• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Офіційний веб-сайт Головдержслужби України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 31.01.2014 14:31

Інформація про підсумки проведеної роботи зі зверненнями громадян


Аналіз надходження звернень громадян


1 кватал


1 півріччя


9 місяців


за 2013 рік





АНАЛІЗ надходження звернень громадян за 2013 рік



Організація роботи із зверненнями громадян у виконкомі Краматорської міської ради спрямована на забезпечення реалізації громадянами України конституційного права на звернення.


Аналіз цієї роботи свідчить, що в місті проводиться системна робота по розгляду та вирішенню питань за зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах, організаціях, незалежно від форм власності, які надають послуги населенню.


У 2013 році до виконкому міської ради надійшло 2987 звернень від мешканців міста, через органи влади вищого рівня – 1102 звернень. У порівнянні з аналогічним періодом 2012 року загальна кількість звернень залишилась майже на тому ж рівні.


Опрацювання і розгляд звернень, що надійшли до виконкому міської ради та в інші органи влади, здійснювались своєчасно, без порушень.


З загальної кількості звернень:


-вирішено позитивно та роз'яснено - 2863 звернення, що становить 95,8%
-відмовлено - 55 звернень, що становить 1,8 %
-в стадії розгляду - 84 звернень, що становить 2,8 %;


Основною причиною надходження звернень громадян, в тому числі і до органів влади вищого рівня, є аварійні ситуації, якість надання житлово-комунальних послуг, наявність заборгованості населення за ці послуги.


З загальної кількості звернень, які надійшли до виконкому міської ради, повторних – 88 (2012- 84), колективних – 125 (2012- 260), від пільгової категорії громадян - 440 (2012-470) звернень, з них:


- від ветеранів праці, пенсіонерів – 196;

- від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій звернення – 92;

- від «дітей війни» -121;

- від багатодітних сімей, одиноких матерів - 23 звернення.


Виконуючи соціальні ініціативи Президента України, протягом 2013 року у виконкомі міської ради, усі зусилля були спрямовані на поліпшення соціального клімату в місті, на виконання соціально-економічних програм щодо системного захисту населення та зниження рівня бідності в місті.


Проведено ряд заходів, які сприяли покращенню життя соціально-незахищених верстви населення тих, хто не зміг самотужки впоратися із життєвими проблемами. Створено умови щодо адресної допомоги конкретним сім'ям.


1. Інвалідам війни Архіпову С.В. та Мелентієву О.Є надані двохкімнатні квартири за адресами вул.Леніна, 34-10 та вул.Леніна , 19-5 відповідно.


2. Інваліду по зору Мручковській З.К., надана матеріальна допомога в сумі 1602 грн. для прийняття участі в Чемпіонаті України з шашок.


3. Одинцовій Юлії Вадимівни надана матеріальна допомога 1000грн. на лікування сина.


4. Шипіловій Наталії Володимирівні, надана матеріальна допомога 1000грн. для проведення операції.


5. Особам, яким виповнилося 100 років встановлена муніципальна стипендія. Цей вид виплат отримали 11 осіб похилого віку у сумі - 13500 грн.


6. Інваліду війни Філю М.В. встановлено новий паркан на суму 10000 грн.


7. Остроумовій О.А.- інваліду дитинства 1 групи, встановлено тимчасову споруду побутового призначення для зберігання металевого візку.


8. Створено безбар'єрне середовище життєдіяльності маломобільної групи населення за адресами: пр.Миру 10, в.Н.Курченко 6 (п.8), б.Краматорський 38 (п.1,2), в.Шкільна, 12 (п.6), в.Косіора 5 (п.2), в.Бикова 5 (п.5), в.О.Вишні 17 (п1), б.Краматорський 2 (п.4), в.Н.Курченко 27 (п.3), в.Паркова 36 (кв.37).


Підведені підсумки виконання місцевих програм соціально-економічного розвитку в розрізі законів:


