• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Офіційний веб-сайт Головдержслужби України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 16.01.2015 10:43

Інформація про підсумки проведеної роботи зі зверненнями громадян


Аналіз надходження звернень громадян


1 кватал


1 півріччя


9 місяців


за 2014 рік





АНАЛІЗ надходження звернень громадян за 2014 рік



Організація роботи зі зверненнями громадян у виконкомі Краматорської міської ради спрямована на забезпечення реалізації громадянами України конституційного права на звернення.


Аналіз цієї роботи свідчить, що в місті проводиться системна робота по розгляду та вирішенню питань за зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах, організаціях, незалежно від форм власності, які надають послуги населенню.


У 2014 році до виконкому міської ради надійшло 2767 звернень від мешканців міста, через органи влади вищого рівня – 1404 звернення. У порівнянні з аналогічним періодом 2013 року загальна кількість звернень залишилась майже на тому ж рівні.


Опрацювання і розгляд звернень, що надійшли до виконкому міської ради та в інші органи влади, здійснювались своєчасно, без порушень.


З загальної кількості звернень:

- вирішено позитивно та роз'яснено - 2562 звернення, що становить 92,6%

- відмовлено - 30 звернень, що становить 1,08 %

- в стадії розгляду - 70 звернень, що становить 2,53 %;


Через органи влади вищого рівня у 2014 році отримано 1404 звернення. На «Урядову гарячу лінію» численні звернення масово надходили у другому кварталі І півріччя з питань затримки виплати державних допомог, пенсій та заробітної плати; відсутності та перебоїв з водопостачанням у місті; надання матеріальної допомоги. Також з вересня поточного року почали активно звертатись переселенці із зони АТО з питань прискорення призначення та виплати державних допомог, субсидій, надання безкоштовної медичної допомоги, отримання гуманітарної допомоги тощо.


На контролі в Управлінні житлового та комунального господарства міста знаходяться звернення громадян, житло та майно яких постраждали в результаті проведення АТО. Більшість квартир відновлено та створені умови для проживання.


Усі звернення, які надійшли до виконкому Краматорської міської ради у 2014 році, розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників.


З загальної кількості звернень, які надійшли до виконкому міської ради, повторних – 109 (2013- 88), колективних – 61 (2013- 125), від пільгової категорії громадян - 414 (2013-440) звернень, з них:

- від ветеранів праці, пенсіонерів – 144;

- від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій звернення – 34;

- від «дітей війни» -79;

- від багатодітних сімей, одиноких матерів - 31 звернення.


В рамках делегованих повноважень органів місцевого самоврядування, визначених ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та з метою виправлення фактів порушень у роботі із зверненнями громадян з наданням практичної допомоги в організації цієї роботи виконкомом міської ради проведено 4 перевірки фактичної роботи та її організації щодо додержання законодавства про звернення громадян.


Для поліпшення роботи зі зверненнями громадян та оперативного реагування на проблеми проведено 4 засідання постійно діючої комісії, 3 «Дня контролю», де перевірено 3 звернення громадян.


Продовжена одна із діючих форм роботи, як спільне засідання виконкому міської ради та селищних рад з питань роботи зі зверненнями громадян.


Систематично наповнюється сторінка веб-сайту Краматорської міської ради. Так, за 2014 рік розміщено 51 повідомлення про підсумки прийомів, роз'яснення повноважень місцевих органів влади та інших матеріалів стосовно роботи із зверненнями громадян. В засобах масової інформації розміщаються матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян. Доводяться до відома громадян графіки особистих та виїзних прийомів.


↑ На верх







АНАЛІЗ надходження звернень громадян за 9 місяців



За 9 місяців 2014 року до виконкому Краматорської міської ради надійшло та опрацьовано1543звернень проти1838відповідного періоду 2013 року .


У поточному періоді міський голова провів22особисті прийоми, з яких10- виїзних за місцем проживання громадян (у комітетах мікрорайонів, селищних радах). Прийнято174громадянина.


Заступниками міського голови та керуючим справами проведено98особистих прийомів, з яких46– виїзних, прийнято81громадян. З загальної кількості звернень у звітному періоді позитивне рішення винесено по451зверненням, у стадії вирішення знаходиться99звернень, на897- надані вичерпні роз’яснення.


За характером порушених у зверненнях питань головне місце займають питання соціальної сфери: оформлення субсидій, перерахунок пенсій, надання матеріальної допомоги; діяльність місцевих органів виконавчої влади; земельні відносини; забезпечення дотримання законності та правопорядку, також актуальними залишаються звернення щодо роботи житлово-комунального господарства міста.


Через органи влади вищого рівня надійшло860звернень, що значно збільшилось у порівнянні з 2013 роком.


Численні звернення на телефонну Урядову гарячу лінію масово надходили у другому кварталі І півріччя з питань затримки виплати державних допомог, пенсій та заробітної плати; відсутності та перебоїв з водопостачанням у місті; надання матеріальної допомоги.


Усі звернення, які надійшли до виконкому Краматорської міської ради, розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників.


За результатами проведенного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи міської ради відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань. Крім того, на динаміку надходження звернень впливає нестабільна політична та економічна ситуація в країні.


