• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Офіційний веб-сайт Головдержслужби України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 03.04.2013 11:22

Бюджет міста Краматорськ на 2012 р.

Державну бюджетну політику на території міста реалізує Фінансове управління виконавчого комітету Краматорської міської ради


Адреса: 84313, пл. Леніна, 2, I поверх каб.4-9


Начальник управління: Журавель Лідія Іванівна.


Більше інформації можна знайти на сторінці «Фінансове управління»



Бюджет міста на 2012 р.

Зміни до Бюджету міста за 2012 р.



Виконання бюджету міста за 2012 р.


Доходи міського бюджету за 2012 рік

Загальний фонд

Спеціальний фонд


Видатки міського бюджету за 2012 рік

Загальний фонд

Спеціальний фонд


↑ На верх



Бюджет міста на 2012 р.



Рішення міської ради № 11/VI-120 вiд 10.01.2012 "Про міський бюджет на 2012 рік”



Зміни до Бюджету міста за 2012 р.:



Рішення міської ради № 14/VI-12 вiд 21.03.2012 "Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 10.01.2012 № 11/VІ -120 «Про міський бюджет на 2012 рік»”


Рішення міської ради № 15/VI-1 вiд 20.04.2012 "Про внесення змін до рішення міської ради від 10.01.2012 № 11/VІ -120 «Про міський бюджет на 2012 рік» (із змінами та доповненнями)”


Рішення міської ради № 17/VI-4 вiд 30.05.2012 "Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 10.01.2012 № 11/VІ -120 «Про міський бюджет на 2012 рік» (із змінами та доповненнями)”


Рішення міської ради № 18/VI-6 вiд 11.07.2012 "Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 10.01.2012 № 11/VІ -120 «Про міський бюджет на 2012 рік» (зі змінами та доповненнями)”


Рішення міської ради № 19/VI-9 вiд 22.08.2012 "Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 10.01.2012 № 11/VІ -120 «Про міський бюджет на 2012 рік» (зі змінами та доповненнями)”


Рішення міської ради № 20/VI-3 вiд 03.09.2012 "Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 10.01.2012 № 11/VІ -120 «Про міський бюджет на 2012 рік» (зі змінами та доповненнями)”


Рішення міської ради № 21/VI-5 вiд 14.11.2012 "Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 10.01.2012 № 11/VІ-120 «Про міський бюджет на 2012 рік»(із змінами та доповненнями)”


Рішення міської ради № 22/VI-9 вiд 20.12.2012 "Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 10.01.2012 №11/VІ-120 «Про міський бюджет на 2012 рік»(із змінами та доповненнями)”


Рішення міської ради № 22/VI-10 вiд 20.12.2012 "Про здійснення запозичення до міського бюджету м. Краматорська ”


Рішення міської ради № 23/VI-3 вiд 30.01.2013 "Про внесення змін до рішення міської ради від 10.01.2012 №11/VІ-120 «Про міський бюджет на 2012 рік»(із змінами та доповненнями)”




Рішення виконкому № 629 вiд 20.07.2011Про затвердження робочої групи та плану заходів щодо підготовки проекту бюджету міста на 2012 рік”.


Рішення виконкому № 814 вiд 21.09.2011Про внесення змін до рішення виконкому міської ради від 20.07.2011 № 629 „Про затвердження робочої групи та плану заходів щодо підготовки проекту бюджету міста на 2012 рік ” .


Рішення виконкому № 1123 вiд 21.12.2011"Про тимчасовий порядок фінансування видатків з міського бюджету в 1 кварталі 2012 року”.


Рішення виконкому № 148 вiд 06.03.2012"Про затвердження Порядку використання коштів субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетом на покращення харчування дітей у дитячих дошкільних закладах та навчально-виховних комплексах міст та районів області”.


Рішення виконкому № 178 вiд 06.03.2012"Про перерозподіл бюджетних призначень відділу охорони здоров’я”.


Рішення виконкому № 179 вiд 06.03.2012"Про перерозподіл бюджетних призначень відділу охорони здоров’я”.


Рішення виконкому № 180 вiд 06.03.2012"Про затвердження Плану заходів щодо збільшення надходжень та економного і раціонального використання коштів міського бюджету в 2012 році ”.


Рішення виконкому № 181 вiд 06.03.2012"Про врахування у складі міського бюджету трансфертів з обласного бюджету”.


Рішення виконкому № 182 вiд 06.03.2012"Про попередній розгляд проекту рішення міської ради «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 10.01.2012 № 11/VІ-120 «Про міський бюджет на 2012 рік»”.


Рішення виконкому № 209 вiд 12.03.2012"Про затвердження Порядку використання коштів субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетом на вітамінізацію харчування учнів загальноосвітніх закладів міст і районів області”.


Рішення виконкому № 210 вiд 12.03.2012"Про врахування у складі міського бюджету трансфертів з обласного бюджету”.


Рішення виконкому № 277 вiд 18.04.2012"Про попередній розгляд проекту рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 10.01.2012 № 11/VІ-120 «Про міський бюджет на 2012 рік»”.


Рішення виконкому № 287 вiд 18.04.2012"Про перерозподіл бюджетних призначень, передбачених міським бюджетом на 2012 рік по відділу культури і туризму”.


Рішення виконкому № 347 вiд 16.05.2012"Про перерозподіл бюджетних призначень, передбачених міським бюджетом на 2012 рік”.


Рішення виконкому № 353 вiд 16.05.2012"Про попередній розгляд проекту рішення міської ради «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 10.01.2012 № 11/VІ-120 «Про міський бюджет на 2012 рік» (із змінами та доповненнями)”.


Рішення виконкому № 354 вiд 16.05.2012"Про внесення змін до додатку до рішення виконкому від 25.04.2012 № 320 «Про врахування у складі міського бюджету додаткової дотації з державного бюджету та субвенцій з державного та обласного бюджетів»”.


