• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Офіційний веб-сайт Головдержслужби України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 24.06.2012 15:56

Інформація про підсумки проведеної роботи зі зверненнями громадян


Аналіз надходження звернень громадян


I квартал


9 місяців


за 2011 рік





АНАЛІЗ  надходження звернень громадян за 2011 рік



Організація роботи зі зверненнями громадян у виконкомі міської ради спрямована на забезпечення виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».


За 2011 рік до виконкому міської ради надійшло 2906 звернень проти 3210 відповідного періоду 2010 року (-304).


У поточному періоді міський голова провів 45 особистих прийомів, з яких 22 - виїзних за місцем проживання громадян (у комітетах мікрорайонів, селищних радах). Прийнято 164 громадянина.


Заступниками міського голови та керуючим справами проведено 174 особистих прийомів, з яких 71 – виїзних, прийнято 1068 громадян.


Крім того, щосуботи здійснюються прийоми громадян керівництвом міської ради та її виконавчого комітету.


Через органи влади вищого рівня надійшло 556 звернень. У порівнянні з 2010 роком загальна кількість звернень до виконкому міської ради збільшилась на 83 звернення. За результатами проведеного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи міської ради відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань. Але значна кількість громадян телефонувала на урядову «гарячу лінію» не звертаючись до органів місцевого самоврядування (виконкому міської ради), відповідні підприємства, організації, установи, а деякі з них телефонували до Центру декілька разів на тиждень з одного і того ж питання та вирішення дрібних побутових питань, або звертались з питаннями, відповіді на які могли б получити з засобів масової інформації. Понад 40% цих звернень потребували лише надання громадянам роз'яснень підприємств, організацій, установ міста.


Протягом 2011 року надходження колективних звернень становить 304, у тому числі 27 надійшло через органи влади вищого рівня.


Кількість повторних звернень у порівнянні з 2010 роком залишається практично на тому ж рівні 22 проти 24 минулого року.


    За вказаний період до виконкому міської ради надійшло 551 звернення від пільгової категорії громадян, у тому числі:


    - від інвалідів, ветеранів праці, пенсіонерів та інших пільгових категорій – 464 або 15,9% від загальної кількості;
    - від учасників війни, бойових дій, членів сімей загиблих, військовослужбовців - 61 звернення або 2,1%;
    - від матерів-героїнь, інвалідів ВВВ, Героїв Соц. Праці Радянського Союзу України 26 звернень або 0,9%.


Питома вага звернень від вищезазначених категорій громадян за 2011 рік склала 18,9% від їх загальної кількості.


Основними причинами звернень громадян є:


- нестача бюджетних коштів для вирішення проблем житлово-комунального господарства міста, зростання тарифів, наявність заборгованості населення за послуги, відсутність законних підстав для вирішення питань заявника щодо субсидій, прагнення громадян вирішувати свої проблеми через органи влади вищого рівня.


Відповідно до розпорядження міського голови від 27.01.2011 № 8р заступниками міського голови та керуючим справами проведено 4 «прямі лінії» зв’язку з населенням міста, під час яких звернулось 37 громадян. На всі поставлені запитання надано відповідні роз’яснення, окремі звернення поставлено на контроль. Оголошення про проведення телефонного зв’язку з населенням керівництва виконкому міської ради публікуються у місцевих газетах.


Відділом по роботі зі зверненнями громадян міської ради щомісяця здійснюється аналіз роботи зі зверненнями громадян. Стан цієї роботи було заслухано на засіданнях виконкому міської ради рішення від 02.02.2011 № 112 «Про рівень організації роботи із зверненнями громадян у виконкомі міської ради , ії структурних підрозділах, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності» та від 06.07.2011 № 587 «Про підсумки роботи щодо організації розгляду та опрацювання звернень громадян за перше півріччя 2011 року» (спільне засідання виконкому міської ради та Біленьківської селищної ради), на апаратній нараді.


Щомісяця проводиться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на якому заслуховуються стан роботи зі зверненнями громадян, результати проведення «Дня контролю», підсумки перевірок та оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян на підприємствах, в організаціях, управліннях, відділах, установах незалежно від форми власності.


За 2011 рік проведено 9 «Днів контролю» по повторним та колективним зверненням. Комісійно обстежено 24 звернення по розгляду вирішених питань та розв'язання порушених проблем громадян. Результати перевірок «Дня контролю» заслухані на засіданні постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.


