• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Офіційний веб-сайт Головдержслужби України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 13.11.2013 14:44

Інформація про підсумки проведеної роботи зі зверненнями громадян


Аналіз надходження звернень громадян за 2012 рік


за 2012 рік


I півріччя


9 місяців





Інформація про підсумки проведеної роботи зі зверненнями громадян

за 2012 рік



Організація роботи із зверненнями громадян у виконкомі Краматорської міської ради спрямована на забезпечення реалізації громадянами України конституційного права на звернення.


Аналіз цієї роботи свідчить, що в місті проводиться системна робота по розгляду та вирішенню питань за зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах, організаціях, незалежно від форм власності, які надають послуги населенню.


У 2012 році до виконкому міської ради надійшло 3047 звернень від мешканців міста, через органи влади вищого рівня – 966 звернень. У порівнянні з аналогічним періодом 2011 року загальна кількість звернень збільшилась на 134 звернення (2913), що складає 4,3%, а до органів влади вищого рівня збільшилась на 399 звернень.



Динаміка надходження звернень від мешканців міста Краматорська до органів влади вищого рівня


















№з/п Вищий орган влади 2011 р. 2012 р. +/-
1 Адміністрація Президента України АПУ 79 80 +1
2 Кабінет Міністрів України КМУ 10 53 +43
3 Урядова «Гаряча лінія» Гаряча лінія 416 740 +324
4 Облдержадміністрація ОДА 58 63 +5
5 Контактний центр КЦ - 16
6 Інші органи, установи Інші 4 14 +10
7 Виконком міської ради 2346 2081 -265
Всього 2913 3047 +134



Як видно з графіку дещо змінились минулорічні тенденції надходження звернень з різних органів влади. На 265 звернень зменшилась кількість звернень громадян до виконкому міської ради. Однак, з року в рік спостерігається зростання активності населення міста щодо вирішення своїх проблем за допомогою засобів телекомунікації, а саме, через урядову телефонну «гарячу лінію». Так, на урядову «гарячу лінію» в 2012 році зателефонувало 740 мешканців міста, що на 324 звернення більше минулого року та складає 24,2% від загальної кількості.


За результатами проведеного аналізу найбільше зростання звернень громадян на "гарячую лінію" спостерігається в лютому місяці із-за аварії на теплотрасі. В основному питання торкалися відновлення теплоносія і швидкої подачі тепла в будинки.


Паралельно, і в місцеві органи влади, і в органи влади вищого рівня мешканцями міста направлялось до 27% дублетних звернень в надії на першочерговий їх розгляд.


З загальної кількості звернень, які надійшли до виконкому міської ради, повторних – 84 (2011- 22), колективних – 260 (2011- 304), від пільгової категорії громадян - 470 (2011-543) звернень. Спостерігається зменшення колективних звернень та від пільгової категорії громадян, але в чотири рази збільшено повторних звернень.


Питома вага звернень від вищезазначених категорій громадян за 2012 рік склала 27% від загальної кількості.


Тематика основних питань (3404), з якими звертались громадяни, розподіляється таким чином:


- на першому місці комунальне та дорожнє господарства, благоустрій території (відсутність опалення, температурний режим, ремонт доріг, вуличне освітлення, ліквідування аварійних дерев, незгода з підвищенням тарифів, перерахунок плати за неякісне отримання послуг) – 1098 питань;


- на другому місці житлові питання (поточний, капітальний ремонт будинків, міжпанельних стиків, покрівлі, під'їздів, незадовільний стан та ремонт внутрішньобудинкових мереж водо-, теплопостачання, водовідведення) – 994;


- на третьому місці земельні та екологічні питання – 301.


Далі йдуть соціальні питання – 274, питання дотримання законності та правопорядку -142, охорони здоров’я - 83, архітектури – 67, освіти – 42, скарги на діяльність підприємств - 34 та інші - 369.