-На базі КМУ «Міська лікарня №1» реалізовано проект переходу на альтернативне джерело енергії. Встановлені нові економічні твердопальні котли.
-виділено 120000 грн. на підключення будівлі Станції юних техніків до централізованого опалення.
-протягом року удостоєні почесного звання «Мати-героїня» 39 жінок. Кожна жінка одержала грошову винагороду у розмірі 10 прожиткових мінімумів, загальна сума склала – 447,3 тис.грн.
-призначена допомога непрацюючим батькам на догляд за дітьми – інвалідами, яким за станом здоров’я встановлена підгрупа “А”. На обліку перебуває 61 дитина. Надбавки на догляд за дітьми-інвалідами підвищено з 50% прожиткового мінімуму до 100% прожиткового мінімуму, на загальну суму 19,3 тис.грн.
-у місті на обліку 1896 малозабезпечених сімей, державні виплати для них склали 15436,2 тис.грн. Державну допомогу отримують 1628 інвалідів з дитинства, видатки за 2013 рік становлять 19677,8 тис.грн.
-значно зросли розміри державної допомоги для найменш соціально захищених сімей, збільшений розмір разової виплати по народженню дитини, допомога по догляду за дитиною до трьох років. На обліку перебуває 17754 осіб, яким призначено різні види державної допомоги, загальні видатки за поточний рік на фінансування вказаної допомоги склали 121863,5 тис.грн.
-надано додаткову фінансову підтримку дітям-сиротам та дітям, які залишилися без батьківського піклування, які є учнями професійно-технічних навчальних закладів і студентами вищих навчальних закладів I-IV рівнів акредитації, у виді призначення муніципальної стипендії. Протягом року видатки міського бюджету для 41 студента склали 32,3 тис.грн.
-в рамках благодійної акції «Місто – дітям» проведена розважальна програма для дітей з малозабезпечених сімей, дітей інвалідів, дітей-сиріт з призовим нагородженням на суму 1500 грн.
-та інше.


В рамках делегованих повноважень органів місцевого самоврядування, визначених ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та з метою виправлення фактів порушень у роботі із зверненнями громадян з наданням практичної допомоги в організації цієї роботи виконкомом міської ради проведено 16 перевірок фактичної роботи і її організації щодо додержання законодавства про звернення громадян.


За неналежне виконання службових обов'язків з розгляду звернень громадян притягнуто до відповідальності 1 посадова особа, винесено попередження. З метою вдосконалення цієї роботи структурним підрозділам міської ради, підприємствам, організаціям та установам міста, незалежно від форм власності, надавались доручення щодо виправлення вказаних недоліків та термінів, в які необхідно їх ліквідувати.


У серпні місяці проведена позапланова нарада з керівниками структурних підрозділів міської ради, підприємств, установ, організацій, незалежно від форм власності, які надають послуги населенню з питань розгляду звернень громадян. Міський голова надав доручення присутнім керівникам щодо забезпечення своєчасного прийняття рішень по суті та оперативного реагування на звернення громадян.


Для поліпшення роботи із зверненнями громадян та оперативного реагування на звернення громадян проведено 12 засідань постійно діючої комісії, 12 «Днів контролю», де перевірено 15 звернень громадян.


Переглянуті звернення громадян, які знаходяться на контролі та визначені терміни виконання таких звернень з урахуванням наявних джерел фінансування.


Продовжена одна із діючих форм роботи, як спільне засідання виконкому міської ради та селищних рад з питань роботи зі зверненнями громадян.


Для більш оперативного реагування на актуальні питання, які турбують громадян міста, впроваджено міський телефон «гарячої лінії», на який надійшло 125 звернень громадян.


Систематично наповнюється сторінка веб-сайту Краматорської міської ради. Так, за 2013 рік розміщено 125 повідомлень про підсумки прийомів, роз'яснення повноважень місцевих органів влади та інших матеріалів стосовно роботи із зверненнями громадян. В засобах масової інформації розміщаються матеріали щодо роботи із зверненнями громадян. Доводяться до відома громадян графіки особистих і виїзних прийомів.


З даними моніторингу надходження звернень громадян за 2013 рік у виконкомі Краматорської міської ради можно ознайомитись за наступним посиланням Моніторинг звернень громадян за 2013 рік


↑ На верх








АНАЛІЗ надходження звернень громадян за 9 місяців 2013 року



Організація роботи зі зверненнями громадян у виконкомі міської ради спрямована на забезпечення виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та з метою реалізації соціальних ініціатив Президента України Януковича В.Ф. щодо підвищення стандартів життя місцевими органами влади області протягом 9 місяців 2013 року проведена робота щодо розгляду звернень громадян та вирішення порушених у зверненнях питань.


За 9 місяців 2013 року до виконкому міської ради надійшло 1838 звернень проти 1946 відповідного періоду 2012 року (-108).


У поточному періоді міський голова провів 34 особистих прийомів, з яких 16 - виїзних за місцем проживання громадян (у комітетах мікрорайонів, селищних радах). Прийнято 174 громадянина.


Заступниками міського голови та керуючим справами проведено 156 особистих прийомів, з яких 76 – виїзних, прийнято 324 громадянина.


Крім того, щосуботи продовжують здійснюватись прийоми громадян керівництвом міської ради та її виконавчого комітету.


