконання склало 287,0 тис. грн., по програмі протидії захворюванню на туберкульоз – 548,6 тис.грн., по програмі профілактики ВІЛ – СНІДу – 291,9 тис.грн., по програмах у галузі соціального захисту населення – 2615,7 тис. грн. тощо.


Станом на 01.01.2016 по загальному фонду склалась кредиторська заборгованість у сумі 82659,7 тис. грн. по виплатам, що проводяться за рахунок субвенції з державного бюджету.


Станом на 01.01.2016 по міському бюджету має місце внутрішній борг по середньостроковій позиці, отриманій з Єдиного казначейського рахунку у сумі 17523,2 тис. грн., в т.ч.: за 2010 рік – 3440,6 тис. грн., за 2012 рік – 5555,2 тис. грн., за 2013 рік – 8527,4 тис. грн., та по кредиту між Краматорською міською радою і Північною екологічною фінансовою корпорацією (НЕФКО) щодо реалізації інвестиційного проекту « Підвищення енергоефективності в будівлях навчальних закладів м. Краматорська» - 4892,0 тис.грн. за курсом НБУ на 01.01.2016 року.



↑ На верх


Спеціальний фонд


Видатки спеціального фонду міського бюджету склали 248510,0 тис. грн., що становить 85,7 % від уточненого річного плану (290047,4 тис. грн.).


У порівнянні з 2014 роком касове виконання спеціального фонду (без субвенцій з інших рівнів бюджетів) збільшилось на 151661,6 тис. грн., або у 2,6 рази.


Із зазначеного обсягу видатків 45,4 % або 112859,7 тис. грн. склали видатки бюджету розвитку. В порівнянні з минулим роком обсяг бюджету розвитку значно зріс – на 90700,6 тис. грн., або у 5 разів (в т.ч. по галузях соціально - культурної сфери – майже у 9 разів, по житлово – комунальній сфері – в 4 рази). Додатковому виділенню коштів сприяло проведення фінансової децентралізації, в результаті якої бюджет додатково отримав 102367,6 тис.грн., що дало змогу передбачити в бюджеті розвитку видатки на співфінансування з міського бюджету до інвестиційних проектів за рахунок коштів Державного фонду регіонального розвитку в сумі 4174,7 тис. грн. та 10 – 20 % спів фінансування до грантів Євросоюзу в сумі 9190,3 тис.грн., на розробку проектно – кошторисної документації на термомодернізацію житлових будинків, закладів освіти та охорони здоров ‘я для залучення коштів інвесторів у 2016 році– 4317,3 тис. грн. Крім того, кошти бюджету розвитку були використані на:


- капремонти, реконструкція з розробкою проектно – кошторисної документації по закладах освіти, придбання комп’ютерної техніки та технологічного обладнання для дитячих садків – 17901,7 тис. грн.;


- капремонти та реконструкція приміщень закладів охорони здоров’я та придбання медичного обладнання – 10528,2 тис. грн.;


- капремонти житлового фонду, нежитлових приміщень, пожежних гідрантів, інших об’єктів благоустрою, розробка проектно – кошторисної документації, реконструкція комунальних об’єктів – 42682,3 тис. грн.;


- розробку проектно – кошторисної документації по будівництву дитячих майданчиків– 90,0 тис. грн.;


- поповнення бібліотечного фонду, кап. ремонт приміщень бібліотек, придбання охоронної сигналізації та комп’ютерної техніки та розробка робочих проектів по реконструкції парків культури та відпочинку і будівництву скейтдрому – 2489,8 тис.грн.;


- капітальний ремонт приміщень закладів відділу молоді та спорту та придбання комп’ютерної техніки – 1924,4 тис. грн.;


- капітальний ремонт контактної мережі тролейбусів, трамваїв, колісних пар трамваїв та трамвайної колії – 3935,5 тис. грн.;


- розробку містобудівної документації – Генерального плану міста – 338,0 тис. грн.;


- внески в статутні фонди комунальних підприємств – 1722,7 тис. грн.;


- проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок відповідно до ст. 128 Земельного кодексу України – 4,0 тис. грн.;


- придбання основних засобів, кап. ремонт та будівництво приміщень та адмінбудівель закладів соціально – культурної сфери міста – 3456,8 тис.грн.;


- погашення кредиторської заборгованості 2014 року у сумі 10104,0 тис. грн.