Всі звернення уважно розглянуті, надані обгрунтовані відповіді заявникам, з яких:


- задоволено та роз’яснено - 2950 звернень, що становить 97,5 %;


- в стадії розгляду - 34 звернень, що становить 1,2 %;


- відмовлено - 48 звернень, що становить 1,6 %;


- припинено листування по ст.8 Закону України «Про звернення громадян» - з 4 громадянами.


Опрацювання і розгляд звернень, що надійшли до виконкому міської ради та в інші органи влади, здійснювались своєчасно, без порушень, але мали місце неодноразового переносу термінів розгляду звернень громадян більш ніж обумовлено законом. Слід зазначити, що невиконання виконавцями своїх обіцянок, які вони самі беруть, в основному спричиняє за собою перенесення термінів розгляду звернень громадян, повторні та неодноразові звернення і звернення в органи влади вищого рівня.


Тому за результатами моніторингу облдержадміністрації 27.04.2012 виконкому міської ради рекомендовано не допускати безпідставного перенесення термінів виконання робіт за зверненнями громадян.


В зв'язку з чим переглянуті всі звернення громадян, що знаходяться на тривалому додатковому контролі, визначені терміни виконання їх з урахуванням наявних джерел фінансування.


Основними причинами звернень громадян, в тому числі і до органів влади вищого рівня, повторних та колективних звернень, є:


- аварійні ситуації, якість надання житлово-комунальних послуг, наявність заборгованості населення за ці послуги;


- повільне вирішення поточних проблем громадян, обмеженість коштів на розгляд окремих звернень в житлово-комунальній галузі.


Разом з тим, далекі від суті роз'яснення керівників підприємств, організацій, установ, що надають послуги населенню, на звернення громадян або формальний підхід до розгляду питань, віднесених до їх компетенції, призвели до надходження скарг на дії цих підприємств, а саме: ПП «Алатир», КП «СЕЗ», Краматорська тепломережа, РЕС та інші.


В рамках делегованих повноважень органів місцевого самоврядування, визначених ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та з метою виправлення фактів порушень у роботі із зверненнями громадян з наданням практичної допомоги в організації цієї роботи виконкомом міської ради проведено 12 перевірок фактичної роботи і її організації щодо додержання законодавства про звернення громадян.


Результати перевірок по виконанню вимог законодавства щодо роботи із зверненнями громадян та з урахуванням методики оцінювання рівня цієї роботи, затвердженою Постановою Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630, наведено нижче:


Результати перевірок по виконанню вимог законодавства щодо роботи із зверненнями громадян в 2012 році


№ п/п Рівень оцінювання організації роботи зі зверненнями громадян, (виконання вимог законодавства) Підприємства, організації, установи незалежно від форм власності, які перевірені у 2012 році
1 Відповідає вимогам законодавства Виконавчий комітет Краматорської міської ради
Управління праці та соціального захисту населення
КП «Бюро технічної інвентарізації»
ПП «Ладіс»
ТОВ «Крамбудресурс»
2 Не повністю відповідає вимогам законодавства Управління держкомзему в м.Краматорську
ЖКГ ВАТ «КМЗ ім.Куйбишева»
ЗАТ «ОТІС»
КВП «Краматорський водоканал»
ТОВ «Краматорськтеплоенерго»
Краматорський РЕС
Управління житлового та комунального господарства
Виконавчий комітет Шабельківської селищної ради
Виконавчий комітет Ясногірської селищної ради
3 Не відповідає вимогам законодавства -


За неналежне виконання службових обов'язків з розгляду звернень громадян притягнуто до відповідальності 3 посадові особи, а саме: оголошено догану 1 особі, винесено попередження 2 особам. З метою вдосконалення цієї роботи структурним підрозділам міської ради, підприємствам, організаціям та установам міста, незалежно від форм власності, надавались доручення щодо виправлення вказаних недоліків та термінів, в які необхідно їх ліквідувати.


У серпні місяці проведена позапланова нарада з керівниками структурних підрозділів міської ради, підприємств, установ, організацій, незалежно від форм власності, які надають послуги населенню з питань розгляду звернень громадян. Міський голова надав доручення присутнім керівникам щодо забезпечення своєчасного прийняття рішень по суті та оперативного реагування на звернення громадян.