Через органи влади вищого рівня надійшло 639 звернень (2012 р.- 611 звернень). За результатами проведеного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи міської ради відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань. Але значна кількість громадян телефонувала на урядову «гарячу лінію» не звертаючись до органів місцевого самоврядування (виконкому міської ради), відповідні підприємства, організації, установи, а деякі з них телефонували до Центру для вирішення дрібних побутових питань, або звертались з питаннями, відповіді на які могли б получити з засобів масової інформації. Понад 30% цих звернень потребували лише надання громадянам роз'яснень підприємств, організацій, установ міста.


Протягом поточного періоду 2013 року надходження колективних звернень становить 62, у порівняні з 2012 роком (196), у тому числі 7 надійшло через органи влади вищого рівня.


За вказаний період до виконкому міської ради надійшло 174 звернення від пільгової категорії громадян, що на 61 звернення меньше ніж у 2012 році.


Основними причинами звернень громадян є: нестача бюджетних коштів для вирішення проблем житлово-комунального господарства міста, наявність заборгованості населення за послуги, відсутність законних підстав для вирішення питань заявника щодо субсидій, прагнення громадян вирішувати свої проблеми через органи влади вищого рівня.


Відділом по роботі зі зверненнями громадян міської ради щомісяця здійснюється аналіз роботи зі зверненнями громадян. Стан цієї роботи було заслухано на засіданні виконкому міської ради рішення від 03.07.2013 № 453 «Про стан роботи по забезпеченню та реалізації конституційного права громадян на звернення за I півріччя 2013 року» (спільне засідання виконкому міської ради та Шабельківської селищної ради).


Щомісяця проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на якому заслуховуються стан роботи зі зверненнями громадян, результати проведення «Дня контролю», підсумки перевірок та оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян на підприємствах, в організаціях, управліннях, відділах, установах незалежно від форми власності.


За 9 місяців 2013 року проведено 9 «Днів контролю» по повторним та колективним зверненням. Комісійно обстежено 9 звернень по розгляду вирішених питань та розв'язання порушених проблем громадян. Результати перевірок «Дня контролю» заслухані на засіданні постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.


Відповідно до графіку, затвердженого рішенням виконкому міської ради від 19.12.2012 №926 «Про виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008», проведено 9 перевірок додержання законодавства про звернення громадян в рамках делегованих повноважень органів місцевого самоврядування, визначених ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», а саме: комітет мікрорайону №1, №2, №3, Управління містобудування та архітектури, КП «СЕЗ», ПП «Алатир», управління Пенсійного фонду України в м.Краматорську Донецької області, управління з питань цивільного захисту.


Проводиться постійна робота по наповненню сторінки веб-сайту міської ради, а також у ЗМІ оприлюднено 76 матеріалів, щодо роботи зі зверненнями громадян, а саме, щомісяця, графіки особистих та виїзних прийомів керівництва виконкому міської ради, а також щоденні інформаційні матеріали за результатами прийомів громадян, аналітичні довідки по роботі зі зверненнями громадян, інформаційні матеріали про підсумки проведенної роботи.


З метою удосконалення системи інформування територіальної громади про діяльність органів місцевого самоврядування, а також для більш оперативного реагування на актуальні питання, які турбують громадян, у виконкомі Краматорської міської ради працює місцева «Гаряча лінія», «телефон довіри», на яку за поточний період 2013 року звернулось 118 громадянина. Всі громадяни отримують вичерпні письмові відповіді. Виконком міської ради контролює хід та термін розгляду звернень, за необхідністю здійснює зворотній зв'язок з громадянами.


У виконкомі міської ради розміщено поштову скриньку «Лист міському голові», пошту якої розглядає особисто міський голова, що дає змогу екстрено розглянути порушене питання.


З метою забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення, скорочення надходження звернень до органів влади вищого рівня міська рада продовжує підвищувати ефективність особистих прийомів громадян, налагодження зворотного зв’язку з громадянами та оперативного вирішення порушених у зверненнях питань.


З даними моніторингу надходження звернень громадян за 9місяців 2013 року у виконкомі Краматорської міської ради можно ознайомитись за наступним посиланням Моніторинг звернень громадян за 9 місяців 2013 року


↑ На верх








АНАЛІЗ надходження звернень громадян за 1 півріччя в 2013 року 


За 1 півріччя 2013 року до виконкому міської ради надійшло 1220 звернень проти 1292 відповідного періоду 2012 року.


З них міський голова провів 22 особистих прийоми, з яких 11 - виїзних за місцем проживання громадян (у комітетах мікрорайонів, селищних радах). Прийнято 106 громадян.