Відповідно до графіку, затвердженого рішенням міського голови від 15.12.2010 № 881 «Про заходи щодо виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008», проведено 12 перевірок додержання законодавства про звернення громадян в рамках делегованих повноважень органів місцевого самоврядування, визначених ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», а саме: Краматорський міський центр зайнятості, СКП «Ритуальна служба», КП «ДРУАС», відділ молоді та спорту, КО «ЖБК», відділ торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування, КЛПУ «Міська психіатрична лікарня» м. Краматорська, Краматорська міська санепідемстанція, ТОВ «Житлово-комунальна компанія МК 2010», Ясногірська селищна рада, відділ по обліку та розподілу житлової площі, ПЕ «Межрайтепломережа».


Проводиться постійна робота по наповненню сторінки веб-сайту міської ради, а також у ЗМІ оприлюднені 130 матеріалів, щодо роботи зі зверненнями громадян. У громадській приймальні щоденно працює телефон довіри, по якому прийнято 51 звернення.


У виконкомі міської ради розміщено поштову скриньку «Лист міському голові», пошту якої розглядає особисто міський голова, що дає змогу екстрено розглянути порушене питання.


Проведено роботу щодо інформування населення про урядову «гарячу лінію», інформацію розміщено у громадській приймальні громадян виконкому міської ради, підприємствах, установах, селищних радах, ЗМІ та офіційному сайті Краматорської міської ради.


З даними моніторингу надходження звернень громадян за 2011 рік у виконкомі Краматорської міської ради можно ознайомитись за наступним посиланняи Моніторинг звернень громадян за 2011 рік


↑ На верх








АНАЛІЗ  надходження звернень громадян за 9 місяців 2011 року



Організація роботи зі зверненнями громадян у виконкомі міської ради спрямована на забезпечення виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».


За 9 місяців 2011 року до виконкому міської ради надійшло 1880 звернень проти 2180 відповідного періоду 2010 року (-300).


У поточному періоді міський голова провів 34 особистих прийоми, з яких 17 - виїзних за місцем проживання громадян (у комітетах мікрорайонів, селищних радах). Прийнято 101 громадянина.


Заступниками міського голови та керуючим справами проведено 124 особистих прийомів, з яких 51 – виїзних, прийнято 729 громадян.


Крім того, щосуботи здійснюються прийоми громадян керівництвом міської ради та її виконавчого комітету.


Через органи влади вищого рівня надійшло 301 звернення. У порівнянні з 2010 роком загальна кількість звернень до виконкому міської ради збільшилась на 14 звернень. Збільшення звернень до вищих органів влади пов'язано з недосконалістю системи житлово-комунального господарства, неспроможність ефективно працювати в ринкових умовах і надавати споживачам послуги належного рівня та якості, наявність заборгованості населення за послуги.


Протягом 9 місяців 2011 року надходження колективних звернень становить 229, у тому числі 18 надійшло через органи влади вищого рівня.


Кількість повторних звернень у порівнянні з 2010 роком залишається практично на тому ж рівні 14 проти 12 минулого року.


    За вказаний період до виконкому міської ради надійшло 292 звернення від пільгової категорії громадян, у тому числі:


    - від інвалідів, ветеранів праці, пенсіонерів – 243 або 12,9% від загальної кількості;
    - від учасників війни, бойових дій, членів сімей загиблих, військовослужбовців - 34 звернення або 1,8%;
    - від матерів-героїнь, інвалідів ВВВ, Героїв Соц. Праці Радянського Союзу України 15 звернень або 0,8%.


Питома вага звернень від вищезазначених категорій громадян за 2011 рік склала 15,5% від їх загальної кількості.


Основними причинами звернень громадян є:


- нестача бюджетних коштів для вирішення проблем житлово-комунального господарства міста, зростання тарифів, наявність заборгованості населення за послуги, відсутність законних підстав для вирішення питань заявника щодо субсидій, прагнення громадян вирішувати свої проблеми через органи влади вищого рівня.


Відповідно до розпорядження міського голови від 27.01.2011 № 8р заступниками міського голови проведено 3 «прямі лінії» зв’язку з населенням міста, під час яких звернулось 30 громадян. На всі поставлені запитання надано відповідні роз’яснення, окремі звернення поставлено на контроль. Оголошення про проведення телефонного зв’язку з населенням керівництва виконкому міської ради публікуються у місцевих газетах.


Відділом по роботі зі зверненнями громадян міської ради щомісяця здійснюється аналіз роботи зі зверненнями громадян. Стан цієї роботи було заслухано на засіданні виконкому міської ради рішення від 02.02.2011 № 112 «Про рівень організації роботи із зверненнями громадян у виконкомі міської ради , ії структурних підрозділах, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності» та на апаратній нараді.


Щомісяця проводиться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на якому заслуховуються стан роботи зі зверненнями громадян, результати проведення «Дня контролю», підсумки перевірок та оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян на підприємствах, в організаціях, управліннях, відділах, установах незалежно від форми власності.