Згідно з графіком, затвердженим міським головою, в селищних радах, з 09.02.2012 по 02.03.2012 в рамках акції «Влада-громаді», проведені виїзні спільні прийоми соціальних та комунальних служб міської ради. Прийнято 116 громадян, надані відповіді на 236 запитань. В виїзних спільних прийомах брали участь: управління Пенсійного фонду, відділ охорони здоров'я, управління освіти, управління праці та соціального захисту населення, Центр зайнятості, управління житлового та комунального господарства.


Для більш оперативного реагування на актуальні питання, які турбують громадян міста, з 22.03.2012 року було впроваджено міський телефон «гарячої лінії», на який надійшло 208 звернень громадян. За «телефоном довіри» зателефонувало 556 громадян, яким надані консультаційні роз'яснення.


Згідно з затвердженими графіками, проведено міським головою, заступниками міського голови, керуючим справами 348 особистих і виїзних прийомів громадян. Прийнято 1376 мешканців міста.


Для поліпшення роботи із зверненнями громадян та оперативного реагування на звернення громадян проведено 12 засідань постійно діючої комісії, 14 «Днів контролю», де перевірено 15 звернень громадян. Відповідно до розпорядження міського голови від 01.03.2012 № 11р «Про створення робочої групи з надання методичної та практичної допомоги селищним радам з питань виконання виконавчими органами селищних рад делегованих повноважень органів виконавчої влади» була надана методична та практична допомога Шабельківській селищній раді та Біленківській селищній раді з питання роботи із зверненнями громадян.


З метою удосконалення системи інформування територіальної громади про діяльність органів місцевого самоврядування, а також для більш оперативного реагування на актуальні питання, які турбують громадян, систематично наповнюється сторінка веб-сайту Краматорської міської ради. Так, за 2012 рік розміщено 95 повідомлень про підсумки прийомів, 12 інформацій щодо акції «Влада-громаді», 7 роз'яснень повноважень місцевих органів влади та інших матеріалів стосовно роботи із зверненнями громадян. В засобах масової інформації надруковано 36 матеріалів щодо роботи зі зверненнями громадян. Доводяться до відома громадян графіки особистих і виїзних прийомів.


Проте, незважаючи на оперативний розгляд проблем громадян, кількість звернень до органів влади вищого рівня залишається високою і вимагає від виконавців уважного і якісного розгляду.


З огляду на вищевикладене, вважаємо за доцільним заслухати на засіданні постійно діючої комісії зі зверненнями громадян інформацію керівників підприємств, організацій, установ, які надають послуги населенню щодо якості розгляду звернень громадян, виявити та усунути причини що спряли збільшенню звернень до вищих органів влади з питань, вирішення яких належить до їх повноважень.


З даними моніторингу рівня організації роботи, дотримання законодавства та діловодства за зверненнями громадян у виконкомі Краматорської міської ради можно ознайомитись за наступними посиланнями:
моніторингу надходження звернень громадян за 2012 рік( pdf,doc) :
[pdf]- 67kb
[doc]- 104kb

внутрішній моніторинг роботи із зверненнями громадян ( pdf,doc) :
[pdf]- 95kb
[doc]- 75kb


↑ На верх






Інформація про підсумки проведеної роботи зі зверненнями громадян

за I півріччя 2012 року



Організація роботи зі зверненнями громадян у виконкомі міської ради спрямована на забезпечення виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».


За 1 півріччя 2012 року до виконкому міської ради надійшло 1292 звернення проти 1376 відповідного періоду 2011 року (-84).


У поточному періоді міський голова провів 22 особистих прийомів, з яких 11 - виїзних за місцем проживання громадян (у комітетах мікрорайонів, селищних радах). Прийнято 78 громадян.


Заступниками міського голови та керуючим справами проведено 82 особистих прийомів, з яких 38 – виїзних, прийнято 242 громадянина.


Крім того, щосуботи продовжують здійснюватись прийоми громадян керівництвом міської ради та її виконавчого комітету.