Заступниками міського голови та керуючим справами проведено 86 особистих прийоми, з яких 41 – виїзних, прийнято 191 громадянин.


Крім того, щосуботи здійснюються прийоми громадян керівництвом міської ради та її виконавчого комітету.


Через органи влади вищого рівня надійшло 417 звернень, що практично залишається на рівні 2012 року.


Протягом 1 півріччя 2013 року надходження колективних звернень становить 31, у порівнянні з 2012 роком (115) зменьшення майже в 4 рази.


Кількість повторних звернень у порівнянні з 2012 роком майже на томуж рівні і складає 41 проти 37.


За вказаний період до виконкому міської ради надійшло від пільгової категорії громадян 136 звернень що на 19 звернень меньше ніж у 2012 році.


    Основними причинами звернень громадян є:
    - нестача бюджетних коштів для вирішення проблем житлово-комунального господарства міста, наявність заборгованості населення за послуги.

    За тематикою і характером основні питання, з якими звертались громадяни, характеризуються таким чином:

    - на першому місці питання житлово-комунального та дорожнього господарства, благоустрою, вони складають 44,6% від загальної кількості питань;
    - на другому питання житлової політики – 24,0 %;
    - на третьому питання соціального захисту – 7,1%.

Далі йдуть питання транспорту та зв’язку, аграрної політики та земельних відносин, охорони здоров’я, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, освіти та інші.


Відповідно до розпорядження міського голови від 26.12.2012 № 57р заступником міського голови та керуючим справами проведено 2 «прямих ліній» зв’язку з населенням міста, під час яких звернулось 15 громадянин. На всі поставлені запитання надано відповідні роз’яснення, окремі звернення поставлено на контроль. Оголошення про проведення телефонного зв’язку з населенням керівництва виконкому міської ради публікуються у місцевих газетах та офіційному веб-сайті Краматорської міської ради.


Проводиться постійна робота по наповненню сторінки веб-сайту міської ради, а також у ЗМІ освітлено 57 матеріалів щодо роботи зі зверненнями громадян. У громадській приймальні щоденно працює телефон довіри по якому прийнято 95 звернень.


Відділом по роботі зі зверненнями громадян міської ради щомісяця здійснюється аналіз роботи зі зверненнями громадян. Стан цієї роботи було заслухано на засіданні виконкому міської ради, на засіданні постійної депутатської комісії, на апаратній нараді, на засіданні постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.


Щомісяця проводиться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких заслуховуються звіти керівників структурних підрозділів органів місцевого самоврядування, селищних голів та підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, а також стан роботи зі зверненнями громадян та результати «Дня контролю».


Проведено за даний період шість «Днів контролю» по повторним та колективним зверненням. Комісійно обстежено 6 звернень по розгляду вирішених питань та розв'язання порушених проблем громадян. Результати перевірок «Дня контролю» заслухані на засіданні постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.


Відповідно до графіку, затвердженого розпорядженням міського голови, проведено 6 перевірок додержання законодавства про звернення громадян в рамках делегованих повноважень органів місцевого самоврядування, визначених ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», а саме: управління капітального будівництва, комітет мікрорайону № 1, управління містобудування та архітектури, КП «СЕЗ», ПП «Алатир», управління Пенсійного фонду у м.Краматорську.


З даними моніторингу надходження звернень громадян за 6 місяців 2013 року у виконкомі Краматорської міської ради можно ознайомитись за наступним посиланням Моніторинг звернень громадян за 6 місяців 2013 року


↑ На верх








АНАЛІЗ надходження звернень громадян за 1 квартал 2013 року


За 1 квартал 2013 року до виконкому Краматорської міської ради надійшло 613 звернень проти 738 відповідного періоду 2012 року .


У поточному періоді міський голова провів 11 особистих прийомів, з яких 6 - виїзних за місцем проживання громадян (у комітетах мікрорайонів, селищних радах). Прийнято 43 громадянина.


Заступниками міського голови та керуючим справами проведено 64 особистих прийомів, з яких 26 – виїзних, прийнято 65 громадян.


Крім того, щосуботи продовжують здійснюватись прийоми громадян керівництвом міської ради та її виконавчого комітету.


Через органи влади вищого рівня надійшло 221 звернення, у 2012 – 402 звернення. Загальна кількість звернень до виконкому міської ради у порівнянні з 2012 роком зменшилась на 125 звернень. За результатами проведеного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи міської ради відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань. Але значна кількість громадян телефонувала на урядову «гарячу лінію» не звертаючись до органів місцевого самоврядування (виконкому міської ради).