За 9 місяців 2011 року проведено 6 «Днів контролю» по повторним та колективним зверненням. Комісійно обстежено 17 звернень по розгляду вирішених питань та розв'язання порушених проблем громадян. Результати перевірок «Дня контролю» заслухані на засіданні постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.


Відповідно до графіку, затвердженого рішенням міського голови від 15.12.2010 № 881 «Про заходи щодо виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008», проведено 9 перевірок додержання законодавства про звернення громадян в рамках делегованих повноважень органів місцевого самоврядування, визначених ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», а саме: Краматорський міський центр зайнятості, СКП «Ритуальна служба», КП «ДРУАС», відділ молоді та спорту, КО «ЖБК», відділ торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування, КЛПУ «Міська психіатрична лікарня» м. Краматорська, Краматорська міська санепідемстанція, ТОВ «Житлово-комунальна компанія МК 2010».


Проводиться постійна робота по наповненню сторінки веб-сайту міської ради, а також у ЗМІ оприлюднено 61 матеріал, щодо роботи зі зверненнями громадян. У громадській приймальні щоденно працює телефон довіри, по якому прийнято 48 звернень.


У виконкомі міської ради розміщено поштову скриньку «Лист міському голові», що сприяє поліпшенню умов для громадян.


Проведено роботу щодо інформування населення про урядову «гарячу лінію», інформацію розміщено у громадській приймальні громадян виконкому міської ради, підприємствах, установах, селищних радах, ЗМІ та на офіційному сайті Краматорської міської ради.


З даними моніторингу надходження звернень громадян за 9 місяців 2011 року у виконкомі Краматорської міської ради можно ознайомитись за наступним посиланняи Моніторинг звернень громадян 9 місяців


↑ На верх








АНАЛІЗ  надходження звернень громадян за I квартал 2011 року,  та найбільш пріоритетні напрямки розв`язання існуючих проблем


Відділом по роботі зі зверненнями громадян Краматорської міської ради проведено аналіз надходження звернень громадян м. Краматорська до органів влади вищого рівня, повторних та колективних звернень за I квартал 2011 року.


Так, через органи влади вищого рівня звернулося 112 громадян, з них в «Соціальний контактний центр» на урядову «гарячу лінію» 74 жителів м.Краматорська. В порівнянні з таким же періодом 2010 року кількість звернень в органи влади вищого рівня збільшилась на 24 звернення. Опрацювання і розгляд звернень, що надійшли до органів влади вищого рівня та на урядову «гарячу лінію», здійснювались своєчасно, без порушень і з урахуванням Закону. Динаміка надходження звернень від мешканців міста до органів влади вищого рівня показує, що якість житлово-комунального обслуговування населення не поліпшується, не досягнуто оптимального співвідношення в рівні доходів населення і його витратах на оплату комунальних послуг.


З загальної кількості звернень, які надійшли до виконкому міської ради за 1 квартал 2011 року: повторних – 5, колективних – 21, від пільгової категорії громадян – 38 звернень. У порівнянні з 2010 роком збільшення спостерігається по колективним зверненням на 7 звернень, повторні та пільгова категорія громадян майже на тому ж рівні.


    Найбільш актуальними проблемами з якими зверталися громадяни міста, це питання систем водопостачання, опалювання, ремонт будинків, покрівель, оформлення субсидій. При цьому, велика частина питань зачеплених в зверненнях, відноситься до повноважень підприємств, установ і організацій міста, які надають послуги населенню. Тематику основних питань, з якими звертались громадяни, можна розподілити таким чином:

  • на першому місці питання комунального господарства, благоустрою – 43;
  • на другому питання житлового господарства – 24;
  • на третьому питання соцзахисту (оформлення субсідій) – 37;

Актуальними залишаються питання земельних відносин, архітектури, охорони здоров`я, матеріальної допомоги, зв`язку -24.


Слід зазначити, що невиконання виконавцями своїх обіцянок, які вони самі беруть, в основному спричиняє за собою повторні та неодноразові звернення і звернення в органи влади вищого рівня.


    Із загальної кількості звернень за 1 квартал 2011 року:

  • отримали задоволені відповіді і роз’яснення – 86 громадян
  • у стадії розгляду – 12 звернень
  • відмовлено, з посиланням на законодавчу базу – 14 громадянам

Рішення про відмову в задоволенні вимог, викладених у зверненні, доведено до відома громадян в письмовій формі з посиленням на Закон і викладенням мотивів відмови а також роз’ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.