Через органи влади вищого рівня надійшло 402 звернення. У порівнянні з 2011 роком загальна кількість звернень до виконкому міської ради збільшилась на 159 звернення. За результатами проведеного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи міської ради відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань. Але значна кількість громадян телефонувала на урядову «гарячу лінію» не звертаючись до органів місцевого самоврядування (виконкому міської ради), відповідні підприємства, організації, установи, а деякі з них телефонували до Центру декілька разів на тиждень з одного і того ж питання та вирішення дрібних побутових питань, або звертались з питаннями, відповіді на які могли б получити з засобів масової інформації. Понад 40% цих звернень потребували лише надання громадянам роз'яснень підприємств, організацій, установ міста.


Протягом поточного періоду 2012 року надходження колективних звернень становить 115, у тому числі 8 надійшло через органи влади вищого рівня.


Кількість повторних звернень у порівнянні з 2011 роком значно зросла за рахунок аварії на теплотрасі (лютий 2012).


За вказаний період до виконкому міської ради надійшло 155 звернень від пільгової категорії громадян, у тому числі:


- від інвалідів, ветеранів праці, пенсіонерів та інших пільгових категорій – 132 або 10,2% від загальної кількості;

- від учасників війни, бойових дій, членів сімей загиблих, військовослужбовців, інвалідів ВВВ - 18 звернень або 1,3%;

- від матерів-героїнь, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів героїнь, Героїв Соц. Праці Радянського Союзу України - 5 звернень або 0,4%.


Питома вага звернень від вищезазначених категорій громадян за 2012 рік склала 11,9% від їх загальної кількості.


Основними причинами звернень громадян є:


- аварія на теплотрасі, що відбулася у лютому 2012 року, нестача бюджетних коштів для вирішення проблем житлово-комунального господарства міста, наявність заборгованості населення за послуги, відсутність законних підстав для вирішення питань заявника щодо субсидій, прагнення громадян вирішувати свої проблеми через органи влади вищого рівня.


Відділом по роботі зі зверненнями громадян міської ради щомісяця здійснюється аналіз роботи зі зверненнями громадян. Стан цієї роботи було заслухано на засіданні виконкому міської ради рішення від 15.02.2012 № 110 «Про виконання відділом по роботі зі зверненнями громадян делегованих повноважень щодо розгляду звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності».


Щомісяця проводиться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на якому заслуховуються стан роботи зі зверненнями громадян, результати проведення «Дня контролю», підсумки перевірок та оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян на підприємствах, в організаціях, управліннях, відділах, установах незалежно від форми власності.


За 1 півріччя 2012 року проведено 6 «Днів контролю» по повторним та колективним зверненням. Комісійно обстежено 8 звернень по розгляду вирішених питань та розв'язання порушених проблем громадян. Результати перевірок «Дня контролю» заслухані на засіданні постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.


Відповідно до графіку, затвердженого рішенням міського голови від 21.12.2011 № 1119 «Про виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008», проведено 6 перевірок додержання законодавства про звернення громадян в рамках делегованих повноважень органів місцевого самоврядування, визначених ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», а саме: ПП «Ладіс», ТОВ «Крамбудресурс», ДП «ЖКГ» ВАТ «КМЗ ім. Куйбишева», Управління Держкомзему у м. Краматорськ Донецької області, КП «Бюро технічної інвентаризації», Управління праці та соціального захисту населення.


Проводиться постійна робота по наповненню сторінки веб-сайту міської ради, а також у ЗМІ оприлюднено 29 матеріалів, щодо роботи зі зверненнями громадян. У виконкомі Краматорської міської ради працює місцева «Гаряча лінія», на яку за поточний період 2012 року звернулось 158 громадян. Всі громадяни отримують вичерпні відповіді.


У виконкомі міської ради розміщено поштову скриньку «Лист міському голові», пошту якої розглядає особисто міський голова, що дає змогу екстрено розглянути порушене питання.


Створено і впроваджено нову форму роботи акція «Влада-громаді» і місцева «Гаряча лінія» для поліпшення умов в оперативному розгляді звернень громадян.