Рішення виконкому № 355 вiд 16.05.2012"Про внесення змін до складу робочої групи по розподілу субвенції з Державного бюджету на фінансування державних програм соціального захисту населення, затвердженої рішенням виконкому Краматорської міської ради від 19.01.2011 № 12 ”.


Рішення виконкому № 361 вiд 16.05.2012"Про приведення у відповідність бюджетних призначень управлінню житлового та комунального господарства ”.


Рішення виконкому № 385 вiд 16.05.2012"Про перерозподіл бюджетних призначень відділу охорони здоров’я”.


Рішення виконкому № 440 вiд 20.06.2012"Про врахування у складі міського бюджету додаткової дотації з державного бюджету”.


Рішення виконкому № 478 вiд 04.07.2012"Про попередній розгляд проекту рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 10.01.2012 №11/VІ-120 «Про міський бюджет на 2012 рік» (із змінами та доповненнями)”.


Рішення виконкому № 482 вiд 04.07.2012"Про перерозподіл коштів загального фонду субвенції державного бюджету”.


Рішення виконкому № 514 вiд 18.07.2012"Про внесення змін до Плану заходів щодо збільшення надходжень до місцевого бюджету, економного та раціонального використання коштів і здійснення видатків місцевих бюджетів у межах наявного фінансового ресурсу у 2012 році, затвердженого рішенням виконкому міської ради від 06.03.2012 №180”.


Рішення виконкому № 566 вiд 03.08.2012"Про врахування у складі міського бюджету субвенції з державного бюджету на погашення заборгованості з різниці в тарифах на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення”.


Рішення виконкому № 577 вiд 15.08.2012"Про попередній розгляд проекту рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 10.01.2012 №11/VІ-120 «Про міський бюджет на 2012 рік» (із змінами та доповненнями)”.


Рішення виконкому № 628 вiд 05.09.2012"Про перерозподіл коштів загального фонду управління праці та соціального захисту населення”.


Рішення виконкому № 646 вiд 19.09.2012"Про врахування у складі міського бюджету субвенції з державного бюджету”.


Рішення виконкому № 647 вiд 19.09.2012"Про попередній розгляд проекту рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 10.01.2012 №11/VІ-120 «Про міський бюджет на 2012 рік» (із змінами та доповненнями)”.


Рішення виконкому № 712 вiд 17.10.2012"Про перерозподіл бюджетних призначень відділу охорони здоров’я”.


Рішення виконкому № 724 вiд 17.10.2012"Про врахування у складі міського бюджету дотацій з державного та обласного бюджетів”.


Рішення виконкому № 760 вiд 09.11.2012"Про перерозподіл бюджетних призначень відділу охорони здоров’я”.


Рішення виконкому № 764 вiд 09.11.2012"Про перерозподіл бюджетних призначень, передбачених міським бюджетом на 2012 рік по відділу культури і туризму”.


Рішення виконкому № 771 вiд 09.11.2012"Про перерозподіл субвенції державного бюджету”.


Рішення виконкому № 772 вiд 09.11.2012"Про попередній розгляд проекту рішення міської ради «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 10.01.2012 №11/VІ-120 «Про міський бюджет на 2012 рік» (із змінами та доповненнями)”.


Рішення виконкому № 783 вiд 09.11.2012"Про перерозподіл бюджетних призначень служби у справах дітей”.


Рішення виконкому № 816 вiд 12.11.2012"Про затвердження Порядку використання коштів субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетом на покращення харчування дітей у дитячих дошкільних закладах міста”.


Рішення виконкому № 817 вiд 12.11.2012"Про врахування у складі міського бюджету субвенції з обласного бюджету”.


Рішення виконкому № 818 вiд 14.11.2012"Про затвердження Порядку використання коштів субвенції з обласного бюджету місцевим бюджетом на вітамінізацію харчування учнів загальноосвітніх закладів та навчально-виховного комплексу міста”.


Рішення виконкому № 819 вiд 14.11.2012"Про врахування у складі міського бюджету субвенції з обласного бюджету”.


Рішення виконкому № 827 вiд 21.11.2012"Про перерозподіл бюджетних призначень відділу охорони здоров’я”.


Рішення виконкому № 863 вiд 22.11.2012"Про врахування у складі міського бюджету субвенції з державного бюджету на погашення заборгованості з різниці в тарифах на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення ”.


Рішення виконкому № 886 вiд 05.12.2012"Про перерозподіл бюджетних призначень відділу охорони здоров’я”.


Рішення виконкому № 897 вiд 06.12.2012"Про врахування у складі міського бюджету дотації з державного бюджету”.


Рішення виконкому № 898 вiд 06.12.2012"Про перерозподіл коштів загального фонду субвенції державного бюджету”.


Рішення виконкому № 899 вiд 07.12.2012"Про врахування у складі міського бюджету субвенції з державного бюджету”.


Рішення виконкому № 900 вiд 07.12.2012"Про врахування у складі міського бюджету субвенції з державного бюджету на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію для погашення кредиторської заборгованості за спожитий природний газ ”.


Рішення виконкому № 901 вiд 07.12.2012"Про перерозподіл кошторисних призначень, передбачених міським бюджетом по управлінню освіти ”.


Рішення виконкому № 934 вiд 19.12.2012"Про перерозподіл бюджетних призначень, передбачених міським бюджетом на 2012 рік по відділу культури і туризму”.


Рішення виконкому № 935 вiд 19.12.2012"Про попередній розгляд проекту рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 10.01.2012 №11/VІ-120 «Про міський бюджет на 2012 рік» (із змінами та доповненнями)”.


Рішення виконкому № 936 вiд 19.12.2012"Про затвердження обсягу міжбюджетних трансфертів”.


Рішення виконкому № 971 вiд 28.12.2012"Про врахування у складі міського бюджету та виключення зі складу міського бюджету субвенції з державного бюджету на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з централізованого водопостачання та водовідведення”.


Рішення виконкому № 972 вiд 28.12.2012"Про врахування у складі міського бюджету субвенції з державного бюджету”.


