• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • енергоефективність
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Асоціація міст України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг

Оновлено 18.03.2020 20:56

Структура центру зайнятості


в.о. директора:

Березюк Інна Вікторівна


  • тел.: +380 (6264)6-76-99

  • каб.28




начальник відділу організації працевлаштування населення:Єлисєєва Ірина Олександрівна


  • тел.: +380 (6264)6-01-64
  • каб. 12



  • Провідний юрисконсульт юридичного відділу: Кобцова Ірина Сергіївна


    • каб. 11





    Міський центр зайнятості має відділи:





    Відділ організації працевлаштування населення


    Начальник відділу:Єлисєєва Ірина Олександрівна


    тел.: +380 (6264)6-01-64


    каб.12


    Особистий прийом громадян:понеділок з 10-00 до 14-00


    Основними завданнями відділу є:

    • • забезпечення реалізації державної політики у сфері зайнятості з питань організації обслуговування та реєстрації громадян в службі зайнятості, призначення матеріального забезпечення на випадок безробіття;;

    • • організація діяльності з питань сприяння у працевлаштуванні незайнятим громадянам, дотримання вимог чинного законодавства про зайнятість та соціальне страхування на випадок безробіття при наданні послуг клієнтам ;

    • • підвищення конкурентоспроможності безробітних та шукачів роботи для швидкого та якісного працевлаштування;

    • • застосовування активних програм сприяння зайнятості населення;

    • • надання консультаційних послуг з працевлаштування.


    Функції відділу:


    • • забезпечення дотримання законодавства про зайнятість та загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття;

    • • здійснення кар’єрними радниками прийому громадян, первинного та поглибленого профілювання для з’ясування потенціалу та мотивації особи до працевлаштування, а також складання спільної програми дій з метою визначення обсягів та видів адресних індивідуальних послуг для повернення особи на ринок праці;

    • • реєстрація, перереєстрація безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу;

    • • сприяння працевлаштуванню шукачів роботи, в тому числі адресна допомога у працевлаштуванні соціально незахищених категорій населення;

    • • інформування клієнтів щодо сутності, переваг, умов та порядку їх участі у формах активної підтримки, можливостей служби зайнятості щодо активної підтримки клієнтів.




    Відділ активної підтримки безробітних


    Начальник відділу:Копа Людмила Петрівна


    тел.: +380 (6264)6-08-21


    каб.9


    Особистий прийом громадян:вівторок з 10-00 до 14-00


    Сектор профорієнтації у складі відділу активної підтримки безробітних


    Завідувач сектору:Митько Альона Ігорівна


    тел.: +380 (6264)6-75-91


    каб.20


    Організація профорієнтаційної роботи з різними категоріями населення, в тому числі з учнівською та студентською молоддю, особами з інвалідністю, внутрішньо переміщеними особами, учасниками АТО, а саме проведення інформаційних семінарів: «Сучасні джерела пошуку роботи», «Генеруй бізнес ідею та розпочни власну справу», «Ризики нелегальної трудової міграції», семінари для батьків майбутніх випускників шкіл. Проведення тренінгів для населення міста з підготовки резюме, підготовки до співбесіди з роботодавцем, тренінг комунікативних навичок та інші.


      • Організація професійного навчання зареєстрованих безробітних на замовлення роботодавців або для самозайнятості, провадження підприємницької діяльності з урахуванням поточної та перспективної потреби ринку праці:


      - надання клієнтам центру зайнятості рекомендацій щодо вибору або зміни професії, визначення профілю підготовки чи перепідготовки з урахуванням стану здоров’я, побажань, здібностей та можливостей безробітних, а також потреб на регіональному ринку праці;
      - направлення безробітних на професійне навчання до закладів освіти, підприємств, установ, організацій, до центрів професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості.


        • Сприяння самозайнятості громадян:


        - проведення семінарів та тренінгів з основ бізнес планування із залученням соціальних партнерів;
        - допомога у виборі ідеї та складані бізнес плану;
        - здійснення безробітним одноразової виплати допомоги по безробіттю для організації підприємницької діяльності.


        • Організація роботи щодо підтвердження результатів неформального професійного навчання за робітничими професіями.


        • Організація роботи щодо видачі ваучерів встановленим категоріям осіб для підвищення їх конкурентоспроможності на ринку праці.




      Відділ взаємодії з роботодавцями


      Начальник відділу:Тонкошкур Оксана Олександрівна


      тел.: +380 (6264)6-14-74


      каб.19


      Особистий прийом громадян:середа з 10-00 до 14-00



      Сектор рекрутингу у складі відділу взаємодії з роботодавцями


      Завідувач сектору:Лескевич Анна Борисівна


      тел.: +380 (6264)6-48-18


      каб.19


      Основними завданнями відділу є :


      Реалізація державної політики у сфері зайнятості населення, трудової міграції та програм зайнятості населення в частині надання послуг роботодавцям відповідно до Законів України "Про зайнятість населення" та "Про загальнообов‘язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття".


      Надання послуг роботодавцям з добору працівників, вжиття заходів щодо забезпечення поточної та перспективної потреби роботодавців у робочій силі.