Щомісяця проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких заслуховуються стан роботи зі зверненнями громадян, результати проведення «Дня контролю», підсумки перевірок та оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян на підприємствах, в організаціях, управліннях, відділах, установах незалежно від форми власності.


Відповідно до графіку, затвердженого рішенням виконкому міської ради від 18.12.2013 № 950«Про створення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, затвердження графіку проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян на 2014 рік», проведено3перевірки додержання законодавства про звернення громадян в рамках делегованих повноважень органів місцевого самоврядування, визначених ст.38 Закону України«Про місцеве самоврядування в Україні».


Проводиться постійна робота по наповненню сторінки веб-сайту міської ради, а також у ЗМІ оприлюднено23матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян.


У виконкомі Краматорської міської ради працює місцевий «телефон довіри», на який за поточний період 2014 року звернулось47громадян,43з яких отримали позитивне вирішення питання.


Відділом по роботі зі зверненнями громадян міської ради постійно вживаються заходи щодо всебічного, кваліфікованого, об'єктивного розгляду звернень громадян у визначені діючим законодавством терміни, не припускаючи надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей заявникам та безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам, або посадовим особам, чиї рішення, чи дії оскаржуються. Робота спеціалістів спрямована на забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, створення належних умов для реалізації цього права.


↑ На верх








АНАЛІЗ надходження звернень громадян за 1 півріччя в 2014 року 


За І півріччя 2014 року до виконкому міської ради надійшло1167звернень проти 1220 відповідного періоду 2013 року .


У поточному періоді міський голова провів12особистих прийомів, з яких6- виїзних за місцем проживання громадян (у комітетах мікрорайонів, селищних радах). Прийнято32громадянина.


Заступниками міського голови та керуючим справами проведено54особистих прийомів, з яких22– виїзних, прийнято77громадян. З загальної кількості звернень у звітному періоді позитивне рішення винесено по193зверненням, у стадії вирішення та на додатковому контролі знаходиться25звернень, на649- надані вичерпні роз’яснення.


За характером порушених у зверненнях питань головне місце займають питання соціальної сфери: оформлення субсидій, перерахунок пенсій, надання матеріальної допомоги; діяльність місцевих органів виконавчої влади; земельні відносини; забезпечення дотримання законності та правопорядку, також актуальними залишаються звернення щодо роботи житлово-комунального господарства міста.


Через органи влади вищого рівня надійшло616звернень, що значно збільшилось у порівнянні з 2013 роком.


Численні звернення на телефонну Урядову гарячу лінію масово надходили у другому кварталі І півріччя з питань затримки виплати державних допомог, пенсій та заробітної плати; відсутності та перебоїв з водопостачанням у місті; надання матеріальної допомоги.


За результатами проведенного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи міської ради відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань. Крім того, на динаміку надходження звернень впливає нестабільна політична та економічна ситуація в країні.


Щомісяця проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких заслуховуються стан роботи зі зверненнями громадян, результати проведення «Дня контролю», підсумки перевірок та оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян на підприємствах, в організаціях, управліннях, відділах, установах незалежно від форми власності.


Відповідно до графіку, затвердженого рішенням виконкому міської ради від 18.12.2013 № 950«Про створення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, затвердження графіку проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян на 2014 рік», проведено3перевірки додержання законодавства про звернення громадян в рамках делегованих повноважень органів місцевого самоврядування, визначених ст.38 Закону України«Про місцеве самоврядування в Україні».


Проводиться постійна робота по наповненню сторінки веб-сайту міської ради, а також у ЗМІ оприлюднено23матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян.


У виконкомі Краматорської міської ради працює місцевий «телефон довіри», на який за поточний період 2014 року звернулось47громадян,43з яких отримали позитивне вирішення питання.


Робота зі зверненнями громадян спрямована на забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, створення належних умов для реалізації цього права.


↑ На верх








АНАЛІЗ надходження звернень громадян за 1 квартал 2014 року


За 1 квартал 2014 року до виконкому Краматорської міської ради надійшло588звернень проти613відповідного періоду 2013 року.


У поточному періоді міський голова провів11особистих прийомів, з яких6- виїзних за місцем проживання громадян (у комітетах мікрорайонів, селищних радах). Прийнято23громадянина.


Заступниками міського голови та керуючим справами проведено47особистих прийомів, з яких22– виїзних, прийнято65громадян. З загальної кількості звернень у звітному періоді позитивне рішення винесено по179зверненням, у стадії вирішення та на додатковому контролі знаходиться37звернень, на360- надані вичерпні роз’яснення.


Крім того, щосуботи продовжують здійснюватись прийоми громадян керівництвом міської ради та її виконавчого комітету.


У своїх зверненнях громадяни порушують різноманітні питання, які стосуються практично усіх сфер життя суспільства. За характером порушених у зверненнях питань головне місце займають питання комунального і житлового господарства, у тому числі ремонтні роботи будинків та покрівель, доріг, поліпшення житлових умов, благоустрій території; соціальні питання: оформлення субсидій, перерахунок пенсій, надання матеріальної допомоги; діяльність місцевих органів виконавчої влади; земельні відносини; забезпечення дотримання законності та правопорядку.