Рішення виконкому № 25 вiд 16.01.2013"Про попередній розгляд проекту рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 10.01.2012 №11/VІ-120 «Про міський бюджет на 2012 рік» (із змінами та доповненнями)”.


↑ На верх



Виконання бюджету міста за 2012 р.


Рішення Краматорської міської ради 17/VI–3 "Про затвердження звіту про виконання міського бюджету за перший квартал 2012 року."


Рішення виконкому № 528 вiд 01.08.2012"Про виконання міського бюджету за перше півріччя 2012 року”.


Рішення сессії №19/VI-8 вiд 22.08.2012 "Про затвердження звіту про виконання міського бюджету за перше півріччя 2012 року"


Рішення виконкому № 820 вiд 21.11.2012"Про виконання міського бюджету за 9 місяців 2012 року”.


Рішення сессії №22/VI-8 вiд 20.12.2012 "Про затвердження звіту про виконання міського бюджету за 9 місяців 2012 року"


Рішення виконкому № 159 вiд 06.03.2013"Про виконання міського бюджету за 2012 рік”.


Рішення сессії №25/VI-6 вiд 27.03.2013 "Про затвердження звіту про виконання міського бюджету за 2012 рік"


↑ На верх



Довідка

про виконання міського бюджету

за 2012 рік


Доходи міського бюджету за 2012 рік


Загальний фонд


План доходів загального фонду міського бюджету на 2012 рік затверджено в сумі 208733,7 тис. грн. Станом на 01.01.2013 до міського бюджету надійшло 197557,1 тис. грн., або 94,6% до річного планового завдання.


У порівнянні з відповідним періодом минулого року у 2012 році надійшло доходів загального фонду міського бюджету на 56846,8 тис. грн., або на 22,3% менше у зв’язку зі змінами до Бюджетного кодексу у відрахуваннях податку на доходи з фізичних осіб з 75% до 50% щодо зведених бюджетів пілотних регіонів.


План по податку на доходи фізичних осіб за аналізований період виконано на 97,6 % до річних призначень (план – 149091,8 тис. грн., фактичні надходження до місцевого бюджету -145464,6 тис. грн.).


В порівнянні з відповідним періодом минулого року (при умові 50% відрахувань до міського бюджету) надходження податку на доходи фізичних осіб до бюджету збільшились на 11923,3 тис. грн. або на 8,9 % в основному за рахунок росту фонду оплати праці, середньомісячної заробітної плати.


Збільшення надходжень податку з доходів фізичних осіб в порівнянні з минулим роком відбулося в основному на таких підприємствах:


- ПАТ «НКМЗ» - на 4,5% або на 2354,9 тис.грн.,

- ПАТ «ЕМСС» - на 18,5% або на 1890,0 тис.грн.,

- ПАТ «КЗВВ» - на 31,8% або на 542,6 тис.грн.,

- ПАТ «СКМЗ» - на 12,1% або на 338,9 тис. грн.


Фонд оплати праці по м. Краматорську за 2012 рік збільшився в порівнянні з минулим роком на 10,3% або на 165 813,0 тис.грн. (з 1 613 083,0 тис.грн. до 1 778 896,0 тис.грн.).


Фонд оплати праці (далі – ФОП) на ПАТ «НКМЗ» збільшився лише на 4,7% або 18057,1 тис.грн. у порівнянні з минулим роком, в той час, як у попередніх роках зростання ФОП було таким: у 2010 році – на 24%, у 2011 році – на 11,2%. Не відбулося заявлене підприємством на початку року зростання ФОП на 6,2%, при тому, що питома вага податку на доходи фізичних осіб від ПАТ «НКМЗ» в загальній сумі цього податку становить 37,1%.


На інших підприємствах відбувається зростання фонду оплати праці у порівнянні з відповідним періодом минулого року значно більшими темпами, але надходження податку на доходи фізичних осіб від них нижчі, ніж від ПАТ «НКМЗ». Так, Фонд оплати праці на цих підприємствах міста у порівнянні з відповідним періодом минулого року зріс на:


- ПАТ «ЕМСС»- на 18,4%, прогноз на 2012 рік – 20%,

- ПАТ «КЗВВ» - на 30,8%, прогноз на 2012 рік – 23,8%,

- ПАТ «СКМЗ» - на 10,9%, прогноз на 2012 рік – 18,8%.


При цьому середньооблікова чисельність працюючих порівняно з минулим роком зменшилась на 0,8% або на 378 чол. (з 48991 чол. до 48613чол.), в т.ч.:


На деяких підприємствах середньооблікова чисельність працюючих порівняно з відповідним періодом минулого року зменшилась, у т.ч. на :


- ПАТ «НКМЗ» - на 388 чол.,

- ПАТ «ЕМСС»- на 354 чол.,


а на деяких підприємствах збільшилась, у т.ч. на :


- ПАТ «СКМЗ» - на 61 чол.,

- ПАТ «КЗВВ» - на 72 чол.


В цілому по місту спостерігається збільшення середньої заробітної плати за рахунок зменшення чисельності працюючих. Так, середня заробітна плата за 2012 рік у порівнянні з минулим роком збільшилась на 305 грн. або на 11,1% з 2744 грн. до 3049 грн., в т.ч. на:


- ПАТ «НКМЗ» - на 320 грн. або 7,9%,

- ПАТ «ЄМСС» - на 1207,2 грн. або 33,5%,

- ПАТ «КЗВВ» - на 501,6 або 18,6%,

- ПАТ «СКМЗ» - на 148,9 грн. або 6,0%.


Заборгованість по виплаті заробітної плати по місту станом на 01.01.2013 склала 2592,8 тис.грн. і в порівнянні з початком 2012 року збільшилась на 798,9 тис.грн. або у 1,4 рази.


Значна сума заборгованості по заробітній платі належить підприємствам:


- ПАТ «ТІСО» - 549,7 тис.грн.