Ще 20,8 % від загальної суми виконання спеціального фонду, або 51669,1 тис. грн. скали видатки за рахунок трансфертів з інших рівнів, в т.ч. за рахунок субвенцій з державного бюджету на освіту, на погашення різниці в тарифах (КПП «Краматорський водоканал»); з обласного бюджету на озеленення міста, а саме реконструкція парків культури та відпочинку ім. Пушкіна, та ім. Леніна з розробкою проектно-кошторисної та за рахунок додаткової дотації з обласного бюджету на кап. ремонт нежитлового приміщення для розміщення структурних підрозділів обласної державної адміністрації; на відновлення (кап. ремонт доріг) інфраструктури у Донецькій та Луганській областях (крім того, проведено видатків на суму 233,9 тис. грн. за рахунок залишку коштів територіального дорожнього фонду станом на 01.01.2015року).


Станом на 01.01.2016 в рамках Програми природоохоронних заходів за рахунок залишку коштів міського фонду охорони навколишнього природного середовища проведені видатки на загальну суму 1053,8 тис. грн., або 0,4 %, які направлені на погашення кредиторської заборгованості по капітальному ремонту зелених насаджень, по будівництву системи водовідведення на 1 відділенні радгоспу Ясногоровський та розробку проектно- кошторисної документації по реконструкції системи знезараження питної води та мереж водовідведення з прокладанням трубопроводів методом горизонтального спрямованого буріння; реконструкцію системи відводу димових газів із встановленням обладнання очистки відпрацьованих димових газів "Циклон" у котельні по вул. Свободи, 4, придбання контейнерів для збору ТПВ; розробку проектно-кошторисної документації на реконструкцію виробничого об"єкту на полігоні ТПВ для установки термічних утилізаторів біологічних та медичних відходів, проведення заходів із пропаганди охорони навколишнього природного середовища, утримання зелених насаджень.


У 2015 році за рахунок залишку коштів міського фонду охорони навколишнього природного середовища надано субвенцію Біленьківській селищній раді на придбання контейнерів для збору ТПВ у сумі 49,5 тис. грн.


За рахунок гранту Євросоюзу на реалізацію проекту «Забезпечення житловими умовами найбільш вразливих внутрішньопереміщених осіб та жителів м. Краматорська, які опинились під впливом конфлікту в Україні» оплачені послуги технічного персоналу в сумі 128,3 тис. грн.


Видатки, проведені за рахунок власних надходжень бюджетних установ, становлять 82515,7 тис. грн. (в т.ч. за рахунок коштів, отриманих як плата за послуги, що надаються бюджетними установами – 13561,9 тис.грн., коштів, отриманих з інших джерел власних надходжень – 68953,8 тис.грн.), що становить 33,2 % від загального обсягу видатків спеціального фонду.


Значний обсяг останніх склався загалом за рахунок отриманих централізованих поставок лікарських засобів та виробів медичного призначення закладами охорони здоров’я (50974.7тис.грн.), отриманого гранту від Північної екологічної фінансової корпораціїї (НЕФКО) щодо реалізації інвестиційного проекту « Підвищення енергоефективності в будівлях охорони здоровя» - на капітальний ремонт будівлі стаціонару в ДТМО (1293,4тисгрн.) та встановлення теплових насосів в КМУ «Міська лікарня №3» (1572,0тис.грн.); гранту від Консульства Федеративної республіки Німеччини на проект «Покращення умов функціонування дитячої поліклініки м. Краматорськ» (матеріали для ремонту 8 туалетних кімнат,сантехніка, склопакети та ін..будівельні матеріали – 195,0тис.грн.); матеріальних цінностей отриманих від піклувальної ради дошкільних закладів освіти ( 602.4тис.грн) та від батьків учнів загальноосвітніх шкіл (452.1тис.грн.), отриманих з державного бюджету підручників для учнів 3,6 класів за договірними зобов’язаннями 2014р. (697.9тис.грн), отриманого спортивного інвентарю та літератури від «Unicef Edukational Kit» (167.6тис.грн), громадською організацією « Наш Край» встановлено в закладах освіти ігрові та спортивні майданчики (606,6тис.грн.); отриманої Центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді гуманітарної допомоги для переселенців із зони АТО у вигляді продуктових наборів та речей першої необхідності (269,5тис.грн.), отриманих відділом молоді та спорту путівок для оздоровлення дітей та молоді з обласного Управління (575,6тис.грн.) та громадської організації « Наш Край» (82,8тис.грн.) та інші .


Станом на 01.01.2016 кредиторська заборгованість відсутня.




↑ На верх

4449 переглядів

Print

Пошук на сайтi


Новини розділу

Всі новини розділу


Календар новин


Підписатися на новини


  • Контакт центр
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • police
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?