    Основними причинами звернень громадян, у тому числі і до органів влади вищого рівня, повторних та колективних звернень, є:

  • Недосконалість системи житлово-комунального господарства, неспроможність ефективно працювати в ринкових умовах і надавати споживачам послуги належного рівня та якості. В аварійному стані перебуває майже третина водопровідно-каналізаційних та теплових мереж, послуги з централізованого теплопостачання надаються з відхиленням від нормативних вимог. У ряді будинків міста покрівля потребує капітального ремонту та інше.
  • Відсутність законних підстав для вирішення питання заявника щодо субсідій, звідси прагнення громадян вирішувати свої проблеми через органи влади вищого рівня.
  • Наявність заборгованості населення за послуги.


    Аналізуючи причини надходження звернень до органів влади вищого рівня, можно визначити найбільш пріоритетні напрямки розв`язання існуючих проблем, а саме:


  • всі об`єкти, які не були включені до плану капітального ремонту, включені до Програми реформування та розвитку житлово-комунального господарства м.Краматорська на 2010-2014 рр та знаходяться на контролі в УЖКГ;

  • провести конкретні заходи на виконання у 2011 році Програми благоустрою міста з урахуванням виділених коштів з місцевого бюджету, відповідно до Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів міського благоустрою (згідно рішення міської ради від 26.01.2011 № 4/VI-41);

  • для забезпечення належної якості послуг, ефективного використання енергетичних ресурсів, технічного переоснащення підприємств у 2010-2014 роках пропоновано виконати комплекс заходів у водопостачанні та водовідведенні, у теплопостачанні, у житловому фонді (рішення міської ради від 26.01.2011 № 4/VI-40);

  • придержуватись визначених джерел фінансування Програм: кошти державного, обласного та місцевого бюджетів, кошти підприємств житлово-комунального господарства відповідно до програм їх розвитку, кошти фізичних і юридичних осіб, що залучаються шляхом приватизації підприємств житлово-комунального господарства, передачі об’єктів галузі в управління, оренду, концесію, кредити міських банків.



    Виконання Програм дасть змогу:

  • Забезпечити ефективну роботу підприємств житлово-комунального господарства.
  • Створити прозорий механізм взаємодії підприємств та громадськості, спрямований на вирішення проблемних питань у сфері житлово-комунального господарства.


↑ На верх



4111 переглядів

Print

Пошук на сайтi


Подiї тижня

  • 26.06.2017

    08-00 10-00
    Проведення інструктажів відповідальних чергових управління щодо організації контролю за станом техногенної і природної небезпеки на території міста, забезпечення постійної готовності до оповіщення населення про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацій, реагування на звернення громадян та взаємодії з іншими черговими службами
    учбовий клас управління з питань ЦЗ
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

  • 26.06.2017

    10-00 - 14-00
    Проведення занять з гуманітарної та професійної підготовки зі спеціалістами та працівниками управління
    учбовий клас управління з питань ЦЗ
    начальник управління з питань цивільного захисту Кукочка С.В.

  • 26.06.2017

    10-00 16-00
    Прийом громадян з особистих питань
    відділи та управління міської ради
    керівники структурних підрозділів

  • 26.06.2017

    11-00
    Засідання адміністративної комісії
    зала засідань виконкому,2 поверх
    заступник міського голови Боєвський С.О.

  • 27.06.2017

    09-00
    Робоча апаратна нарада
    «Інформація про стан ринку праці міста Краматорська»
    Доповідач:Директор Краматорського міського центру зайнятості Рєпін В.Є.
    пл. Миру, 2 виконком, зала засідань, 4 поверх
    керуючий справами виконкому Давискиба А.М.

  • 27.06.2017

    10-00 - 12-00
    Особистий прийом громадян
    громадська приймальня виконкому, пл.Миру 2, каб.1а
    заступник міського голови Боєвський С.О.

  • 27.06.2017

    12-30
    1.Відкриття виставки живопису Краматорських художників до Дня Конституції України (з музейної збірки)
    2. Відкриття виставки творів донецьких художників. До 85-річчя створення Донецької області (з музейної збірки)
    художній музей
    начальник управліня з гуманітраних питань Гореславець А.М.

  • 27.06.2017

    протягом дня
    Книжкова виставка «Народу нашого і велич, і краса», до дня Конституції
    бібліотека ім. П.Мирного
    начальник управліня з гуманітраних питань Гореславець А.М.

Всі подiї


Календар новин


Підписатися на новини


  • Графік викошування амброзії на 2017 рік
  • Контакт центр
  • СБУ Інформує
  • Петиції
  • ОСББ
  • бджет-візуалізація
  • Громадський бюджет
  • Комунальна медична установа 'Міська лікарня №1'
  • police
  • Центр допомоги учасникам АТО
  • Пільги учасникам АТО_2
  • Проект підтримки внутрішньо переміщених осіб
  • Реєстрація документів на субсідію
  • Розрахунок субсідій
  • Пільги учасникам АТО
  • Інформанція для переселенців
  • Сайт «Teplo.gov.ua»: як отримати субсидію?