- ДНДУ «Центр продуктивності» - 353,1 тис.грн.,

- ДП АТЗТ «Донбаспромелектромонтаж БУ - 451» - 474,3 тис.грн.,

- ДП АФ «Шахтар» філія «Степове» - 398,4 тис.грн.

- ДП АФ «Шахтар» філія «Орджонікідзе» - 215,1 тис.грн.


Сума податкового боргу на 01.01.2013 по податку з доходів фізичних осіб стано-вила 384,2 тис. грн. і зменшилась на 780,2 тис. грн. порівняно з початком року. Заборгованість виникла в результаті несплати податку за актами документальних перевірок у зв’язку з відсутністю будь-яких активів щодо погашення цієї заборгованості, а також відсутністю фінансово-господарської діяльності.


Значну заборгованість по податку з доходів фізичних осіб серед юридичних осіб та фізичних осіб мають:


ФОП Богатир Р.О – 156,4 тис.грн.,

ФОП Шкутко К.О. – 47,8 тис.грн.,

ФОП Євтушенко А.О. – 23,7 тис.грн.


Надходження податку на прибуток підприємств комунальної власності за 2012 рік становили 1040,6 тис. грн. при річному плані – 1040,0 тис. грн., тобто виконання становило 100,1%. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надійшло більше на 30% або на 240,0 тис.грн. у зв’язку зі збільшенням податку на прибуток в результаті збільшення обсягу виконаних робіт КП «Міськсвітло», КП «БТІ», КАТП 052810.


Станом на 01.01.2013 недоїмка по податку на прибуток підприємств комунальної власності відсутня.


Річний план по платі за користування надрами місцевого значення встановлено в сумі 2878,0 тис. грн. За 2012 рік до міського бюджету мобілізовано плати за користування надрами у сумі 2878,9 тис. грн., планове завдання виконано на 100 %. У порівнянні з мину-лим роком надійшло на 10,8 тис.грн., або на 0,4% більше.


Річний план по платі за землю встановлено в сумі 42975,9 тис. грн. У 2012 році до бюджету міста мобілізовано цього податку на суму 40280,6 тис. грн., планове завдання виконано на 93,7 %.


Порівняно з минулим роком надійшло податку на 3648 тис. грн. або на 8,3% менше, у зв’язку зі сплатою у 2011 році ПАТ «КМЗ ім. Куйбишева» заборгованості за минулі роки у сумі 1922,4 тис.грн., з припиненням господарської діяльності та несплатою у 2012 році платежів ПАТ «КМЗ ім.Куйбишева» у сумі 1374,8 тис.грн. (у грудні 2012 року визнано банкрутом).


На території ПАТ «КМЗ ім.Куйбишева» ведуть господарську діяльність ТОВ «Краматорський металопрокатний завод» і ТОВ «Краматорський феросплавний завод», яким тільки у грудні 2012 року затвердили проекти землеустрою щодо передачі земельних ділянок в оренду, а на протязі року сплачували земельний податок тільки за землю під ви-купленими будинками, що значно нижче орендної плати.


Основними платниками плати за землю є ПАТ «НКМЗ», ПАТ «ЕМСС», які сплатили до місцевого бюджету за 2012 рік 6034,5 тис. грн., 2837,8 тис. грн. відповідно.


Сума податкового боргу по платі за землю станом на 01.01.2013 становила 870,4 тис. грн., порівняно з початком року вона збільшилась на 261,7 тис. грн. Значну заборгованість по платі за землю мають:


ТОВ «Краматорськводоканал» - 83,6 тис.грн.,

АГК «Східний» - 117,0 тис.грн.,

ДП «СУ № 451 АТ «ДПЕМ» - 115,5 тис.грн.


Податковий борг виник за рахунок несплати поточних податкових зобов’язань у зв’язку з погіршенням фінансового стану підприємств.


План по місцевих податках і зборах затверджено в сумі 1506,8 тис. грн. Фактично за 2012 рік до міського бюджету надійшло 1489,7 тис. грн., що становить 98,9% до річних призначень, в тому числі:


- збору за паркування транспортних засобів – 40,9 тис.грн., або 100%, при річному плані 40,9 тис.грн.;


- туристичного збору – 45,2 тис. грн., або 108,7%, при річному плані 41,6 тис.грн. Порівняно з минулим роком надходження збільшилися у 6,6 рази або на 38,4 тис.грн. у зв’язку з тим, що збір було впроваджено в ІІ півріччі 2011 року згідно з рішенням міської ра-ди від 13.07.2011 № 7/ІV-7;


- по збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності – 1403,6 тис. грн., або 98,5%, при річному плані 1424,3 тис.грн.


Порівняно з минулим роком надходження по цьому податку збільшилися на 256,7 тис. грн., або на 20,8 %, в основному за рахунок збільшення ставок збору у зв’язку з рос-том мінімальної зарплати та кількості платників збору.


Річний план надходжень по коду 21010300 «Частина чистого прибутку комуналь-них унітарних підприємств» виконано на 100,9%. Порівняно з минулим роком надходження по цьому виду доходів збільшилися в 1,9 рази або на 250,7 тис.грн. в основному за рахунок збільшення кількості платників з 4 до 6 та нормативу відрахувань з 20% до 50% у міський бюджет згідно з рішенням міської ради.


План надходжень державного мита на 2012 рік затверджено в сумі 1309,6 тис. грн. Фактично за аналізований період надійшло 1419,7 тис. грн., або 108,4 %. Порівняно мину-лим роком надходження по держмиту зменшилися на 18,9% або на 330,4 тис. грн., у зв’язку з набранням з 01.11.2011 чинності Закону України «Про судовий збір» та відміною сплати державного мита до місцевого бюджету за оформлення позовних заяв майнового та немай-нового характеру.


План надходжень від адміністративних штрафів та фінансових санкцій на 2012 рік затверджено в сумі 11,5 тис. грн. Фактично за аналізований період надійшло 11,8 тис. грн., або 102,6% від річного плану. Порівняно з минулим роком надходження по цьому виду доходів збільшились на 0,1 тис. грн. або на 0,9 %.