Згідно графіку, затвердженого міським головою, з 09.02.2012 по 02.03.2012 в місті була проведена акція «Влада-громаді», в якій брали участь соціальні та комунальні служби міста. Так, за графіком проведені прийоми громадян в 4 селищних радах. В прийомах брали участь: Управління Пенсійного фонду, відділ охорони здоров'я, Управління освіти, Управління праці та соціального захисту населення, Центр зайнятості, Управління житлового та комунального господарства. На прийомах задано 139 питань від 114 мешканців міста. Питання торкалися підвищення і перерахунку пенсій, призначення субсидій, комунальних питань (вивезення сміття, обрізка дерев, освітлення вулиць, вартість проїзду), отримання актів на земельні ділянки, медичного обслуговування, працевлаштування та інші. Із загальної кількості громадян які звернулися, вирішено по суті або надані пояснення – 135, поставлено на додатковий контроль – 4 питання. Всі громадяни, які приходили на прийом були прийняті, надавалась конкретна допомога, правова консультація тощо. Питання, які потребували вивчення, розглянуті і громадянам направлені письмові відповіді. Селищними радами проводилось оперативне і якісне інформування населення про акцію «Влада-громаді», обладнані кімнати для прийому, організовано куточок очікування для відвідувачів.


З метою удосконалення системи інформування територіальної громади про діяльність органів місцевого самоврядування, а також для більш оперативного реагування на актуальні питання, які турбують громадян, міська рада впровадила міський телефон «гарячої лінії» +380 (6264) 5-32-31. Всі дзвінки від громадян приймаються у виконкомі міської ради та щоденно надаються міському голові. Міський телефон «гарячої лінії» працює щоденно, починаючи з 22 березня 2012 року. Зареєстровані звернення розглядаються у відповідних підприємствах, організаціях, установах, незалежно від форм власності, де викладені факти перевіряються, у разі необхідності приймаються відповідні рішення та надаються відповіді заявникам. Виконком міської ради контролює хід та термін розгляду звернень, за необхідністю здійснює зворотній зв'язок з громадянами. Реагування на звернення відбувається протягом 5 днів, а у разі необхідності – протягом 15 днів після їх надходження. Заявник має можливість дізнатися про хід розгляду свого звернення. Для цього потрібно зателефонувати на телефон «гарячої лінії». Відповіді на звернення заявники отримують у письмовому вигляді. Якщо відповідь з якихось причин не задовольняє заявника, він має можливість повторно зателефонувати до виконкому міської ради. Фахівці виконкому міської ради завжди з розумінням та повагою ставляться до усіх, хто телефонує на телефон «гарячої лінії» і намагаються зробити все можливе для того, щоб їх проблеми було вирішено.


Переглянуті порядки організації роботи «Телефону довіри» та організації розгляду звернень громадян.


З даними моніторингу рівня організації роботи, дотримання законодавства та діловодства за зверненнями громадян у виконкомі Краматорської міської ради можно ознайомитись за наступним посиланняи Моніторинг .


↑ На верх






Інформація про підсумки проведеної роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2012 року


Організація роботи зі зверненнями громадян у виконкомі міської ради спрямована на забезпечення виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»


За 9 місяців 2012 року до виконкому міської ради надійшло 1946 звернень проти 1880 відповідного періоду 2011 року (+66).


У поточному періоді міський голова провів 35 особистих прийомів, з яких 17 - виїзних за місцем проживання громадян (у комітетах мікрорайонів, селищних радах). Прийнято 107 громадян.


Заступниками міського голови та керуючим справами проведено 130 особистих прийомів, з яких 58 – виїзних, прийнято 364 громадянина.


Крім того, щосуботи продовжують здійснюватись прийоми громадян керівництвом міської ради та її виконавчого комітету.