За вказаний період до виконкому міської ради надійшло169звернень від найменш соціально захищених категорій громадян, у тому числі:

- від ветеранів праці, пенсіонерів – 106
- від учасників війни, бойових дій, військовослужбовців – 6
від інвалідів Великої Вітчизняної війни, матерів-героїнь – 30
- від багатодітних сімей, одиноких матерів - 8


Через органи влади вищого рівня надійшло200звернень, у 2013 році –221звернення. Загальна кількість звернень до виконкому міської ради у порівнянні з 2013 роком зменшилась на21звернення. За результатами проведеного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи міської ради відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань.


Основними причинами повторних та колективних звернень громадян, в тому числі і до органів влади вищого рівня, є: зміни в законодавстві, недостатня орієнтація заявників в питаннях компетенції вирішення тих чи інших питань; нестача бюджетних коштів житлово-комунальних установ для вирішення проблем цієї галузі, зростання тарифів, наявність заборгованості населення за ці послуги; низький життєвий рівень громадян, які потребують підтримки та соціального захисту.


Крім того, на динаміку надходження звернень впливає нестабільна політична та економічна ситуація в країні.


Відділом по роботі зі зверненнями громадян міської ради щомісяця здійснюється аналіз роботи зі зверненнями громадян. Стан цієї роботи заслухано на засіданні виконкому міської ради рішення від 05.02.2014 № 28«Про стан роботи із зверненнями громадян у виконкомі міської ради, її структурних підрозділах, на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності у 2013 році».


Також щомісяця проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких заслуховуються стан роботи зі зверненнями громадян, результати проведення «Дня контролю», підсумки перевірок та оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян на підприємствах, в організаціях, управліннях, відділах, установах незалежно від форми власності.


За 1 квартал 2014 року проведено3«Дні контролю» по повторним та колективним зверненням. Комісією перевірено результати трьох звернень, по яким були виконані роботи. Результати перевірок «Дня контролю» заслухані на засіданні постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.


Відповідно до графіку, затвердженого рішенням міського голови від 18.12.2013 № 950 «Про створення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, затвердження графіку проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян на 2014 рік», проведено3перевірки додержання законодавства про звернення громадян в рамках делегованих повноважень органів місцевого самоврядування, визначених ст.38 Закону України«Про місцеве самоврядування в Україні», а саме: КП «Міськсвітло», ПП «СІВ», Управління по газопостачанню та газифікації.


Проводиться постійна робота по наповненню сторінки веб-сайту міської ради, а також у ЗМІ оприлюднено11матеріалів щодо роботи зі зверненнями громадян.


У виконкомі Краматорської міської ради працює місцевий «телефон довіри», на який за поточний період 2014 року звернулось35громадян,30з яких отримали позитивне вирішення питання, та розміщено поштову скриньку «Лист міському голові», пошту якої розглядає особисто міський голова, що дає змогу екстрено розглянути порушене питання.


Робота зі зверненнями громадян спрямована на забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, створення належних умов для реалізації цього права.


З даними моніторингу надходження звернень громадян за 3місяці 2013 року у виконкомі Краматорської міської ради можно ознайомитись за наступним посиланняиМоніторинг звернень громадям за 3 місяці 2014 року


↑ На верх



2663 перегляди

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 23.05.2017

    9-00
    Робоча апаратна нарада:
    «Інформація про підсумки проведення приписки хлопців 2000 року народження до призивної ділянки міського військового комісаріату м. Краматорська!

    Доповідачі:
    воєнний комісар Краматорського міського воєнного комісаріату - Притков В.О.
    пл. Миру, 2 виконком, зала засідань, 4 поверх
    керуючий справами виконкому Давискиба А.М.

  • 23.05.2017

    10-00 - 12-00
    Особистий прийом громадян
    пл.Миру 2, громадська приймальня виконкому, каб.1а
    заступник міського голови Боєвський С.О.

  • 24.05.2017

    09-00
    Книжкова виставка «105 років з дня народження М.Т. Стельмаха, українського письменника»
    бібліотека ім. І. Франка
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 24.05.2017

    12-30
    Відкриття виставки «На крилах таланту». Студія «Декор»
    клуб «Зоря»
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 24.05.2017

    14-00 - 16-00
    Особистий прийом громадян
    пл.Миру 2, громадська приймальня виконкому, каб.1а
    керуючий справами виконкому Давискиба А.М.

  • 24.05.2017

    15-00
    Проведення святкової програми до Дня прикордонника «Служіння кордону»
    МПК «Будівельник»
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 25.05.2017

    10-00
    Засідання міської комісії з питань погашення заборгованості з заробітної плати, забезпечення податкових та інших бюджетних надходжень, страхових внесків до Пенсійного Фонду та запобігання неплатоспроможності
    Порядок денний
    зала засідань виконкому,2 поверх
    заступник міського голови Ніконенко С.Є.

  • 25.05.2017

    10-00 - 12-00
    Засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій
    учбовий клас управління з питань цивільного захисту
    заступник міського голови Боєвський С.О.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • Контакт центр
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • police
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?