План по іншим неподатковим надходженням на 2012 рік затверджено у сумі 920,0 тис. грн. та виконано на 98,5% від річних призначень. Порівняно з минулим роком надходження збільшилися в 4,7 рази або на 712,4 тис. грн. у зв’язку з надходженням на цей код плати за зовнішню рекламу, яка у 2011 році надходила на інший код.


План надходжень фіксованого сільгоспподатку на 2012 рік встановлено в сумі 90,7 тис. грн. Фактичні надходження за 2012 рік становили 91,1 тис. грн., що на 4,9 тис.грн. більше, ніж за минулий рік, за рахунок збільшення площі земель.


Заборгованість по фіксованому сільськогосподарському податку станом на 01.10.2012 відсутня.


Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що у комунальній власності, за 2012 рік становили 3044,4 тис. грн. або 38,1% при річному плані 7990,8 тис.грн. Невиконання плану по даному виду надходжень пояснюється тим, що при формуванні бюджету на 2012 рік передбачалися надходження від оренди ТОВ «Краматорськводоканал» в 2012 році й погашення заборгованості за 2011 рік у сумі 5,7 млн.грн., з яким у травні місяці 2012 року був розірваний договір оренди. За 2012 рік від запланованої суми від ТОВ «Краматорськводоканал» надійшло тільки 1,1 млн.грн.


За 2012 рік надійшло орендної плати за користування цілісним майновим ком-плексом та іншим майном, що у комунальній власності, в порівнянні з 2011 роком більше на 36,8% або на 819,2 тис., за рахунок сплати частини боргу за 2011 рік ТОВ «Краматорськво-доканал».


План надходжень від реалізації безхазяйного майна на 2012 рік затверджено в сумі 30,0 тис. грн. Фактично за аналізований період надійшло 30,7 тис. грн., що на 11,1 тис. грн. або 56,6% більше, ніж за минулий рік, в результаті збільшення кількості проданих об’єктів з 2 до 5.


План по платі за державну реєстрацію суб’єктів підприємницької діяльності на 2012 рік затверджено в сумі 48,0 тис. грн. Фактично за 2012 рік до бюджету міста надійшло 48,5 тис. грн., що становить 101,0% річного планового завдання. Порівняно з минулим ро-ком надходження по цьому виду доходів зменшилися на 13,7% або на 7,7 тис.грн. за рахунок зменшення кількості зареєстрованих суб'єктів підприємницької діяльності (далі - СПД).


У продовж 2012 року згідно з рішення міської ради на депозитних рахунках банків були розміщені тимчасово вільні бюджетні кошти. Завдяки залишку тимчасово вільних бю-джетних коштів на початок року від розміщення цих коштів до міського бюджету надійшло 327,1 тис.грн. при річному плані 327 тис.грн. У порівнянні з минулим роком надходження по цьому виду доходів зменшилися на 14,6% або 55,9 тис.грн. у зв’язку зі зменшенням об-сягу тимчасово вільних бюджетних коштів.



↑ На верх


Спеціальний фонд


Планове завдання по спеціальному фонду на 2012 рік міського бюджету затверд-жено в сумі 30655,6 тис. грн. Станом на 01.01.2013 до спецфонду міського бюджету надійшло 47528,4 тис. грн., що на 7957,9 тис. грн. або на 20,1% більше, ніж за минулий рік.


Бюджет розвитку на 2012 рік заплановано у сумі 13968,4 тис. грн., фактично надійшло 18415,4 тис.грн., що становить 131,8 % річного планового завдання.


Фактичні надходження коштів до бюджету розвитку від продажу земель за 2012 рік становили 3107,7 тис. грн. При річному плані 2326,2 тис. грн. виконання становило 133,6%. У порівняні з 2011 роком надходження по даному коду зменшилися на 8612,4 тис. грн. або у 3,8 рази в зв’язку з закінченням у 2011 році сплати розстрочених платежів за земельні ділянки найбільшими покупцями ПАТ «ЕМСС» та ПАТ «СКМЗ» (3919,3 тис.грн.), зменшенням кількості платників на 9 одиниць.


За 2012 рік до бюджету розвитку по коду 31030000 «Надходження від відчуження майна, яке належить Автономній Республіці Крим та майна, що знаходиться у комунальній власності» надійшло 31,3 тис. грн. від продажу об’єктів комунального майна. В порівняні з 2011 роком надходження зменшились у 6,7 рази або на 178,7 тис. грн. у зв’язку з зменшенням кількості проданих об’єктів комунальної власності з 4 до 1 у 2012 ро-ці.


План надходжень по єдиному податку, який належить бюджету розвитку, на 2012 рік доведено в сумі 11611,2 тис. грн. Станом на 01.01.2013 надійшло 15276,4 тис. грн., або 131,6% до річного плану. Порівняно з минулим роком надходження по цьому податку збільшились на 8636,8 тис. грн. або на 130 % у зв’язку зі змінами у податковому законодавстві щодо спрощеної системи оподаткування.


Крім того, збільшилася у 2012 році кількість СПД , що сплачують єдиний по-даток на 1492 та станом на 01.01.2013 становила 5510. Збільшення чисельності СПД відбулося у зв’язку з відміною фіксованого податку, платники якого перейшли на сплату єдиного податку.


Податковий борг по єдиному податку станом на 01.01.2013 склав 107,7 тис. грн. і збільшився на 57,5 тис. грн. порівняно з початком року. По фізичним особам-боржникам по єдиному податку борг виник у результаті несплати поточних нарахувань цього податку, матеріали передані на примусове стягнення в судовому порядку.


Планове завдання по надходженням коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва на 2012 рік виконано на 98,6 % при плані 691,9 тис. грн., достроково сплачено 682,2 тис. грн.


