• Президент України
  • Верховна рада
  • Урядовий портал
  • Урядова телефонна
  • енергоефективність
  • Мінрегіон
  • Донецька ОДА
  • Донецкий областной совет
  • Донецький обласний контактний центр
  • Національної дитячої «гарячої лінії»
  • Офіційний веб-сайт Головдержслужби України
  • Донецька обласна служба зайнятості
  • Державний реєстр виборців
  • Веб-портал електронних послуг
  • проект ExportUA

Оновлено 07.11.2016 10:05

Фінансове управління

Управління є підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету, міському голові, заступнику міського голови Ніконенко Світлані Євгеніївні.


Управління є юридичною особою, має печатку з зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, самостійний баланс, бюджетні рахунки в органах Державного Казначейства України.



Начальник управління:  Саєнко Олена Миколаївна

Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2015 рік


Заступник начальника управління: Кирна Галина Іванівна

Декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2015 рік


Адреса управління: 84313, пл.Миру,2


Графік роботи : 

    • понеділок-четвер — з 8.00 до 17.00,
    • п’ятниця — з 8.00 до 15.45,
    • перерва: з 12.00 до 12.45,
    • вихідний: субота, неділя

Графік прийому громадян:

  • щопонеділка


Основними завданнями управління є:

Згідно з Положенням про фінансове управління Краматорської міської ради, затвердженого рішенням міської ради від 14.06.2006 № 2/V-4, основними завданнями управління

  • - забезпечення реалізації державної бюджетної політики на території міста;
  • - складання розрахунків до проекту бюджету міста і подання їх на розгляд міської ради;
  • - підготовка пропозицій щодо фінансового забезпечення заходів соціально-економічного розвитку міста;
  • - розроблення пропозицій з удосконалення методів фінансового і бюджетного планування по фінансуванню витрат;
  • - здійснення контролю за дотриманням підприємствами, установами та організаціями законодавства щодо використання ними бюджетних коштів та коштів цільових фондів, утворених відповідною радою;
  • - здійснення загальної організації та управління виконанням бюджету міста, координація діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету;
  • - безпосередньо займається розробкою нормативно-правових документів міської ради та їх виконавчих органів.


Нормативна база :


 УПРАВЛІННЯ МАЄ ВІДДІЛИ :


Відділ : Бюджетний

Начальник відділу: Кирна Галина Іванівна

тел.: +380 (6264) 3-56-01

Адреса відділу  : 84313, пл.Миру, 2

Основними завданнями відділу є:

  • - проводить складання і розгляд проекту бюджету міста, аналіз бюджетного запиту, поданого головними розпорядниками бюджетних коштів, щодо його відповідності меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів;

  • - організує роботу, пов’язану із складанням проекту бюджету міста і визначає порядок і терміни подання виконавчими органами селищних рад матеріалів для підготовки проекту бюджету міста;;

  • - складає проект бюджету міста;

  • - здійснює загальну організацію та управління виконанням місцевого бюджету;

  • - готує пропозиції щодо перерозподілу коштів між бюджетами селищних рад та міським бюджетом, або для виконання спільних проектів та подає їх на розгляд міської ради;

  • - складає розпис видатків бюджету міста, забезпечує фінансування заходів, передбачених міським бюджетом, у встановленому порядку готує пропозиції щодо внесення змін до розпису у межах річних бюджетних призначень та здійснює в установленому порядку взаємні розрахунки бюджету міста і бюджету селищних рад;

  • - складає пояснювальну записку до звіту про виконання бюджету та з мережі бюджетних установ і подає її Головному фінансовому управлінню облдержадміністрації.


Відділ : планування доходів та фінансування підприємств комунальної власності

Начальник відділу: Гатченко Тетяна Анатоліївна

тел.: +380 (6264) 3-45-22

Адреса відділу  : 84313, пл.Миру, 2

Основними завданнями відділу є:

  • - здійснює в процесі виконання бюджету міста за доходами прогнозування та проводить аналіз доходів місцевого бюджету;

  • - бере участь у розроблені балансу фінансових ресурсів міста, аналізує соціально-економічні показники розвитку міста та враховує їх під час складання бюджету міста;

  • - організовує складання бюджету міста разом з іншими структурними підрозділами міської та селищних рад, державною податковою службою, відділенням Державного казначейства, забезпечує надходження доходів до бюджету міста;

  • - проводить разом з Державною податковою службою аналіз стану надходження доходів до бюджету міста, готує пропозиції про доцільність запровадження на території міста місцевих податків, зборів, а також надання пільг.



Відділ : обліку та звітності

Начальник відділу: Петрова О.О.

тел.: +380 (6264) 3-44-32

Адреса відділу  : 84313, пл.Миру, 2

Основними завданнями відділу є:

  • - здійснює контроль щодо звітів про виконання місцевих бюджетів та інших фінансових звітів, наданих територіальним органом Державного казначейства;

  • - веде облік та складає звітність про виконання кошторису на утримання фінансового управління;

  • - виконує функції розпорядника міського бюджету по міжбюджетним трансфертам;

  • - здійснює контроль за правильною постановкою бухгалтерського обліку та складанням звітності про виконання бюджету та кошторису доходів та видатків фінансового управління, облік виконання кошторису в бюджетних установах міста, котрі утримуються за рахунок міського бюджету, та в селищних радах, надає методичну допомогу з питань обліку та звітності. .

7526 переглядів

Print