Через органи влади вищого рівня надійшло 611 звернень. У порівнянні з 2011 роком загальна кількість звернень до виконкому міської ради збільшилась на 310 звернень. За результатами проведеного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи міської ради відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань. Але значна кількість громадян телефонувала на урядову «гарячу лінію» не звертаючись до органів місцевого самоврядування (виконкому міської ради), відповідні підприємства, організації, установи, а деякі з них телефонували до Центру декілька разів на тиждень з одного і того ж питання та вирішення дрібних побутових питань, або звертались з питаннями, відповіді на які могли б получити з засобів масової інформації. Понад 40% цих звернень потребували лише надання громадянам роз'яснень підприємств, організацій, установ міста.


Протягом поточного періоду 2012 року надходження колективних звернень становить 196, у тому числі 9 надійшло через органи влади вищого рівня.


Кількість повторних звернень у порівнянні з 2011 роком значно зросла за рахунок аварії на теплотрасі (лютий 2012).


За вказаний період до виконкому міської ради надійшло 235 звернень від пільгової категорії громадян, у тому числі:


- від інвалідів, ветеранів праці, пенсіонерів та інших пільгових категорій – 212 або 10,9% від загальної кількості;

- від учасників війни, бойових дій, членів сімей загиблих, військовослужбовців, інвалідів ВВВ - 18 звернень або 0,9%;

- від матерів-героїнь, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів героїнь, Героїв Соц. Праці Радянського Союзу України - 5 звернень або 0,3%.


Питома вага звернень від вищезазначених категорій громадян за 9 місяців 2012 року склала 12,1% від їх загальної кількості.


Основними причинами звернень громадян є:


- аварія на теплотрасі, що відбулася у лютому 2012 року, нестача бюджетних коштів для вирішення проблем житлово-комунального господарства міста, наявність заборгованості населення за послуги, відсутність законних підстав для вирішення питань заявника щодо субсидій, прагнення громадян вирішувати свої проблеми через органи влади вищого рівня.


Відділом по роботі зі зверненнями громадян міської ради щомісяця здійснюється аналіз роботи зі зверненнями громадян. Стан цієї роботи було заслухано на засіданні виконкому міської ради рішення від 15.02.2012 № 110 «Про виконання відділом по роботі зі зверненнями громадян делегованих повноважень щодо розгляду звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності».


Щомісяця проводиться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на якому заслуховуються стан роботи зі зверненнями громадян, результати проведення «Дня контролю», підсумки перевірок та оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян на підприємствах, в організаціях, управліннях, відділах, установах незалежно від форми власності.


За 9 місяців 2012 року проведено 9 «Днів контролю» по повторним та колективним зверненням. Комісійно обстежено 13 звернень по розгляду вирішених питань та розв'язання порушених проблем громадян. Результати перевірок «Дня контролю» заслухані на засіданні постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.


Відповідно до графіку, затвердженого рішенням виконкому міської ради від 21.12.2011 № 1119 «Про виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008», проведено 9 перевірок додержання законодавства про звернення громадян в рамках делегованих повноважень органів місцевого самоврядування, визначених ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», а саме: ПП «Ладіс», ТОВ «Крамбудресурс», ДП «ЖКГ» ВАТ «КМЗ ім. Куйбишева», Управління Держкомзему у м. Краматорськ Донецької області, КП «Бюро технічної інвентаризації», Управління праці та соціального захисту населення, спеціалізоване ліфтове управління №2 ЗАТ «ОТІС», комунальне виробниче підприємство «Краматорський водоканал».


Проводиться постійна робота по наповненню сторінки веб-сайту міської ради, а також у ЗМІ оприлюднено 40 матеріалів, щодо роботи зі зверненнями громадян. У виконкомі Краматорської міської ради працює місцева «Гаряча лінія», на яку за поточний період 2012 року звернулось 193 громадянина. Всі громадяни отримують вичерпні відповіді.


У виконкомі міської ради розміщено поштову скриньку «Лист міському голові», пошту якої розглядає особисто міський голова, що дає змогу екстрено розглянути порушене питання.


Створено і впроваджено нову форму роботи акція «Влада-громаді» і місцева «Гаряча лінія» для поліпшення умов в оперативному розгляді звернень громадян.