Фактичні надходження коштів збору за першу реєстрацію транспортного засобу за 2012 рік становили 445,1 тис. грн. або 129,5% при річному плані 343,6 тис.грн. У порівнянні з 2011 роком надходження по даному коду збільшилися на 64,6% або на 174,7 тис.грн. у зв’язку з придбанням транспортних засобів з терміном експлуатації більше 8 років.


За 2012 рік до бюджету надійшло збору за провадження торговельної діяльності нафтопродуктами в сумі 122,8 тис. грн. або 103,9% при річному плані 118,2 тис.грн. Подат-ковий борг по цьому виду збору відсутній.


Власні надходження бюджетних установ надійшли за 2012 рік в сумі 25258,3 тис. грн. або 194,8 % до річного плану. В порівняні з 2011 роком надходження збільшились на 7908,7 тис. грн., або на 45,6%, в основному за рахунок надходження коштів від ПАТ «НКМЗ» на медичне обслуговування працівників підприємства згідно з договором.


За 2012 рік до бюджету надійшло екологічного податку в сумі 2481,4 тис. грн. або 98,7% при річному плані 2514,3 тис.грн. У порівнянні з 2011 роком надходження по да-ному коду збільшились на 31,3% або на 591,3 тис.грн. у зв’язку зі збільшенням ставок по-датку за викиди та скиди згідно до змін до Податкового кодексу та збільшенням викидів ТОВ «Краматорськтеплоенерго».


Податковий борг по екологічному податку на 01.01.2013 склав 22,8 тис. грн.


У 2012 році до цільового фонду міського бюджету надійшло 53,3 тис.грн. плати відновної вартості зелених насаджень згідно з постановою КМУ від 01.08.2006 №1045.



↑ На верх


Видатки міського бюджету за 2012 рік


Мережа бюджетних установ, що утримуються за рахунок міського бюджету складає 126. У порівнянні з кінцем 2011 року вона збільшилась на 1 у зв’язку з відкриттям у 2012 році двох центрів первинної медико–санітарної допомоги та передачі станції швидкої медичної допомоги на обласний бюджет.


Крім того, надається фінансова підтримка 8 установам: 3 профспілковим спортив-ним школам, КП «Об’єднання парків культури та відпочинку», КО «Краматорський міський фонд підтримки підприємництва», 3 підприємствам засобів масової інформації.



↑ На верх


Загальний фонд


Видаткова частина загального фонду міського бюджету за 2012 рік виконана у сумі 634672,7 тис. грн. або на 95,8 % до уточненого річного плану (662392,9 тис. грн.). У порівнянні з відповідним періодом 2011 року касові видатки міського бюджету збільшились на 138027,5 тис. грн. або на 27,8 % .


З них 42,8 % (271949,7 тис. грн.) склали видатки за рахунок цільових субвенцій з інших рівнів бюджетів (в т.ч. субвенції з Державного бюджету: на соціальний захист та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян – 219141,8 тис. грн., на пога-шення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з централізованого водопостачання та водовідведення – 51922,1 тис. грн.; субвенції з обласного бюджету на по-гашення кредиторської заборгованості 2011 року по субвенціях на реалізацію міні-проектів та придбання автомобільного палива для мобільного офісу управління праці та соціального захисту населення – 10,5 тис. грн., на забезпечення учнів перших класів загальноосвітніх навчальних закладів навчальними посібниками – 26,7 тис. грн., на покращення харчування та вітамінізацію харчування дітей у закладах освіти міста – 532,9 тис. грн., на забезпечення ме-дикаментами хворих на гемофілію – 149,0 тис. грн., на придбання лікарських засобів для хворих на онкогематологічні захворювання -166,7 тис. грн.).


На утримання установ та здійснення заходів у соціально-культурній сфері спрямо-вано 529566,0 тис. грн. (в т.ч. освіта – 175225,5 тис. грн., охорона здоров’я – 123165,3 тис. грн., соціальний захист та соціальне забезпечення – 206266,5 тис. грн., культура – 21737,0 тис. грн., фізична культура і спорт – 3171,7 тис. грн.), що становить 83,4 % обсягу видатків загального фонду, на утримання житлово-комунального господарства – 58876,0 тис. грн. або 9,3 %, на органи місцевого самоврядування – 23492,3 тис. грн. або 3,7 %. Інші видатки загального фонду склали 22738,4 тис. грн., що складає 3,6 % від загального обсягу видатків.


У структурі видатків загального фонду 86,6 % займають видатки на захищені статті з урахуванням видатків на утримання центрів первинної медичної (медико-санітарної) допомоги (549378,7 тис. грн.). У порівнянні з 2011 роком обсяг захищених статей зріс на 92776,6 тис. грн. або на 20,3 %. Зростання пояснюється зростанням видатків на заробітну плату з нарахуваннями (з 227726,4 тис. грн. у 2011 році до 293374,2 тис. грн. у 2012 році), трансфертів населенню (з 166373,4 тис. грн. у 2011 році до 202005,3 тис. грн. у 2012 році). Крім видатків на захищені статті трансферти підприємствам склали 81027,7 тис. грн. або 12,7 % до загального обсягу видатків; інші видатки – 4266,3 тис грн., або 0,7 % до загальної суми виконання загального фонду.


У 2012 році на покриття тимчасових касових розривів при виконанні бюджету з метою забезпечення своєчасної виплати заробітної плати та розрахунків за спожиті енергоносії було залучено з Єдиного казначейського рахунку 234319,8 тис. грн. короткотермінової позички, яку станом на 01.01.2013 погашено повністю.


Станом на 01.01.2013 має місце кредиторська заборгованість у сумі 31917,7 тис. грн., (в т.ч. по субвенціях з державного бюджету – 14355,9 тис. грн.).


Станом на 01.01.2013 по міському бюджету має місце внутрішній борг по середньостроковій позиці за рахунок ресурсів Єдиного казначейського рахунку у сумі 8995,8 тис. грн., в т.ч. за 2010 рік – 3440,6 тис. грн., за 2012 рік – 5555,2 тис. грн.