      Участь у реалізації заходів щодо сприяння зайнятості населення, заходів, спрямованих на запобігання масовому вивільненню працівників, профілактиці настання страхових випадків, сприяння мобільності робочої сили та зайнятості населення.


      Налагодження тісної співпраці з роботодавцями, які зареєстровані чи проваджують свою діяльність на території міста.


      Здійснення контролю за використанням роботодавцями коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.


      Взаємодія з об’єднаннями роботодавців, громадськими організаціями, місцевими органами влади, об’єднаними територіальними громадами, соціальними партнерами та іншими учасниками соціального діалогу в сфері надання послуг роботодавцям, організації постійної та тимчасової зайнятості в місті.


      Відділ забезпечує організацію роботи щодо:

      - збору, систематизації вакансій, сприяння в їх укомплектуванні, а також добору претендентів на заявлені вакансії;

      - залучення роботодавців до проведення громадських та інших робіт тимчасового характеру;

      - надання роботодавцям компенсації фактичних витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування при працевлаштуванні безробітних за направленням центру зайнятості;

      - надання роботодавцям компенсації витрат на оплату праці за працевлаштування на умовах строкових трудових договорів зареєстрованих безробітних з числа внутрішньо переміщених осіб;

      - проведення розслідування страхових випадків та обґрунтованості виплати матеріального забезпечення безробітним;

      - зняття з реєстрації трудових договорів, укладених між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю, та зареєстрованими у службі зайнятості до 01.01.2015 року;

      - проведення інформаційних заходів для роботодавців, у тому числі семінарів для роботодавців, ярмарків та міні-ярмарків вакансій, Круглих столів тощо;

      - взаємодії з суб’єктами господарювання, які надають послуги з посередництва у працевлаштуванні;




      Відділ бухгалтерського обліку


      Начальник відділу:Пінжаніна Ольга Йосипівна


      тел.: +380 (6264)6-23-51


      каб.23


      Особистий прийом громадян:п’ятниця з 10-00 до 14-00


      Основними завданнями відділу є :


        • Здійснення контролю за своєчасним нарахуванням та виплатою матеріального забезпечення.


        • Здійснення контролю за правильним та економним витрачанням коштів Фонду.


        • Формування бюджетної програми, складання кошторису видатків та внесення змін до нього.


        • Забезпечення організації та ведення бухгалтерського обліку адміністративно-господарської діяльності Краматорського МЦЗ, складання достовірної статистичної та бухгалтерської звітності.




      Господарський відділ


      Начальник відділу:Вовк Лілія Валеріївна


      тел.: +380 (6264)6-48-18


      каб.21


      Основними завданнями відділу є :


        • Здійснення матеріально-технічного забезпечення та господарського обслуговування приміщення Краматорського МЦЗ.


        • Планування та визначення потреби у фінансових коштах та їх розподіл для забезпечення закупівель матеріально-технічних засобів для утримання Краматорського МЦЗ та у відповідності до вимог щодо обслуговування населення та роботодавців фахівцями служби зайнятості.


        • Контроль за дотриманням вимог законодавства про охорону праці та пожежну безпеку.


        • Підготовка проектів договорів щодо забезпечення фінансово-господарської діяльності Краматорського МЦЗ та контроль за їх виконанням в частині напрямків відділу.




      Юридичний відділ


      Начальник відділу:Спаситель Владислав Сергійович


      тел.: +380 (6264)6-79-11


      каб.18


      Основними завданнями відділу є :


        • Забезпечення правильного застосування в Краматорському міському центрі зайнятості нормативно-правових актів та інших документів, подання директору пропозиції щодо вирішення правових питань, пов'язаних з діяльністю установи


        • Розробка та участь у розробленні проектів актів та інших документів з питань діяльності установи


        • Координація роботи, пов’язаної з укладенням договорів з господарської діяльності.


        • Прийняття участі у забезпеченні захисту майнових прав і законних інтересів міського центру зайнятості в разі невиконання чи неналежного виконання договірних зобов'язань.


        • Ведення претензійної та позовної роботи, проведення аналізу її результатів.


        • Розгляд матеріалів про відшкодування матеріальної шкоди за рахунок винних осіб, що готуються відповідними структурними підрозділами на основі економіко-правового аналізу даних бухгалтерського обліку і статистичної звітності, інших документів фінансово-господарської діяльності та матеріалів перевірок, проведених правоохоронними і контролюючими органами.




      Відділ інформаційних систем


      Начальник відділу:Єгупов Василь Олександрович


      тел.: +380 (6264)6-05-42


      каб.25


      Основними завданнями відділу є :




14970 переглядів

Print

Пошук на сайтi


Новини розділу

Всі новини розділу


Календар новин


Підписатися на новини


  • інвест паспорт_eng
  • Контакт центр
  • КРАМАТОРСЬКА МІСЬКА РАДА ОТРИМАЛА ВІД ГО «ІНСТИТУТ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» ВІДЗНАКУ «РАДА ДРУЖНЯ ДО МЕДІА»
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • Громадський бюджет
  • бджет-візуалізація
  • ОСББ
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • Фондсоц страхування
  • Програм
  • Портал відкритих даних
  • Безоплатна правова допомога
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?