Згідно графіку, затвердженого міським головою, з 09.02.2012 по 02.03.2012 в місті була проведена акція «Влада-громаді», в якій брали участь соціальні та комунальні служби міста. Так, за графіком проведені прийоми громадян в 4 селищних радах. В прийомах брали участь: Управління Пенсійного фонду, відділ охорони здоров'я, Управління освіти, Управління праці та соціального захисту населення, Центр зайнятості, Управління житлового та комунального господарства. На прийомах задано 139 питань від 114 мешканців міста. Питання торкалися підвищення і перерахунку пенсій, призначення субсидій, комунальних питань (вивезення сміття, обрізка дерев, освітлення вулиць, вартість проїзду), отримання актів на земельні ділянки, медичного обслуговування, працевлаштування та інші. Із загальної кількості громадян які звернулися, вирішено по суті або надані пояснення – 135, поставлено на додатковий контроль – 4 питання. Всі громадяни, які приходили на прийом були прийняті, надавалась конкретна допомога, правова консультація тощо. Питання, які потребували вивчення, розглянуті і громадянам направлені письмові відповіді. Селищними радами проводилось оперативне і якісне інформування населення про акцію «Влада-громаді», обладнані кімнати для прийому, організовано куточок очікування для відвідувачів.


З метою удосконалення системи інформування територіальної громади про діяльність органів місцевого самоврядування, а також для більш оперативного реагування на актуальні питання, які турбують громадян, міська рада впровадила міський телефон «гарячої лінії» +380 (6264) 5-32-31. Всі дзвінки від громадян приймаються у виконкомі міської ради та щоденно надаються міському голові. Міський телефон «гарячої лінії» працює щоденно, починаючи з 22 березня 2012 року. Зареєстровані звернення розглядаються у відповідних підприємствах, організаціях, установах, незалежно від форм власності, де викладені факти перевіряються, у разі необхідності приймаються відповідні рішення та надаються відповіді заявникам. Виконком міської ради контролює хід та термін розгляду звернень, за необхідністю здійснює зворотній зв'язок з громадянами. Реагування на звернення відбувається протягом 5 днів, а у разі необхідності – протягом 15 днів після їх надходження. Заявник має можливість дізнатися про хід розгляду свого звернення. Для цього потрібно зателефонувати на телефон «гарячої лінії». Відповіді на звернення заявники отримують у письмовому вигляді. Якщо відповідь з якихось причин не задовольняє заявника, він має можливість повторно зателефонувати до виконкому міської ради. Фахівці виконкому міської ради завжди з розумінням та повагою ставляться до усіх, хто телефонує на телефон «гарячої лінії» і намагаються зробити все можливе для того, щоб їх проблеми було вирішено.



↑ На верх

3146 переглядів

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 27.07.2017

    10-00 12-00
    Підготовка та проведення засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій
    зала засідань виконкому, 2 поверх
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

  • 27.07.2017

    14-00 - 16-00
    Особистий прийом громадян
    к/м №5, вул. 1-го Травня, 4
    заступник міського голови Ніконенко С.Є.

  • 27.07.2017

    протягом дня
    Віртуальна виставка «З детективом не сумуємо»
    центральна міська публічна бібліотека
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 28.07.2017

    10-00
    Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам
    Порядок денний
    Управління праці та соціального захисту населення
    начальник управління Ігнатенко О.М.

  • 28.07.2017

    11-00
    Засідання міської комісії з питань призначення державної допомоги малозабезпеченим сім`ям
    Порядок денний
    Управління праці та соціального захисту населення
    начальник управління Ігнатенко О.М.

  • 28.07.2017

    14-00
    Ігрова програма «Казкове літо!»
    КП «Прометей»
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 28.07.2017

    14-00
    Засідання міської комісії по розгляду питань, пов`язаних з наданням житлових субсидій
    Порядок денний
    Управління праці та соціального захисту населення
    начальник управління Ігнатенко О.М.

  • 29.07.2017

    13-00
    Урочистий захід до 25 річчя ВДВ
    МПК «Будівельник»
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • Графік викошування амброзії на 2017 рік
  • Контакт центр
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • police
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?