↑ На верх


Спеціальний фонд


Видатки спеціального фонду міського бюджету склали 61189,0 тис. грн., що ста-новить 95,8 % від уточненого річного плану (63860,7 тис. грн.).


21,4 % (13089,0тис. грн.) від загальної суми виконання спеціального фонду склали видатки бюджету розвитку, які у 2012 році були направлені: на погашення кредиторської заборгованості 2011 року у сумі 2945,1 тис. грн.; на придбання оргтехніки та кондиціонерів – 131,0 тис. грн.; на проведення капітальних ремонтів закладів освіти з розробкою проектно-кошторисної документації, придбання меблів для відкриття додаткових груп та реалізацію проектів місцевого розвитку – 1208,3 тис. грн.; реконструкцію системи опалення ЗОШ № 25 з корегуванням проектно – кошторисної документації та реконструкцію котельні ДНЗ № 75 з придбання котлів тривалого горіння – 511,8 тис. грн.; придбання медичного обладнання та капітальний ремонт у закладах охорони здоров’я – 889,6 тис. грн.; придбання засобів для по-ліпшення пересування інвалідів – візочників – 8,8 тис. грн.; капітальний ремонт житлового фонду та об’єктів благоустрою – 3579,9 тис. грн.; придбання літератури та періодичних ви-дань, меблів для центральної дитячої бібліотеки – 115,0 тис. грн.; оплату експертизи кошторисної документації по капітальному ремонту приміщення центральної дитячої бібліотеки – 0,4 тис. грн.; оплату експертизи кошторисної документації по капітальному ремонту електроосвітлення та капітальному ремонту приміщення спортивного залу клубу «Спринт» - 0,4 тис. грн.;облаштування пішохідного майданчику та вхідного майданчику з підпірною стінкою біля льодового майданчику – 223,4 тис. грн.; капітальний ремонт покрівель спортивних клубів "Спринт"та "Спартак" - 123,0 тис. грн.; будівництво пристрою до будівлі управління праці та соціального захисту населення по вул. Лазо, 23 (земельні ро-боти та фундамент)– 44,3 тис. грн.; внесення в статутний фонд КВП «Краматорський водо-канал» для поповнення обігових коштів - 3173,2 тис. грн.; проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок, відповідно до ст.128 Земельного кодексу – 2,7 тис. грн.; надання субвенції Шабельківській селищній раді на погашення кредиторської заборгованості на оп-лату робіт, що передбачалися за рахунок коштів субвенції з міського бюджету у 2011 році, невикористаних на кінець 2011 року (будівництво газопроводу, що підводиться до вулиць Вишнева та Кедрова) – 132,1 тис. грн.


У рамках Програми розвитку земельних відносин і охорони земель м. Крама-торська на 2011-2015 р. р., затвердженої рішенням міської ради від 08.12.2010 № 2/УІ-47, за рахунок коштів, які надійшли від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, проведено видатки на землеустрій щодо поліпшення лісогосподарських угідь в районі ПАТ «НКМЗ» - 227,7 тис. грн., в т.ч. погашення креди-торської заборгованості – 127,3 тис. грн., що складає 0,4 % від загальної суми видатків спец-фонду. Крім того, надано субвенцію селищним радам на виконання робіт з розмежування земель державної та комунальної власності в сумі 150,1 тис. грн., що складає 0,3 % від загальної суми видатків спецфонду.


На виконання Програми природоохоронних заходів, що фінансуються за рахунок коштів міського фонду охорони навколишнього природного середовища, проведені видатки в сумі 1521,4 тис. грн., що склало 2,5 % від загальної суми спеціального фонду, а саме: на погашення кредиторської заборгованості – 204,3 тис. грн., на проведення заходів з озеле-нення міста – 947,4 тис. грн.; на проведення заходів з пропаганди охорони навколишнього природного середовища – 43,9 тис. грн. та на придбання сміттєвозу – 325,8 тис. грн. Крім того, надано субвенцію на виконання заходів з озеленення Біленьківській селищній раді в сумі 77,7 тис. грн., що становить 0,1 % від загальної суми видатків спецфонду.


Видатки на проведення робіт, пов’язаних з будівництвом, реконструкцією, ремон-том та утриманням автомобільних доріг, які проведені за рахунок збору за першу реєстрацію транспортного засобу, збору за провадження торговельної діяльності нафтопродуктами, скрапленим та стиснутим газом на стаціонарних, малогабаритних і пересувних автозаправ-них станціях склали 1305,8 тис. грн., що становить 2,1 % від загальної суми видатків спец-фонду.


За рахунок цільових субвенцій з інших рівнів бюджетів у 2012 році проведено видатків у сумі 20686,4 тис. грн., що складає 33,8 % від загальної суми видатків спецфонду, в т.ч.:


- субвенції з обласного бюджету – 747,4 тис. грн. (на соціально-економічний роз-виток - 574,9 тис. грн. (на відкриття 5 груп для дітей дошкільного віку), на реалізацію міні-проектів місцевого розвитку – 172,5 тис. грн. );


- субвенції з Державного бюджету – 19939,0 тис. грн. (на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунк-тах - 3474,5 тис. грн.; на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з централізованого водопостачання та водовідведення – 16439,5 тис. грн.; на капітальний ремонт власних житлових будинків учасників Великої Вітчизняної війни згідно з Законом України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» – 25,0 тис. грн.).