Опрацювання і розгляд звернень, що надійшли до органів влади вищого рівня та на урядову «гарячу лінію», здійснювались своєчасно, без порушень і з урахуванням Закону. Динаміка надходження звернень від мешканців міста до органів влади вищого рівня показує, що якість житлово-комунального обслуговування населення поступово поліпшується.


З загальної кількості звернень, які надійшли до виконкому міської ради за 1 квартал 2013 року: повторних – 32 , колективних – 36 , від пільгової категорії громадян – 172 звернення.


Найбільш актуальними проблемами з якими зверталися громадяни міста, це питання систем водопостачання, опалювання, ремонт будинків, покрівель, оформлення субсидій, матеріальна допомога та інше. При цьому, велика частина питань зачеплених у зверненнях відноситься до повноважень підприємств, установ і організацій міста, які надають послуги населенню.


Слід зазначити, що невиконання виконавцями своїх обіцянок, які вони самі беруть, в основному спричиняє за собою повторні та неодноразові звернення і звернення в органи влади вищого рівня.


Відділом по роботі зі зверненнями громадян міської ради щомісяця здійснюється аналіз роботи зі зверненнями громадян. Стан цієї роботи заслухано на засіданні виконкому міської ради рішення від 06.02.2013 № 52 «Про стан роботи із зверненнями громадян у виконкомі міської ради, її структурних підрозділах, на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності у 2012 році».


Щомісяця проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких заслуховуються стан роботи зі зверненнями громадян, результати проведення «Дня контролю», підсумки перевірок та оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян на підприємствах, в організаціях, управліннях, відділах, установах незалежно від форми власності.


За 1 квартал 2013 року проведено 3 «Дні контролю» по повторним та колективним зверненням. Комісійно обстежено 3 звернення по розгляду вирішених питань та розв'язання порушених проблем громадян. Результати перевірок «Дня контролю» заслухані на засіданні постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.


Відповідно до графіку, затвердженого рішенням міського голови від 19.12.2012 № 926 «Про виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008», проведено 3 перевірки додержання законодавства про звернення громадян в рамках делегованих повноважень органів місцевого самоврядування, визначених ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»«Про місцеве самоврядування в Україні», а саме: Управління капітального будівництва, Управління містобудування та архітектури, комітет мікрорайону № 1.


Проводиться постійна робота по наповненню сторінки веб-сайту міської ради, а також у ЗМІ оприлюднено 35 матеріалів щодо роботи зі зверненнями громадян. У виконкомі Краматорської міської ради працює місцевий «телефон довіри», на який за поточний період 2013 року звернулось 47 громадян. Всі громадяни отримують вичерпні відповіді.


У виконкомі міської ради розміщено поштову скриньку «Лист міському голові», пошту якої розглядає особисто міський голова, що дає змогу екстрено розглянути порушене питання.


З даними моніторингу надходження звернень громадян за 3місяці 2013 року у виконкомі Краматорської міської ради можно ознайомитись за наступним посиланняи Моніторинг звернень громадям за 3 місяці 2013 року


↑ На верх



2140 переглядів

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 23.04.2017

    14.00
    Інтелектуальні шахові ігри
    ДЦБ ім. О. Пушкіна
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 24.04.2017

    08-00 10-00
    Проведення інструктажів відповідальних чергових щодо контролю за обстановкою на території міста, забезпечення готовності засобів оповіщення, реагування на звернення громадян та взаємодії з іншими черговими (диспетчерськими) службами
    учбовий клас управління з питань ЦЗ
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

  • 24.04.2017

    10-00 16-00
    Прийом громадян з особистих питань
    відділи та управління міської ради
    керівники структурних підрозділів

  • 24.04.2017

    10-00 14-00
    Проведення занять з гуманітарної та професійної підготовки зі спеціалістами та працівниками управління
    учбовий клас управління з питань ЦЗ
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

  • 24.04.2017

    11-00
    Засідання адміністративної комісії
    зала засідань виконкому,2 поверх
    Боєвський С.О.

  • 24.04.2017

    11-00
    «Сучасний і майбутній Чорнобиль» - конкурс плакатів серед учнів шкіл мікрорайону до Дня пам’яті про аварію на Чорнобильській АЕС
    МПК ім. Леоніда Бикова
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 24.04.2017

    14-00
    ДЕНЬ ДЕПУТАТА
    зала засідань виконкому, 4 поверх
    секретар Краматорської міської ради Ошурко Д.В.

  • 24.04.2017

    14-00 16-00
    Особистий прийом громадян
    управління праці та соціального захисту населення, вул. Героїв Небесної Сотні, 23
    міський голова Панков А.В.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • Контакт центр
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Декларування 2017
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • police
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?