Видатки, проведені за рахунок власних надходжень бюджетних установ склали 24130,9 тис. грн., що становить 39,4 % від загального обсягу видатків спеціального фонду, в т.ч. за рахунок плати за послуги, що надаються бюджетними установами – 10536,2 тис. грн., та коштів, отриманих з інших джерел власних надходжень – 13594,7 тис. грн. (в т.ч. по управлінню праці та соціального захисту населення - 80,7 тис. грн. – сума за дорученнями від Краматорського міського центру зайнятості – заробітна плата з нарахуваннями за вико-нання громадських робіт безробітними; 5,3 тис. грн.- отримано від Головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації стендів, бланків, плакатів, лис-тівок тощо; по виконкому міської ради отримано від Донецької обласної державної адмініст-рації в грошовому виразі 4,2 тис. грн. на придбання паперу (відповідно до Постанови КМУ від 29.02.2012 № 811 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті, для придбання паперу на виготовлення органами ведення Державного реєстру виборців списків виборців та іменних запрошень для підготовки та проведення голо-сування на виборах народних депутатів України 28 жовтня 2012 року»; по управлінню освіти – 5482,4 тис. грн. - отримано від спонсорів господарчі та канцелярські матеріали, меблі, літе-ратуру, інвентар, тощо; по відділу охорони здоров’я» - 3905,4 тис. грн. - отримано благодійних внесків в грошовому та натуральному виразі (господарчі матеріали, медикамен-ти, оргтехніка та медобладнання тощо) та 1523,7 тис. грн. – надходження від ПАТ «НКМЗ» за надані послуги по охороні здоров’я працівників ПАТ «НКМЗ»; по притулку для дітей служби у справах дітей – 117,3 тис. грн. отримано від спонсорів у натуральному виразі господарчі та канцелярські матеріали, меблі, м’який інвентар, медикаменти, продукти харчу-вання тощо; по відділу молоді та спорту – 336,9 тис. грн. – отримано путівки для дітей з ма-лозабезпечених та багатодітних родин від управління у справах сім’ї та молоді Донецької облдержадміністрації, 4,0 тис. грн. - безворотня фінансова допомога на проведення Дня молоді та Всеукраїнського фестивалю «Козацькі розваги», 107,7 тис. грн. – оприбутковано виявлені в ході позапланової інвентаризації лишки матеріальних цінностей та 61,3 тис. грн. – отримано безворотню фінансову допомогу, спортивний інвентар, спортивну форму, матеріали для ремонту спортивного залу, дитячі подарунки, канцелярські товари тощо від спонсорів; по територіальному центру соціального обслуговування – 14,2 тис. грн. – отри-мано від спонсорів продукти харчування,предмети, матеріали; по центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді – 5,0 тис. грн. – отримано благодійних внесків (кондиціонер, рек-лама на бігбордах); по центру соціальної реабілітації дітей – інвалідів – 7,1 тис. грн. – отри-мано благодійних внесків; по відділу культури і туризму - 6,1 тис. грн. - благодійні внески на проведення міських заходів, 1023,7 тис. грн. – капітальний ремонт клубу «Зоря» та поточний ремонт асфальтового покриття клубу «Зоря»-706,3 тис. грн.,317,4 тис. грн. - отримано від організацій та фізичних осіб теплолічильник, літературу, комп’ютерну техніку, меблі тощо ; по управлінню житлового та комунального господарства благодійна допомога від фонду «Місто»– 909,7 тис. грн., в т.ч. поточний ремонт внутрішньоквартальних доріг за адресою вул. Паркова, 8 та вул. Дніпропетровська, 2 – 27,1 тис. грн., капітальний ремонт м’якої покрівлі житлового будинку за адресою вул. Архангельська, 5 – 268,5 тис. грн., капітальний ремонт внутрибудинкових інженерних комунікацій (мереж опалення) житлового будинку за адресою вул. Дніпропетровська, 2 – 198,3 тис. грн., поточний ремонт асфальтобетонного по-криття автодороги по внутрішньо квартальному проїзду від вул.. Прилуцької до будинку № 7 по вул. Дніпропетровської, по вул. Біломорській в районі ЗОШ № 18, на перехресті вул. Двірцевої та Соціалістичної – 193,2 тис. грн., поточний ремонт системи зовнішнього освітлення внутрішньоквартальної пішохідної доріжки від вул. Бикова до вул. Хрустальної, скверу профспілок м. Краматорська, в районі стадіону «Прапор», вуличного освітлення під’їзної дороги до автовокзалу м. Краматорська – 54,9 тис. грн., дитячі майданчики за адре-сами:між будинками по вул. Архангельська, 3 та вул. Архангельська, 5; по вул. Архангельсь-ка, 9; між будинками по вул. Прилуцька, 16 та вул. Прилуцька,18; по вул. Сахалінська,6; об-ладнання для дитячих майданчиків торгівельної марки БІМБОКА для встановлення в скве-рах м. Краматорська – 145,9 тис. грн.; поточний ремонт зелених насаджень по вул. Дніп-ропетровській - 21,8 тис. грн. ).



↑ На верх

4792 перегляди

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 26.03.2017

    14-00
    Музично-театралізована вистава для дітей
    Клуб «Надія»
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 26.03.2017

    15-00
    Показові виступи секції кікбоксингу та тайського боксу
    КП «Лідер»
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 26.03.2017

    17-00
    Проведення вечора відпочинку «Від і до…»
    МПК «Будівельник»
    начальник управління з гуманітарних питань Гореславець А.М.

  • 27.03.2017

    08-00 10-00
    Проведення інструктажів відповідальних чергових щодо контролю за обстановкою на території міста, забезпечення готовності засобів оповіщення, реагування на звернення громадян та взаємодії з іншими черговими (диспетчерськими) службами
    учбовий клас управління з питань ЦЗ
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

  • 27.03.2017

    10-00 16-00
    Прийом громадян з особистих питань
    відділи та управління міської ради
    керівники структурних підрозділів

  • 27.03.2017

    10-00
    Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам
    Порядок денний
    Управління праці та соціального захисту населення
    начальник управління Ігнатенко О.М.

  • 27.03.2017

    10-00 - 14-00
    Проведення занять з гуманітарної та професійної підготовки зі спеціалістами та працівниками управління
    учбовий клас управління з питань ЦЗ
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

  • 27.03.2017

    11-00
    Засідання адміністративної комісії
    зала засідань виконкому, 2 поверх
    заступник міського голови Боєвський С.О.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • Контакт центр
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • police
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?